Auteur Topic: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi  (gelezen 18258 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Gepost op: december 15, 2019, 08:37:03 pm »
Na de fraaie 5-1 tegen STVV  gisteren in de Jupiler Pro League treden we overmorgen alweer aan in de 1/4e finale van de Croky Cup.
We ontvangen dan Charleroi op eigen veld...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Hoe moeten ze de match aanpakken?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #1 Gepost op: december 15, 2019, 08:43:42 pm »
De scheidsrechters die de match in goede banen gaan proberen leiden zijn:

Scheidsrechter: Jan Boterberg
1ste ass.-scheids.: Christophe Baillieul
2de ass.-scheids.: Kevin Dhondt
4de scheidsrechter: Frederik Geldhof

+ VAR

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #2 Gepost op: december 15, 2019, 09:00:45 pm »
Essevee-Charleroi: tickets bekermatch enkel in voorverkoop
14 december 2019 via essevee.be

Essevee treedt in de kwartfinales van de Croky Cup aan tegen Sporting Charleroi. We ontvangen op dinsdag 17 december om 20.45 uur de Carolo's in het Regenboogstadion. Tickets zijn nu te koop voor slechts 10 euro voor volwassenen of 5 euro voor -16-jarigen.

Essevee schakelde in de 1/16de finales KFC Duffel uit en in de 1/8ste finales namen we eenvoudig de maat van Sint-Truiden. Bekijk hier nog eens de hoogtepunten van die wedstrijd.

Charleroi moest zich voorbij Rupel Boom en KAA Gent werken om een plaats in de kwartfinales te veroveren.

Tickets enkel in voorverkoop

We openen de hoofdtribune (tribune 1) en sfeertribune (tribune 2) voor deze bekerwedstrijd. Tickets kosten 10 euro voor volwassenen en 5 euro voor -16-jarigen:

- In de Essevee Shop (klik hier voor de openingsuren)
- Bestel snel en eenvoudig online op essevee.tickethour.be.
- BELANGRIJKE WIJZIGING 14/12: omwille van veiligheidsredenen blijven de loketten gesloten.

De Essevee Shop is open op maandag 16/12 en dinsdag 17/12 van 10.00 tot 12.30 uur en van 14.00 tot 17.30 uur. De loketten blijven gesloten.

Opgelet: je abonnement is niet geldig voor deze wedstrijd. Er is geen voorrangsperiode voor onze kwartfinale.

Supporters van Charleroi kunnen zich wenden tot de dienst ticketing van hun club.

Businessformules

Voor de bekerwedstrijd bieden we drie leuke businessformules aan. Reserveren kan via business@essevee.be. Vol = vol!

Essevee Business

Netwerkformule in de hoofdtribune, met broodjes en dranken inclusief van 19.45 tot 23.30 uur.
U kunt kiezen voor een binnenzetel of een zitje op de centrale vakken van de hoofdtribune
Kostprijs: 50 euro excl. btw.

Bekeren Bij Bistro Berto (UITVERKOCHT)

U geniet van een driegangenmenu in Bistro Berto, de parel van de Zuidercorner.
De dranken zijn inbegrepen van 18.45 uur tot einde wedstrijd.
Je volgt de wedstrijd vanop het terras van Bistro Berto of een zitplaats op de hoofdtribune.
Kostprijs: 90 euro excl. btw.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/essevee-charleroi-tickets-bekermatch-enkel-in-voorverkoop

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #3 Gepost op: december 16, 2019, 10:24:59 am »
Het is maar 10 euro, als er geen 5000 man zit dan mogen we ons echt vragen beginnen stellen.  De toeschouwersaantallen zijn dit jaar DRAMATISCH!!  We zijn zeker 3000 toeschouwers kwijt, ESSEVEE doe er iets aan;
1. Beloon uw trouwe abbonnees
2. Verhoog uw tolerantie ivm uw eigen supporters, gedaan met stadionverboden voor prullen, STEUN uw eigen supporters GVD!
3. Doe akties in scholen,firma's,sport- en andere verenigingen ! voor elke match!
4. Verlaag uw prijzen volgend jaar!
5. Doe die arrogantie maar weg(die is er wel degelijk binnen de club) tot vorig jaar gemiddelde van 9000 man, nu zal het 6000 zijn,indien jullie vorig seizoen een Kaya niet hadden verkocht nadat iedereen zijn abbo had verlengd, indien jullie dit jaar de abbo's hadden verlaagd (als signaal naar de supporters toe) indien jullie de beste leerling voor de voetbalcel niet wilden zijn,indien de trainer het belang van de matchen tegen KVK blijft ontkennen(stelde vorig jaar en dit jaar zijn beste ploeg niet op!)de communicatie naar de supporters IS AL JAREN EEN DRAMA, ook onze coach en voorzitter MOET DAAR AAN WERKEN !,dan had het zover niet moeten komen,DOE ER IETS AAN!

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #4 Gepost op: december 16, 2019, 12:23:31 pm »
De supporters zouden toch uit zichzelf moeten komen. Begrijp dat lage aantal ook niet goed.
Zouden er bij het laag geklasseerde  Kortrijk meer supporters zijn ?

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #5 Gepost op: december 16, 2019, 12:39:06 pm »
De supporters zouden toch uit zichzelf moeten komen. Begrijp dat lage aantal ook niet goed.
Zouden er bij het laag geklasseerde  Kortrijk meer supporters zijn ?

Ge gaat zelf nooit..
Genk is ver he

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #6 Gepost op: december 16, 2019, 01:20:51 pm »
Het is maar 10 euro, als er geen 5000 man zit dan mogen we ons echt vragen beginnen stellen.  De toeschouwersaantallen zijn dit jaar DRAMATISCH!!  We zijn zeker 3000 toeschouwers kwijt, ESSEVEE doe er iets aan;
1. Beloon uw trouwe abbonnees
2. Verhoog uw tolerantie ivm uw eigen supporters, gedaan met stadionverboden voor prullen, STEUN uw eigen supporters GVD!
3. Doe akties in scholen,firma's,sport- en andere verenigingen ! voor elke match!
4. Verlaag uw prijzen volgend jaar!
5. Doe die arrogantie maar weg(die is er wel degelijk binnen de club) tot vorig jaar gemiddelde van 9000 man, nu zal het 6000 zijn,indien jullie vorig seizoen een Kaya niet hadden verkocht nadat iedereen zijn abbo had verlengd, indien jullie dit jaar de abbo's hadden verlaagd (als signaal naar de supporters toe) indien jullie de beste leerling voor de voetbalcel niet wilden zijn,indien de trainer het belang van de matchen tegen KVK blijft ontkennen(stelde vorig jaar en dit jaar zijn beste ploeg niet op!)de communicatie naar de supporters IS AL JAREN EEN DRAMA, ook onze coach en voorzitter MOET DAAR AAN WERKEN !,dan had het zover niet moeten komen,DOE ER IETS AAN!

ik weet niet of het daaraan ligt.

De tv is ook een killer. Mensen kijken naar play sports vanuit hun warme living of in een café met vrienden.  Vroeger kwamen alleen de topmatchen op betaal TV nu kan je alles zien.

Dan is er ook nog de concurrentie met Gent die wellicht recruteren tot en met Deinze / Oudenaarde.

Het heel zwakke seizoen vorig jaar heeft natuurlijk ook niet geholpen

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #7 Gepost op: december 16, 2019, 01:49:01 pm »
Het is maar 10 euro, als er geen 5000 man zit dan mogen we ons echt vragen beginnen stellen.  De toeschouwersaantallen zijn dit jaar DRAMATISCH!!  We zijn zeker 3000 toeschouwers kwijt, ESSEVEE doe er iets aan;
1. Beloon uw trouwe abbonnees
2. Verhoog uw tolerantie ivm uw eigen supporters, gedaan met stadionverboden voor prullen, STEUN uw eigen supporters GVD!
3. Doe akties in scholen,firma's,sport- en andere verenigingen ! voor elke match!
4. Verlaag uw prijzen volgend jaar!
5. Doe die arrogantie maar weg(die is er wel degelijk binnen de club) tot vorig jaar gemiddelde van 9000 man, nu zal het 6000 zijn,indien jullie vorig seizoen een Kaya niet hadden verkocht nadat iedereen zijn abbo had verlengd, indien jullie dit jaar de abbo's hadden verlaagd (als signaal naar de supporters toe) indien jullie de beste leerling voor de voetbalcel niet wilden zijn,indien de trainer het belang van de matchen tegen KVK blijft ontkennen(stelde vorig jaar en dit jaar zijn beste ploeg niet op!)de communicatie naar de supporters IS AL JAREN EEN DRAMA, ook onze coach en voorzitter MOET DAAR AAN WERKEN !,dan had het zover niet moeten komen,DOE ER IETS AAN!

ik weet niet of het daaraan ligt.

De tv is ook een killer. Mensen kijken naar play sports vanuit hun warme living of in een café met vrienden.  Vroeger kwamen alleen de topmatchen op betaal TV nu kan je alles zien.

Dan is er ook nog de concurrentie met Gent die wellicht recruteren tot en met Deinze / Oudenaarde.

Het heel zwakke seizoen vorig jaar heeft natuurlijk ook niet geholpen

De tv was er vorig seizoen en de seizoenen daarvoor ook al hé.
Is gewoon een feit dat Essevee een succesopubliek heeft. 1 of 2 mindere seizoenen en die haken af.

Uiteraard zijn er ook trouwe supporters die afgehaakt (buitengepest) zijn door idd o.a. te zware straffen krijgen voor prullen van de club uit.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.665
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #8 Gepost op: december 16, 2019, 01:57:46 pm »
De supporters zouden toch uit zichzelf moeten komen. Begrijp dat lage aantal ook niet goed.
Zouden er bij het laag geklasseerde  Kortrijk meer supporters zijn ?
Nee, in Kortrijk zijn er niet meer, we zitten er iets boven nu, terwijl  de vorige jaren we  echt veel meer toeschouwers hadden, we zijn 2a3000 toeschouwers PER MATCH kwijt ivm vorig seizoen, dat is enorm,zeker 30 procent minder toeschouwers, WAKE UP!!!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #9 Gepost op: december 16, 2019, 03:37:09 pm »
Het is maar 10 euro, als er geen 5000 man zit dan mogen we ons echt vragen beginnen stellen.  De toeschouwersaantallen zijn dit jaar DRAMATISCH!!  We zijn zeker 3000 toeschouwers kwijt, ESSEVEE doe er iets aan;
1. Beloon uw trouwe abbonnees
2. Verhoog uw tolerantie ivm uw eigen supporters, gedaan met stadionverboden voor prullen, STEUN uw eigen supporters GVD!
3. Doe akties in scholen,firma's,sport- en andere verenigingen ! voor elke match!
4. Verlaag uw prijzen volgend jaar!
5. Doe die arrogantie maar weg(die is er wel degelijk binnen de club) tot vorig jaar gemiddelde van 9000 man, nu zal het 6000 zijn,indien jullie vorig seizoen een Kaya niet hadden verkocht nadat iedereen zijn abbo had verlengd, indien jullie dit jaar de abbo's hadden verlaagd (als signaal naar de supporters toe) indien jullie de beste leerling voor de voetbalcel niet wilden zijn,indien de trainer het belang van de matchen tegen KVK blijft ontkennen(stelde vorig jaar en dit jaar zijn beste ploeg niet op!)de communicatie naar de supporters IS AL JAREN EEN DRAMA, ook onze coach en voorzitter MOET DAAR AAN WERKEN !,dan had het zover niet moeten komen,DOE ER IETS AAN!
Punt 1 en 3 combineren is heel moeilijk getuige het verleden...
Punt 1 ga ik uiteraard volledig akkoord maar hou er dan rekening mee dat punt 3 net die trouwe supporters tegen de borst stoot zoals de laatste 2 seizoenen duidelijk te horen was.
Gratis kaarten, kaarten aan 5 euro, ... met als resultaat dat die gasten goedkoper naar de match kwamen dan de trouwe abonnees.

Ik voeg wel graag nog een puntje toe en dat is dat de sfeertribune terug een echte sfeertribune (lees: heksenketel) moet worden (al zeker in vak 203) en dat de kindjes aan de overkant plaats kunnen nemen en daar kunnen sms'en, whatsappen en een lief op proberen doen.

Maar sowieso blijven de successupporters thuis op een dinsdagavond en zijn er veel mensen die de late shift hebben of de ochtend erna de vroege shift hebben en niet willen/kunnen komen omdat de match pas om 20.45u aanvat en we zonder verlengingen ten vroegste om 22.30u het fluitsignaal horen om de match te beëindigen.
Mensen met kinderen blijven dat uur ook thuis, net als veel dames/heren en ook oudere mensen voor wie het te koud is.
Voor velen onder ons geen excuus maar niet iedereen ziet dit even hard zitten he...
« Laatst bewerkt op: december 17, 2019, 10:18:45 am door svennay »

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #10 Gepost op: december 16, 2019, 05:47:48 pm »
Het is maar 10 euro, als er geen 5000 man zit dan mogen we ons echt vragen beginnen stellen.  De toeschouwersaantallen zijn dit jaar DRAMATISCH!!  We zijn zeker 3000 toeschouwers kwijt, ESSEVEE doe er iets aan;
1. Beloon uw trouwe abbonnees
2. Verhoog uw tolerantie ivm uw eigen supporters, gedaan met stadionverboden voor prullen, STEUN uw eigen supporters GVD!
3. Doe akties in scholen,firma's,sport- en andere verenigingen ! voor elke match!
4. Verlaag uw prijzen volgend jaar!
5. Doe die arrogantie maar weg(die is er wel degelijk binnen de club) tot vorig jaar gemiddelde van 9000 man, nu zal het 6000 zijn,indien jullie vorig seizoen een Kaya niet hadden verkocht nadat iedereen zijn abbo had verlengd, indien jullie dit jaar de abbo's hadden verlaagd (als signaal naar de supporters toe) indien jullie de beste leerling voor de voetbalcel niet wilden zijn,indien de trainer het belang van de matchen tegen KVK blijft ontkennen(stelde vorig jaar en dit jaar zijn beste ploeg niet op!)de communicatie naar de supporters IS AL JAREN EEN DRAMA, ook onze coach en voorzitter MOET DAAR AAN WERKEN !,dan had het zover niet moeten komen,DOE ER IETS AAN!
Punt 1 en 3 combineren is heel moeilijk getuige het verleden...
Punt 1 ga ik uiteraard volledig akkoord maar hou er dan rekening mee dat punt 3 net die trouwe supporters tegen de borst stoot zoals de laatste 2 seizoenen duidelijk te horen was.
Gratis kaarten, kaarten aan 5 euro, ... met als resultaat dat die gasten goedkoper naar de match kwamen dan de trouwe abonnees.

Ik voeg wel graag nog een puntje toe en dat is dat de sfeertribune terug een echte sfeertribune (lees: heksenketel) moet worden (al zeker in vak 203) en dat de kindjes aan de overkant plaats kunnen nemen en daar kunnen sms'en, whatsappen en een lief op proberen doen.

Maar sowieso blijven de successupporters thuis op een dinsdagavond en zijn er veel mensen die de late shift hebben of de ochtend erna de vroege shift hebben en niet willen/kunnen komen omdat de match pas om 20.45u aanvat en we zonder verlengingen ten vroegste om 20.30u het fluitsignaal horen om de match te beëindigen.
Mensen met kinderen blijven dat uur ook thuis, net als veel dames/heren en ook oudere mensen voor wie het te koud is.
Voor velen onder ons geen excuus maar niet iedereen ziet dit even hard zitten he...

Een vroege shift mag je toch niet tegenhouden.
Ik moet er ook om 4h uit, ik ga lekker kijken.
1x in de week wat minder slapen, zo erg is dat niet.
Als we POI halen, zou het stadion dan wel weer vol zitten? Ik denk van niet.
Matchen tegen Brugge en Anderlecht waren al niet uitverkocht, veel lege plaatsen te zien toen

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #11 Gepost op: december 16, 2019, 06:46:34 pm »
Kan me volledig aansluiten bij bovenstaande opmerkingen. Heb het gevoel dat de mensen die dit alles bepalen een beetje koppig en arrogant zijn, niet willen luisteren en zich persoonlijk aangevallen voelen als er duidelijk, correcte en betere voorstellen zijn om het te doen beteren.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #12 Gepost op: december 16, 2019, 06:48:58 pm »
Wordt de beker uitgezonden op tv?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.244
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #13 Gepost op: december 16, 2019, 07:08:18 pm »
Wordt de beker uitgezonden op tv?
Ja, op Q2 (helaas)...

Offline tmk

  • Leden
  • Berichten: 61
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #14 Gepost op: december 17, 2019, 08:18:41 am »
Ik ga er vanavond niet bij zijn wegens ziekte,geen verkoudheid btw.

Ik lees over successuporters, veelal met sterk negatieve ondertoon, daar zit het potentieel om het stadion vol te krijgen, maar nee ze worden vooraf al scheef bekeken door sommige "echte".
Doe positief tegenover iemand die eens naar een topmatch komt kijken, misschien komt hij terug met familie en/of vrienden.

Ik ken mensen  die nu geen abbo genomen hebben gewoon door de veranderende speeltijden.
Vroeger had je een kalender en die klopte ongeveer tot in mei, kon je iets plannen met familie.

Nog dit;

Vorig jaar waren er op een match gratis vlaggen (volgens stadionomroeper, pers (ben niet zeker)) die na de match vakkundig afgenomen werden door SLC aan de familie tribune. Kwa klantenbinding 0.
Het zijn die gastjes die op termijn naar de sfeer komen.
Liefst bij een rode SLC,al ik heb er niets over te zeggen (alleen mijn mening).

SLC, veel bewondering voor wat jullie doen, de sfeer, de tifo's, verplaatsingen,.... chapeau


Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #15 Gepost op: december 17, 2019, 09:09:42 am »
Ik kom zelf ook zelden naar de matchen kijken (2 of 3 keer per jaar tijdens de bekercampagne of in de play offs), maar vanavond kom ik samen met 2 vrienden sfeer maken achter doel om de ploeg aan te moedigen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.678
  • Essevee! Olé Olé!
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #16 Gepost op: december 17, 2019, 10:16:35 am »
Volgens mij kan je een groot deel verlies van supporters in het stadion te verklaren door verschillende redenen. Er zijn veel factoren die bepalen of supporters wel of niet naar het stadion afzakken.

1.) De matige voorbije seizoenen.

2.) De tegenvallende transfers.

3.) Geweld voor en na de wedstrijden doen ook niet veel goeds, zo'n gebeurtenissen weerhouden mij toch ook wel om meer 'samen met het gezin' naar het stadion te komen ...

4.) Seizoen > ik kan me best inbeelden dat een deel gewoon niet komt in de koude kille wintermaanden.

Ik zou het ook deels kaderen in supporters die fanatieker worden bij betere resultaten, wat ergens normaal is. Daarom niet per se allemaal succeso's, maar supporters die meer moeite doen om naar het stadion te komen als het goed gaat. Het is ook zo dat als je niet naar het stadion komt, je geen 'echte' supporter bent hé.

Maar eigenlijk dwalen we af ...

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #17 Gepost op: december 17, 2019, 12:05:34 pm »
Ik ga er vanavond niet bij zijn wegens ziekte,geen verkoudheid btw.

Ik lees over successuporters, veelal met sterk negatieve ondertoon, daar zit het potentieel om het stadion vol te krijgen, maar nee ze worden vooraf al scheef bekeken door sommige "echte".
Doe positief tegenover iemand die eens naar een topmatch komt kijken, misschien komt hij terug met familie en/of vrienden.

Ik ken mensen  die nu geen abbo genomen hebben gewoon door de veranderende speeltijden.
Vroeger had je een kalender en die klopte ongeveer tot in mei, kon je iets plannen met familie.

Nog dit;

Vorig jaar waren er op een match gratis vlaggen (volgens stadionomroeper, pers (ben niet zeker)) die na de match vakkundig afgenomen werden door SLC aan de familie tribune. Kwa klantenbinding 0.
Het zijn die gastjes die op termijn naar de sfeer komen.
Liefst bij een rode SLC,al ik heb er niets over te zeggen (alleen mijn mening).

SLC, veel bewondering voor wat jullie doen, de sfeer, de tifo's, verplaatsingen,.... chapeau
Is dan verkeerd gecommuniceerd geweest door de club..
t heb je aan een vlaggenactie als die vlaggn 1x worden gebruikt en daarna op de slaapkamer van de kleinen hangt. Bedoeling was die vlaggen te recupereren en meermaals te gebruiken zoals ook al meermaals is gedaan.
South Lane Crew.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #18 Gepost op: december 17, 2019, 12:36:59 pm »
Ik blijf er ook bij, als je het stadion volledig afwerkt en zorgt dat ook alle randanimatie in orde is, zullen meer mensen komen en er een uitstap van maken

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: 1/4e finale Croky Cup : 17/12/2019 - 20.45u : Essevee - Charleroi
« Reactie #19 Gepost op: december 17, 2019, 12:43:18 pm »
in ieder geval een mooi duel:
larin, berahinho, bruno, govea versus rezaei, bruno, goziladinges, ilhamadinges, morioka

zal mooi in evenwicht zijn
+ de support van charleroi zal wel indrukwekkend zijn