Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Tubize  (gelezen 13834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
[NB] Zulte Waregem - Tubize
« Gepost op: september 27, 2008, 10:15:36 pm »
1-0 gewonnen, opt einde was het nog nen thriller!

Mutombo moeie goal, Bossut red ons.
SV TILL I DIE

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #1 Gepost op: september 27, 2008, 10:26:35 pm »
Inderdaad, mooie goal Mutombo, Bossut houdt ons recht en de drie punten zijn binnen.  Daarmee is alles gezegd.
Volgens mij het omgekeerde scenario van tegen Genk en Dender: ipv mooi en goed spelen maar verliezen, niet zo goed spelen maar winnen. Enfin, het enige dat vandaag telde waren de 3 punten.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #2 Gepost op: september 27, 2008, 11:08:28 pm »
Bossut was echt goed!
Mutombo was bij ons de enige speler die echt de actie wou maken, dat was wel voor de inbreng van Meert en Subotic!
Danijel heeft in die 20min meer laten zien dan Leye in 85!
Leye en Matton echt ondermaats, om W??R maar te zwijgen van Lutte

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #3 Gepost op: september 27, 2008, 11:17:17 pm »
Het was een tijdje geleden dat ik nog een match meepikte van SVZW en het was gewoonweg  :'(

Dit was 2e klasse waard, gelukkig houden we de 3 punten thuis.
Leye, 0/10, echt de zwakste

De beste waren Bossut, Mutombo en zeker Subotic, laat die eens een match starten, zo een goede speler!

sv74

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #4 Gepost op: september 28, 2008, 08:05:48 am »
Bossut was echt goed!
Mutombo was bij ons de enige speler die echt de actie wou maken, dat was wel voor de inbreng van Meert en Subotic!
Danijel heeft in die 20min meer laten zien dan Leye in 85!
Leye en Matton echt ondermaats, om W??R maar te zwijgen van Lutte

Leye was inderdaad niet goed (was hij wel volledig fit, zoniet waarom hem dan opstellen?  We hebben nog 4! andere spitsen), Matton en Lutte waren inderdaad nergens.  Ik mis de spirit van Lander (maar ja ze moesten zonodig een Neumayr hebben om hem dan niet op te stellen).  Moet Neumayr de plaats laten voor die nieuwe van Portsmouth? Ook vreemd is het niet opstellen van Meert.  Hij speelt een iets wat mindere match in Dender en hopla hij zit op de bank, als Dury consequent is dan moet Vanzundert op de bank zitten volgende week.  Ook de passing van Colpaert en D'Haene was barslecht.  Wat ook opvalt is wanneer wij een corner hebben het bijna altijd gevaarlijk is... voor ons(zowel tegen Lokeren ,Genk en nu ook kwamen er grote kansen voor de tegenpartij).

Maar laten we positief zijn, we hebben de drie punten dankzij puik werk van Sammy, ook de ingekomen Meert en Subotic (enkel zijn schot nog beter richten) waren een meerwaarde.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #5 Gepost op: september 28, 2008, 08:55:59 am »
3 punten binnen, dat is echt het enige wat ik er van zal onthouden. En het was dan nog maar met de hakken erover (merci Sammy!).

Mutumbo, Subotic en Bossut waren beste op het veld.
Persoonlijk vond ik Matthys weer zwak, evenals Leye (die was echt nergens en terecht vervangen).
Vind dat Dury Berrier gerust een basisplaats mag geven. Er zit veel in maar met 9 minuutjes spelen krijg je geen kans natuurlijk. Verdediging ook uitermate zwak, niet te geloven hoe Tubize mocht komen dreigen :(

Tegen Westerlo op deze manier spelen zal een afstraffing zijn maar denk wel dat Dury dit ook door heeft. Iets zegt me dat Minne weldra z'n kans gaat krijgen...Laat het ons hopen.

Mijne abo-buurman zei het gisteren treffend: '3 punten. Vierkant klasseren en niet meer aan terugdenken'.
-SVZW Forever-

Offline Dingske

  • Leden
  • Berichten: 52
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #6 Gepost op: september 28, 2008, 09:39:12 am »
Man van de match zonder twijfel sammy bossut,voor de rest een grote flop.

Als we zo verder spelen gaan we nog rammel krijgen.

Offline delphine

  • Leden
  • Berichten: 319
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #7 Gepost op: september 28, 2008, 09:58:06 am »
oef ! gelukkig 3 punten op zak,slechte eerste helft gezien,volgende week gaan ze zich schrap mogen zetten tegen westerlo,of het wordt een afstraffing,wat was er met leye ? zo zwak,precies of het teveel was om te lopen,jammer dat meertje niet startte van in het begin...volgende week beter jongens !

Ostlund

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #8 Gepost op: september 28, 2008, 10:49:06 am »
Wat een wanprestatie van heel wat spelers! Gelukkig is Sammy bij de les en houdt hij SVZW verschillende keren overeind. Ook goede invalbeurt van zowel Meertje als Subotic gezien.


Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #9 Gepost op: september 28, 2008, 10:56:35 am »
waarom was neumayr er nie gisteren? vond hem niet zo slecht spelen, en als je ziet wat leye, lutte en matton gisteren deden... :(  en waarom een 4-4-2 tege tubeke, dury kon gerust eens een 3-4-3 proberen, beetje aanvallend werken

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #10 Gepost op: september 28, 2008, 11:01:55 am »
"Wanprestatie", "grote flop", "we gaan nog rammel krijgen": wat zijn we weer positief !! Ga naar de VK gaan kijken, t'is daar schijnt "champagnevoetbal", met Demets, Vermast, De Ly, ... Echte toppers en zeker zijn entreegeld waard.  Allen daarheen !!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #11 Gepost op: september 28, 2008, 11:03:04 am »
laat lutte er eens uit en Zet Neumayr er, dat staat vast garant voor beter voetbal!

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #12 Gepost op: september 28, 2008, 11:04:29 am »
Dury heeft op tv altijd zijn mond vol van de 'omschakeling' en hoe belangrijk die is in het hedendaagse voetbal. Wel, die omschakeling trok gisteren echt op niets. IEDERE afvallende bal was voor Tubeke en zoals hier eerder vermeld: corners voor ons zijn gevaarlijker voor ons dan voor de andere. Gelukkig hebben wij een klassedoelman die ons (alweer) de drie punten schenkt.
De loftrompetten over Mutombo begrijp ik niet. Hij probeert inderdaad acties te maken, maar probeert t? veel en het is zo weinig effici?nt. Akkoord, hij scoort een goal gisteren, maar gezien welke blunder in de verdediging daaraan voorafging?
Heel onze rechterkant was gisteren ook afschuwelijk slecht. Matthys (buiten 1 prachtige actie in de tweede helft) was echt rampzalig, Van Zundert idem (na 70 minuten zat hij er volledig door en liep weer heel de match volledig uit positie, het lijkt erop alsof hij niet snapt dat hij rechtsback is) en Leye loopt rond met een air van hier tot in Tokio, maar schopt momenteel geen deuk in een pakje boter. Hopelijk verliest hij zijn streken en vindt hij snel zijn voetbalkwaliteiten terug!

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #13 Gepost op: september 28, 2008, 11:07:34 am »
als ze met  tien man achter de bal spelen dat is niet moeilijk dat je zo'n voetbal ziet



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #14 Gepost op: september 28, 2008, 11:12:47 am »
Die indruk van Leye dat hij een air heeft, is me ook al opgevallen tegen dender op de opwarming, hij voelt zich te goed om in zulte waregem te spelen denk ik  ::)
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #15 Gepost op: september 28, 2008, 11:26:40 am »
"Wanprestatie", "grote flop", "we gaan nog rammel krijgen": wat zijn we weer positief !! Ga naar de VK gaan kijken, t'is daar schijnt "champagnevoetbal", met Demets, Vermast, De Ly, ... Echte toppers en zeker zijn entreegeld waard.  Allen daarheen !!

Idd, ik snap ook niet hoe bepaalde mensen hier denken...

Slechts 2 gele kaarten, geen zwaargekwetsten en 3 punten op het einde van de match !
Wat moet je meer hebben tegen een ploeg als Tubeke??

Je zou toch beter moeten weten, dat je tegen zo'n ploeg geen sprankelend voetbal gaat krijgen.
Zelfs Standard wint maar met 0-1 (weliswaar veel makkelijker, maar toch...)

Hoe slecht of goed bepaalde spelers waren, is volgens mij achter zo'n match geen referentie...

Wat Leye betreft : jah...hopelijk binnen paar matchen en goals weer met beide voetjes op de grond.
Anderzijds was hij wel superblij bij de goal (zie foto op sporza.be)

« Laatst bewerkt op: september 28, 2008, 11:28:55 am door Ranter »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #16 Gepost op: september 28, 2008, 11:37:16 am »
Enigsten die gisteren op niveau waren: Sammy Bossut en Kevin Roelandts (die jammer genoeg bij zijn 3 kansen, weer GEEN geluk had).
Voor de rest gaan we zwijgen over de match, de punten zijn gelukkig binnen.

Maar ja met de volgende matchen op Westerlo en Kl*p, thuis tegen RSCA, weer een zeer moeilijk trio...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #17 Gepost op: september 28, 2008, 11:39:35 am »
Zag tien minuten goed voetbal in het begin van de tweede helft. Gelukkig volstonden die om het verschil te maken...

++ Bossut (enkele keren goed tussengekomen en een prachtige safe op die krulbal van Dufer!)

+ Subotic (erg aanwezig), Berrier (snel in de omschakeling, een echte flankspeler), Colpaert (zat er enkele keren goed tussen wanneer het erg warm werd)

- Matthijs (veel aan de bal, maar weinig gelukkig in zijn acties)

-- Leye (veel te weinig aanwezig en als de bal zijn richting uitkwam, werd hij telkens afgetroefd, echt zwak)


« Laatst bewerkt op: september 28, 2008, 11:54:41 am door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #18 Gepost op: september 28, 2008, 12:49:26 pm »
Leye loopt rond met een air van hier tot in Tokio, maar schopt momenteel geen deuk in een pakje boter. Hopelijk verliest hij zijn streken en vindt hij snel zijn voetbalkwaliteiten terug!

Zielige gedachte geef mij 1 reden waarom dat ge dat denkt (oja niet omdat ie een mindere match speelt want dan heeft Lutte en co ook een dikke air!), Leye heeft heel de voorbereiding niet mee kunnen maken met de groep, dat is de enige reden van zijn mindere prestatie!

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #19 Gepost op: september 28, 2008, 12:50:36 pm »
toch blijft het voor mij een vraag waarom berrier niet een hele wedstrijd mag spelen.....Volgens mij is dat een topper....Subotic vond ik een slechte speler,maar blijkbaar moet ik mijn mening herzien...sammy was outstanding gisteren op de weinige ballen dat hij moest pakken maar hij stond er toch....Ook mutombo kan mij bekoren....      btw:Is mutombo nu zoon van of nie?Vorige week stond in de krant van wel en vandaag in zondagskrant van nie?????? ???

Het belangrijkste zijn de 3 punten gisteren tegen een echt wel minderwaardig team;op het einde van de rit tellen alleen de punten....