Auteur Topic: Nieuwe liedjes  (gelezen 146872 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #420 Gepost op: december 28, 2012, 04:59:49 pm »
Ik ga er eens mijn werk van maken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=eELDd3w1-bc -> shalalala BOERUH !

http://www.youtube.com/watch?v=HMnCOYqCrUg -> allemaal handjes in de lucht, forza essevee forza forza forza essevee

http://www.youtube.com/watch?v=PcU4PIQ8tx4 -> vanaf 0:55 -> ESSEVEE ESSEVEE of WOAREGEM WOAREGEM !

vanaf 1:11 -> allez essevee, zulte woaregem, wiiiijjjj zijn de boeruh, de boeruh van de gaverbeeeeeeek, allez essevee, zulte woaregem , wiiiijj zijn de boeruh, de boeruh van de gaverbeek (hopelijk kan je het u inbeelden)

vanaf 1:40 -> als je klapt roep je er wat bij, ik weet dat dit bij ons ook gebeurd maar geen klank, ik vind persoonlijk als je er iets bij roept, komt het 'impressionanter' over. Je kan er gewoon 'hey' bij roepen of je kan de ene keer 'S' roepen en de andere keer 'V' .. uiteindelijk roep je op het einde dus SV

Het zijn er enkele , ik heb er nog zoveel, maar ik ben eens benieuwd of er hier werk van kan gemaakt, indien niet dan hou ik mijn suggesties natuurlijk voor mezelf :)

laatste 2 filmpjes zijn het zelfde

Die eerste vind ik wel wat hebben !!
One team One dream, i'm a believer

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #421 Gepost op: december 28, 2012, 05:00:34 pm »
Ik ga er eens mijn werk van maken ;)

http://www.youtube.com/watch?v=eELDd3w1-bc -> shalalala BOERUH !

http://www.youtube.com/watch?v=HMnCOYqCrUg -> allemaal handjes in de lucht, forza essevee forza forza forza essevee

http://www.youtube.com/watch?v=PcU4PIQ8tx4 -> vanaf 0:55 -> ESSEVEE ESSEVEE of WOAREGEM WOAREGEM !

vanaf 1:11 -> allez essevee, zulte woaregem, wiiiijjjj zijn de boeruh, de boeruh van de gaverbeeeeeeek, allez essevee, zulte woaregem , wiiiijj zijn de boeruh, de boeruh van de gaverbeek (hopelijk kan je het u inbeelden)

vanaf 1:40 -> als je klapt roep je er wat bij, ik weet dat dit bij ons ook gebeurd maar geen klank, ik vind persoonlijk als je er iets bij roept, komt het 'impressionanter' over. Je kan er gewoon 'hey' bij roepen of je kan de ene keer 'S' roepen en de andere keer 'V' .. uiteindelijk roep je op het einde dus SV

Het zijn er enkele , ik heb er nog zoveel, maar ik ben eens benieuwd of er hier werk van kan gemaakt, indien niet dan hou ik mijn suggesties natuurlijk voor mezelf :)

laatste 2 filmpjes zijn het zelfde

Die eerste vind ik wel wat hebben !!

heb ik ondertussen al veranderd, sorry

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #422 Gepost op: december 28, 2012, 05:16:22 pm »
Eerste filmpje:
Ipv van Boeren ES - SE - VEE?
2de filmpje is ook klassieker en moet zeker lukken!
3de ben ik me nog aan het inbeelden :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #423 Gepost op: december 28, 2012, 05:17:58 pm »
Eventueel bij ale ale alo...
Ipv ce club waar ik van hou,,
Wij zijn Essevee, THE red en green army?

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #424 Gepost op: december 28, 2012, 05:22:26 pm »
Eerste filmpje:
Ipv van Boeren ES - SE - VEE?
2de filmpje is ook klassieker en moet zeker lukken!
3de ben ik me nog aan het inbeelden :)

Persoonlijk vind ik bij het eerste liedje BOERUh beter klinken, het zou 'zwaarder' klinken in het stadion snap je? En Essevee zingen we al in zoveel liedjes niet?

Maar zoals ik zei uiteindelijk zijn de 'sfeermakers' de beslissers ehn.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #425 Gepost op: december 28, 2012, 05:23:13 pm »
Eventueel bij ale ale alo...
Ipv ce club waar ik van hou,,
Wij zijn Essevee, THE red en green army?

Vind ik al veel beter :) , ofwel: Wij zijn Essevee, de ploeg van Vlaanderen? Al hebben we dan misschien een te groot gedacht van ons clubje :)

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #426 Gepost op: december 28, 2012, 05:24:58 pm »
Eventueel bij ale ale alo...
Ipv ce club waar ik van hou,,
Wij zijn Essevee, THE red en green army?

Vind ik al veel beter :) , ofwel: Wij zijn Essevee, de ploeg van Vlaanderen? Al hebben we dan misschien een te groot gedacht van ons clubje :)

Vind ik ook al beter, of 'wij zijn essevee, woaregem army'

Sorry ik vind de uitspraak 'Woaregem' al altijd iets legendarisch,

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #427 Gepost op: december 28, 2012, 05:28:04 pm »
Eventueel bij ale ale alo...
Ipv ce club waar ik van hou,,
Wij zijn Essevee, THE red en green army?

Vind ik al veel beter :) , ofwel: Wij zijn Essevee, de ploeg van Vlaanderen? Al hebben we dan misschien een te groot gedacht van ons clubje :)

Vind ik ook al beter, of 'wij zijn essevee, woaregem army'

Sorry ik vind de uitspraak 'Woaregem' al altijd iets legendarisch,

Vind ik ook, maar dan zijn er altijd bleiters dat zulte er buiten wordt gelaten...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #428 Gepost op: december 28, 2012, 05:29:59 pm »
Eventueel bij ale ale alo...
Ipv ce club waar ik van hou,,
Wij zijn Essevee, THE red en green army?

Vind ik al veel beter :) , ofwel: Wij zijn Essevee, de ploeg van Vlaanderen? Al hebben we dan misschien een te groot gedacht van ons clubje :)

Vind ik ook al beter, of 'wij zijn essevee, woaregem army'

Sorry ik vind de uitspraak 'Woaregem' al altijd iets legendarisch,

Vind ik ook, maar dan zijn er altijd bleiters dat zulte er buiten wordt gelaten...

Zouden ze daar iets achter zoeken moest de sfeergroep 'woaregem army' heten?

Het is niet de bedoeling natuurlijk dat er daar iets achter moet gezocht worden

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #429 Gepost op: december 28, 2012, 06:26:24 pm »
ook zou om de nieuwe liedjes makkelijker telaten horen aan iedereen zo'n luidspreker .. jweet wel

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #430 Gepost op: december 28, 2012, 07:12:39 pm »
ook zou om de nieuwe liedjes makkelijker telaten horen aan iedereen zo'n luidspreker .. jweet wel

Een megafoon. Begrijp ook niet waarom er geen gebruik wordt gemaakt van een megafoon

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #431 Gepost op: december 28, 2012, 09:12:08 pm »
ook zou om de nieuwe liedjes makkelijker telaten horen aan iedereen zo'n luidspreker .. jweet wel

Een megafoon. Begrijp ook niet waarom er geen gebruik wordt gemaakt van een megafoon

Waarom? Tot op heden horen alle mensen van Vak X onze Capo of andere vervangers heel goed. Het is niet dat onze tribune van die omvang is...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #432 Gepost op: december 28, 2012, 09:47:06 pm »
ook zou om de nieuwe liedjes makkelijker telaten horen aan iedereen zo'n luidspreker .. jweet wel

Een megafoon. Begrijp ook niet waarom er geen gebruik wordt gemaakt van een megafoon

Waarom? Tot op heden horen alle mensen van Vak X onze Capo of andere vervangers heel goed. Het is niet dat onze tribune van die omvang is...

De helft van Vak X weet soms niet wat voor liedjes jullie zingen, als de capo nu en dan eens meezingt via de megafoon zou het makkelijk mer verstaanbaar zijn voor die mensen die de tekst niet helemaal kennen.

Megafoon is echt nodig, ook voor uitwedstrijden zoals, met ne megafoon kan je altijd wel iets plezants doen.

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #433 Gepost op: december 28, 2012, 09:53:10 pm »
ook zou om de nieuwe liedjes makkelijker telaten horen aan iedereen zo'n luidspreker .. jweet wel

Een megafoon. Begrijp ook niet waarom er geen gebruik wordt gemaakt van een megafoon

Waarom? Tot op heden horen alle mensen van Vak X onze Capo of andere vervangers heel goed. Het is niet dat onze tribune van die omvang is...

De helft van Vak X weet soms niet wat voor liedjes jullie zingen, als de capo nu en dan eens meezingt via de megafoon zou het makkelijk mer verstaanbaar zijn voor die mensen die de tekst niet helemaal kennen.

Megafoon is echt nodig, ook voor uitwedstrijden zoals, met ne megafoon kan je altijd wel iets plezants doen.

ik dacht dat ze in lokeren ook een megafoon hadden?
Zoveel sups hebben zij nu ook niet he ;)
One team One dream, i'm a believer

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #434 Gepost op: december 28, 2012, 10:57:36 pm »
mega foon kan ook storend zijn. chapeau aan de sfeergroep. Maar om eerlijk te zijn. de sfeergroep is zonder enige kwade bedoelingen!! is kwa omvang te klein + dat onze supporters nog altijd geen vrede kunnen sluiten met elkaar. Sommigen zullen geen zulte waregem zingen en anderen zullen niet enkel waregem zingen. Hoe je het draait of keert de liedjes moeten als naam met essevee te maken hebben. Enige naam waar Alle supporters zich in vinden. (waaronder ik) En met te klein van omvang bedoel ik gewoon dat de sfeergroep een veel te klein aantal supportersgroep bereikt. Dit moet volgens mij beter kunnen. Vraag me niet hoe maar is toch iets om over na te denken. Niet alle supprters zitten op dit forum. Hier mag iedereen goede ideen geven maar als je daardoor maar 25 man bereikt in vak x sry dat is gewoon te weinig. En dit is enkel maar als opbouwende kritiek bedoeld.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #435 Gepost op: december 29, 2012, 02:51:28 am »
mega foon kan ook storend zijn. chapeau aan de sfeergroep. Maar om eerlijk te zijn. de sfeergroep is zonder enige kwade bedoelingen!! is kwa omvang te klein + dat onze supporters nog altijd geen vrede kunnen sluiten met elkaar. Sommigen zullen geen zulte waregem zingen en anderen zullen niet enkel waregem zingen. Hoe je het draait of keert de liedjes moeten als naam met essevee te maken hebben. Enige naam waar Alle supporters zich in vinden. (waaronder ik) En met te klein van omvang bedoel ik gewoon dat de sfeergroep een veel te klein aantal supportersgroep bereikt. Dit moet volgens mij beter kunnen. Vraag me niet hoe maar is toch iets om over na te denken. Niet alle supprters zitten op dit forum. Hier mag iedereen goede ideen geven maar als je daardoor maar 25 man bereikt in vak x sry dat is gewoon te weinig. En dit is enkel maar als opbouwende kritiek bedoeld.

zoiets zoals vroeger "colono boys" weer met wat lidgeld en waar daj kunt inschrijven voor ne nieuwsbrief enz?? maybe

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #436 Gepost op: december 29, 2012, 12:33:00 pm »
Zeker te vinden voor een sfeergroep. En niet enkel met de kindjes uit vak X die denken dat ze het al zijn
SV TILL I DIE

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #437 Gepost op: december 29, 2012, 01:11:22 pm »
Er was dit seizoen op een verplaatsing eens een megafoon mee. Dat klonk goed :)

@Deltas: Tegen OHL stond ik (uitzonderlijk) eens in het linkse gedeelte van X ipv achter het doel. Het viel me op hoe weinig mensen er meededen met het deel achter het doel. Jammer maar helaas...  :-\

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #438 Gepost op: december 29, 2012, 03:27:41 pm »
Megafoon en een paar goeie mannen die er zin in hebben. Het zou een begin zijn van iets mooi, veel beter dan de colono boys

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Nieuwe liedjes
« Reactie #439 Gepost op: december 29, 2012, 05:27:10 pm »
megafoon is toch niet nodig, we horen de capo zelf tot in vak R :)