Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 1177314 keer)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
Re: Over de Veekaa
« Reactie #8240 Gepost op: april 07, 2026, 05:50:21 pm »
Belachelijke uitspraak, gewoon zielig.
SV TILL I DIE

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8241 Gepost op: april 07, 2026, 08:27:51 pm »
Als je het sportief nog niet eens kunt afdwingen, hoe ga je dan volgend seizoen overleven?
Degradatiekandidaat nummer 1 is voor mij al gekend.

Offline Komaan_boeren

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8242 Gepost op: april 07, 2026, 10:00:29 pm »
Kunnen we gewoon dit topic niet afsluiten.
Merendeel ergert zich aan die 2 nietsnutten die de vuilkarre hier altijd goedpraten.
We moeten niets weten over die strontploeg, laat ze oprotten

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8243 Gepost op: april 07, 2026, 10:15:11 pm »
Merendeel ergert zich aan die 2 nietsnutten die de vuilkarre hier altijd goedpraten.
Waarom afsluiten, waar moeten we dan met de veekaa lachen.
Dan kan men beter die nietsnutten van het forum smijten.
Zijn hier trouwens ook al supporters geweest van de veekaa die zich wel fatsoenlijk opstellen en waarmee je een goed gesprek kunt hebben.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8244 Gepost op: april 07, 2026, 11:36:00 pm »
Iedereen is vrij om dit topic al dan niet te lezen en wij zien geen reden om dit topic te sluiten noch bepaalde mensen te bannen.
Er vertoeven supporters van quasi elke ploeg op dit forum en de ene vindt het al wat leuker dan de andere om wat te titsen. Het is ook aan jullie/ons om te bepalen of je erin mee gaat of het negeert uiteraard...

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8245 Gepost op: april 08, 2026, 09:18:08 am »
Als je het sportief nog niet eens kunt afdwingen, hoe ga je dan volgend seizoen overleven?

61 punten op het terrein, 3 via de groene tafel die bevestigd werden door 2 instanties.
Als het lukt, zal het dus wel degelijk sportief afgedwongen zijn en zijn felicitaties op hun plaats.
Wat volgend seizoen betreft : wacht eens de transferperiode af ipv uw defecte glazen bol nu al boven te halen.

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8246 Gepost op: april 08, 2026, 09:20:03 am »

Ik stel voor dat we samen eens een pint gaan pakken alvorens ons hier te komen bestempelen als nietsnutten omdat we fan zijn van onze club en dit laten weten in de juiste rubriek op jullie forum.

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8247 Gepost op: april 08, 2026, 09:21:32 am »
Waarom afsluiten, waar moeten we dan met de veekaa lachen.
Dan kan men beter die nietsnutten van het forum smijten.
Zijn hier trouwens ook al supporters geweest van de veekaa die zich wel fatsoenlijk opstellen en waarmee je een goed gesprek kunt hebben.

Het woord nietsnutten en fatsoenlijk in 1 zin : ken uzelf.
Trouwens, over fatsoenlijk gesproken : lees er de posts op na, ze zijn fatsoenlijk.
En als er al eens gepitst wordt, is het nog altijd zonder iemand of iets te beledigen.
Als dat al niet meer mag.
Alleen zijn bepaalde reacties verre van fatsoenlijk (" scum", "vuilkarre", "nietsnutten", "strontploeg",...).
Ik merk dat de haat bij sommigen diep zit.
Behalve dat eens aanhalen, zal ik daarover niet klagen.
Het hoort er blijkbaar bij maar het zegt natuurlijk wel iets over het bekakt niveau van sommigen hier.
Ik ben als Kortrijkzaan bevriend met een aantal Esseveefans en kan met die mensen gerust door 1 deur.
« Laatst bewerkt op: april 08, 2026, 10:35:16 am door Dikke Nek »

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8248 Gepost op: april 08, 2026, 12:11:10 pm »

61 punten op het terrein, 3 via de groene tafel die bevestigd werden door 2 instanties.
Als het lukt, zal het dus wel degelijk sportief afgedwongen zijn en zijn felicitaties op hun plaats.
Wat volgend seizoen betreft : wacht eens de transferperiode af ipv uw defecte glazen bol nu al boven te halen.
Wij hadden er vorig jaar 59 in 28 matchen.
Jullie gaan dus nog 6/6 moeten halen om beter te doen qua efficientie.
En wij hebben al onze punten wel op het veld gehaald  ;)
Denk dat de algemene consensus is dat de kwaliteit vorig jaar in 1B ook hoger lag.
Een beloftenploeg minder, RWDM dat tenminste op niveau was.
Er is een reden dat Beveren ongeslagen kampioen gaat worden.

Maar hey, ik kijk al uit naar de derby's gaan gemakkelijk 6 punten voor ons worden.
Hopelijk heeft een seizoentje 1B jullie wel extra sportief wat minieren geleerd.
Laatste wedstrijd is nog niet vergeten in kortrijk dat uw mede supporters het bezoekersvak hebben aangevallen.
Laat staan wat er dan deze zomer is gebeurd in waregem.

Offline svennay

• Global Moderator
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8249 Gepost op: april 10, 2026, 10:24:10 pm »
Kvk is de 2e directe stijger, zonder te spelen, door het gelijkspel van Beerschot vanavond...
Het zal niet naar ieders zin zijn maar op naar minstens 2 derby's volgend seizoen!

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #8250 Gepost op: april 11, 2026, 05:33:39 pm »
Leuk om te promoveren in uwen zetel, geef mij maar een échte climax zoals vorig jaar tegen RWDM, dat moment nemen ze ons nooit meer af.
SV TILL I DIE

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8251 Gepost op: april 11, 2026, 11:15:36 pm »
Over de Veekaa gesproken : Kerels are back na 1 seizoen!  :D
Wat en hoe : totaal onbelangrijk.
Tot in de Vlasico  ;)

Offline Boer uit Waregem

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8252 Gepost op: april 12, 2026, 12:04:42 am »
proficiat met de promotie!

24 punten achter op nr 1 👍
3 ptn cadeau via groene tafel 👍
Vieren alsof je de titel wint na een 1-0 verlies 👍

nu al bezig zijn met de match tegen Boeregem….
jullie frustratie zit zooo diep…

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #8253 Gepost op: april 13, 2026, 11:05:44 am »
Tot in de Vlasico  ;)
Promotie is idd het belangrijkste, maar na 10-20 jaar heb je geen herinneringen over deze promotie itt wij, de titelmatch tegen RWDM, de climax, de vreugde, het feest.. Dat vergeet je nooit meer.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

• Leden
« Reactie #8254 Gepost op: april 13, 2026, 04:47:43 pm »
Tot in de Vlasico  ;)
Promotie is idd het belangrijkste, maar na 10-20 jaar heb je geen herinneringen over deze promotie itt wij, de titelmatch tegen RWDM, de climax, de vreugde, het feest.. Dat vergeet je nooit meer.

Zij kunnen terugdenken aan de kapotte plongkas die hen de promotie heeft bezorgd, elk zijn manier.  ;D

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8255 Gepost op: april 13, 2026, 06:07:38 pm »
Tot in de Vlasico  ;)

Jeja maar herinneringen maken geen goals  ;)

Offline Pringless

• Gold Member
  • Leden
« Reactie #8256 Gepost op: april 14, 2026, 02:26:01 pm »
Tot in de Vlasico  ;)

Herinneringen is het leukste dat er is. Samen op café nog eens het verleden oprakelen.. "Weet je het nog? Tegen RWDM? Fantastisch, en de veldbestorming, niet normaal hé" en je bent weer vertrokken.

Wat gaan jullie tegen elkaar zeggen? "Weet je het nog de promotie naar 1A in onze zetel? Fantastisch hé.. En dag nadien op Beveren onze promotie vieren met een nederlaag, top hé!"
SV TILL I DIE

Offline Dikke Nek

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8257 Gepost op: april 14, 2026, 05:22:51 pm »
Tot in de Vlasico  ;)

Herinneringen is het leukste dat er is. Samen op café nog eens het verleden oprakelen.. "Weet je het nog? Tegen RWDM? Fantastisch, en de veldbestorming, niet normaal hé" en je bent weer vertrokken.

Wat gaan jullie tegen elkaar zeggen? "Weet je het nog de promotie naar 1A in onze zetel? Fantastisch hé.. En dag nadien op Beveren onze promotie vieren met een nederlaag, top hé!"

Alles lijkt goed om onze promotie te minimaliseren.
Bloemekes verwacht ik hier natuurlijk niet.
De reacties zijn deze van jaloerse nonkels die anderen hun succes niet gunnen.
Als ik mag kiezen tussen promoveren na 1 jaar op onze manier of na 2 jaar vagevuur op jullie manier, dan weet ik direct wat gekozen.
Beveren was buiten categorie (nog nooit vertoond zoiets) en wij eindigen verdiend op plaats 2.
Het eindklassement liegt nooit.
En daarbij : zouden we allemaal beter niet wat nederiger zijn?
Door de competitiehervorming hebben jullie geen degradatiezorgen dit seizoen en promoveren wij rechtstreeks vanaf plaats 2.
Wat zouden jullie in het andere geval nu gezegd hebben? "Pas terug en weeral volop degradatiestress, tof hé".

Offline esssevee4life

• Leden
  • Essevee!
« Reactie #8258 Gepost op: april 14, 2026, 08:59:16 pm »
Tot in de Vlasico  ;)

Als ik mag kiezen tussen promoveren na 1 jaar op onze manier of na 2 jaar vagevuur op jullie manier, dan weet ik direct wat gekozen.
Beveren was buiten categorie (nog nooit vertoond zoiets) en wij eindigen verdiend op plaats 2.
Door de competitiehervorming hebben jullie geen degradatiezorgen dit seizoen en promoveren wij rechtstreeks vanaf plaats 2.
Wat zouden jullie in het andere geval nu gezegd hebben? "Pas terug en weeral volop degradatiestress, tof hé".

Zonder groene tafel geven jullie het misschien nog weg.
Best dus dit weekend een puntje pakken om te zeggen dat jullie het sportief verdienen.
1B was ook wel een zwakke competitie dit jaar.
Belangrijke reden dat Beveren onverslagen kampioen wordt en het daarachter triestig was om aan te zien.
Geniet maar van de promotie maar volgend jaar gaan jullie serieus moeten versterken of jullie zijn degradatiekandidaat nr 1.
Op jullie huidige ploeg valt niet te bouwen terwijl wij 1B wel gebruikt hebben om her op te bouwen.
Ik kijk uit naar 2 derby's en dan zullen we wel bewijzen wie de betre ploeg is.

Offline 19

• KVK Supporter
  • Leden
  • Essevee!
« Reactie #8259 Gepost op: april 16, 2026, 10:08:16 am »
Tot in de Vlasico  ;)

Zonder groene tafel geven jullie het misschien nog weg.
Best dus dit weekend een puntje pakken om te zeggen dat jullie het sportief verdienen.
1B was ook wel een zwakke competitie dit jaar.
Belangrijke reden dat Beveren onverslagen kampioen wordt en het daarachter triestig was om aan te zien.
Geniet maar van de promotie maar volgend jaar gaan jullie serieus moeten versterken of jullie zijn degradatiekandidaat nr 1.
Op jullie huidige ploeg valt niet te bouwen terwijl wij 1B wel gebruikt hebben om her op te bouwen.
Ik kijk uit naar 2 derby's en dan zullen we wel bewijzen wie de betre ploeg is.

Het is nu eenmaal een feit dat door de competitiehervorming jullie veilig zijn en wij 'makkelijker' over konden gaan, anders klapten we allemaal anders. Het feit dat we 3 punten kregen van het BAS neemt niet weg dat we het volledige seizoen niet uit de top 2 zijn gegaan! Dat we in de zetel zaten als we de promotie binnen haalden, klopt. Ik lig echter niet wakker van dat feit.

En terzijde, we kunnen zeker bouwen op onze ploeg met oa Kohon, Andersson, Ambrose, Ruyssen, Van Landschoot, Lambert, Ilic, etc! Dat er 6 tal versterkingen bij moeten komen, is eveneens de waarheid!

Ik kijk uit naar volgend seizoen, naar de derbies, naar de steken tussen beide supportersclans, hopelijk zonder zever naast het veld! Leve de derbies!