Auteur Topic: EUROPEES VOETBAL  (gelezen 262370 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #480 Gepost op: juli 31, 2008, 02:13:47 pm »
Ongelooflijke afgang. Punt.
idd en ik ben nog altijd  trots op onze europese prestaties :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #481 Gepost op: juli 31, 2008, 04:32:20 pm »
Ongelooflijke afgang. Punt.
idd en ik ben nog altijd  trots op onze europese prestaties :)
Yup en ik weet nog iedereen zei dat we gewoon geluk hadden  ::)
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #482 Gepost op: juli 31, 2008, 07:19:26 pm »
Ongelooflijke afgang. Punt.
idd en ik ben nog altijd  trots op onze europese prestaties :)
Yup en ik weet nog iedereen zei dat we gewoon geluk hadden  ::)
Dat is nog het ergste van al... Ge kunt 1 match geluk hebben, maar geen 3 of 4 matchen h?

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #483 Gepost op: augustus 01, 2008, 10:57:32 am »
Triestig dat we de scheidsrechter er moeten bij betrekken achteraf. Anderlecht had deze wedstrijd moeten winnen, punt. Afgang zonder meer, voor Anderlecht, voor Belgi?.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #484 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:15:23 pm »
LOTING LIVE:

Levski Sofia - Anderlecht
Standard - Liverpool

 :D

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #485 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:15:41 pm »
het was gewoon zielig!! en de arbiter kan daar niet veel aan doen....
Boussoufa gaf het trouwens toe dat hij zich gemakkelijk liet vallen. kan zijn vallende ziekte niet laten!
dat ze gewoon in de terugmatch spelers er in steken die er voor gaan en misschien voetballend minder zijn...zoals Deschacht en Vlcek. en natuurlijk hebben ze een zwarte piet nodig zoals Wasyl...
aan de ene kant terecht maar ja, als de tegenstander in het middenveld alle ruimte heeft om een pass te geven.
Die gasten speelden hoe Lokeren hier kwam spelen vorig jaar... gewoon wachten, bal onderscheppen en dan proberen bal achter de verdediging te krijgen!! en met oertrage centrale backs is dat niet moeilijk (weten we van vorig jaar)

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #486 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:22:34 pm »
Probleem is gewoon dat iedereen bij Anderlecht matchritme mist, terwijl die witrussen al midden de competitie zitten. Das een enorm verschil. + dan nog eens die kutscheids die elke 15 seconden het spel stillegt... probeer dan maar eens druk te zetten

@loting standard:  ;D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #487 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:30:49 pm »
Pff Standard - Liverpool, zal weer niks worden met het europese voetbal van de jaar  :-\
SV TILL I DIE

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #488 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:31:39 pm »
standard were niks LOL! tzal hun leren

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #489 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:33:14 pm »
standard were niks LOL! tzal hun leren
hoeda tzal hun leren? ze hebben een seizoen vree goed gespeelt 0 thuismatchen verloren, dit verdienen ze niet
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #490 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:34:37 pm »
Ze hebben dan wel nog Uefa cup veronderstel ik ? Uiteindelijk maar beter zo, wat hebben belgische ploegen ook te zoeken in de champions league...

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #491 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:39:42 pm »
te hopen dat een mooie wedstrijd word STANDARD - Liverpool



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #492 Gepost op: augustus 01, 2008, 12:42:42 pm »
Standard thuis, da zal wa geven van die supporters
SV TILL I DIE

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #493 Gepost op: augustus 01, 2008, 01:26:57 pm »
Standard thuis, da zal wa geven van die supporters
ja vooral als Standard op achterstand zal komen :D

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 454
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #494 Gepost op: augustus 06, 2008, 08:11:04 pm »
het ziet er weer goed uit voor het belgisch voetbal,amaai anderlecht mag geeneens beginnen aan europees voetbal! :-[

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #495 Gepost op: augustus 06, 2008, 08:15:34 pm »
Wat een afgang zeg voor Anderslecht manman!
De "sterren" in Belgi? gaan af gelijk ne gieter in Wit-Rusland.
Arrogante Mbark lekker op z'n bek.
Bilgia's penalty was zowat zijn enige die hij richting vijandig doel trapte, de rest waren weer z'n spelvertragende laterale en achterwaartse ballen.
En Anderlecht hun scoutingsapparaat werkt echt perfect! Ze zochten een doublure voor Wasyl, en die hebben ze GELEmaal gevonden. Doet net zoals z'n Poolse collega, 2x geel pakken!
....

Dit doet me spontaan denken aan een opschrift op een T-shirt van een Brussels supporter in de oefenmatch tegen SVZW. Molenbeek Brusseleirs, Anderlecht Sukkeleirs  :)

Allez mannen we weten weeral wat gezongen int Constant VD Stock stadion: Schandddddd van Euroooooopaaaa, ze zijn de schaaaaaaand van Euroooooopaaaaaa

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #496 Gepost op: augustus 06, 2008, 08:22:55 pm »
Wat een afgang zeg voor Anderslecht manman!
De "sterren" in Belgi? gaan af gelijk ne gieter in Wit-Rusland.
Arrogante Mbark lekker op z'n bek.
Bilgia's penalty was zowat zijn enige die hij richting vijandig doel trapte, de rest waren weer z'n spelvertragende laterale en achterwaartse ballen.
En Anderlecht hun scoutingsapparaat werkt echt perfect! Ze zochten een doublure voor Wasyl, en die hebben ze GELEmaal gevonden. Doet net zoals z'n Poolse collega, 2x geel pakken!
....

Dit doet me spontaan denken aan een opschrift op een T-shirt van een Brussels supporter in de oefenmatch tegen SVZW. Molenbeek Brusseleirs, Anderlecht Sukkeleirs  :)

Allez mannen we weten weeral wat gezongen int Constant VD Stock stadion: Schandddddd van Euroooooopaaaa, ze zijn de schaaaaaaand van Euroooooopaaaaaa

schande van europa



Crudo

  • Gast
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #497 Gepost op: augustus 06, 2008, 08:29:11 pm »
Kmaak mij hier wrs compleet belachelijk, maarja  ;D

Anderelcht speelt tegen een club die midden competitie zit. Zelf moeten ze de belangrijkste wedstrijd van t seizoen spelen met 0 matchen op niveau in de benen. Dan is een 2-2 in Witrusland gewoon een goed resultaat

Hun kansen werden echter thuis verspeeld, toen die hoer van een arbiter het spel elke 15 seconden stillegde en ze ook wat pech hadden

En nee ik ben geen Anderlechtsupporter, maar zomaar zeggen dat het belgisch voetbal dood is blablabla vind ik iets te gemakkelijk

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #498 Gepost op: augustus 06, 2008, 10:22:49 pm »
Dan moet je ook niet op voorhand zeggen dat je al gewonnen bent he, Zie Legear ...
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: EUROPEES VOETBAL
« Reactie #499 Gepost op: augustus 06, 2008, 11:42:58 pm »
Kmaak mij hier wrs compleet belachelijk, maarja  ;D

Anderelcht speelt tegen een club die midden competitie zit. Zelf moeten ze de belangrijkste wedstrijd van t seizoen spelen met 0 matchen op niveau in de benen. Dan is een 2-2 in Witrusland gewoon een goed resultaat

Hun kansen werden echter thuis verspeeld, toen die hoer van een arbiter het spel elke 15 seconden stillegde en ze ook wat pech hadden

En nee ik ben geen Anderlechtsupporter, maar zomaar zeggen dat het belgisch voetbal dood is blablabla vind ik iets te gemakkelijk
Het komt er op neer dat er weer eens goed is gelachen met het Belgische voetbal, maar vergis u niet, 'k lachte graag mee, wetende dat RSCA zo maar even ? 3 miljoen verliest ...
En idd Pringless, Legear, den nek, hij ging het 'middeleeuws varkentje' eens wassen ...