Auteur Topic: (VB) Essevee-Rubin Kazan  (gelezen 11034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
(VB) Essevee-Rubin Kazan
« Gepost op: november 30, 2013, 01:59:04 pm »
Donderdagavond 12 december 19.00 Hr.
De sleutelmatch voor een Europese overwintering.
 
 

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #1 Gepost op: november 30, 2013, 02:07:04 pm »
Hopelijk krijgt essevee deze keer steun van een massaal aanwezig publiek om ons naar de volgende ronde te loodsen.
Heb zojuist online enkele tickets besteld, betaald en afgedrukt / poepsimpel, zeer gemakkelijk en in enkele minuten gefikst /  een enorm voordeel voor de supporters die niet in Waregem woonachtig zijn (zoals ondergetekende) / je hoeft er U niet voor te verplaatsen / chapeau voor administratieve cel van SVZW die daarvoor een inspanning heeft geleverd! 
« Laatst bewerkt op: november 30, 2013, 02:08:46 pm door Frank D »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #2 Gepost op: november 30, 2013, 02:13:25 pm »
Tzou 20.000 man moeten zitten nu ;)  want dit verdienen ze ;) komaan jongens allemaole na brughe :)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #3 Gepost op: november 30, 2013, 02:37:22 pm »
Idd. Iedereen volk ronselen om ze vooruit te schreeuwen!!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.181
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #4 Gepost op: november 30, 2013, 02:53:42 pm »
Als er in ons stadion al 8500 zitten tegen KV Mechelen, dan moeten er daar in Brugge zeker 10.000 zijn.
Al betwijfel ik dat.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #5 Gepost op: november 30, 2013, 06:54:23 pm »
Als er in ons stadion al 8500 zitten tegen KV Mechelen, dan moeten er daar in Brugge zeker 10.000 zijn.
Al betwijfel ik dat.


Algemene mobilisatie!!!!!! Als iedereen die al een ticket heeft 2passieve supporters meeneemt, zit breydel vol

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2013, 11:19:11 am »

Online brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #7 Gepost op: december 01, 2013, 12:24:25 pm »
Hopelijk deze keer wat organisatie zodat iedereen op zijn voorziene plaats kan zitten. Tegen maribor plaats tekort en er waren 15000 plaatsen vrij!

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #8 Gepost op: december 01, 2013, 12:41:41 pm »
Hopelijk deze keer wat organisatie zodat iedereen op zijn voorziene plaats kan zitten. Tegen maribor plaats tekort en er waren 15000 plaatsen vrij!
2
En een extra biertent zou ook geen kwaad kunnen  :) , al is dat bijzaak natuurlijk.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 357
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #9 Gepost op: december 01, 2013, 12:46:58 pm »
Hopelijk deze keer wat organisatie zodat iedereen op zijn voorziene plaats kan zitten. Tegen maribor plaats tekort en er waren 15000 plaatsen vrij!
2
En een extra biertent zou ook geen kwaad kunnen  :) , al is dat bijzaak natuurlijk.
BIER IS NOOIT BIJZAAK  :P

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #10 Gepost op: december 02, 2013, 10:43:25 am »
Hopelijk deze keer wat organisatie zodat iedereen op zijn voorziene plaats kan zitten. Tegen maribor plaats tekort en er waren 15000 plaatsen vrij!
2
En een extra biertent zou ook geen kwaad kunnen  :) , al is dat bijzaak natuurlijk.
BIER IS NOOIT BIJZAAK  :P
dikke 2

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #11 Gepost op: december 02, 2013, 12:36:11 pm »
Rubin Kazan zit misschien al in hun winterslaap. Hun laatste wedstrijd in de competitie is op 06 december. Daarna start de winterstop daar...hopelijk dus dikke vette gemakzucht....

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #12 Gepost op: december 02, 2013, 12:58:59 pm »
Rubin Kazan zit misschien al in hun winterslaap. Hun laatste wedstrijd in de competitie is op 06 december. Daarna start de winterstop daar...hopelijk dus dikke vette gemakzucht....

En komen ze met hun B kern... zijn toch al zeker van groepswinst.

Ze zouden beter forfait geven, dat bespaart hun de vliegtrip en de wedstrijdpremies.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #13 Gepost op: december 08, 2013, 10:21:20 am »
Rustig de wedstrijd aanpakken en efficient zijn..

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #14 Gepost op: december 09, 2013, 09:34:28 am »
B-kern? Bron? Nu, ik ga ervan uit dat hij zijn A-team niet volledig zal opstellen. Tegen Maribor thuis mochten ook al wat basispionnen rust nemen. Ik verwacht donderdag dat nog minder basisspelers gaan starten. Maar dan nog kan je stellen dat het geen echt zwak 11-tal zal zijn bij Kazan. Essevee zal op zijn sterkst moeten zijn. Met vertrouwen de match aanpakken en vooral ons eigen spel spelen. Iemand een zicht op de verkoop van de tickets? Windstil qua info op dit moment...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #15 Gepost op: december 09, 2013, 10:04:18 am »
B-kern? Bron? Nu, ik ga ervan uit dat hij zijn A-team niet volledig zal opstellen. Tegen Maribor thuis mochten ook al wat basispionnen rust nemen. Ik verwacht donderdag dat nog minder basisspelers gaan starten. Maar dan nog kan je stellen dat het geen echt zwak 11-tal zal zijn bij Kazan. Essevee zal op zijn sterkst moeten zijn. Met vertrouwen de match aanpakken en vooral ons eigen spel spelen. Iemand een zicht op de verkoop van de tickets? Windstil qua info op dit moment...

Match terug om 19uur.  Reken maar niet op veel volk.  Match op tv en als je in streek Waregem woont.  Mag je al koersen om op tijd op je zitje te zitten.  3 kwartier rijden + nog eens parking zoeken en naar stadion wandelen.  Allemaal in 1 uur tijd voor de mensen die werken tot 18u.  Ik zwijg dan nog over de velen die in brussel of antwerpen werken.  Ik denk maximum 6000-7000 man.  Wat gewoon heel normaal is in deze omstandigheden.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #16 Gepost op: december 09, 2013, 10:23:34 am »
B-kern? Bron? Nu, ik ga ervan uit dat hij zijn A-team niet volledig zal opstellen. Tegen Maribor thuis mochten ook al wat basispionnen rust nemen. Ik verwacht donderdag dat nog minder basisspelers gaan starten. Maar dan nog kan je stellen dat het geen echt zwak 11-tal zal zijn bij Kazan. Essevee zal op zijn sterkst moeten zijn. Met vertrouwen de match aanpakken en vooral ons eigen spel spelen. Iemand een zicht op de verkoop van de tickets? Windstil qua info op dit moment...

Match terug om 19uur.  Reken maar niet op veel volk.  Match op tv en als je in streek Waregem woont.  Mag je al koersen om op tijd op je zitje te zitten.  3 kwartier rijden + nog eens parking zoeken en naar stadion wandelen.  Allemaal in 1 uur tijd voor de mensen die werken tot 18u.  Ik zwijg dan nog over de velen die in brussel of antwerpen werken.  Ik denk maximum 6000-7000 man.  Wat gewoon heel normaal is in deze omstandigheden.
5000 man meebrengen op verplaatsing is volgens mij al een groot succes

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.264
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #17 Gepost op: december 09, 2013, 11:36:32 am »
1/16 de finales (na nieuwjaar) speelt iedereen geloof ik om 20.45u. Ik zou alvast nogmaals aankloppen bij Dhr Dewitte om nog eens te polsen om in Gent te spelen. Positief is (niet qua uitgangspositie, wel qua aantrekkelijkheid) dat we sowieso eerst thuis gaan spelen. Maar t is nog zover niet. Ook ikzelf kan pas om 17.30u vertrekken. Het is idd lastig om er op tijd te geraken, maar tegen Wigan is het toch ook gelukt. Je bent tenminste w?l thuis op een menselijk uur.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #18 Gepost op: december 09, 2013, 11:48:09 am »
ik ga ook en ben zeker te laat
18:30 pas kunnen vertrekken

Offline levytytgat

  • Leden
  • Berichten: 284
  • Essevee!
Re: (VB) Essevee-Rubin Kazan
« Reactie #19 Gepost op: december 09, 2013, 04:47:41 pm »
Hoe zit het daar eigenlijk met de parkeermogelijkheden?
Wij zullen pas toekomen rond 18u45...waarschijnlijk zal er niet veel plaats meer zijn?
Iemand tips?