Auteur Topic: WK Voetbal  (gelezen 21354 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: WK Voetbal
« Reactie #140 Gepost op: juli 07, 2010, 12:30:50 pm »
als de finale uiteindelijk nederland - duitsland wordt : wil ik zeker dat de nederlanders winnen, dan worden ze ook eindelijk eens beloond (en ok ja met minder "spetterend" voetbal dan in vorige edities) , maar ik win ook liever met 1-0 van kurtrijk met slecht voetbal dan te verliezen met 3-4 na schitterend voetbal .

als de finale nederland - spanje wordt , mogen de spanjaarden van mij ook winnen, maar toch nog liever de nederlanders wel  :)


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: WK Voetbal
« Reactie #141 Gepost op: juli 07, 2010, 01:36:43 pm »
Duitsland heeft tot nu toe het beste voetbal gebracht samen met Spanje. 1 van die 2 ploegen verdiend de wk titel.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: WK Voetbal
« Reactie #142 Gepost op: juli 07, 2010, 05:16:58 pm »
...
Ik hoop dat Spanje vanavond wint want de finale met 2 afwachtende ploegen
kan recht op strafschoppen afgaan.
Afwachtende ploegen???
Nog geen enkele match van de moffen gezien zeker?
In zowat alle wedstrijden die ik op dit WK van hen gezien heb trokken ze meteen naar voor en scoorden ze ook vrij vroeg.
Wat mij betreft veruit de aantrekkelijkste ploeg van het ganse tornooi. ( Op voetbalgebied welteverstaan... )
Geen eeuwig getiktak achterin en op het middenveld zoals de meeste Zuid-Amerikaanse landen en Spanje, wel rechttoe-rechtaan in een paar passen naar voren en direct gevaarlijk. Klasseploeg!
Ik vrees dat onze roze duivelkes straks alle kleuren van de regenboog gaan zien als ze daar in september tegenop moeten om zich te kwalificeren voor het EK...

fox

  • Gast
Re: WK Voetbal
« Reactie #143 Gepost op: juli 07, 2010, 05:36:52 pm »
Vond Uruguay bij momenten stukken beter en dit met spelers
met minder kwaliteiten (linksbak speelde zijn 4de wedstrijd dit jaar :s ). 
Kwaliteit drijft altijd boven dus logische winst.
Ik hoop dat Spanje vanavond wint want de finale met 2 afwachtende ploegen
kan recht op strafschoppen afgaan.

Als Spanje wint dan zit je met 2 afwachtende ploegen. Eindeloos gebrei op het middenveld en dan wachten op dat ene foutje van de verdediging. Weinig tot geen versnelling, geen diepgang. Dit in schril contrast met het Duitsland van 2010 dat altijd naar voor denkt en razendsnel is in de uitvoering.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: WK Voetbal
« Reactie #144 Gepost op: juli 07, 2010, 06:08:01 pm »
Het enige oranje dat in mijn huis komt is het toiletpapier. Ik veeg mijn gat aan oranje en al die arrogante, betweterige, luidruchtige, ..., polonaisedansers. Vorig weekend waren ze met 15.000 in Werchter, dus 1 op 5. Daarentegen als je door lawaai gestoord werd (niet de optredens) was dat 4 op 5 oranje. Een flink deel van mijn weekend vergald!

Offline Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: WK Voetbal
« Reactie #145 Gepost op: juli 07, 2010, 10:46:42 pm »
En dat lawaai op Werchter van die Nederlanders heeft toch natuurlijk enorm veel te maken met het nationale elftal ::)...
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: WK Voetbal
« Reactie #146 Gepost op: juli 07, 2010, 10:46:52 pm »
Het enige oranje dat in mijn huis komt is het toiletpapier. Ik veeg mijn gat aan oranje en al die arrogante, betweterige, luidruchtige, ..., polonaisedansers. Vorig weekend waren ze met 15.000 in Werchter, dus 1 op 5. Daarentegen als je door lawaai gestoord werd (niet de optredens) was dat 4 op 5 oranje. Een flink deel van mijn weekend vergald!

same here, de vrijdagavond wast al niet te doen
c'mon spain!!!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: WK Voetbal
« Reactie #147 Gepost op: juli 07, 2010, 11:33:56 pm »
YEZZZZZZZZZZZZZZZZ  :D

Spanje...zalig voetbal gezien

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: WK Voetbal
« Reactie #148 Gepost op: juli 07, 2010, 11:49:02 pm »
even een nieuwe poll hier : wie wordt wereldkampioen : nederland of spanje . (dus stemmen maar  :) )

de pronostieken tot hiertoe waren :

Argentinie  16 (17.4%)
Brazilie  3 (3.3%)
ander Amerikaans land  0 (0%)
Duitsland  5 (5.4%)
Engeland  8 (8.7%)
Frankrijk  4 (4.3%)
Italie  2 (2.2%)
Nederland  15 (16.3%)
Spanje  27 (29.3%)
Portugal  5 (5.4%)
ander Europees land  1 (1.1%)
Ivoorkust  3 (3.3%)
Zuid-Afrika  0 (0%)
ander Afrikaans land  1 (1.1%)
Australie  2 (2.2%)
Aziatisch land  0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 92

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: WK Voetbal
« Reactie #149 Gepost op: juli 08, 2010, 08:39:30 am »
En dat lawaai op Werchter van die Nederlanders heeft toch natuurlijk enorm veel te maken met het nationale elftal ::)...
Ja! Vorige vrijdag (ned-bra) liepen letterlijk alle 15.000 ollanders in het oranje, brulden ze voetballiederen, vierden ze nog maar eens de wereldtitel, etc. Klap op de vuurpijl: als ik 's nachts (ik vermoed rond 4u) in mijn tentje lag te pitten, vond een of andere nitwit-ollander het nodig om de hele camping wakker te schreeuwen met het zatte 'olland, olland, polonaise'. Als ik toen een geweer had, was er nu ??n ollander minder!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: WK Voetbal
« Reactie #150 Gepost op: juli 08, 2010, 10:40:01 am »
Ik volg de octopus,heeft dit WK al alles juist  ;D

Al hoop ik natuurlijk Nederland

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: WK Voetbal
« Reactie #151 Gepost op: juli 08, 2010, 03:51:26 pm »
er zit hier nen gefrustreede belg zeker.HUP HOLLAND HUP. :D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: WK Voetbal
« Reactie #152 Gepost op: juli 08, 2010, 05:40:07 pm »
Ik volg de octopus,heeft dit WK al alles juist  ;D

Al hoop ik natuurlijk Nederland

De octopus kiest pas morgen, de foto vandaag was een Hollander die wat met zijn computer zat te spelen..

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: WK Voetbal
« Reactie #153 Gepost op: juli 08, 2010, 05:44:10 pm »
En dat lawaai op Werchter van die Nederlanders heeft toch natuurlijk enorm veel te maken met het nationale elftal ::)...
Ja! Vorige vrijdag (ned-bra) liepen letterlijk alle 15.000 ollanders in het oranje, brulden ze voetballiederen, vierden ze nog maar eens de wereldtitel, etc. Klap op de vuurpijl: als ik 's nachts (ik vermoed rond 4u) in mijn tentje lag te pitten, vond een of andere nitwit-ollander het nodig om de hele camping wakker te schreeuwen met het zatte 'olland, olland, polonaise'. Als ik toen een geweer had, was er nu ??n ollander minder!
1 adres : Kriestie Gew?re in de Stormestroate!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: WK Voetbal
« Reactie #154 Gepost op: juli 08, 2010, 07:46:39 pm »
Spanje.
SV TILL I DIE

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: WK Voetbal
« Reactie #155 Gepost op: juli 08, 2010, 08:06:44 pm »
Ik volg de octopus,heeft dit WK al alles juist  ;D

Al hoop ik natuurlijk Nederland

De octopus kiest pas morgen, de foto vandaag was een Hollander die wat met zijn computer zat te spelen..
weet ik , hoop gewoon dat hij holland kiest  :P

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: WK Voetbal
« Reactie #156 Gepost op: juli 08, 2010, 11:07:52 pm »
Zit Zuid-Korea er nog bij voor de finale? :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: WK Voetbal
« Reactie #157 Gepost op: juli 08, 2010, 11:42:41 pm »
Zit Zuid-Korea er nog bij voor de finale? :)

Officieel niet, maar ik verwacht nog wel een verrassing... De FIFA die onder druk de wedstrijd tegen Uruguay alsnog laat herspelen, net als alle volgende matchen, waardoor Z-Korea alsnog in de finale geraakt!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: WK Voetbal
« Reactie #158 Gepost op: juli 09, 2010, 02:35:59 pm »
slechts 1/4 stemt hier voor de hollanders.

er is natuurlijk een verschil tussen "wie denk je dat er zal winnen" en "wie hoop je dat er zal winnen" ...

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: WK Voetbal
« Reactie #159 Gepost op: juli 09, 2010, 03:42:50 pm »
slechts 1/4 stemt hier voor de hollanders.

er is natuurlijk een verschil tussen "wie denk je dat er zal winnen" en "wie hoop je dat er zal winnen" ...

yep, duidelijk.

Nederland heeft natuurlijk minder dan 1 op 4 kansen om te winnen. Denk een droge 2-0 voor spanje. Misschien nog 2-1 door ??n of andere afgeweken bal.

:)