Ik ben al een tijdsje bezig met dit hobbyproject dat ik een aantal maanden geleden heb uitgelegd. Dit is de website:
https://ultrasscore.comIk moet wel nog wat pagina's met uitleg aanmaken maar alle functies werken wel.
Wat betreft het woord ultras, ik begrijp dat SLC niet als zodanig wordt bestempeld, maar over het algemeen zijn dit toch wel de fans die sfeer maken in Europese competities. Van Google: "Wat zijn Ultras?": Ultras zijn extreem fanatieke supportersgroepen, meestal van voetbalclubs, die bekend staan om hun onvoorwaardelijke steun, non-stop gezang, spandoeken en grootschalige sfeeracties (tifo's). Ze creëren de sfeer in stadions en zijn vaak verenigd in georganiseerde groepen, met een sterke eigen identiteit en focus op de tribunes.
De opmerking over de scores heb ik ook uitgewerkt met 3 dingen:
- Clubs met de meeste fans kunnen lager scoren dan clubs met meer fans door een speciale berekening. Dit gaat procentueel omhoog naarmate meer geregistreerde fans stemmen. Dus bvb een club met 1000 fans waarvan 100 fans stemmen krijgt maar 10 punten (10% van 100) terwijl een club met bvb 200 fans en 100 stemmen 50 punten krijgt (50% van 100).
- Stemmen op clubs uit de eigen competitie krijgen altijd maar 0.1 punten.
- Neutrale stemmen krijgen altijd 1 punt.
Wat vinden jullie ervan?
En zijn er mensen die leuke videotjes hebben van onze supporters? De zoekfunctie op Youtube is niet dat meer. Merci!