Auteur Topic: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!  (gelezen 8563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #20 Gepost op: juni 27, 2011, 02:18:20 pm »
Ik denk niet dat die jonge gasten binnengehaald zijn om onmiddellijk een basisplaats te krijgen. Ik denk dat zij ook nog wat tijd zullen nodig hebben om zich aan te passen en te groeien. Ditzelfde kan gezegd worden van onze vier beloften.
Het zijn niet allemaal Lukaku's, De Bruyne's, Witsel's en Defour's.
Het is ook een investering van de mensen in het bestuur, met de bedoeling om ze binnen enkele jaren met veel winst  te verkopen. Het zijn tenslotte zakenmensen, waar geld verdienen op de eerste plaats komt en daarna de supporters.


Feit, de Willy is echt wel een geldzak. Die vent denkt nooit aan de supporters. De rest van het bestuur ook trouwens...

Hopelijk kent iedereen hier de betekenis van het woord 'ironie', haha  8)
Als je het al bij moet zetten? Tja...

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #21 Gepost op: juni 27, 2011, 03:23:03 pm »
Tsjah, als je wilt groeien als club moet je dit soort stappen durven zetten.

Ieder jaar een paar onbekende (witte) merels uit frankrijk enz opvissen en hopen dat daar een Berrier (uitzondering) tussen zit werkt voor teams die een (sportief en financieel) stabiele middenmoter willen worden.

Ik denk dat Essevee nu wel het hoogtepunt van die strategie bereikt had. Zowel sportief als financieel waren we bij de betere middenmoot en hadden we een aardig centje opzij gelegd.

Meer zelfs, vorig seizoen heeft juist bewezen dat met zo'n veilige strategie juist gaat aanmodderen als transfers eens wat minder uitvallen.

Nu is het tijd voor de volgende stap: Subtopper worden

Sportief gezien moeten we dan meer gaan mikken op spelers van het type: El Ghanassy, Vossen, De Bruyne, enz
maw: jonge, beloftevolle talenten die een team een extra meerwaarde geven. Spelen die een goed seizoen, dan schiet hun waarde de hoogte in.

Durven investeren, durven groeien en durven de ambitie hebben.
Ik denk trouwens niet dat Zulte Waregem de club is die gekke dingen gaat ondernemen, hoogstens gaan ze de opgebouwde structuur van scouting, begeleiding, ervaring, enz nu een versnelling hoger schakelen.

Ik heb er vertrouwen in. Beloftevolle talenten een 5 jarig contract aanbieden met % op doorverkoop, ik denk niet dat dat een slechte investering kan zijn.
« Laatst bewerkt op: juni 27, 2011, 03:25:26 pm door Eden »

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #22 Gepost op: juni 27, 2011, 03:33:06 pm »
Tsjah, als je wilt groeien als club moet je dit soort stappen durven zetten.

Ieder jaar een paar onbekende (witte) merels uit frankrijk enz opvissen en hopen dat daar een Berrier (uitzondering) tussen zit werkt voor teams die een (sportief en financieel) stabiele middenmoter willen worden.

Ik denk dat Essevee nu wel het hoogtepunt van die strategie bereikt had. Zowel sportief als financieel waren we bij de betere middenmoot en hadden we een aardig centje opzij gelegd.

Meer zelfs, vorig seizoen heeft juist bewezen dat met zo'n veilige strategie juist gaat aanmodderen als transfers eens wat minder uitvallen.

Nu is het tijd voor de volgende stap: Subtopper worden

Sportief gezien moeten we dan meer gaan mikken op spelers van het type: El Ghanassy, Vossen, De Bruyne, enz
maw: jonge, beloftevolle talenten die een team een extra meerwaarde geven. Spelen die een goed seizoen, dan schiet hun waarde de hoogte in.

Durven investeren, durven groeien en durven de ambitie hebben.
Ik denk trouwens niet dat Zulte Waregem de club is die gekke dingen gaat ondernemen, hoogstens gaan ze de opgebouwde structuur van scouting, begeleiding, ervaring, enz nu een versnelling hoger schakelen.

Ik heb er vertrouwen in. Beloftevolle talenten een 5 jarig contract aanbieden met % op doorverkoop, ik denk niet dat dat een slechte investering kan zijn.

Akkoord. Maar ivm het vetgedrukte: ik neem aan dat je bedoelt dat we zo'n spelers (proberen) opvissen op jonge leeftijd, want zo'n De Bruyne is in geen honderd jaar haalbaar voor ons (op dit moment).

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #23 Gepost op: juni 27, 2011, 03:36:49 pm »
Klopt, we moeten ze opvissen voor ze doorbreken.
Kijk naar Vossen, ander half jaar terug speelde hij op uitleenbasis bij Cercle, nu is hij een paar milj maar waard.

We moeten dat soort spelers proberen opvissen voor ze hun grote doorbraak hebben, daarna zijn ze onhaalbaar, zelfs voor clubs als Anderlecht

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #24 Gepost op: juni 27, 2011, 05:38:19 pm »
laat vossen naar het buitenland gaan en het is ermee gedaan ,veel te fragiel daarvoor
heeft nu een goed seizoen gedaan
onzen trajkovski ziet er wel een mannetje uit met veel lef ,zou wel eens de verassing van de competie kunnen zijn .
mijn collega op het werk is een bosnier en zegt dat het een goede speler is

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #25 Gepost op: juni 27, 2011, 05:47:59 pm »
En de clubspelers die jaren voor de ploeg gespeeld hebben en die geen geld meer opbrengen worden  dan gewoon bij het groot huisvuil gezet, zoals Meert en Co.
Voetbal = Business = geld

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #26 Gepost op: juni 27, 2011, 05:59:26 pm »
En de clubspelers die jaren voor de ploeg gespeeld hebben en die geen geld meer opbrengen worden  dan gewoon bij het groot huisvuil gezet, zoals Meert en Co.
Voetbal = Business = geld

Wie is Co?

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #27 Gepost op: juni 27, 2011, 06:03:22 pm »
En de clubspelers die jaren voor de ploeg gespeeld hebben en die geen geld meer opbrengen worden  dan gewoon bij het groot huisvuil gezet, zoals Meert en Co.
Voetbal = Business = geld

Wil je hier nu iets vertellen wat we nog niet wisten?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #28 Gepost op: juni 27, 2011, 10:16:57 pm »
En de clubspelers die jaren voor de ploeg gespeeld hebben en die geen geld meer opbrengen worden  dan gewoon bij het groot huisvuil gezet, zoals Meert en Co.
Voetbal = Business = geld

Wil je hier nu iets vertellen wat we nog niet wisten?
Company Vincent.
SV TILL I DIE

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Talentvolle Trajkovski naar Essevee!
« Reactie #29 Gepost op: augustus 04, 2011, 12:16:02 pm »
Aleksander Trajkovski is door de nieuwe bondscoach van Macedoni? opgeroepen voor de vriendschappelijke interland tegen Azerbeidzjan op woensdag 10 augustus.

Voor de 18-jarige aanvaller is het de eerste selectie voor de nationale ploeg, nadat hij in het verleden al talrijke wedstrijden speelde voor de U21.

Bij de Macedonische nationale ploeg is hij in het gezelschap van onder meer Tome Pacovski (Beerschot) en Goran Pandev (Inter Milaan).

De wedstrijd geldt als voorbereiding op de kwalificatie-interlands tegen Rusland en Andorra begin september.
Webteam SV Zulte Waregem