Auteur Topic: [NB] Essevee - STVV  (gelezen 15259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #40 Gepost op: november 06, 2011, 12:14:41 pm »
Wat nfor betreft: achteraf is het makkelijk praten uiteraard. Ik was tegen zijn terugkeer maar heb me duidelijk vergist. Is belangrijke speler bij kvk dit seizoen (gisteren was hij wel slecht). Met zijn kwaliteiten kon hij ook svzw nog iets bijbrengen maar er was wellicht teveel gebeurd om hem nog te laten renderen. Bij voetballers speelt het kopje een belangrijke rol. De sfeer, het vertrouwen, de goesting. Denk dat dat nu ook probleem is met maazou

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #41 Gepost op: november 06, 2011, 12:58:00 pm »
Wat nfor betreft: achteraf is het makkelijk praten uiteraard. Ik was tegen zijn terugkeer maar heb me duidelijk vergist. Is belangrijke speler bij kvk dit seizoen (gisteren was hij wel slecht). Met zijn kwaliteiten kon hij ook svzw nog iets bijbrengen maar er was wellicht teveel gebeurd om hem nog te laten renderen. Bij voetballers speelt het kopje een belangrijke rol. De sfeer, het vertrouwen, de goesting. Denk dat dat nu ook probleem is met maazou

Op de essevee-talk werd gezegd dat Broos de grote schuldige was omtrent nfor en VDBroeck, die moesten allebei direct vertrekken. Het was tevens diezelfde trainer die chevalier en Mareval naar de b-kern stuurde...

Dit alles volledig ter zijde natuurlijk. We zitten op dit moment in een diepe crisis en ik weet begod niet meer hoe we er direct uit kunnen komen, eerlijkwaar niet.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #42 Gepost op: november 06, 2011, 01:01:08 pm »
Idd ik denk ook dat VDB en Nfor onder Kalezic mss anders zouden presteren.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #43 Gepost op: november 06, 2011, 01:02:10 pm »
Here we go...

Als je geen goals kan maken.
Als je niet kan winnen tegen de hekkensluiter in eigen huis.
Als je geen doelwaardige kans kan afdwingen in negentig minuten.
DAN heb je een probleem! Hoe je dit gaat oplossen? Als iemand het weet, aub stuur mailtje naar Darije!

Sinds Chevalier niet meer op het veld staat heb ik de indruk dat er tegenwoordig meer pseudo-vedetten in vak X zitten dan op het veld. Allemaal nen grote mond op het forum, en allemaal stoer op de Foto. Maar als het om de knikkers gaat... Pannenkoekskes!

't kan maar beteren...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #44 Gepost op: november 06, 2011, 01:07:06 pm »
Ik vind dat DK gisteren tactisch gefaald heeft. Hij speelde zonder flanken tegen twee enorm slechte backs (zeker op verdedigend opzicht). Het middenveld durfde de bal dan nog eens niet opvragen (behalve colpaert maja wat deed hij ermee gisteren) zodat er zes spelers tegen de verdediging van stvv aanleunden zonder een bal te kunnen krijgen.

Verder moeten we stoppen met naar kv kortrijk te kijken. Toen ze voorkwamen hoorde ik vloeken en doen. Maar leg je erbij neer dat ze een beter seizoen gaan draaien we hebben zelf miserie genoeg om ons daarop te concentreren.

Offline Djelo

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #45 Gepost op: november 06, 2011, 01:11:27 pm »
Geen idee wat er plots met onze ploeg aant gebeuren is. Ik begin mij af te vragen wat die mannen een hele week doen. In het begin van het seizoen was ik nog zo lovend met het mooie voetbal, nu is dat ook weg.

Niemand durft en kan een actie, velen weten niet waar ze moeten staan in bepaalde fases, mensen als colpaert spelen 80% de bal achteruit. Flanken die geen actie kunnen. Naessens waarvan iedereen vindt dat deze geen spits is voor 1e klasse opstellen.

Serwy blinkt de ene week uit en de andere week is hij nergens tegen de laatste dan nog. Ook Hamalainen geraakt nergens. Niet in verdedigend werk en zeker niet aanvallend.

Toch een pluspunt: De Fauw en Delaplace dat zijn mensen waar je op kan rekenen.

Ik vond het wel goed dat DK Mareval van de CV positie weg haalde. Hij is te goed in het spel verdelen om daar zo veel achteraan te staan.

Ik zie het dit jaar niet meer goed komen eerlijk gezegd dus graag deze winter en volgende zomer VERSTANDIG kopen en niet meer (talenten), want aan die talenten heb ik mijn twijfels of het wel voetbaltalenten zijn.


Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #46 Gepost op: november 06, 2011, 02:04:14 pm »
Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #47 Gepost op: november 06, 2011, 02:15:41 pm »
goede 2de helft gezien ?   
ze hebben een kwartier eens druk gezet en twas gedaan .
zolang hij blijft spelen met zijn vriendjes ( sivakov,milunovic ) gaat het op het middenveld niet gaan .
speel eens met skulason en sterckx en ipv sivakov en colpaert

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #48 Gepost op: november 06, 2011, 02:31:06 pm »
Ons probleem is dat er geen enkele speler een constante lijn kan brengen in zijn prestaties. Een wedstrijd goed spelen en twee wedstrijden slecht. Iedere wedstrijd spelen er hooguit 2 of 3 spelers op 1e klasse niveau. Zo is het moeilijk om goede uitslagen  te behalen. Hoe komt dat? Geen vertrouwen? Is het niveau van 1st klasse te hoog voor sommige spelers? 
Ik denk dat een goede 1e klassespeler toch een ganse periode op een goed niveau moet kunnen spelen, bij ons kunnen ze dat niet. Veel  van positie veranderen brengt ook niet veel aarde aan de dijk. Een typeploeg hebben we nog niet gezien. Er is hier blijkbaar nog veel werk aan de winkel voor de trainer

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #49 Gepost op: november 06, 2011, 02:32:04 pm »
't is vooral hypocriet hoe sommige supporters zich beter voelen dan hun medemens in pakweg vak X of op het forum. Da's mijn mening die, jammer genoeg, voor de nuchtere medemens een realiteit is en deze het dan ook ziet. Men zou er een degou van krijgen, zo erg vind ik het!

Mensen belonen voor hun sterke match en de minder goden van de ploeg eens de levieten lezen en op de bank posteren. Volgende wedstrijd graag eens een ommezwaai en ondertussen mogen sterckx en skulason, toch zeker de eerste eens spelen? Hoelang trainen die al niet mee en/of spelen bij de beloften...

-----------------------------------------------------------------
---------------------------  Muyters  -----------------------------
------------------------------------------------------------------
-----  De fauw ------ D'haene ------ Colpaert ------- Sterckx------
-------------------------------------------------------------------
-----------------  Skulason ----------- Mar?val --------------------
-------------------------------------------------------------------
--------------------------- Delaplace -----------------------------
-------------------------------------------------------------------
------------- Serwy ------------------------ Matton ---------------
---------------------------- Rossini -------------------------------
-------------------------------------------------------------------

One Essevee!

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #50 Gepost op: november 06, 2011, 02:32:49 pm »
Ons probleem is dat er geen enkele speler een constante lijn kan brengen in zijn prestaties. Een wedstrijd goed spelen en twee wedstrijden slecht. Iedere wedstrijd spelen er hooguit 2 of 3 spelers op 1e klasse niveau. Zo is het moeilijk om goede uitslagen  te behalen. Hoe komt dat? Geen vertrouwen? Is het niveau van 1st klasse te hoog voor sommige spelers? 
Ik denk dat een goede 1e klassespeler toch een ganse periode op een goed niveau moet kunnen spelen, bij ons kunnen ze dat niet. Veel  van positie veranderen brengt ook niet veel aarde aan de dijk. Een typeploeg hebben we nog niet gezien. Er is hier blijkbaar nog veel werk aan de winkel voor de trainer

De fauw, Mar?val en Delaplace komen toch aardig in de buurt
One Essevee!

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #51 Gepost op: november 06, 2011, 02:35:19 pm »
Blijf maar zagen, blijf maar klagen!!!
Weet je wat, ga eens een jaar of 11-12 terug in de tijd waar we in 4de zaten te "tjollen"!
Ze hebben der godverdomme wel voor geknokt gisteren (zeker de tweede helft)...

En over Nfor, vijgen na Pasen, ge moet er nu niet meer mee afkomen, het laatste jaar was hij voor mij te zwak, en ok ja dat goe nu goed speelt in Kortrijk, so what, verder dan dat geraakt gij niet meer hoor!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #52 Gepost op: november 06, 2011, 03:13:07 pm »
Als ik gisteren Steve zag spelen, vraag ik me af waarom we een mental coach hebben. Hij durfde 0,0 initiatief nemen, terwijl hij er wel de capaciteit voor heeft. Straks blijft mareval de enige die nog iets durft.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #53 Gepost op: november 06, 2011, 04:17:44 pm »
Als ik gisteren Steve zag spelen, vraag ik me af waarom we een mental coach hebben. Hij durfde 0,0 initiatief nemen, terwijl hij er wel de capaciteit voor heeft. Straks blijft mareval de enige die nog iets durft.
inderdaad. speelde echt met de daver op het lijf en dat is al het hele seizoen van dattum...  Waar is de Colpaert die ijzersterk aan de bal een mannetje of 2 in de wind zet en nog eens een goeie pass aflevert ?? 

Offline Azamat

  • Leden
  • Berichten: 42
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #54 Gepost op: november 06, 2011, 04:19:01 pm »
Had gedacht dat er niet veel reactie zou komen op mijn post...

IK STEUN MIJN PLOEG ONVOORWAARDELIJK!!!
ook al ben ik niet akkoord met bepaalde spelers op het veld, ik blijf hen tenminste aanmoedigen!!!

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #55 Gepost op: november 06, 2011, 04:24:31 pm »
Kdenk dat velen hier vergeten zijn dat Maazou nooit ne vree technische spits geweest is h?... snelheid torinstinct en buffelstootjes dat waren zijn kwaliteiten. Niet geniale dribbels

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #56 Gepost op: november 06, 2011, 04:24:59 pm »
Heel wat discussies over wie wel goed was en wie niet ....  Mensen, er is maar 1 conclusie : dit Essevee is op dit ogenblik niet in staat om goed voetbal te brengen.  Er is veel aangekocht, ok, maar een goede trainer (zie Dury destijds) kon met minder talent wel een ploeg smeden.  Hoeveel tijd krijgt Kalezic nog eigenlijk ??  Een ploeg in opbouw zeggen enkelen, kom nou !  Kijk eens hoeveel speeldagen er achter de rug zijn.  Indien deze visie word aangehouden, dan is Essevee rijp voor degradatie met alle gevolgen vandien.  Alle mensen met gezond verstand, verenig U en knoop opnieuw aan met het in Westvlaanderen zo geroemde "gezond boerenverstand".  Laat Essevee niet verzieken en knoop terug aan met de visie die Essevee groot gemaakt heeft : voeten op de grond, een gezonde middenmotor en voetbalplezier.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #57 Gepost op: november 06, 2011, 06:30:45 pm »
goede 2de helft gezien ?   
ze hebben een kwartier eens druk gezet en twas gedaan .
zolang hij blijft spelen met zijn vriendjes ( sivakov,milunovic ) gaat het op het middenveld niet gaan .
speel eens met skulason en sterckx en ipv sivakov en colpaert

My god, doe eens serieus, Sivakov speelde gisteren een goeie match en was ??n van de beteren. Milunovic heeft voor het eerst in lange tijd nog eens mogen invallen op het einde en dan komt ge met zo'n dingen af. Het enige waar ge wel gelijk in hebt is dat Sterckx zou mogen spelen en Skulason indien die effectief speelklaar zijn.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #58 Gepost op: november 06, 2011, 06:31:45 pm »
Had gedacht dat er niet veel reactie zou komen op mijn post...

IK STEUN MIJN PLOEG ONVOORWAARDELIJK!!!
ook al ben ik niet akkoord met bepaalde spelers op het veld, ik blijf hen tenminste aanmoedigen!!!

En zo moet het inderdaad.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Essevee - STVV
« Reactie #59 Gepost op: november 06, 2011, 06:52:19 pm »
Idd, Kalezic kan ze er (helaas) niet zelf inschieten...
Trainer heeft gewoon het probleem dat zijn spitsen niet scoren...

Geloof me, deze man MOET blijven!! Begin toch niet te zeveren dat onze trainer buiten moet!

Vorig jaar was er GEEN discipline ?n SLECHT voetbal. Iedereen was aan het KANKEREN omtrent het gebrek aan discipline en blablaba.
Dit jaar is er WEL discipline, bij momenten goed voetbal, helaas zonder goals....
Dit is een proces... dus WEES GEEN HYPOCRIET door te stellen dat Kalezic weg moet, hij heeft immers de kleedkamer al op orde gezet!!

Manman, het niveau van het voetbal is blijkbaar evenredig met het supporter-zijn...
Er zitten hier toch hypocriete pippo's!! Je zou er als speler  idd met uw pet beginnen naar gooien.!?!

Maken we gisteren 3 goals in de 2de helft, zitten diezelfde hypocrieten bezig wat voor een super 2de helft we hebben gespeeld.

Swoit, mij mening.

Professionele voetballers moeten zich boven een supportersmening kunnen zetten en hun job altijd naar best vermogen uitoefenen.

Trouwens. Over discipline. Ik heb Colpaert tot drie maal toe zien gesticuleren en roepen (schelden) naar Kalezic. Qua gezagsondermijning kan dit tellen 'en plein public'.

Iedereen heeft het over verbeterde discipline onder Kalezic, maar ik stel er toch vragen bij als je kijkt naar het gedrag van Colpaert, Mazou, Bossut, Traijkovski, enz...