Auteur Topic: (NB) Essevee-Wigan  (gelezen 4883 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pierre

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: (NB) Essevee-Wigan
« Reactie #20 Gepost op: september 20, 2013, 05:50:51 pm »
Habib heeft onze ploeg niets meer bij te brengen.

C?ceres was in zijn 20 minuten als invaller veel gevaarlijker, balvastiger en aanspeelder dan onze WANNABE vedette...

Snapte ?berhaupt al niet wat dat Dury Habib nog in de basis zette.

Ik vind at veel mensen nogal kort door de bocht gaan hoor.
Velen zijn gewoon tegen Habib omdat hij in het verleden wel eens dom heeft gedaan tegenover zijn eigen club.
Zelfs al komt hij nu aan de bal, dan zijn er supporters (althans zo noemen ze zich) die hem al direct beginnen uit te fluiten.

Dat hij telkens mag blijven staan van Dury zegt ook iets he.
En alsk ik dan moet kiezen tussen jou analyse, of de keuze van Dury, dan moet ik eigenlijk niet nadenken, want dan weet ik het gewoon. Dury dus!

Kerel, zie gewoon eens in dat Habib echt slecht bezig is..;

Leye speelde echt soortgelijke matchen, maar daar kraaide geen haan naar.
Habib is de beste afwerker in de selectie. En ok, is nu wat ongelukkig, maar werkt en stoort en voert alle taken uit die Dury van hem verwacht.
Echt slecht bezig is hij niet he, alleen die eerste controle ja, Habib is geen speler voor met de rug naar doel te spelen.

Ik wil hier geen loftrompet afsteken, maar het valt me op dat Leye en Naessens vroeger meer krediet kregen bij de supporters.

Leye en Naessens zijn dan ook veel hardere werkers dan Habib ?n bovendien heeft Leye al meermaals zijn waarde getoond. In jens zijn voordeel spreekt dan weer dat het een "eigen" opgeleide hardwerkende nuchtere jongen is, die bovendien nog jong is.

IK snap niet goed dat je niet kan inzien(?) dat Habib momenteel toch een zwakkere periode kent. Al vond ik hem gisteren al iets beter dan de vorige matchen. Ik heb het hier al eens eerder gezegd maar Habib is typisch zo'n speler van de ene week alles en de andere week niets. De ene match speelt hij bij wijze van spreke alles aan diggelen, de andere matchen zie je hem amper in het stuk voorkomen. Blijft een speciale kerel, maar moet toch meer constante in zijn spel brengen imo.

Voor de rest, Wigan is dus echt geen wereldploeg miljaar wat een 'voetbal' brachten die. Zelden zo veel foute passes gezien in 1 match van een team. Dat we niet gewonnen hebben ligt dan ook meer aan onze prestatie van de eerste helft dan aan hun kunnen.

Onze prestatie in de eerste helft heeft voornameijk te maken met het feit we bij de opbouw de regen pal in het gezicht kregen. Iedereen die gevoetbald heeft zal beamen dat je hier echt even moet aan wennen en dat dit zuiverheid in de passing negatief be?nvloedt.

vorig weekend in de gietende regen gespeeld en heb daar toch niet echt iets van ondervonden  ::)


uw contract ligt klaar in het onthaal !  :-)

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: (NB) Essevee-Wigan
« Reactie #21 Gepost op: september 20, 2013, 06:38:16 pm »
Wat ik heb onthouden van deze wedstrijd :

-  Eerste 30 min is Zulte-Waregem nergens : teveel respect, alweer linies te ver uit elkaar (net zoals tegen Genk).  Regen heeft daar echt niets mee te maken.
-  Tegen al diegene die zeggen dat de Engelse 2e klasse zwak is : de engelse 2e klasse is denk ik onze Jupiler Pro league waard. 
-  Zijn hebben alle recht om buitenshuis verdedigend te spelen.  Dit is een groepsfase.