Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440063 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1740 Gepost op: april 19, 2014, 09:30:45 pm »
F. Dury zegt het hier nog eens klaar en duidelijk: 'De supporters komen grotendeels uit Waregem'. Dit is de waarheid en hopelijk zullen enkele wanhopige Zultenaren dit nu ook voor eens en altijd beseffen. Mooie reportage.

Ik woon in Anzegem mag ik dan ook supporter zijn mr/mvr. Woaaaregem of ben ik dan niet volwaardig?
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Woaaaregem

  • Leden
  • Berichten: 128
  • We are Waregem!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1741 Gepost op: april 19, 2014, 09:45:06 pm »
Ik woon in Anzegem mag ik dan ook supporter zijn mr/mvr. Woaaaregem of ben ik dan niet volwaardig?

Oei, kvrees daj mij verkeerd verstaan eet. Kbedoelde da alle supporters van Z. Waregem grotendeels voormalig ksv supporters zijn

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1742 Gepost op: april 19, 2014, 10:38:52 pm »
Da's allemaal niet meer belangrijk, we zijn nu Zulte Waregem en allemaal Zulte Waregem supporters...  Of  jullie nu vroeger voor Zultse of SV Waregem waren doet er niet toe...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1743 Gepost op: april 19, 2014, 11:29:41 pm »
Oei, kvrees daj mij verkeerd verstaan eet. Kbedoelde da alle supporters van Z. Waregem grotendeels voormalig ksv supporters zijn
Wss liggen al vele van uw voormalige supporters net zoals SV Waregem zelf op het kerkhof.
Iemand die nu 19j is heeft uw voormalig SV Waregem wss nooit gekend,
dus wa zit gij ier nog te zagen van waar of van wie ze komen?
Moede ne rood witte lolly hebn mss als cadeau da ge de meeste fans meebracht?
In de veronderstelling dat die nog komen en door de eigen succes van SVZW
uw "aantal" niet heeft doen verwateren tot 1.0%

Net zoals het stressmanneke van "de lijn" zou zeggen "ier nen euro"
zeg ik u "ier een orgasme":


https://www.google.be/search?q=ksv+waregem&newwindow=1&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5ehSU-uJB6aP4gTFq4HQBw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=671



Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1744 Gepost op: april 19, 2014, 11:30:47 pm »
Schitterend!

http://www.youtube.com/watch?v=JVL1ZzgAs5o
kippevel
heel mooi gemaakt en toont schoon de geschiedenis
maar onze boerejaar en dieptepunten mochten er toch ook tss gezeten hebben....

Offline Tiger Boy

  • Leden
  • Berichten: 77
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1745 Gepost op: april 20, 2014, 12:31:45 am »
F. Dury zegt het hier nog eens klaar en duidelijk: 'De supporters komen grotendeels uit Waregem'. Dit is de waarheid en hopelijk zullen enkele wanhopige Zultenaren dit nu ook voor eens en altijd beseffen. Mooie reportage.

ook gehoord dat ze in Waregem toen met 2500 supporters waren, hoeveel zijn dat er nu?
en hoeveel zijn er van mee gefusioneerd? juist merendeel.... enkelingen blijven maar zeuren over SV Waregem.
Het feit is dat het nu Zulte Waregem is. na 13 jaar wordt het eens tijd dat je u daar bij neerlegt. En dat we samen als 1 blok achter de ploeg staan   

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1746 Gepost op: april 20, 2014, 07:26:49 am »
Oei, kvrees daj mij verkeerd verstaan eet. Kbedoelde da alle supporters van Z. Waregem grotendeels voormalig ksv supporters zijn

Heeft niks met misverstaan te maken Woaaaregem was enkel om te tonen hoe dergelijke opmerkingen in uw gezicht kunnen terug keren als je op dergelijke reacties als de mijne moet uitleg gaan geven om der u uit te klappen.
En ja ik heb veel in het stadion in Waregem naar het voetbal geweest en ik zou begot niet weten hoe ik in het stadion van Zulte geraak.
Ik ben gewoon supporter van Essevee en die spelen nu in Waregem SO WHAT
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1747 Gepost op: april 20, 2014, 09:21:28 am »
F. Dury zegt het hier nog eens klaar en duidelijk: 'De supporters komen grotendeels uit Waregem'. Dit is de waarheid en hopelijk zullen enkele wanhopige Zultenaren dit nu ook voor eens en altijd beseffen. Mooie reportage.
Een etnische zuivering dringt zich op !!!!!
Heeft hij trouwens ook gezegd wie er "Dury buiten" riep ...? ;D

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1748 Gepost op: april 20, 2014, 09:33:44 am »
Oei, kvrees daj mij verkeerd verstaan eet. Kbedoelde da alle supporters van Z. Waregem grotendeels voormalig ksv supporters zijn


Wat doet dit er nog toe?? Door de continue prestaties heeft essevee meer en meer supporters die van ver buiten waregem komen.  Dat in 2001 het meerendeel KSVW supporters waren weet iedereen. 
Kijk dan naar de toekomst en verdere groei, en een goeie accomodatie kan dit enkel maar versterken.  Veel neutrale voetballiefhebbers supporteren voor essevee dezer dagen, mits een goeie aanpak kan je die abonnee maken.  Die nieuwe supporters hebben geen uitstaans met het (rijke) verleden.

SV Zulte Waregem onze club, Essevee onze ziel


Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1749 Gepost op: april 24, 2014, 01:11:14 pm »
wel grappig dat dan net uitgerekend uit die hoek een pluim komt voor f. dury  ;D

en dan weer van "oei , jullie begrijpen mij verkeerd, ik bedoelde het zo niet" , terwijl het natuurlijk (eigenlijk) "racisme"  is tegen mensen met een zulte-verleden .

die enkelen geilen inderdaad nog altijd over herkomst of afkomst,  met een superioriteitsgevoel en afkeer ten opzichte van anderen terwijl geografische of voetbalverleden er helemaal niet toe doet inderdaad voor 99 % van de sv zulte waregem supporters .

heel veel mensen die in de jaren '90 kwamen kijken komen nu niet meer (te oud, geen interesse, overleden, supporteren nu voor een blauw-zwarte club  ) , heel veel mensen die nu komen, kwamen in de jaren '90 niet (te jong, geen interesse of simpelweg nog niet geboren dan)
« Laatst bewerkt op: april 24, 2014, 01:13:40 pm door svzw81 »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1750 Gepost op: mei 16, 2014, 09:57:19 pm »
Dury wint Guy Thys Award!

Offline crayozine

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1751 Gepost op: mei 19, 2014, 10:58:01 pm »
Merci Frank!
Kan niet genoeg gezegd worden

Offline sepatcha

  • Leden
  • Berichten: 236
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1752 Gepost op: mei 20, 2014, 09:14:34 am »
Merci Frank!
Kan niet genoeg gezegd worden
Overschot van gelijk!

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1753 Gepost op: juli 13, 2014, 12:04:40 pm »
Franky Dury ereburger van stad Waregem! Proficiat!

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1754 Gepost op: juli 16, 2014, 08:38:54 am »
?Standard hoopte Dury te kunnen strikken als vervanger voor Luzon?

Standard lijkt coach Guy Luzon beu te zijn. De Rouches informeerden zelfs bij Zulte Waregem naar Francky Dury. Dat staat te lezen in Sport/Voetbalmagazine.

Een aantal weken geleden zou het Luikse clubbestuur bij Zulte Waregem ge?nformeerd hebben naar de contractvoorwaarden van Dury. Standard merkte al snel dat Dury een contract van tien jaar heeft aan de Gaverbeek en dat hij bij Essevee op sportief vlak de absolute baas is.

Dury zelf zou ook niet veel zin gehad hebben om te vertrekken bij Zulte Waregem, waardoor er nooit een concreet voorstel kwam van Standard.

Indien alles volgens het plan van Roland Duch?telet was verlopen, zou Dury naar Standard zijn gekomen en verhuisde Guy Luzon naar Charlton. Bij Standard ontkent met dat er contact was met Dury.

Bron: http://www.voetbal24.be/2014/07/16/standard-hoopte-dury-te-kunnen-strikken-als-vervanger-voor-luzon/

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1755 Gepost op: juli 30, 2014, 09:54:26 am »
Standard was en moest nooit concreet zijn want Luzon wou daar zelf graag blijven.
Maar Genk?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1756 Gepost op: juli 30, 2014, 10:22:49 am »
Standard was en moest nooit concreet zijn want Luzon wou daar zelf graag blijven.
Maar Genk?

Komkom, denk niet dat Dury daar zelf naar toe wil hoor.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1757 Gepost op: juli 30, 2014, 10:24:55 am »
Komkom, denk niet dat Dury daar zelf naar toe wil hoor.

Een waar wespennest.  Daar zal geen trainer in vaste loondienst zijn neus in stoppen !  Er zitten er genoeg aan de dop van het trainersvolkje.  Een snorrige buitenlander zal het wel worden zeker.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1758 Gepost op: juli 30, 2014, 11:14:31 am »
Een waar wespennest.  Daar zal geen trainer in vaste loondienst zijn neus in stoppen !  Er zitten er genoeg aan de dop van het trainersvolkje.  Een snorrige buitenlander zal het wel worden zeker.
ik denk dat ze in genk van strategie gaan veranderen nochtans.
Dat ze zich minder gaan moeien en meer macht aan de trainer gaan geven.
Want de types da ze willen (Daum, Maes) zijn echt wel mannen die het laatste woord willen..

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1759 Gepost op: juli 30, 2014, 12:20:57 pm »
Citaat
Genk lijkt kansloos: "Zijn vertrek is onbespreekbaar"

30 Juli 2014 09:30u - Na het ontslag van Emilio Ferrera worden al meerdere namen genoemd om de Brusselaar op te volgen bij KRC Genk. Naast Peter Maes, die moeilijk haalbaar lijkt voor de Limburgse club, wordt ook Francky Dury genoemd bij Genk.

Volgens Het Laatste Nieuws valt er bij de entourage van de trainer van Zulte Waregem te horen dat Genk net als bij Maes meer dan 800.000 euro zou moeten betalen voor de komst van Dury.

Bovendien is Willy Naessens, de voorzitter van Essevee, kort en duidelijk over de mogelijke interesse van Genk in zijn trainer. "Het vertrek van Dury is onbespreekbaar", klinkt het in Het Laatste Nieuws. Dury tekende vorig seizoen een contract van liefst tien seizoenen bij Zulte Waregem.

Toch bizar dat het opduikt in de media, dat ze maar rap Maes of Daum pakken