Auteur Topic: Abonnementen - seizoen 2016-2017  (gelezen 94571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #240 Gepost op: juli 06, 2016, 07:37:56 pm »
Ik heb het gevraagd aan het onthaal en dit was niet mogelijk, enkel in de vakken naast het centrale vak kan je terecht als je geen voucher hebt... Tenzij natuurlijk er al 300 abo's verkocht zijn in dat vak+de 400  voorbehouden vouchers. Ik vermoed dat dat de reden is.
Bedankt dat je dit laat weten! Zo moet men niet onnodig naar het onthaal rijden!

Wij gingen zaterdag normaal ons abonnement in 203 aanschaffen net boven het voorbehouden vak.
Wij maken al altijd mee sfeer maar wij zijn echt niet van plan om strikt persoonlijke gegevens zoals ons identiteitskaartnummer enzo te bezorgen aan onbekenden.  :o
Dit gaat voor mij een brug te ver en niemand heeft daar zaken mee behalve politiediensten...

Ik denk dat ik eens contact laat opnemen met de club dat hier iets serieus fout loopt!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #241 Gepost op: juli 06, 2016, 07:54:45 pm »
Vanaf kan er online verlengd worden maar op een andere plaats??

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #242 Gepost op: juli 06, 2016, 08:14:21 pm »
Bedankt dat je dit laat weten! Zo moet men niet onnodig naar het onthaal rijden!

Wij gingen zaterdag normaal ons abonnement in 203 aanschaffen net boven het voorbehouden vak.
Wij maken al altijd mee sfeer maar wij zijn echt niet van plan om strikt persoonlijke gegevens zoals ons identiteitskaartnummer enzo te bezorgen aan onbekenden.  :o
Dit gaat voor mij een brug te ver en niemand heeft daar zaken mee behalve politiediensten...

Ik denk dat ik eens contact laat opnemen met de club dat hier iets serieus fout loopt!
Snap u punt.. Maar om het daarvoor te laten een abbo te nemen in 203 is wat jammer...
Uw allereerste abbo, heb je ook alle gegevens moeten bezorgen aan de club. Het lidworden van supporterslokaal, daarvoor moet je ook jouw identiteitskaartnummer geven. Gebeurt nu heel veel als je ergens lid van wil worden.
Nu, dergelijke info wordt niet gebruikt voor commerci?le doeleinden.
Die gegevens zijn voor ons makkelijk om veel mensen snel te kunnen bereiken ivm sfeeracties.
Vragen ivm vouchers mogen altijd gesteld worden ;)
South Lane Crew.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #243 Gepost op: juli 06, 2016, 08:56:42 pm »
Ieder jaar dezelfde "paniek" over (mogelijk) lagere abonnementenverkoop om dan ieder jaar te zien dat het quasi gelijk is. Komt dus zoals altijd goed , als het nu al niet het geval is :)

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #244 Gepost op: juli 06, 2016, 09:00:38 pm »
Snap u punt.. Maar om het daarvoor te laten een abbo te nemen in 203 is wat jammer...
Uw allereerste abbo, heb je ook alle gegevens moeten bezorgen aan de club. Het lidworden van supporterslokaal, daarvoor moet je ook jouw identiteitskaartnummer geven. Gebeurt nu heel veel als je ergens lid van wil worden.
Nu, dergelijke info wordt niet gebruikt voor commerci?le doeleinden.
Die gegevens zijn voor ons makkelijk om veel mensen snel te kunnen bereiken ivm sfeeracties.
Vragen ivm vouchers mogen altijd gesteld worden ;)
Daar zit hem nu net het verschil he! :o
1. Jullie zijn een groep onbekenden uit weet ik veel welke steden en hebben welke achtergronden dan  ook die die gegevens vragen met weet ik veel welk doel...
2. De club is een professionele instelling die het paspoort uitleest en strikt geheim in de pc bewaard en zij zijn overigens de eigenaar van de zit- of staanplaats die je dan voor een jaar "huurt".
3. Het supporterslokaal is een vereniging die ons veilig van en naar het stadion moet brengen en dus verantwoordelijk is voor wat er zich in en rond de bus afspeelt. Zij lezen overigens gewoon het id uit en noteren geen nummers of dergelijke.

Ik zou niet weten waarom jullie ons identiteitskaartnummer zouden moeten hebben want jullie hebben niks van verantwoordelijkheden t.o.v. ons en kunnen ons evenwel per mail of sms bereiken indien jullie die gegevens noteren!

Hebben jullie overigens een "gebruikersreglement" opgesteld en kan men dat lezen voor het geven van de gegevens en het ontvangen van een voucher? Zeggen dat dit niet gebruikt gaat worden is heel eenvoudig maar wanneer er niks op papier staat hebben wij als supporters niets om op terug te vallen...

Volgens mij is hier niet goed genoeg over nagedacht op voorhand en is het de taak van o.a. de supportersfederatie om jullie hierin bij te staan, dit reglement te helpen opstellen en ervoor te zorgen dat hier geen onduidelijkheden noch discussies kunnen zijn.

En ja, wij laten het hier alle 8 voor om een abo in vak 203 te nemen.
De afspraak was onderaan 400 plaatsen voor "de sfeergroep" en de plaatsen er boven zouden vrij beschikbaar zijn!!!n  >:(

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #245 Gepost op: juli 06, 2016, 10:57:10 pm »
Daar zit hem nu net het verschil he! :o
1. Jullie zijn een groep onbekenden uit weet ik veel welke steden en hebben welke achtergronden dan  ook die die gegevens vragen met weet ik veel welk doel...
2. De club is een professionele instelling die het paspoort uitleest en strikt geheim in de pc bewaard en zij zijn overigens de eigenaar van de zit- of staanplaats die je dan voor een jaar "huurt".
3. Het supporterslokaal is een vereniging die ons veilig van en naar het stadion moet brengen en dus verantwoordelijk is voor wat er zich in en rond de bus afspeelt. Zij lezen overigens gewoon het id uit en noteren geen nummers of dergelijke.

Ik zou niet weten waarom jullie ons identiteitskaartnummer zouden moeten hebben want jullie hebben niks van verantwoordelijkheden t.o.v. ons en kunnen ons evenwel per mail of sms bereiken indien jullie die gegevens noteren!

Hebben jullie overigens een "gebruikersreglement" opgesteld en kan men dat lezen voor het geven van de gegevens en het ontvangen van een voucher? Zeggen dat dit niet gebruikt gaat worden is heel eenvoudig maar wanneer er niks op papier staat hebben wij als supporters niets om op terug te vallen...

Volgens mij is hier niet goed genoeg over nagedacht op voorhand en is het de taak van o.a. de supportersfederatie om jullie hierin bij te staan, dit reglement te helpen opstellen en ervoor te zorgen dat hier geen onduidelijkheden noch discussies kunnen zijn.

En ja, wij laten het hier alle 8 voor om een abo in vak 203 te nemen.
De afspraak was onderaan 400 plaatsen voor "de sfeergroep" en de plaatsen er boven zouden vrij beschikbaar zijn!!!n  >:(

Wat een heisa.
Niemand is verplicht om de gegevens in te vullen die hij liever niet invult. Als wij een mailadres hebben is dit voldoende. De gegevens die kunnen ingevuld worden zijn letterlijk dezelfde die bij een supporterslokaal gevraagd worden.

Over uw punt ivm het "niet goed over nagedacht" en "steun van de supportersfederatie" kan ik u zeggen dat het wel degelijk goed uitgedacht geweest is en wel degelijk met steun van de federatie is. Maar als de club plots zaken gaat wijzigen, beloftes niet gaat nakomen en ons in het ongewisse laten of om de 5 stappen veranderen van gedacht, loopt alles in het honderd. Zoals het nu het geval is. En daar kunnen wij niks aan doen... We zijn destijds begonnen met die vouchers, we kunnen nu niet plots zeggen van OK, gedaan er mee. Da's ten eerste niet eerlijk tegenover de rest en ten tweede staan we dan mooi voor aap. (Terwijl we dat nu ook al deels voorhebben. Maarja...)
No pain, no gain.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #246 Gepost op: juli 06, 2016, 11:01:45 pm »
Wat een heisa.
Niemand is verplicht om de gegevens in te vullen die hij liever niet invult. Als wij een mailadres hebben is dit voldoende. De gegevens die kunnen ingevuld worden zijn letterlijk dezelfde die bij een supporterslokaal gevraagd worden.

Over uw punt ivm het "niet goed over nagedacht" en "steun van de supportersfederatie" kan ik u zeggen dat het wel degelijk goed uitgedacht geweest is en wel degelijk met steun van de federatie is. Maar als de club plots zaken gaat wijzigen, beloftes niet gaat nakomen en ons in het ongewisse laten of om de 5 stappen veranderen van gedacht, loopt alles in het honderd. Zoals het nu het geval is. En daar kunnen wij niks aan doen... We zijn destijds begonnen met die vouchers, we kunnen nu niet plots zeggen van OK, gedaan er mee. Da's ten eerste niet eerlijk tegenover de rest en ten tweede staan we dan mooi voor aap. (Terwijl we dat nu ook al deels voorhebben. Maarja...)
Dan moet Geert toch echt wel op de tafel kloppen bij de club want nu hebben jullie inderdaad onnodige discussies en zijn jullie inderdaad degene die voor "aap" staan.  ???

Als ik jou goed begrijp kunnen wij dus aanstaande zondag bij jullie langs komen op de fandag en alles invullen behalve het identiteitskaartnummer en alsnog een voucher ontvangen om er komend seizoen opnieuw een feest van te maken?  :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #247 Gepost op: juli 06, 2016, 11:07:57 pm »
Dan moet Geert toch echt wel op de tafel kloppen bij de club want nu hebben jullie inderdaad onnodige discussies en zijn jullie inderdaad degene die voor "aap" staan.  ???

Als ik jou goed begrijp kunnen wij dus aanstaande zondag bij jullie langs komen op de fandag en alles invullen behalve het identiteitskaartnummer en alsnog een voucher ontvangen om er komend seizoen opnieuw een feest van te maken?  :)

Klopt volledig. Grotendeels is ook het probleem dat men niet weet hoe ver men geraakt met de bouw, en de toestemmingen en keuring van binnenlandse zaken pas achteraf gebeurd (paar dagen voor de eerste competitiewedstrijd) waardoor men constant schippert en van gedachten veranderd/beloftes uitstelt en etc. Ergens wel logisch, maar daar zijn wij vet mee natuurlijk.

Klopt inderdaad volledig. Je kan invullen wat je wil. Eigenlijk hebben wij met naam, en email (eventueel adres) voldoende. Die vouchers zijn ook opgesteld door de federatie. Dus misschien is het daardoor dat dat paspoortnummer gevraagd wordt. Ikzelf vraag mij ook af waarom wij die zouden nodig hebben.
Maar ja, jullie zijn zeker welkom, ook zonder paspoortnummer  :D Hoe meer volk in 203, met dezelfde ingesteldheid, hoe liever. Dat was het eerste en is nog steeds het uiteindelijke doel.
« Laatst bewerkt op: juli 06, 2016, 11:09:35 pm door tappi »
No pain, no gain.

Online Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #248 Gepost op: juli 06, 2016, 11:42:03 pm »
Een abo verlengen online is simpel. Als je online nieuwe abonnees wil aanbieden, moet je natuurlijk een systeem voorzien waar je open plaatsen kan aanklikken. Dat is dus een iets andere insteek. Uiteraard zou dat moeten kunnen, maar zal essevee dat systeem op IT niveau nog niet af hebben. Op het vlak van online ticketing lopen ze hier lichjaren achter ten opzichte van het buitenland.

Ligt puur omdat Essevee het niet wil... Ze gebruiken dezelfde software als KAA Gent, Club Brugge en vele andere ploegen uit de Pro League en daar is het wel mogelijk om vanalles te doen online. Het ticketbedrijf waarmee ze samenwerken hebben voornamelijk ervaring in het buitenland...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #249 Gepost op: juli 07, 2016, 07:39:51 am »
-knip-
Klopt inderdaad volledig. Je kan invullen wat je wil. Eigenlijk hebben wij met naam, en email (eventueel adres) voldoende. Die vouchers zijn ook opgesteld door de federatie. Dus misschien is het daardoor dat dat paspoortnummer gevraagd wordt. Ikzelf vraag mij ook af waarom wij die zouden nodig hebben.
Maar ja, jullie zijn zeker welkom, ook zonder paspoortnummer  :D Hoe meer volk in 203, met dezelfde ingesteldheid, hoe liever. Dat was het eerste en is nog steeds het uiteindelijke doel.
Ik denk dat je zojuist de drempel voor verschillende supporters verlaagd hebt om toch een stap in jullie richting te zetten!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #250 Gepost op: juli 07, 2016, 08:45:10 am »
Ik denk dat je zojuist de drempel voor verschillende supporters verlaagd hebt om toch een stap in jullie richting te zetten!
Blij dat te horen. ;)
No pain, no gain.

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.290
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #251 Gepost op: juli 13, 2016, 05:48:49 pm »
Volgens Het Wekelijks Nieuws zijn er al 4.500 abonnementen verkocht tegen 4.000 op hetzelfde moment vorig jaar!!!

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 902
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #252 Gepost op: juli 25, 2016, 09:59:40 pm »
Had toch graag geweten hoeveel abo'en er tot nu verkocht werden.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #253 Gepost op: juli 26, 2016, 04:41:04 pm »
Had toch graag geweten hoeveel abo'en er tot nu verkocht werden.
Rond de 5800
South Lane Crew.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #254 Gepost op: juli 26, 2016, 04:48:09 pm »
Rond de 5800
Inclusief of exclusief Vips? Bron?

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #255 Gepost op: juli 26, 2016, 05:05:59 pm »
Inclusief of exclusief Vips? Bron?
Geen idee met vips of zonder. Bron; GT
South Lane Crew.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #256 Gepost op: juli 26, 2016, 08:20:23 pm »
Hopelijk komen er nog wat bij.. Ik vermoed dat de capaciteit op dit moment ongeveer 10 ? 11.000 supporters is? Dat is dan 4000 ? 5000 plaatsen die nog moeten ingevuld worden?

Invulling:
- Nog wat extra abbonementen
- Losse tickets
- Bedrijfsacties
..
One Essevee!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #257 Gepost op: juli 28, 2016, 11:03:39 am »


Dubbel zoveel als Kortrijk(je).  :-X

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.252
  • Essevee!
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #258 Gepost op: juli 28, 2016, 11:41:41 am »


Dubbel zoveel als Kortrijk(je).  :-X
Er vanuit gaande dat dit zonder vips gerekend is, zijn we niet slecht bezig lijkt me...
5900 is quasi evenveel als tijdens de laatste PO1.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen - seizoen 2016-2017
« Reactie #259 Gepost op: juli 28, 2016, 01:41:18 pm »
we staan op een mooie 6e plaats in het "aantal abonnees klassement " , en daar kunnen er enkel nog maar bijkomen uiteraard.

de ploegen voor ons inhalen lijkt niet echt realitisch , de voorsprong op de andere houden lijkt wel haalbaar (tenzij misschien op termijn Oostende als die nog een paar jaar goed zouden spelen )

dus ieder jaar kan ik weer goed lachen om de paniekerige geruchten en berichten dat de verkoop dramatisch slecht is , met een kwart tot de helft minder als vorige jaren enz enz enz ...

er zullen misschien mogelijk wat mensen afgehaakt hebben omwille van de duurdere prijzen, maar het overgrote deel verlengt gewoon, en er is ook natuurlijk de instroom van nieuwe abonnees .