Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen  (gelezen 12328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #20 Gepost op: december 14, 2008, 11:53:58 am »
Moeskroen-trainer Enzo Scifo klonk ondanks het verlies positief: "Ik wou een reactie van de spelers na de slechte wedstrijd vorige week en die heb ik gezien"

"We waren beter dan Zulte-Waregem, alleen jammer dat we zonder punten naar huis terugkeren. Ik vond de gelijkmaker discutabel, al of niet buitenspel."

Jamai die heeft ook een andere wedstrijd dan ik gezien als jet mij vraagt!

Jammer voor Meert dat hij een gele kaart pakt dat zeker GEEN was!
Rare scheidsrechter (alweer  :-\)
Matthys was heel ontroerd, vind het nog altijd heel spijtig dat hij vertrekt  :'(

9/9 dat doet vree veel deugt!
:o :o :o watte?? moeskroen beter dan essevee.miljaar wat ne match heeft den diene gezien?
het werd tijd dat diene nen bril begint te kopen.
afin 9/9 en ten oorlog tegen de "buren". :D :D :D

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #21 Gepost op: december 14, 2008, 12:10:12 pm »
bere :)

als da niet voor vertrouwen zorgt dan weet ik het ook niet meer

goeie match gezien, alleen dikwijls dom balverlies, maar daar zal het gladde veld ook wel voor een stuk tussen hebben gezeten.

jammer dat we matthys weg gaat :( , gaan ons dat waarschijnlijk nog beklagen in de terugronde

(offtopic : wie zouden jullie als rechtsbuiten zetten nu matthys vertrekt?)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #22 Gepost op: december 14, 2008, 12:12:16 pm »
bere :)

als da niet voor vertrouwen zorgt dan weet ik het ook niet meer

goeie match gezien, alleen dikwijls dom balverlies, maar daar zal het gladde veld ook wel voor een stuk tussen hebben gezeten.

jammer dat we matthys weg gaat :( , gaan ons dat waarschijnlijk nog beklagen in de terugronde

(offtopic : wie zouden jullie als rechtsbuiten zetten nu matthys vertrekt?)

Berrier! En Matton op Berrier zijn plek.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #23 Gepost op: december 14, 2008, 12:14:31 pm »
bere :)

als da niet voor vertrouwen zorgt dan weet ik het ook niet meer

goeie match gezien, alleen dikwijls dom balverlies, maar daar zal het gladde veld ook wel voor een stuk tussen hebben gezeten.

jammer dat we matthys weg gaat :( , gaan ons dat waarschijnlijk nog beklagen in de terugronde

(offtopic : wie zouden jullie als rechtsbuiten zetten nu matthys vertrekt?)

Berrier! En Matton op Berrier zijn plek.

Da zou ik nu net omgekeerd doen. Sinds Matton uitviel en Berrrier centraal staat, speelt die de pannen van het dak. Speelde Matton trouwens ook geen rechtsmidden/buiten bij OHL?



"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #24 Gepost op: december 14, 2008, 12:24:45 pm »
Benieuwd of Leye kan starten dinsdag en of Subotic weer gewoon naar de bank verhuisd.
Denk dat Buysse de plaats van Meert zal innemen en dat hij daarom gisteren ook al redelijk vroeg mocht invallen.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #25 Gepost op: december 14, 2008, 12:45:43 pm »
Ook een applausje voor de Kerstman die de sfeer wat ophitste :D ;D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #26 Gepost op: december 14, 2008, 12:47:49 pm »
4e maal op rij dat we op achterstand komen en toch weten gelijk te spelen / te winnen! STERK !!!  8)

=> Zulte Waregem - Germinal Beerschot (0 - 2 achter en teruggekomen tot 2 - 2 en geen penalty gekregen voor de fout op Subotic)

=> Zulte Waregem - Sporting Charleroi (1 - 0 achtergekomen, maar uiteindelijk nog 4 - 2 gewonnen en had zelfs meer moeten zijn)

=> Standard de Li?ge - Zulte Waregem (1 - 0 achtergekomen tegen het sterkste Standard in jaren en uiteindelijk 1 - 2 gewonnen)

=> Zulte Waregem - Excelsior Mouscron (0 - 1 achtergekomen, maar uiteindelijk toch de drie punten thuisgehouden)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #27 Gepost op: december 14, 2008, 12:51:16 pm »
4e maal op rij dat we op achterstand komen en toch weten gelijk te spelen / te winnen! STERK !!!  8)

=> Zulte Waregem - Germinal Beerschot (0 - 2 achter en teruggekomen tot 2 - 2 en geen penalty gekregen voor de fout op Subotic)

=> Zulte Waregem - Sporting Charleroi (1 - 0 achtergekomen, maar uiteindelijk nog 4 - 2 gewonnen en had zelfs meer moeten zijn)

=> Standard de Li?ge - Zulte Waregem (1 - 0 achtergekomen tegen het sterkste Standard in jaren en uiteindelijk 1 - 2 gewonnen)

=> Zulte Waregem - Excelsior Mouscron (0 - 1 achtergekomen, maar uiteindelijk toch de drie punten thuisgehouden)

Tegen Charleroi kwamen we wel 1-0 voor ;)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #28 Gepost op: december 14, 2008, 12:52:08 pm »
bere :)

als da niet voor vertrouwen zorgt dan weet ik het ook niet meer

goeie match gezien, alleen dikwijls dom balverlies, maar daar zal het gladde veld ook wel voor een stuk tussen hebben gezeten.

jammer dat we matthys weg gaat :( , gaan ons dat waarschijnlijk nog beklagen in de terugronde

(offtopic : wie zouden jullie als rechtsbuiten zetten nu matthys vertrekt?)

Berrier! En Matton op Berrier zijn plek.

Da zou ik nu net omgekeerd doen. Sinds Matton uitviel en Berrrier centraal staat, speelt die de pannen van het dak. Speelde Matton trouwens ook geen rechtsmidden/buiten bij OHL?



Yep, zou volgens mij ook de beste optie zijn: Matton op Tim zijn plaats, Berrier laten staan.
« Laatst bewerkt op: december 14, 2008, 12:54:52 pm door Glitch. »
-SVZW Forever-

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #29 Gepost op: december 14, 2008, 12:56:44 pm »
90+1' Mutombo valt in voor Matthijs, die afscheid neemt van het Guldensporenstadion.

foutje op sporza... maar wel zwaar foutje !! :p

btw, iemand de frustratie gezien van Mutombo nadat het eindsignaal werd gefloten...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #30 Gepost op: december 14, 2008, 01:11:39 pm »
4e maal op rij dat we op achterstand komen en toch weten gelijk te spelen / te winnen! STERK !!!  8)

=> Zulte Waregem - Germinal Beerschot (0 - 2 achter en teruggekomen tot 2 - 2 en geen penalty gekregen voor de fout op Subotic)

=> Zulte Waregem - Sporting Charleroi (1 - 0 achtergekomen, maar uiteindelijk nog 4 - 2 gewonnen en had zelfs meer moeten zijn)

=> Standard de Li?ge - Zulte Waregem (1 - 0 achtergekomen tegen het sterkste Standard in jaren en uiteindelijk 1 - 2 gewonnen)

=> Zulte Waregem - Excelsior Mouscron (0 - 1 achtergekomen, maar uiteindelijk toch de drie punten thuisgehouden)

Dit overzicht toont toch ook aan dat we in veel gevallen pas wakker schieten na een achterstand. Zouden beter zelf meteen de touwtjes in handen nemen. Maar desnalnietemin: respect voor de vechtlust om terug te komen!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline KakZonderBonen

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #31 Gepost op: december 14, 2008, 01:23:24 pm »
De match van dinsdag is een uitgestelde match, dan mag Meert toch meespelen ? Is hij dan niet gewoon geschorst voor de match van volgend weekend ? Of het ik het verkeerd op ?

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #32 Gepost op: december 14, 2008, 01:27:24 pm »
Roelandts: "Kortrijk is gewaarschuwd"Met zijn twee doelpunten had Kevin Roelandts een groot aandeel in de overwinning van Zulte Waregem: "Dit seizoen bleven de doelpunten uit voor mij, maar vandaag geeft natuurlijk vertrouwen. Ook als ploeg stralen we vertrouwen uit."

"Dinsdag spelen we de match van het jaar", blikt de middenvelder vooruit, "we hebben nog iets recht te zetten tegen Kortrijk na de bekeruitschakeling van vorig jaar."

"We smeren Kortrijk een eerste thuisnederlaag in een jaar aan, ze zijn alvast gewaarschuwd", klinkt Roelandts strijdlustig.

bron : sporza.be

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.372
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #33 Gepost op: december 14, 2008, 01:30:53 pm »
Laten we hopen, het zou prachtig zijn. Na een goeie match gisteren en vorige week heb ik vertrouwen in.


Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #34 Gepost op: december 14, 2008, 03:01:52 pm »
Leye op de plaats van Mathys. Is beter van op de flank.
Ofwel Matton.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #35 Gepost op: december 14, 2008, 03:56:55 pm »
Leye op de plaats van Mathys. Is beter van op de flank.
Ofwel Matton.

En andermaal in koor (bahalve 0.01%) : DANK U FRANCKY DURY EN DE ZIJNEN!!  Wat een fenomenale eerste ronde speelden we!  Prachtig voetbal, iedere match opnieuw minstens een half dozijn goede kansen !  Een sportieve ploeg (weinig geel, geen enkele keer rood), jong en Belgisch overheerst, beste keeper van Belgi?, Standard (dat net FCB belachelijk maakte) en Anderlecht ingepakt met een groen rode strik errond, op een mooie plaats halverwege de rangschikking, wereldgoals die kunnen tellen. Negen assists voor een ronduit fantastische voetballer Berrier (in hoeveel speelminuten ?).
Geef ons nog wat punten bij die we hadden verdiend tegen Genk en Dender en we staan 5de !  Nog iemand met negatieve commentaar ?  Die vuilbekskes van weleer smelten hier weg als sneeuw voor de zon. :D.  Andere "oorden" opgezocht zeker ?  ;)

Couldn't agree more. Are you watching 'lg'? ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #36 Gepost op: december 14, 2008, 04:09:16 pm »
Sommigen overdrijven in het afbreken van een trainer maar die overdreven verheerlijking van dury hoeft nu ook niet, hij blijft nog altijd afhankelijk van zn spelers h? en is maar een schakel(tje) in sv.
Is inderdaad al prachtige heenronde geweest (hadden maaar klein dipje) tot nog toe met Bossut, Berrier (prachtig samenspel met Roelandts in hierin wel goed gezien van trainer door hem centraal op te stellen) als absolute uitblinkers.

(o en het is niet omdat mensen niet openlijk dury beginnen afbreken dat ze pro-dury geworden zijn, een slecht moment leent zich gwn gemakkelijker tot kritiek, ieder zn mening en nee ik ben niet anti-dury)

Als scifo zegt dat Moeskroen beter was verliest hij hiermee alle geloofwaardigheid voor mij, buiten een aantal counters waren ze geen seconde dominant, ondanks de achterstand had ik op geen moment het gevoel dat we deze match gingen verliezen dus waar hij het vandaan haalt :s

« Laatst bewerkt op: december 14, 2008, 04:11:58 pm door dot »

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #37 Gepost op: december 14, 2008, 04:20:01 pm »
Sommigen overdrijven in het afbreken van een trainer maar die overdreven verheerlijking van dury hoeft nu ook niet, hij blijft nog altijd afhankelijk van zn spelers h? en is maar een schakel(tje) in sv.


Agree.

Beste transfer dit jaar is ongetwijfeld Mestdagh, de ontdekker van Berrier. Denkt en speelt altijd vooruit. 

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #38 Gepost op: december 14, 2008, 04:21:27 pm »
90+1' Mutombo valt in voor Matthijs, die afscheid neemt van het Guldensporenstadion.

foutje op sporza... maar wel zwaar foutje !! :p

btw, iemand de frustratie gezien van Mutombo nadat het eindsignaal werd gefloten...
Jap, Mutombo zwaar gefrustreerd na de match, trapte een bal weg, en Berrier had veel moeite met Mutombo, en was er constant op aan het inpraten! De rest niet meer gezien, door dat mijn aandacht op onze nummer 7 gevestigd was.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Moeskroen
« Reactie #39 Gepost op: december 14, 2008, 05:41:36 pm »
Ja inderdaad moet je 40+ ofzo voor zijn om blind voor iemand te supporteren zonder zn gebreken in te zien, want arw, newsflash: iedereen heeft gebreken ook mister dury almighty en voor de ??n weegt een bepaald gebrek zwaarder door dan voor de ander.

Niets gemerkt van Mutombo zn reactie, maar is opnieuw wel ergens te begrijpen (maar nietemin ongepast) aangezien Subotic (een beetje) aan het sukkelen was.