Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Anderlecht  (gelezen 11462 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #60 Gepost op: september 24, 2012, 05:42:49 pm »
we hebben nu telkens een exuus als we verliezen .
we spelen met veel jonge gasten en ze moeten nog veel leren en zitten nog in hun groeiproces en bla bla bla .
we zijn een ontwikkelingsclub enz ...
supporters willen hun team zien winnen als dat met jonge of oude spelers maakt niets uit.

Gij kunt een pakske zagen zeg. Ik heb een goed Zulte Waregem gezien tegen een eveneens goed Anderlecht. Natuurlijk is het leuker als ze winnen, maar deze wedstrijd was gewoon goed en we werden geklopt op ons waarde door een tegenstander die Milan op nul kan houden. We staan in de top 6 en we hebben na 8 wedstrijd al 5 ploegen uit de PO1 van vorig jaar gehad en jij gaat hier beginnen zagen. Niet te geloven.

Faut le faire idd.  Blijkbaar zijn er hier een paar die vorig seizoen alweer vergeten zijn? Ewel, den dezen niet!  Ik heb zaterdag een paar flitsen gezien van beide ploegen die ik vorig jaar in een gans seizoen niet gezien heb.  De eerste goal van zowel "oes" als "zulder" zijn van een biezonder hoge kwaliteit!
Driewerf spijtig vind ik nog altijd die kans in de 2de helft waarbij Berrier zijn oogkleppen naar links ivp naar rechts gericht stonden.  Maar ik blijf een zeer contente supporter de afgelopen 4 maanden!!
 


eerste goal van anderlechthoge kwaliteit ?  onze cap stond daar ook mooi voor aap en waar was hij toen deschacht zomaar mocht voorzetten .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #61 Gepost op: september 24, 2012, 06:14:35 pm »
Lendric was enorm enorm zwak. Geen conditie, geen snelheid, geen voetballende kwaliteiten, geen balvastheid. Moet bal ook ALTIJD afleggen aan Malanda, is dan altijd 2-1.

Malanda op zijn beurt pak minder dan in Leuven. Liet m.i. een zeer slome indruk.

Jimmytje De Jonghe mag ook 2 goals op zijn naam schrijven. Laat Mar?val eens meespelen gisterenavond... We krijgen een compleet andere match, geloof me. Als je zo'n De Jonghe vergelijkt met Mar?val... WERELD van verschil.
Natuurlijk gaat ook Bossut niet vrijuit bij de 2-3. Maar om daarom weer heel die carrousel op gang te trekken met "Sammy is niet meer zo goed als vroeger" vind ik niet nodig.

Hazard was ook minder dan in Leuven. Bevestigen, dames en heren, moeilijkste wat er is in voetbal !

We hebben geen slechte ploeg, maar dit team is zeker niet zo goed als het team van 2008-2009.
Talent is niet alles. We hebben meer "talent" (walg eigenlijk van het woord) dan in het jaar waarin we 5e werden, maar t? veel goede spelers hebben is ook niet goed.

Voor de rest heeft RSCA gewoon pakken meer gestalte dan Essevee. Triestige match van Anderlecht. Proto schiet gewoon die bal richting spitsen in de hoop dat er een goal gaat vallen (lukt bij 1-1).

In de volgende weken zal blijken hoe sterk Essevee ?cht is. Met matchen tegen Lierse (uit) en Lokeren en Cercle Brugge (thuis) volgen er boeiende weken !

Wat een triestige reactie zeg!

Je mag je mening verkondigen maar dan moet het ook correct zijn!
De Jonghe speelde geen schitterende partij, oke, maar 2 goals op zijn naam?
Enkel de 3de goal kwam van zijn kant, voor de rest had De Jonghe nooit dekking in zijn rug!
Niemand die kwam bijsluiten bij De Jonghe waardoor men heel makkelijk de ruimte vond in zijn rug en telkens dat balletje tussendoor stak!

Malanda vond ik een sterke partij spelen, ok? hier en daar eens wat nonchalant maar wat duelkracht heeft die jongen!

Hazard bevestigen, hij heeft 2 wedstrijden gespeeld, denk je dat iemand van 19 die zijn 2de wedstrijd speelt in eerste klasse, direct elke wedstrijd beslissend kan zijn.

Met ons jonge team hebben we een goede wedstrijd gespeeld, ik ben fier op hen!

Het enige wat voor mij moet veranderen. Berrier eruit voor Hinostroza!

"Je mag je mening verkondigen maar dan moet het ook correct zijn!"  ;D ;D
Euhm, daarom is het ook maar een mening, zeker ? Mochten alle meningen hier "correct" zijn, zouden we maar een h??l saai forum hebben !

De Jonghe mag toch de 2e goal ook op zijn naam schrijven ? Zijn rechtstreekse tegenstander scoort en Jimmy loopt mee, dus is ook zijn rechtstreekse man op dat moment.

Over T.Hazard. Op weg naar het stadion zei een man iets in de trant van "Amai, als Deschacht tegen Hazard zal staan, het zal mooi zijn". Ik stoor mij een klein beetje aan zo'n reacties. Hazard speelt 1 wedstrijd goed en is al meteen de nieuwe "vedette" voor sommige supporters. Terwijl die jongen nog niets heeft bewezen. Eigenlijk alleen (allez, toch voor een heel groot stuk) omwille van zijn naam, laat ons eerlijk zijn, h?.

Ikzelf zie ?norm veel potentieel in Malanda, maar vond die minder dan in Leuven. punt. Da's m?jn mening.

Dury is ook nog een beetje aan het zoeken wat posities betreft.
Delaplace eerst op de 6 en nu op de 7.
Berrier eerst op de 10 en nu op de 6.
Hinostroza eerst op de 6, daarna bank en dan op de 10.
T.Hazard eerst op de 10, daarna op de 11.
Skulason nu ook op de bank.
Heeft met andere woorden nog niet echt zijn vaste 11 gevonden. We hebben dan ook een ruime kern. Alleszins ruimer dan vroeger.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #62 Gepost op: september 24, 2012, 06:36:34 pm »
Volledig eens met balboa!!

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #63 Gepost op: september 24, 2012, 06:43:20 pm »
Laat ons nederig blijven, wij zijn Zulte-Waregem. 't is niet omdat we eens op plaats 2 stonden dat we titelkandidaat zijn. Vorig jaar stonden we zover nog niet. Ik heb het idee dat de ploeg ons nog zal verbazen in positieve zin. On s'en fou dat we verliezen tegen RSCA, zij pakken dit jaar de titel toch niet. Mbokani is het hier beu en zoekt naar uitwegen waar hij niet getrapt wordt. Zonder Mbokani is Anderlecht direct 40% van zijn kwaliteit kwijt en ik ben daar allesbehalve rouwig om.  :D

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #64 Gepost op: september 24, 2012, 06:44:44 pm »
Laat ons nederig blijven, wij zijn Zulte-Waregem. 't is niet omdat we eens op plaats 2 stonden dat we titelkandidaat zijn. Vorig jaar stonden we zover nog niet. Ik heb het idee dat de ploeg ons nog zal verbazen in positieve zin. On s'en fou dat we verliezen tegen RSCA, zij pakken dit jaar de titel toch niet. Mbokani is het hier beu en zoekt naar uitwegen waar hij niet getrapt wordt. Zonder Mbokani is Anderlecht direct 40% van zijn kwaliteit kwijt en ik ben daar allesbehalve rouwig om.  :D

Hij leek het mij nochtans niet beu zaterdag ...

Offline boerio

  • Leden
  • Berichten: 201
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #65 Gepost op: september 24, 2012, 09:35:26 pm »
Ik denk als dury geen playoff 1 haalt met deze kern dan geeft hij gefaald. Het zou een wonder zijn als wij er ook weer zouden bij zijn. objectieve mening

Offline davy

  • Leden
  • Berichten: 28
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #66 Gepost op: september 24, 2012, 09:59:11 pm »
Oppassen met wat ik zeg, Sammy, te zijt ne toffe knul, maar twordt tijd voor Sebastien denk ik. Heeft Bussut al punten gewonnen voor ons dit jaar..... denk het niet. :-\


Neen, maar Bossut wel ;)

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #67 Gepost op: september 24, 2012, 10:47:02 pm »
Ik denk als dury geen playoff 1 haalt met deze kern dan geeft hij gefaald. Het zou een wonder zijn als wij er ook weer zouden bij zijn. objectieve mening
Na een seizoen in de rechterkolom wordt PO 1 halen meteen een must? En dat op basis van een kern waarvan de gemiddelde leeftijd waarschijnlijk niet boven de 24 jaar ligt? Uw mening is allesbehalve objectief, me dunkt. Je probeert ons in een positie te duwen, die we ons zelf niet eens aanmeten...

Over uw spelling zullen we het dan nog niet eens hebben...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #68 Gepost op: september 24, 2012, 11:04:21 pm »
Ik denk als dury geen playoff 1 haalt met deze kern dan geeft hij gefaald. Het zou een wonder zijn als wij er ook weer zouden bij zijn. objectieve mening
Na een seizoen in de rechterkolom wordt PO 1 halen meteen een must? En dat op basis van een kern waarvan de gemiddelde leeftijd waarschijnlijk niet boven de 24 jaar ligt? Uw mening is allesbehalve objectief, me dunkt. Je probeert ons in een positie te duwen, die we ons zelf niet eens aanmeten...

Over uw spelling zullen we het dan nog niet eens hebben...

POI is idd geen must, maar ik denk dat de spelers, met name de jongeren, dat wel mogelijk achten. En die denken ook dat ze dat gaan halen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #69 Gepost op: september 24, 2012, 11:41:42 pm »

POI is idd geen must, maar ik denk dat de spelers, met name de jongeren, dat wel mogelijk achten. En die denken ook dat ze dat gaan halen.

Veel zal afhangen hoe er zal worden gespeeld tegen de 'kleinere' ploegen. Lierse, Cercle, Lokeren, Waasland-Beveren en Charleroi zijn onze volgende tegenstanders waar we in principe vrij veel punten kunnen tegen halen, maar als er zal worden gevoetbald zoals tegen Bergen..  :-\

Nu vind ik PO I eigelijk meer een vergiftigd geschenk dan een cadeau. Je bent zoals een club als Zulte Waregem het vijfde of het zesde wiel aan de wagen, je verliest quasi zeker (minstens) 6 van de 10 matchen en je blijft met lege handen achter.
Als je echt voor Europees voetbal gaat, heb je meer kans via PO II of de Beker, waar we dit jaar alvast een redelijk gunstige loting voor hebben.

En aan de zagen die na iedere thuismatch over vak X leuteren: Een vol vak supporters van Anderlecht zaterdag, en wanneer kon je ze horen: bij de 1-2 en de 2-3  8)

Offline kulle

  • Leden
  • Berichten: 248
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #70 Gepost op: september 25, 2012, 10:05:17 am »
we hebben verloren tegen een goed anderlecht
zoveel negatieve reacties op de spelers
en als spelers wat minder zijn kan dat ook aan de kwaliteit van tegenstrever liggen
je kan toch niet verwachten dat jimmy een kopduel wint van de sutter

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #71 Gepost op: september 25, 2012, 10:30:47 am »
Als ge de pers zo leest dan was RSCA subliem en grote klasse.
Als je dan op 5min vh einde nog voor een punt speelt of meer
dan mag je trots zijn volgens mij.
Niet dat we blij moeten zijn met een dode mus,
maar trots mag wel.

We stonden voor, kwamen op 2-2 zonder het gestolen te hebben.
We waren de evenknie voor 85 minuten
jammer maar helaas, op naar de beker nu.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #72 Gepost op: september 25, 2012, 03:41:51 pm »
Zag daarnet in Extra Time nog eens het 1ste doelpunt van Anderlecht.
Ook daar gaat Sammy eigenlijk in de fout. Wil ook uitkomen maar ziet dan dat hij de bal niet zal hebben en moet dan "sprinten" naar de 2 de paal (Keeper in loopbeweging is veel makkelijker te kloppen) waar hij dan tegenvoets gepakt wordt door Mbokani.

Blijft Sammy daar gewoon staan dan staat hij op het moment dat Mbokani kopt met zijn 2 voeten stevig op de grond, en is het als doelman makkelijker om bal te pakken.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #73 Gepost op: september 25, 2012, 05:13:50 pm »
Zag daarnet in Extra Time nog eens het 1ste doelpunt van Anderlecht.
Ook daar gaat Sammy eigenlijk in de fout. Wil ook uitkomen maar ziet dan dat hij de bal niet zal hebben en moet dan "sprinten" naar de 2 de paal (Keeper in loopbeweging is veel makkelijker te kloppen) waar hij dan tegenvoets gepakt wordt door Mbokani.

Blijft Sammy daar gewoon staan dan staat hij op het moment dat Mbokani kopt met zijn 2 voeten stevig op de grond, en is het als doelman makkelijker om bal te pakken.

Had net hetzelfde gevoel in het stadion. Twijfelt soms te veel in uitkomen of niet waardoor hij dan tussen 2 situaties in zit en het zichzelf moeilijker maakt...

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #74 Gepost op: september 25, 2012, 06:38:20 pm »
Zag daarnet in Extra Time nog eens het 1ste doelpunt van Anderlecht.
Ook daar gaat Sammy eigenlijk in de fout. Wil ook uitkomen maar ziet dan dat hij de bal niet zal hebben en moet dan "sprinten" naar de 2 de paal (Keeper in loopbeweging is veel makkelijker te kloppen) waar hij dan tegenvoets gepakt wordt door Mbokani.

Blijft Sammy daar gewoon staan dan staat hij op het moment dat Mbokani kopt met zijn 2 voeten stevig op de grond, en is het als doelman makkelijker om bal te pakken.

Had net hetzelfde gevoel in het stadion. Twijfelt soms te veel in uitkomen of niet waardoor hij dan tussen 2 situaties in zit en het zichzelf moeilijker maakt...

Heb het al een paar keer gepost:
Sammy is ??n van de beste lijnkeepers van Belgi?, maar eens er een bepaalde kritische situatie voor doel door hem in een flits moet worden ingeschat en een snelle beslissing moet worden genomen, loopt het 9 op de 10 keer fout... Dat valt niet te trainen; ik denk dat zijn computer dat gewoon niet aan kan... Je kan Sammy dat niet aanwrijven, hij keept altijd naar zijn mogelijkheden.
In het hedendaagse voetbal moet de keeper meer en meer zeer goed het spel voor hem kunnen "lezen" om direct juist te kunnen ingrijpen indien nodig. Dat is niet direct Sammy's grootse kwaliteit. Daarom zou het inderdaad niet slecht zijn om als club op dat vlak toch ook al eens verder te kijken dan Sammy...
« Laatst bewerkt op: september 25, 2012, 06:41:55 pm door Frank D »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #75 Gepost op: september 25, 2012, 07:12:00 pm »
Zag daarnet in Extra Time nog eens het 1ste doelpunt van Anderlecht.
Ook daar gaat Sammy eigenlijk in de fout. Wil ook uitkomen maar ziet dan dat hij de bal niet zal hebben en moet dan "sprinten" naar de 2 de paal (Keeper in loopbeweging is veel makkelijker te kloppen) waar hij dan tegenvoets gepakt wordt door Mbokani.

Blijft Sammy daar gewoon staan dan staat hij op het moment dat Mbokani kopt met zijn 2 voeten stevig op de grond, en is het als doelman makkelijker om bal te pakken.

Had net hetzelfde gevoel in het stadion. Twijfelt soms te veel in uitkomen of niet waardoor hij dan tussen 2 situaties in zit en het zichzelf moeilijker maakt...

Heb het al een paar keer gepost:
Sammy is ??n van de beste lijnkeepers van Belgi?, maar eens er een bepaalde kritische situatie voor doel door hem in een flits moet worden ingeschat en een snelle beslissing moet worden genomen, loopt het 9 op de 10 keer fout... Dat valt niet te trainen; ik denk dat zijn computer dat gewoon niet aan kan... Je kan Sammy dat niet aanwrijven, hij keept altijd naar zijn mogelijkheden.
In het hedendaagse voetbal moet de keeper meer en meer zeer goed het spel voor hem kunnen "lezen" om direct juist te kunnen ingrijpen indien nodig. Dat is niet direct Sammy's grootse kwaliteit. Daarom zou het inderdaad niet slecht zijn om als club op dat vlak toch ook al eens verder te kijken dan Sammy...

Aangezien we de jonge tour opgaan mss denken aan Dhoest, Clepkens, Lentz, Dutoit,...