Auteur Topic: (VB) Racing Genk-Essevee  (gelezen 8099 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
(VB) Racing Genk-Essevee
« Gepost op: september 08, 2013, 09:56:52 pm »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2013, 09:59:39 pm »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME
Ik stel voor om niet meteen te beginnen fluiten op de man die ons 3 of meerdere dure punten afnam in de titelrace . Ik verwacht Kums op de positie van Ollie . Of Sylla of Cac?res in de ploeg komt valt te betwijfelen ! Komaaan !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #2 Gepost op: september 08, 2013, 10:24:47 pm »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME
Ik stel voor om niet meteen te beginnen fluiten op de man die ons 3 of meerdere dure punten afnam in de titelrace . Ik verwacht Kums op de positie van Ollie . Of Sylla of Cac?res in de ploeg komt valt te betwijfelen ! Komaaan !

Habib speelde sterk tegen Anderlecht, dus geen reden om hem uit de ploeg te halen.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #3 Gepost op: september 09, 2013, 07:37:21 am »
Forzaaa Essevee! Ben zeer benieuwd naar wat Kums op het veld zal brengen!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #4 Gepost op: september 09, 2013, 10:54:38 am »
we moeten volop voor de 3 punten gaan. ;)

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #5 Gepost op: september 09, 2013, 11:04:07 am »
Ticketprijzen KRC Genk - Essevee:
Volwassenen: 17,5?
-18 jaar: 9?

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #6 Gepost op: september 09, 2013, 01:33:42 pm »
Ticketprijzen KRC Genk - Essevee:
Volwassenen: 17,5?
-18 jaar: 9?

Zelden zo'n prijzen gezien :P

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #7 Gepost op: september 09, 2013, 06:00:29 pm »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME
Ik stel voor om niet meteen te beginnen fluiten op de man die ons 3 of meerdere dure punten afnam in de titelrace . Ik verwacht Kums op de positie van Ollie . Of Sylla of Cac?res in de ploeg komt valt te betwijfelen ! Komaaan !

Habib speelde sterk tegen Anderlecht, dus geen reden om hem uit de ploeg te halen.


heb het altijd een beetje moeilijk met iemand die zegt , die was goed of niet goed .
in het wekelijks nieuws was er ook iemand die vond dat naessens de man van de match was .
komaan h? mensen seriues blijven h? .
wat naessens betreft weet ik nog 3 dingen , 1. een schot dar aan de cornervlag uitkwam en een soort karatetrap waar de bal 30 meter hoog vloog en ten derde zijn lijf aan lijf gevecht met deschacht.
van habib weet ik nog 2 dingen ,ten eerste zijn schot die naast ging en zijn uitgelokte penalty en dat is onze centrumspits die geen enkele keer het doel heeft gepast
« Laatst bewerkt op: september 09, 2013, 09:25:05 pm door koenie69 »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #8 Gepost op: september 09, 2013, 06:11:13 pm »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME
Ik stel voor om niet meteen te beginnen fluiten op de man die ons 3 of meerdere dure punten afnam in de titelrace . Ik verwacht Kums op de positie van Ollie . Of Sylla of Cac?res in de ploeg komt valt te betwijfelen ! Komaaan !

Habib speelde sterk tegen Anderlecht, dus geen reden om hem uit de ploeg te halen.


heb het altijd een beetje moeilijk met iemand die zegt , die was goed of niet goed .
in het wekelijks nieuws was er ook iemand die vond dat naessens de man van de match was .
komaan h? mensen series blijven h? .
wat naessens betreft weet ik nog 3 dingen , 1. een schot dar aan de cornervlag uitkwam en een soort karatetrap waar de bal 30 meter hoog vloog en ten derde zijn lijf aan lijfgevechten met deschacht.
van habib weet ik nog 2 dingen ,ten eerste zijn schot die naast ging en zijn uitgelokte penalty en dat is onze centrumspits die geen enkele keer het doel heeft gepast

In voetbal moet je naar meer kijken dan alleen maar naar de man in balbezit.
Habib zaaide twijfel in de verdediging van Anderlecht door zijn constante beweging. En zette die mannen goed onder druk toen ze in balbezit waren. Trok ook regelmatig een mannetje van op links mee naar het midden, waardoor wij op links veel ruimte hadden.
Ook verdedigend knapte hij veel werk op.

Habib neemt simpelweg Leye zijn taak over

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #9 Gepost op: september 09, 2013, 06:15:26 pm »
Vond Habib eindelijk ook weer beter na zijn mindere prestaties in Oostende en Cyprus. Wel weer grappig en typerend voor Habib dat hij de 2e goal claimt (die van Skulason). Omdat Naessens dan in de rebound nog schiet en de bal onbewust zijn kous raakt  :D

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #10 Gepost op: september 10, 2013, 11:58:30 am »
Vossen misschien toch speelklaar... Had gehoopt dat ze het zonder Vossen en De Ceulaar moesten doen...

Bij KRC Genk zaten ze met de handen in het haar nadat aanvoerder Jelle Vossen een botkneuzing opliep in een duel met Charleroi-captain Ederson. 'Drie tot vier weken out' was de conclusie... maar dat was buiten Vossen zelf gerekend.

Vorige week werd er bij de Genkse medische staf nog gemikt op een terugkeer in Kiev (19 september), maar nu wordt er in Het Belang van Limburg al de hoop geuit dat de aanvaller dit weekend alweer in actie kan komen. Vossen verscheen maandag ietwat verrassend alweer op het Genkse trainingsveld en trainde voluit met revalidatietrainer.

Het is niet de eerste keer dat Vossen sneller hersteld dan verwacht en dus is er gegronde hoop dat Vossen al opnieuw paraat is voor de topper tegen Zulte Waregem. Ook youngster Siebe Schrijvers verscheen voor het eerst weer op het oefenveld na zijn rugblessure. De Ceulaer ontbrak nog wel op training, hij kampt nog steeds met een heupkwetsuur.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #11 Gepost op: september 11, 2013, 01:18:52 am »
Op 15 september om 18u spelen we in Genk onze volgende match.

REF:EFONG NZOLO JEROME

ne verborgen spandoek zou niet misstaan mocht ie weer verkeerd beginnen te fluiten.. en hem dan uithalen

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #12 Gepost op: september 11, 2013, 10:12:32 pm »
Mag Ollie nu mee doen?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #13 Gepost op: september 11, 2013, 11:50:37 pm »
Mag Ollie nu mee doen?

Neen, is 1 speeldag geschorst. Kums meteen in de basis als je het mij vraagt.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #14 Gepost op: september 12, 2013, 08:34:31 am »
verwacht moeilijke wedstrijd in Genk...zijn vaak wedstrijden waar wij beter zijn, de beste kansen hebben en op het einde van de rit verliezen, of gelijk spelen. hopelijk nu anders!!!!!

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #15 Gepost op: september 12, 2013, 09:46:04 am »
Bij verlies wordt Genk zo vroeg in de competitie al ver achteruit geslagen; ze zullen er alles aan doen om dat te vermijden.
SVZW zal het zeer moeilijk krijgen!

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #16 Gepost op: september 12, 2013, 09:53:14 am »
dat zijn dan juist de wedstrijden waar essevee op zijn sterkst is - tegen een voetballende tegenstander krijg je sowieso ruimte en kansen - heb vertrouwen in je eigen team (moeilijk gaat ook) - ik gok dan ook op een nipte, mooie, maar verdiende overwinning !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #17 Gepost op: september 12, 2013, 10:09:24 am »
Bij verlies wordt Genk zo vroeg in de competitie al ver achteruit geslagen; ze zullen er alles aan doen om dat te vermijden.
SVZW zal het zeer moeilijk krijgen!

Met die PO's is dat allemaal geen schande meer.
Kijk naar Brugge en Standard (vorig jaar en 2of 3 jaar terug)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #18 Gepost op: september 12, 2013, 12:12:02 pm »
Vossen ook waarschijnlijk fit

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: (VB) Racing Genk-Essevee
« Reactie #19 Gepost op: september 12, 2013, 03:28:21 pm »
Vossen ook waarschijnlijk fit

Heeft zelden tot nooit potten gebroken tegen ons.
Ben al blij dat ene De Ceulaer niet mee doet, want daar hebben onze spelers het altijd lastig mee.