Auteur Topic: [NB] KVM 0-2 SVZW  (gelezen 17275 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
[NB] KVM 0-2 SVZW
« Gepost op: augustus 30, 2008, 09:49:01 pm »
Zulte Waregem heeft de eerste 3 punten (buitenhuis) van het seizoen binnen
lutte en Mutombo waren de doelpuntenmakers
Sammy Bossut stopte 2 keer een strafschap
Matthijs dwong ook een paar goede kansen af
Van Goethem krijg ook nog rood
We hebben nu 4 punten uit 2 wedstrijden



Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #1 Gepost op: augustus 30, 2008, 10:07:21 pm »
Goh, wat ben ik in een euforische bui! M'n weekend kan alvast niet meer stuk nu...
Waar de 1e helft niet veel soeps bleek te zijn, was de 2e er het tegenovergestelde van.
Op het puntje van de stoel gezeten.

Onze verdediging verrichte z??r goed werk en staat er (en dan was Reina er nog niet bij...).
Sammy 'man van de match' voor mij. Fantastische penalty en rebound gestopt. Alleen al het feit dat dit een enorme opsteker voor hem zal zijn, maakt me ferm content!

Meert, Matthys en Roelandts in goeie vorm. Neumayr vond ik wat minder, net als Matton.
Invalbeurt van Mutumbo weer zo'n 'gouden zet' van Dury. En inderdaad, net zoals in de Eighties bleek hij vandaag onze "Joker".

Wat me (alweer) stoorde was de arbitrage. T? veel geel getrokken en t? snel blazen bij lichte contactjes. Zo ging het tempo er vaak te snel uit en werd men nogal opgefokt.

Jesus, wat een megasmile had Dury, na de wedstrijd!

Thanks, Essevee, dit doet deugd,deugd,deugd.
Tegen Genk moet er iets inzitten!
-SVZW Forever-

Offline dejak

  • Leden
  • Berichten: 144
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #2 Gepost op: augustus 30, 2008, 10:09:29 pm »
Leuk een overwinning voor SVZW op verplaatsing.  Was Leye gekwetst ??

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #3 Gepost op: augustus 30, 2008, 10:32:34 pm »
Zulte quoi ? :D :D

Idd, Leye was gekwetst.

Offline den yslandvoarder

  • Leden
  • Berichten: 200
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #4 Gepost op: augustus 30, 2008, 10:33:41 pm »
Effici?ntie-Essevee!!! Met alle respect voor spelers ?n trainers!
En nu maar hopen dat die kritiekspuiers een tijdje wegblijven van 't forum; we kunnen ze missen als koude pap. :)
Van tegen zee, voor de Essevee

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #5 Gepost op: augustus 30, 2008, 10:56:20 pm »
yes schitterend! proficiat aan de spelers: schitterend!
zeker aan Bossut: outstanding, maakte het onrecht aangedaan door een losgeslagen arbitrage trio ongedaan!
aan de comentator ip belgacom: "ivens miste nog nooit een penalty... ?n ook nu niet..." Fuck off, kortrijk of roeselare bitch!
Mijn weekend kan nie meer stuk: als ik zie dat klootrijk met de billen bloot ging....

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #6 Gepost op: augustus 30, 2008, 11:33:07 pm »
Mooie overwinning van onze jongens op (een moeilijke) verplaatsing (!), en Kutrijk dat met z'n pootjes op de grond wordt geplaatst.

Wat moet een mens meer hebben. ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #7 Gepost op: augustus 30, 2008, 11:47:48 pm »
Schoon resultaat.
Knap opnieuw de 0 gehouden ook.
Penalty, ja er was contact, nee ie moest ni vlaggen
ja die grensrechter zag veel da er ni was (vooral in ons nadeel)
Hebben ook een corner of 3 niet gekregen.
Bossut: knap ik hoop echt datem zo blijft keepen.
HIJ pakt voor ons vandaag 3 punten.
Meert... minder dan vorig jaar.
Lutte, merci voor de goal, mo de rest was were da ni.
Matton, langer contract geven, da wordt ne hele goeien.

Merci en een goeie koerse ;-)

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #8 Gepost op: augustus 30, 2008, 11:55:20 pm »
Alst goe is, moet het ook gezegd worden:

Bossut, Van Zundert en Matthys, 3 mannen waar dak toch dikwijls kritiek op heb, hebben vandaag alledrie goe gespeeld!  Hopelijk blijven ze mijn ongelijk bewijzen...

Voorts een degelijke mach gezien, toch serieus verzwakt zonder Reina en Leye!

Hoopgevend  8)

ps: hopelijk zijn de blessures van Leye en Reina slechts peuleschilletjes...

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #9 Gepost op: augustus 30, 2008, 11:59:08 pm »
Prachtig resultaat 0-2!
had da nooit verwacht dat we zo'n uitslag konden brengen achter de kazerne
h??l goe gespeeld van onze jongens
de sfeer was ook vr? goe

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #10 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:01:34 am »
Kben content voor Matthys dat hij zo'n goeie match heeft gespeelt jammer dat hij niet scoorde maar mooi afgelegt op het einde zeker niet ego?stisch!  ;)

Bossut man van de match overduidelijk hoe hij die penalty stopt en dan de rebound pakt met een katte sprong, prachtig! (ik hoop aan de mensen die niet in hem geloofden die dat nu wel zullen doen)

Van zundert goeie match!

En keb minne prono juust  :D
SV TILL I DIE

Offline ohleuven

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #11 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:10:48 am »
Als supporter van OHL en bewonderaar van Thomas Matton heb ik vanavond de match op KV bijgewoond. Heb weer de bevestiging te zien gekregen dat Thomas een geweldige voetballer is die het h??l ver kan schoppen als hij blessurevrij kan blijven. Technisch jullie beste speler, zonder twijfel. Altijd heel slim de ruimte kiezend en tussen de lijnen lopend. Simpel spelen als het moet, actie maken als het kan. Bovendien presteert hij fysiek heel sterk, wat een loopvermogen.....en wat een flair en elegantie.

Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie een pareltje in handen hebben. Succes Thomas, en we missen je in Leuven.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #12 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:16:59 am »
Prachtige match, commentaar van Peter Maes is best wel weer grappig , net of dieje bl?t altijd ...
KVK ook op zunne bek gegaan ...
Goeie match van onze 3 spelers die meest commentaar kregen : Van Zundert , Matthys en Bossut

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #13 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:30:20 am »
Vrancken: ?Goed was het niet, maar we hadden het geluk niet aan onze zijde. Volgens mij was enkel een gelijkspel hier rechtvaardig geweest  ::) ???

Die heeft volgens mij een andere match dan ik gezien
SV TILL I DIE

Crudo

  • Gast
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #14 Gepost op: augustus 31, 2008, 12:37:59 am »
"Het geluk niet aan onze zijde" Die idioot van een grensrechter hadden ze anders wel aan hun zijde  ::)

Wat een redding van Bossut trouwens op die penalty  :o Vooral die rebound was subliem. Heeft die trouwens al 1 strafschop binnengelaten? Correct me if i'm wrong maar kdenk het niet als ik zo snel even denk

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #15 Gepost op: augustus 31, 2008, 01:16:00 am »
Onze  avond is niet goed geindigd. In wetteren is de bus van de gilde en het hoekske aangevallen door een honderdtal kortrijk supporters. Bekogeld met flessen, ... Ruiten gebroken, sjaals in brand gestoken, klappen uitgedeeld, ...
Jammer vo die kinderen die op de bus zaten.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #16 Gepost op: augustus 31, 2008, 05:10:52 am »
Onze  avond is niet goed geindigd. In wetteren is de bus van de gilde en het hoekske aangevallen door een honderdtal kortrijk supporters. Bekogeld met flessen, ... Ruiten gebroken, sjaals in brand gestoken, klappen uitgedeeld, ...
Jammer vo die kinderen die op de bus zaten.

Triestig dat er weer zoiets is gebeurd. Ik hoop dat de daders hun verdiende loon krijgen, zoiets past niet in onze maatschappij...

Verder een goeie match gezien. Essevee vaak in balbezit, vrij dominant maar nog iets te onmondig voor doel. Wel een ?rg knap doelpunt van 'Lutte'. Sammy inderdaad man van de match, erg knappe reddingen en heer en meester in de lucht. Sammy, een dikke pluim! Verder waren Matton, Matthys en D'Haene sterk. Zo vroeg in het seizoen al een uitzege, dat is aangenaam. Verder is het onze beste seizoensstart sinds we in eerste klasse zitten :).
« Laatst bewerkt op: augustus 31, 2008, 05:13:08 am door Breeza »

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #17 Gepost op: augustus 31, 2008, 08:16:24 am »
Hopelijk ziet de voetbalbond in dat het krapul van kortrijk niet in eerste thuishoord.
Laat ze maar een paar thuiswedstrijden verplicht zonder toeschouwers spelen.
hun stewards zijn ook al niet veel soeps.
staan te juichen als gewone suporter als hun ploeg scoort.

Offline Fredje

  • Leden
  • Berichten: 77
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #18 Gepost op: augustus 31, 2008, 08:55:38 am »
Bossut is de enige keeper in de hoogste klasse die zich nog niet moest omdraaien!!!

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: [NB] KVM 0-2 SVZW
« Reactie #19 Gepost op: augustus 31, 2008, 08:56:26 am »
Als supporter van OHL en bewonderaar van Thomas Matton heb ik vanavond de match op KV bijgewoond. Heb weer de bevestiging te zien gekregen dat Thomas een geweldige voetballer is die het h??l ver kan schoppen als hij blessurevrij kan blijven. Technisch jullie beste speler, zonder twijfel. Altijd heel slim de ruimte kiezend en tussen de lijnen lopend. Simpel spelen als het moet, actie maken als het kan. Bovendien presteert hij fysiek heel sterk, wat een loopvermogen.....en wat een flair en elegantie.

Ik hoop dat jullie beseffen dat jullie een pareltje in handen hebben. Succes Thomas, en we missen je in Leuven.

Idd , prachtig man wat je hier schrijft , velen geloofden er niet in .

Ik heb het hen beetje bij beetje moeten bijbrengen , ik volgde Thomas van bij zijn eerste matchen bij jullie en heb hem dan aangeprezen bij den essevee (thomas gesproken en die wilde bij ons komen) hij is idd grote klasse .

Als je zie dat hij op de flankken ook uit de voeten kan (niet zijn beste plaats)dan is hij nog een meerwaarde.

Ik hoop alvast dat we hem langer dan een jaar kunnen houden. Grtz.