Auteur Topic: Jong Essevee  (gelezen 13213 keer)

Habib habibou, Windraider, Porky en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

• Leden
  • Essevee!
Re: Jong Essevee
« Reactie #80 Gepost op: maart 30, 2026, 11:42:17 am »
Kwam vorige zomer op vakantie toevallig een keeperscout van Gent tegen , zij waren heel erg geinteresseerd, volgens hem een van de beste talenten in Belgie momenteel, laat ons hopen dat hij dit kan bevestigen, zou logisch zijn dat hij volgend seizoen dan 2de doelman wordt, of al eens mag spelen als we zeker in eerste blijven
over wie heb je het?

Online Fats Domino

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #81 Gepost op: maart 30, 2026, 11:43:43 am »
Kwam vorige zomer op vakantie toevallig een keeperscout van Gent tegen , zij waren heel erg geinteresseerd, volgens hem een van de beste talenten in Belgie momenteel, laat ons hopen dat hij dit kan bevestigen, zou logisch zijn dat hij volgend seizoen dan 2de doelman wordt, of al eens mag spelen als we zeker in eerste blijven

Heeft zijn gestalte tegen

Online varadero

• Leden
« Reactie #82 Gepost op: maart 30, 2026, 11:45:38 am »
over wie heb je het?

Keeper Van Bever

Online varadero

• Leden
« Reactie #83 Gepost op: maart 30, 2026, 11:47:06 am »

Heeft zijn gestalte tegen

1,94 m volgens Transfermarkt ???

Online alijas

• Leden
« Reactie #84 Gepost op: maart 30, 2026, 01:15:13 pm »
Florian Van Bever kijkt bij Jong Essevee alweer vooruit na zware nederlaag en vertrek van trainer: “Op termijn wil ik hier eerste doelman worden”

via HNB 19-03-25  Koen Verdruye

Zulte Waregem nam in één week tijd afscheid van twee coaches. Vorige week vertrok hoofdtrainer Sven Vandenbroeck, deze week nam Kurt Delaere afscheid als coach van Jong Essevee. De opvolger is op komst, maar zaterdag tegen leider Mandel zou Dwight Waeytens op de bank zitten. Voor de jonge doelman Florian Van Bever (19) verandert er niet zoveel. “Ik moet de ballen blijven pakken.”

Het 1-4-verlies vorige week tegen Harelbeke kwam hard aan in The Farm, maar er viel eigenlijk weinig op aan te merken: het was een verdiende nederlaag. Doelman Florian Van Bever moest zich vier keer omdraaien. “Vier keer teveel”, gromde hij. “Ik heb eigenlijk niet zoveel moeten doen, maar toch slikte ik vier goals. Allesbehalve plezant voor een doelman. Het was mentaal een moeilijke wedstrijd voor ons en die rode kaart maakte het er niet eenvoudiger op. Maar we moeten eerlijk zijn: in de eerste helft stonden we wel nog voltallig en ook toen was het niet goed. Na deze wedstrijd en emotionele week moeten we verder. Dit is geen makkelijke situatie, maar ik blijf ervan overtuigd dat we hier uit zullen geraken. Meteen na de match heb ik de knop al omgedraaid. En wat er ook allemaal gaande is, ik moet gewoon de ballen blijven pakken.”
Van Bever is 1m94 en kwam dit seizoen al twaalf matchen in actie in tweede afdeling. Hij is de vierde doelman in de pikorde na Gabriel, Bostyn en Dobbels. Van Bever is afkomstig uit Aalst en kwam vijf jaar geleden over van Union naar Essevee. “Nu klinkt dat misschien eigenaardig, maar Union zat op dat moment nog niet in 1A en de jeugd speelde op een lager niveau. De opleiding bij Zulte Waregem is perfect en ik heb mij de stap nooit beklaagd. Ik ben hier ook ingeburgerd en heb intussen een appartement in de stad. Wat mijn ambitie is? Eerste doelman worden. Dat is toch altijd de ambitie van een jonge doelman? Thibaut Courtois is altijd mijn voorbeeld geweest. Qua gestalte zit ik goed, maar mijn linkervoet is nog een werkpunt.”

Deze zomer is Florian Van Bever einde contract. “Ik zou graag blijven, maar nu primeert het sportieve en collectieve verhaal. We zien wel als de tijd rijp is”, besluit de doelman.

https://www.nieuwsblad.be/sport/sportregio/florian-van-bever-kijkt-bij-jong-essevee-alweer-vooruit-na-zware-nederlaag-en-vertrek-van-trainer-op-termijn-wil-ik-hier-eerste-doelman-worden/141735143.html

Online Zigzag

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #85 Gepost op: maart 30, 2026, 02:30:49 pm »
Laatste wedstrijden ook 3e doelman bij de opwarming

Online varadero

• Leden
« Reactie #86 Gepost op: april 04, 2026, 10:43:28 am »
Zespuntenmatch 3 april KVK Westhoek - Jong Essevee :1 - 1

Offline mutske

• Leden
« Reactie #87 Gepost op: april 05, 2026, 07:31:41 am »
Van Bever staat bij elke internationale ploeg in het boekje. Wordt zelf van dichtbij gevolgd door Ac Milan.

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #88 Gepost op: april 05, 2026, 11:25:22 am »
Van Bever staat bij elke internationale ploeg in het boekje. Wordt zelf van dichtbij gevolgd door Ac Milan.
Onhoudbaar dan?
Of een speler die begrijpt dat minuten in de nabije toekomst belangrijker zijn dan te vroeg een stap naar voren te maken?
En voor degene die jong essevee volgen een bijkomend vraagje.
Zijn Maurits en Florian familie en kan dit een voordeel zijn om hem hier te houden?

Online niederbacher76

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #89 Gepost op: april 07, 2026, 11:54:09 am »

Waarom zit hij dan niet in de A ploeg ?

Online varadero

• Leden
« Reactie #90 Gepost op: april 12, 2026, 09:26:56 am »
Belangrijke overwinning: 5 - 1 tegen Hamme.
Doelpunten: Van Keymolen (2), Hedl, Sergeant en Balde

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #91 Gepost op: april 12, 2026, 09:56:22 am »
Belangrijke overwinning: 5 - 1 tegen Hamme.
Doelpunten: Van Keymolen (2), Hedl, Sergeant en Balde

Idd, maar blijft daar allemaal heel dicht op elkaar hangen.
Volgende week een heel belangrijke verplaatsing naar Jong KV Mechelen

Offline San Iker

• Leden
« Reactie #92 Gepost op: Gisteren om 07:58:24 am »
Jong Essevee verliest belangrijke wedstrijd op KV Mechelen met 3-0
Nochtans met Hedl, Panduro, Mituljikic, Van Keymolen en De Jaeghere in de basis.

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #93 Gepost op: Gisteren om 07:54:04 pm »
Jong Essevee verliest belangrijke wedstrijd op KV Mechelen met 3-0
Nochtans met Hedl, Panduro, Mituljikic, Van Keymolen en De Jaeghere in de basis.

Dan zie je eens het niveau van die gasten

Offline mutske

• Leden
« Reactie #94 Gepost op: Vandaag om 09:30:34 am »
Ze moeten eigenlijk volgende week winnen om op hun gemak te zijn. Wordt niet gemakkelijk tegen Lebbeke.

Online Ervee

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #95 Gepost op: Vandaag om 09:53:30 am »
Ik volg de reeks niet van heel dichtbij - enkel de laatste twee zakken of kunnen er nog additionele ploegen degraderen?