Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
[NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Gepost op: november 26, 2011, 08:13:18 pm »
Eindresultaat 2-3


Ik ben zo teleurgesteld, 't zijn geen woorden voor... Muyters had moeten keepen! WAT DOET DIENEN DAAR bij de eerste goal, der staan daar verdedigers ook hoor!? Leert diene niks van Muyters bij de 2e (goal Cercle enkele weken geleden, IDENTIEK dezelfde goal) en dan de derde, had'n gesprongen hij had em!! Pluim voor Chevalier en Serwy, fantastisch! Sivakov, dom maar ik versta het wel... Volgende week tegen Lokeren meer van dat graag! Als ze zo vanaf nu iedere wedstrijd spelen is PO I echt zo ver nimmer...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #1 Gepost op: november 26, 2011, 08:17:26 pm »
muyters had moeten keepen ? tja sammy heeft er wel ook v??l gered hoor ... zo kan je blijven zagen, zowel met als zonder sammy, zowel met als zonder tom hebben we al verloren...

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #2 Gepost op: november 26, 2011, 08:19:59 pm »
Sammy heeft op zich 75 minuten goe gekeept, maar als der moe gecasht worden vind ik dat enkel die derde goal mss verdedigbaar is... Die andere 2 MOEDE hebben... Ik hoop gewoon dat het moraal nu nie weer wegzakt, en hoop op het zelfde spel tegen Lokeren volgende week! Forza SV!

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #3 Gepost op: november 26, 2011, 08:20:38 pm »
Voetbal is emotie en daarvoor gaan we naar het stadium. Alleen jammer dat we de punten nodig hebben.

Offline steenie

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #4 Gepost op: november 26, 2011, 08:22:33 pm »
tzal were aan den trainer liggen !!!
nja sammy kweet nie zenne die eerste mag er toch zeker nie in !

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #5 Gepost op: november 26, 2011, 08:27:03 pm »
Den eersten da nog zeikt over Kalezic en stoeft over Sammy heeft volgens mij toch een serieus mentaal probleem. Bossut hoeft hierop ni afgerekend worden, maar ik hoop echt da de ploeg leert dat als ge zelfs Anderlecht bijna over uwe schoot legt mee vechten, da geen enkele tegenstander nog te sterk is...

Offline steenie

  • Leden
  • Berichten: 21
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #6 Gepost op: november 26, 2011, 08:30:26 pm »
Den eersten da nog zeikt over Kalezic en stoeft over Sammy heeft volgens mij toch een serieus mentaal probleem. Bossut hoeft hierop ni afgerekend worden, maar ik hoop echt da de ploeg leert dat als ge zelfs Anderlecht bijna over uwe schoot legt mee vechten, da geen enkele tegenstander nog te sterk is...
idd !!!
tzag er zo mooi uit en dan op 4min verprutst  :(

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #7 Gepost op: november 26, 2011, 08:33:59 pm »
Kben der ziek van ni normaal.
Sammy zo keepen en dan het licht uit verdikke toch.
Den trainer zijn fout weer zeker, mens toch, oe ist mogelijk,
ie kan ma opstellen wa datie heeft e en dan ziede dade met een Naessens ne goeie
reserve hebt voor in de 70ste minuut ma ni voor ne hele match.

Zal duren tot januari vrees ik, dan zal er moeten bijkomen.

kga belgacom tv kijken nu
kee echt Sch**t aan voetbal mo der is toch niks anders op tv.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #8 Gepost op: november 26, 2011, 08:36:17 pm »
Ongelofelijk jammer weer.... Met een overwinning waren we misschien eindelijk gelanceerd. De realiteit blijft dezelfde: na 15 speeldagen 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! overwinningen  :'( Dat is essevee-onwaardig.

Offline sergio

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #9 Gepost op: november 26, 2011, 08:36:54 pm »
DIKKE LOSERS!!!!!!! amaai'geen woorden voor!!!!!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #10 Gepost op: november 26, 2011, 08:40:22 pm »
Eindresultaat 2-3


Ik ben zo teleurgesteld, 't zijn geen woorden voor... Muyters had moeten keepen! WAT DOET DIENEN DAAR bij de eerste goal, der staan daar verdedigers ook hoor!? Leert diene niks van Muyters bij de 2e (goal Cercle enkele weken geleden, IDENTIEK dezelfde goal) en dan de derde, had'n gesprongen hij had em!! Pluim voor Chevalier en Serwy, fantastisch! Sivakov, dom maar ik versta het wel... Volgende week tegen Lokeren meer van dat graag! Als ze zo vanaf nu iedere wedstrijd spelen is PO I echt zo ver nimmer...

serwy fantastisch ?????
was vandaag veruit de zwakste met onzen deen ,tis niet omdat je scoort dat je goed speelt

Offline sergio

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #11 Gepost op: november 26, 2011, 08:41:00 pm »
kampioen volgens onze PDK!!!!! in 2 e klas!!!!! :P

Offline Maarten

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #12 Gepost op: november 26, 2011, 08:53:16 pm »
Jammer van de drie punten!Je hoeft Sammy niets te verwijten!
Volgende week weer zo een gedreven ploeg op het veld zien! en dan zal het wel lukken.
Komaan Essvee!De moed niet laten zakken!....

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #13 Gepost op: november 26, 2011, 08:54:22 pm »
ENORM, ENORM teleurgesteld. De flater van Sammy was de bron van deze 5-minuten-malaise.

Er was nochtans een ploeg te zien, die er staat. Het zit nog steeds niet goed in de kopkes.
En ook al blijft iedereen om Teddy scanderen, en ook al scoort hij, enzovoort...van mij mag hij onmiddellijk vertrekken. Wat een egotripper blijft diene kerel toch.
-SVZW Forever-

Online la vache

  • Leden
  • Berichten: 38
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #14 Gepost op: november 26, 2011, 08:54:41 pm »
pessimistische kerels.........Ik ben ook zwaar ontgoocheld maar alles komt wel goed!
« Laatst bewerkt op: november 26, 2011, 08:56:42 pm door la vache »

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #15 Gepost op: november 26, 2011, 08:57:03 pm »
wow, net terug en kbegrijp nog altijd niet hoe we in 4 (!) minuten van een 2-0 voorsprong naar een 2-3 verlies kunnen gaan. Kging de beste voetbalavond vant seizoen beleefd hebben, maar tmocht weer niet zijn. Tis beschamend

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #16 Gepost op: november 26, 2011, 09:05:12 pm »
Hopelijk hebben Westerlo en STVV nog een beetje medelijden met ons want de spoeling wordt steeds dunner. PO3 lijkt pessimistisch, maar de realiteit is wat ze is.

Westerlo en STVV zullen binnenkort zwaar bijkopen en terugvechten. Benieuwd wat wij gaan doen.
-SVZW Forever-

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #17 Gepost op: november 26, 2011, 09:25:17 pm »
Ik geloof mijn ogen niet wanneer ik hier naar de reacties op het forum kijk !
"Goed gespeeld", "volgende week pakken we de 3 punten", "hadden we gewonnen, waren we gelanceerd",...
We waren vandaag gewoon andermaal zwak, we hebben geen kwaliteit ! Wanneer deze ploeg een goal binnenkrijgt, zakt het als een pudding in mekaar! We komen met alle geluk van de wereld 2-0 voor na een schot dat afwijkt en nog binnenvalt en na een "pisscheutje" van Chevalier (wil die de trainer buiten met zo'n knullig schotje ?). Geloof me dames en heren, als we 0-1 achterkomen na 50 minuten komen we NOOIT terug. Er ontbreekt in de 1ste plaats kwaliteit, maar ook vechtlust. Die wil om te winnen, die wil om nog meer te willen winnen dan de tegenstander mis ik. Pas op, versta me niet verkeerd, er was vandaag geen gebrek aan inzet! Maar dat compact spelen, een ploeg opvangen zoals essevee zo goed kon ten tijde van Dury, kunnen we niet meer !!
Met Dury krijgen we NOOIT VAN ZIJN LEVEN 3 goals binnen in 4 minuten !!
Natuurlijk moet je alles relativeren en constateren dat als Sammy in zijn goal blijft staan het gewoon 2-0 blijft i.p.v. 2-1. Maar ik kom ook tot de jammerlijke constatie dat als je 2-0 voorstaat en die voorsprong in 4 minuten tijd weggeeft m.a.w. 3 goals binnenkrijgt...je eigenlijk een h??l zwakke ploeg bent !  :'( De ervaring leert mij dat als je 2-0 voorstaat en dan nog de boot in gaat, je een degradatiekandidaat bent.
Kalezic begaat ook een TACTISCHE BLUNDER. Je staat 2-0 voor 10 minuten voor tijd en je wordt belegerd. Waarom dan geen Dachelet,extra verdediger, inbrengen ?? Maar neen, de trainer kon er vanavond weer niets aan doen, zeker ?! Wie zegt dat de trainer er niets kan aan doen, moet ik toch tegenspreken, hoor !
En dat degradatiestress heel wat met een mens kan doen (zie Stef Wils), heb ik vanavond ondervonden. Supporters die "spel" maken tegen elkaar in de tribunes, mensen die riepen "Kalezic buiten", opstootje in de Klauwaert met een supporter,...

PDC, koop ne keer bekende Belgische spelers i.p.v. onbekende Wit-Russen en Denen. Die Sivakov wat is dat eigenlijk ? Ongelooflijk dat Sterckx daarvoor op de bank moet zitten ! Smolders, Coulibaly, Iakovenko, Badibanga,... mogen weg bij hun clubs. Koop eens zo'n spelers i.p.v. wannabe toptalenten "die je nog met veel winst kan doorverkopen".

Supporters, we mogen absoluut niet blij zijn met wat we vanavond gezien hebben !!
HET WAS NIET GOED ! itt tot wat vele mensen hier beweren !
De ZOVEELSTE ontgoocheling voor ons supporters de afgelopen 2 jaar.
Ne keer goed slikken, zeker ? Een beetje na?ef zijn en hopen dat we volgende week de 3 punten gaan pakken. Er zit niets anders op zeker ?

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #18 Gepost op: november 26, 2011, 09:30:45 pm »
DIKKE LOSERS!!!!!!! amaai'geen woorden voor!!!!!
Denk toch dat deze verwoording toch niet past hier...we speelden een mooie match maar we moeten tot  het einde van de match allert blijven....dit spel voort spelen en misschien volgende week keert het tij!!
Proficiat!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #19 Gepost op: november 26, 2011, 09:31:56 pm »
kampioen volgens onze PDK!!!!! in 2 e klas!!!!! :P

als je speciaal registreert om dan zo een onnozele zaken te posten ...  triestig leven hoor ...