Auteur Topic: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 04/04/2026 - 16.00u : Essevee - Cercle Brugge  (gelezen 4371 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 1.080
  • Essevee!
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 16/04/2026 - 16:00 : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #60 Gepost op: april 07, 2026, 05:40:56 pm »

Dat was ook enkel en alleen omdat Cercle hoog stond.
Tegen verdedigende ploegen ben je niets met Opoku en Mbaye. Technisch beiden ondermaats daarvoor

Op basis van wat wordt Mbaye gelabeld als "technisch ondermaats" ?

Ik heb al een paar trainingen gezien
Tis gewoon iemand van balleke vooruit steken en erachter lopen.
Als counterploeg heel ideaal.
Tegen lage verdedigingen wordt dat moeilijk

Tis eigenlijk compleet een type Opoku.

Ik hoop dan toch beter dan Traore.  Hij leek me wel erg snel tegen Cercle. Maar als het een Traore type is die geen bal kan kaatsen of controleren , ja dan ben je er niet veel mee tegen een gesloten blok.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.723
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 16/04/2026 - 16:00 : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #61 Gepost op: april 07, 2026, 05:47:18 pm »
Wij moeten dan de ploeg zijn die op de counter moet spelen imo.
SV TILL I DIE

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 12.548
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 16/04/2026 - 16:00 : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #62 Gepost op: april 07, 2026, 07:32:14 pm »

Dat was ook enkel en alleen omdat Cercle hoog stond.
Tegen verdedigende ploegen ben je niets met Opoku en Mbaye. Technisch beiden ondermaats daarvoor

Op basis van wat wordt Mbaye gelabeld als "technisch ondermaats" ?

Ik heb al een paar trainingen gezien
Tis gewoon iemand van balleke vooruit steken en erachter lopen.
Als counterploeg heel ideaal.
Tegen lage verdedigingen wordt dat moeilijk

Tis eigenlijk compleet een type Opoku.

Ik hoop dan toch beter dan Traore.  Hij leek me wel erg snel tegen Cercle. Maar als het een Traore type is die geen bal kan kaatsen of controleren , ja dan ben je er niet veel mee tegen een gesloten blok.

Dat is 1 van de redenen waarom ie weinig speelt.
Is beetje te onstuimig.
Loopt soms de bal voorbij.


Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 3.076
  • Essevee!
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 16/04/2026 - 16:00 : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #63 Gepost op: april 07, 2026, 08:24:00 pm »
Je gaat hem nu al toch niet afschrijven! Geef die jongen de volgend 5 matchen toch kansen. Je gaat toch niet beweren dat de ploeg daardoor verzwakt wordt.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 12.548
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 16/04/2026 - 16:00 : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #64 Gepost op: april 07, 2026, 09:36:27 pm »
Je gaat hem nu al toch niet afschrijven! Geef die jongen de volgend 5 matchen toch kansen. Je gaat toch niet beweren dat de ploeg daardoor verzwakt wordt.

Ik schrijf die niet af e
Ik zeg dat het geen speler is voor tegen een laag blok.
Als ie nog wat meer werkt en de verdedigende organisatie snapt, komt ie zeker van pas tegen clubs uit de top-6 hoor.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 1.176
  • Essevee!
Re: Speeldag 31 play-downs : zaterdag 04/04/2026 - 16.00u : Essevee - Cercle Brugge
« Reactie #65 Gepost op: april 12, 2026, 05:58:11 pm »
Vaststellingen na deze thuismatch:
- met alle respect voor Colpaert als speler en als assistent trainer, hoofdtrainer is hij (nog) niet. Vandenbroeck ontslaan is op vandaag nog altijd een stommiteit gebleken.
- tot aan ons doelpunt een Essevee gezien dat voetbalde zonder idee
   > vanaf dan eindelijk de wil en enigszins wat lijn om te willen winnen
- Kiilerich die vanaf STVV iedere match serieuze steken laat vallen en me aan het “niveau” van Tanghe doet denken. Bij beide tegendoelpunten heeft hij het meeste boter op zijn hoofd
- we na “430” zwakke tot ondermaatse stilstaande fases eindelijk eens een deftige stilstaande fase produceren en kunnen scoren via Lemoine
- Lemoine net op tijd terug is en het nodige verdedigende niveau opkrikt
- onze keeper(s) van de laatste jaren geen puntenpakker(s) is (zijn)
   > vraag die ik mezelf tijdens de match stelde: wie is de laatste keeper die we hadden die een puntenpakker voor ons was. Iemand die me kan bijstaan?
   > Ik herinner me de beste jaren van Bossut voor Brazilië en met onze laatste bekerwinst. En Bruzzese. Van der Gouw zijn laatste match voor ons was ook top.
- de beteren van Essevee in deze match: Lemoine, Willen, Asaré, Lofolomo, Ementa en Opoku zijn. Ja ik zet er Opoku bij want die jongen heeft veel kwaliteiten. Nog wat bijschaven en is een hele goede volgende voor Essevee. Ervaring en kwaliteit rond Opoku halen die hem met zijn kalmte voor doel kan bijstaan.
- Mbaye valt alweer heel gretig en kwaliteitsvol in met een perfect afgewerkt doelpunt en goede acties zonder en met bal. Cappelle ook graag eervolle vermelding
- Erenbjerg heeft als Kiilerich iedere match hetzelfde voor: onnodige en gemakkelijk balverlies ipv die bal eenvoudig na zijn balaanname in te spelen naar een ploegmaat. Na al bijna 10 matchen dat hij dat voor heeft. Ziet niemand van de staf dat en/of wijzen ze hem daarop?
- een scheidsrechter die alweer geen (deftig) niveau haalde. En het meest van al stoort mij de non-verbale communicatie en grootheidswaanzin van die mensen. Respect komt van 2 kanten. Ben nooit vergeten dat deze scheidsrechter het eerste jaar met VAR geen penalty in onze thuismatch tegen club floot na een overduidelijke penaltyfout op Olayinka.

We missen:
1) ervaring
2) meer kwaliteiten in elk van onze 4 linies
3) onze vorige trainer en assistenten die goede stilstaande fases laten inoefenen
« Laatst bewerkt op: april 12, 2026, 06:44:49 pm door jakkie3000 »