Auteur Topic: [10] KAYA Onur  (gelezen 73786 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] KAYA Onur
« Reactie #120 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:12:17 pm »
Pijnlijk om de met assist strooiende Kaya bezig te zien...

Ik blijf dit de grootste flater van ons sportief bestuur vinden van de afgelopen jaren... die man moest hier tot het einde van zijn carrière spelen, maar men wou op de centjes zitten... ondertussen hebben wel al vele malen dat kapitaal uitgegeven aan waardeloze spelers.
Inderdaad, heel, heel pijnlijke zaak, we hebben al een paar serieuze flaters begaan, Mathijs o.a., maar een Berrier laten gaan naar KVO of een Kaya zomaar laten vertrekken, man, dat zijn niet te vergeven fouten.  Die gasten verdienden ook minder dan andere spelers, genre De fauw en Leye, terwijl die heel dankbaar gingen zijn indien we zo'n contract zouden aanbieden zoals die gasten, is ook een vorm van respect die wij niet hadden tegenover die spelers.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] KAYA Onur
« Reactie #121 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:38:37 pm »
Pijnlijk om de met assist strooiende Kaya bezig te zien...

Ik blijf dit de grootste flater van ons sportief bestuur vinden van de afgelopen jaren... die man moest hier tot het einde van zijn carrière spelen, maar men wou op de centjes zitten... ondertussen hebben wel al vele malen dat kapitaal uitgegeven aan waardeloze spelers.
Inderdaad, heel, heel pijnlijke zaak, we hebben al een paar serieuze flaters begaan, Mathijs o.a., maar een Berrier laten gaan naar KVO of een Kaya zomaar laten vertrekken, man, dat zijn niet te vergeven fouten.  Die gasten verdienden ook minder dan andere spelers, genre De fauw en Leye, terwijl die heel dankbaar gingen zijn indien we zo'n contract zouden aanbieden zoals die gasten, is ook een vorm van respect die wij niet hadden tegenover die spelers.

Klopt, maar we kennen wel niet alle feiten hé ...
Als een speler zijn contact niet wil verlengen dan is hij volgende transferperiode gratis weg natuurlijk.
En wilde Onur geen nieuwe uitdaging na drie en half seizoen bij ons?

Heb zien afgemeten voorzetjes geven tegen Antwerp vandaag deed me ook denken van "gvd, die moest nog bij ons gezeten ebben."

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] KAYA Onur
« Reactie #122 Gepost op: oktober 20, 2019, 09:58:27 pm »
Pijnlijk om de met assist strooiende Kaya bezig te zien...

Ik blijf dit de grootste flater van ons sportief bestuur vinden van de afgelopen jaren... die man moest hier tot het einde van zijn carrière spelen, maar men wou op de centjes zitten... ondertussen hebben wel al vele malen dat kapitaal uitgegeven aan waardeloze spelers.
Inderdaad, heel, heel pijnlijke zaak, we hebben al een paar serieuze flaters begaan, Mathijs o.a., maar een Berrier laten gaan naar KVO of een Kaya zomaar laten vertrekken, man, dat zijn niet te vergeven fouten.  Die gasten verdienden ook minder dan andere spelers, genre De fauw en Leye, terwijl die heel dankbaar gingen zijn indien we zo'n contract zouden aanbieden zoals die gasten, is ook een vorm van respect die wij niet hadden tegenover die spelers.

Klopt, maar we kennen wel niet alle feiten hé ...
Als een speler zijn contact niet wil verlengen dan is hij volgende transferperiode gratis weg natuurlijk.
En wilde Onur geen nieuwe uitdaging na drie en half seizoen bij ons?

Heb zien afgemeten voorzetjes geven tegen Antwerp vandaag deed me ook denken van "gvd, die moest nog bij ons gezeten ebben."
Hij gaf ook aan dat hij een beter contract en langer contract wilde, indien we dit doen, dat zat hij nog bij ons, maar dat wilde vooral het bestuur niet doen, Dury gaf toestemming indien hij een vervanger kreeg, hij kreeg Sylla en Bedia, en was daar content mee, maar Kaya werd dus niet vervangen.  Met de ploeg dat we nu hebben, en de manier waarop we spelen, man, dat zou vonken geven, maar goed, we kunnen de tijd niet terugdraaien.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] KAYA Onur afscheid als voetballer!
« Reactie #123 Gepost op: april 22, 2022, 11:10:03 am »
Kaya stopt als voetballer,  persoonlijk vind ik dat hij zeker een afscheidsmatch verdient, al is het in Mechelen!