Auteur Topic: [NB] Essevee - Lokeren  (gelezen 11739 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #40 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:26:40 am »
Habibou wou zijn jagers instinct nog eens laten zien, maar door dat dit natuurlijk zolang geleden was kon de eend eerst ontsnappen door wat weg te fladderen, Duckhunter Habib zette vervolgens de achterovolging en wou zich naar alles waarschijnlijkheid gewoon niet belachelijk maken door voortdurend achter het beest aan te hollen, hij pakte het ''zwarte eendje'' dan maar met een katachtige actie bij de vleugel en verwijderde het dier van het veld.. Hij gooide het beest in de lucht.. Welja het kan vliegen voor iets..
One Essevee!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #41 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:50:48 am »
Ik vind het trouwens wel een terechte penalty op het einde. Persoons trapt gewoon op borsthoogte op Hyland. Hij wou de bal raken, maar heeft hem niet. Dan is dat gewoon penalty he. Simpel.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #42 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:53:04 am »
VREEMD....  >:(

Vanwaar die plotse inzet, mentaliteit, vechtlust?????????????

Tevreden huiswaarts gekeerd, maar toch een dubbel gevoel waarom het nu wel kan.
door ne nieuwen trainer die de spelers nu WEL kan motiveren?

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #43 Gepost op: oktober 31, 2010, 11:56:49 am »
Laat me niet lachen...op 3 dagen tijd!?!?

Het zal wel eerder zijn om in de gunst van de trainer te vallen en nu zich in het zweet te werken.
Triestig voor professionals die goed verdienen met die spelletje, dat het plots wel kan.

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #44 Gepost op: oktober 31, 2010, 12:01:20 pm »
 ;) allez we zien het hiere were aankomen .binnenkort een CANARDfuif op essevee.manman!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #45 Gepost op: oktober 31, 2010, 12:17:12 pm »
Aan alle eendenliefhebbers:
Habib kon ze ook op de piste zijn gaan neermeppen om ze vandaag tussen de omelet te draaien voor het ontbijt. In de rimboe hing dat beestje al aan een spies, dus voor mijn part verdient Habib een standbeeld voor het partijbureau van Groen!.


Aan alle supporters die wel iets nuttigs te zeggen hebben:
Eindelijk eens gezien tot wat onze ploeg in staat is. Bij BDR was er geen inzet/mentaliteit en ook maar een flauwe tactiek. Nu was er inzet/mentaliteit en nog niet echt een volledig uitgewerkt systeem. Komt allemaal in orde tegen de volgende thuismatch, tegen...

Spelers:
Nfor heel matig in de laatste pass, maar weer heel veel gewerkt en enkele knappe passeringbewegingen boven gehaald. Iedereen die hem uit de ploeg haalt, moet weten dat er een veel mindere speler in de plaats komt.
Habib zonder vertrouwen, hem nu op de bank laten zitten is 't zelfde als al dat transfergeld in de beek te gaan gooien. Dikke match van Dachelet en Matton.

Wedstrijdverloop:
Had op voorhand gezegd dat 't een draw zou zijn en niets kon dat veranderen.
Penalty: te licht, maar (hoe lullig het ook klinkt) geluk dwing je af.
Goeie ref, wil die kletsekop wel iedere week hebben!

Voil?, zie wel dat ik een bericht kan maken zonder nummer 9 te vermelden. ;)

En afsluiten met:
Hugo, Hugo
We worden kampioen!
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #46 Gepost op: oktober 31, 2010, 12:20:31 pm »
Voor het eerst sinds weken een Essevee gezien die naam waardig. Speelden voor mij sterk: Mar?val, D'Haene. Zwakke match van Habibou, Meert, N'for (die jongen zit vol goeie wil, goeie acties ook maar de laatste pass komt er jammer genoeg bijna nooit uit & afwerking voor doel tjah...). Al de rest zat er zowat tussenin. Dachelet verdedigend goed, in de opbouw heel wat minder. Colpaert mag de goal van Lokeren op zijn conto schrijven. Matton eerste uur heel matig daarna beter. Goede invalbeurt van Teddy! Jammer dat Traor? niet mocht spelen maar dat zal blijkbaar wel zijn redenen gehad hebben. Pluim ook voor de supporters, we zijn de ploeg blijven steunen na woensdag en ook na een achterstand tegen Lokeren! We leren bij. Op naar STVV :)!

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #47 Gepost op: oktober 31, 2010, 12:39:40 pm »
Gelukkig halen we nog 1 punt.  Een correcte uitslag.  Geen van beide ploegen verdiende om te winnen.  Bij Essevee was er gelukkig in de tweede helft opnieuw de vechtlust om er toch voor te gaan, misschien mede dankzij de supporters.  Het voetbal is nog verre van wat het moet zijn, maar als de mentaliteit om ervoor te gaan er nu in blijft, dan kan het hopelijk opnieuw goed komen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #48 Gepost op: oktober 31, 2010, 01:07:51 pm »
'geen van de 2 ploegen verdiende te winnen'
Dat klinkt zo negatief man, zeg toch liever 'verdiende te verliezen'  8)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #49 Gepost op: oktober 31, 2010, 01:48:50 pm »

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #50 Gepost op: oktober 31, 2010, 02:14:08 pm »
ocharme  :P

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #51 Gepost op: oktober 31, 2010, 02:59:24 pm »
Volledig eens met Rafa.  Nfor was weliswaar nergens in de eerste helft, maar ik vond 'm toch sterk in de tweede, ondanks de niet te missen kans (eentje van hetzelfde kaliber dat ik ooit 'ns miste bij de miniemen  :))
D'Haene vond ik goed spelen als verdedigende middenvelder, zien we hierin al een eerste "zet" van Hugo ?  BDR en FD hebben 'm nooit daar gezet als ik me niet vergis. 

Zwak vond ik gisteren Vandenbroeck en Meertie.  Habib had goesting en heeft veel gelopen, maar is zoooo beperkt qua voetballend vermogen.  Voor mij mag gerust Traor? of Bokila op die plaats spelen of zelfs N'For. Bij Mar?val stoort me nog altijd dat hij ?n traag is ?n (nog t?) veel stilstaande fases de nek omwringt.  De (onrechtstreekse) vrije trappen en hoekschoppen moeten ?cht veel beter want dit is ten slotte ook grotendeels waarvoor ie naar Waregem is gehaald. 

Voor de rest, ik zie 't weer zitten.  Ergaat ten minste weer wat dreiging uit van onze ploeg en ik voel dat ze weer voor elkaar willen strijden.  Volgende week graag een bevestiging en dan zijn we gelanceerd om de nekken uit Nekkegem ip ulder doze te geven. 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #52 Gepost op: oktober 31, 2010, 03:09:20 pm »
Volledig eens met Rafa.  Nfor was weliswaar nergens in de eerste helft, maar ik vond 'm toch sterk in de tweede, ondanks de niet te missen kans (eentje van hetzelfde kaliber dat ik ooit 'ns miste bij de miniemen  :))
D'Haene vond ik goed spelen als verdedigende middenvelder, zien we hierin al een eerste "zet" van Hugo ?  BDR en FD hebben 'm nooit daar gezet als ik me niet vergis. 

Zwak vond ik gisteren Vandenbroeck en Meertie.  Habib had goesting en heeft veel gelopen, maar is zoooo beperkt qua voetballend vermogen.  Voor mij mag gerust Traor? of Bokila op die plaats spelen of zelfs N'For. Bij Mar?val stoort me nog altijd dat hij ?n traag is ?n (nog t?) veel stilstaande fases de nek omwringt.  De (onrechtstreekse) vrije trappen en hoekschoppen moeten ?cht veel beter want dit is ten slotte ook grotendeels waarvoor ie naar Waregem is gehaald. 

Voor de rest, ik zie 't weer zitten.  Ergaat ten minste weer wat dreiging uit van onze ploeg en ik voel dat ze weer voor elkaar willen strijden.  Volgende week graag een bevestiging en dan zijn we gelanceerd om de nekken uit Nekkegem ip ulder doze te geven. 


onder dury heeft dhaene daar ooit nog eens een paar keer gespeeld,  ik dacht onder andere thuis europees tegen newcastle

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #53 Gepost op: oktober 31, 2010, 04:04:04 pm »
care die eend doet het mssn wa overdreven die eend daar smijten ma een konijn of een kat kunde toch ook bij de nek vastpakken da beest kan heus wel tegn wa ze:p snap nie dan ze daar zo'n drama van maken

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #54 Gepost op: oktober 31, 2010, 04:47:57 pm »
Twee verschillende helften gezien.  Eerste helft schoorvoetend, nog wat afwachtend en niet echt durven maar toch al beter, tweede helft was dik ok, dubbelpasjes, 3,4 passen na elkaar die aankomen, hoe lang is dit geleden?  Enkel de afwerking.  Ik was verrast dat het al zo goed liep.  Ik ben niet akkoord dat Lokeren hier ongelukkig de drie punten verloor, wij verdienden de overwinning omdat we beter waren, meer kansen hadden.  De penalty is voor mij een zuivere penalty, Persoons trapt naast de bal op Hyland, speelt dus op de man en niet op de bal.

Ik ben geen fan van Habibou, vond dit een slechte transfer en blijf erbij, is zeker zijn geld niet waard, maar gaf wel de assist aan Nfor.  
Het was ook dom en belachelijk hoe hij die eend gooide, kon toch gewoon die eend afgeven, is dat zo moeilijk?  Die eend kan er wel tegen,maar toch, daar gaat het zelf niet om, maar je weet toch dat er camera's staan en er zeker NEGATIEVE  reacties zullen komen op zo'n actie die zowel zijn reputatie als de reputatie van zijn werkgever beschadigen, stupid like a duck!

Nfor maakt zijn kans niet af en wie gaat er hem troosten?  Jawel, Chevalier.  WTF?  Verleden week ging Chevalier er waarschijnlijk nog eens op trappen (op Nfor die in de grond lag).  Nu was hij de eerste die hem moed insprak.  Het is dus duidelijk dat ze den trainer buiten wilden en nu weer zullen spelen zoals we willen, als een team met inzet.
« Laatst bewerkt op: oktober 31, 2010, 04:52:09 pm door mogul »

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #55 Gepost op: oktober 31, 2010, 05:02:25 pm »
ook wel tevreden met de match.

Voorheen had ik commentaar op D'haene maar ik moet zeggen dat hij redelijk goede match heeft gespeeld. Er zaten nog wat foutjes tussen, maar geen nefaste fouten :)

Voor de rest is de inzet me ook opgevallen en dat ze elkaar terug op het plein een hand geven na een goede actie, elkaar moed inspreken.

Kans van Nfor gemist. Zit die ergens in 1 of andere samenvatting? Of ergens anders beelden?

Op naar de volgende match met terug dezelfde inzet. Een overwinning is meer dan mogelijk tegen een tegenstander die blijkbaar maar niet uit de negatieve spiraal raakt!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #56 Gepost op: oktober 31, 2010, 08:17:22 pm »

ook wel tevreden met de match.

Voorheen had ik commentaar op D'haene maar ik moet zeggen dat hij redelijk goede match heeft gespeeld. Er zaten nog wat foutjes tussen, maar geen nefaste fouten :)

Voor de rest is de inzet me ook opgevallen en dat ze elkaar terug op het plein een hand geven na een goede actie, elkaar moed inspreken.

Kans van Nfor gemist. Zit die ergens in 1 of andere samenvatting? Of ergens anders beelden?

Op naar de volgende match met terug dezelfde inzet. Een overwinning is meer dan mogelijk tegen een tegenstander die blijkbaar maar niet uit de negatieve spiraal raakt!
Ja, die zat deze ochtend toch in de samenvatting op sporza

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #57 Gepost op: november 01, 2010, 07:55:06 am »
Het doet deugd te zien dat er weer vechtlust in de ploeg zit,dat alles nog niet loopt zoals het moet daar kan ik nog mee leven,wat ik zaterdag gezien heb geeft me weer hoop,en hoop doet leven ?. ;)

Offline Piemke

  • Leden
  • Berichten: 92
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #58 Gepost op: november 01, 2010, 10:10:38 am »
Zowat elke aanval verliep over N'for, dus zo slecht was hij niet volgens mij.
Vreemd dat niemand opmerkt hoe slecht Habibou die bal inspeelt bij die kans van N'for. Als hij die bal simpel langs de grond speelt zal zelfs N'for er in slagen die bal tegen de netten te leggen. Nu slaagt hij erin die bal in de lucht in te spelen(een pass van 10 meter) zodat hij een meter voor N'for botst wat het afwerken enorm bemoeilijkt. Om dit begrijpen moet je natuurlijk zelf gevoetbald hebben.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Lokeren
« Reactie #59 Gepost op: november 01, 2010, 11:47:14 am »
@Piemke: klopt inderdaad, maar toch moet Ernest die bal gewoon binnentikken, zelfs al is de bal een beetje achter hem en in de hoogte gespeeld!