Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Tubize  (gelezen 13845 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #20 Gepost op: september 28, 2008, 12:59:25 pm »
Subotic was schitterend in zijn invalbeurt. Hoe hij met bewegingen vaak 2 man in de wind zette. Zo mag hij elke week spelen. Het heeft hem trouwens deugd gedaan, want na de match kwam hij tot bij vak T. Wel tof als ze zo wat met de supporters meedoen. btw grappig hoe bijna de boarding afbrak om terug het veld op te springen :D
Ik vind ook Mutombo schitterend. Het is mij vaak opgevallen wat een loopvermogen en kracht die jongen heeft. Altijd druk zetten, overal lopen en ik ben blij dat zijn goeie match voor mij dan nog beloont is met een doelpunt. Ik zie hem graag spelen.
Ook Berrier is goed ingevallen. Hem zou ik ook graag wat meer zien spelen, liefst in combinatie met Minne dan die het verdedigende werk doet.
Wat ik wel jammer vond was dat Buysse niet op het veld stond en Reina wel. Ik heb toch een voorkeur op Buysse die naar mijn gedacht vinniger is en bvb gerust een speler in de wind kan zetten en kan doorstoten naar voor. Iets wat Reina toch minder kan.
Ik ben content met de 3 punten. De match was nu wat minder, maar als ge luistert naar de reactie van Matthys op sporza, dan weet ge wel waarom. Hijzegt dat nu ze weer van de laatste 4 wegzijn ze weer wat vrank en vriuj gaan kunnen voetballen, dus de bedoeling was vandaag van de 3 punten te pakken en niet meer verrast te worden door een efficiente tegenstander.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #21 Gepost op: september 28, 2008, 01:05:23 pm »
Voor mij heeft reina de voorkeur op Buysse en dat is volgens Dury ook zo!
Buysse is veel te nonchalant en rukt vaak te veel op, en zijn acties brengen niet echt veel op !
Reina is altijd sober en sucuur!
Was gisteren niets op aan te merken.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #22 Gepost op: september 28, 2008, 01:25:17 pm »
Idd, van hetzelfde gedacht als Eagle.

Hoe graag ik ook Buysse zie spelen en hoe fantastisch ik sommige van zijn aanvalsimpulsen vind...toch heb ik steeds een veilig en zekerder geval als Reina linksback staat.

Die kerel is steeds sober en lost het meestal rustig en efficient op.
Pakt weinig kaarten en zijn corners/vrije trappen beginnen beter en beter te worden tov vorig jaar.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #23 Gepost op: september 28, 2008, 01:56:07 pm »
Efficientste speler:
                                                                             min/goal   goal    min.
1     Kevin Geudens (KV Mechelen)                             34          1       34
2    Dmitri Bulykin (Anderlecht)                                    57         2         114
3    Andrea Mbuyi-Mutombo (Zulte Waregem)              58         2         116
SV TILL I DIE

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #24 Gepost op: september 28, 2008, 02:36:42 pm »
Die indruk van Leye dat hij een air heeft, is me ook al opgevallen tegen dender op de opwarming, hij voelt zich te goed om in zulte waregem te spelen denk ik  ::)

Zever. Gasten zoals Sonck en Stijnen, die hebben een air om u tegen te zeggen, maar Leye nee toch niet. Hij speelde niet zijn sterkste wedstrijd gisteren, maar das geen reden om hem te viseren en af te kraken.

Mbuyi-Mutombo speelde een puike wedstrijd gisteren, wat hij bekroond zag met een goal. Ook Sammy liet in de eindfase zijn kunnen zien. Meert, Subotic en Berrier maakten een goeie invalbeurt. Van Subotic en Berrier zou ik persoonlijk wel meer willen zien...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #25 Gepost op: september 28, 2008, 02:43:23 pm »
"Wanprestatie", "grote flop", "we gaan nog rammel krijgen": wat zijn we weer positief !! Ga naar de VK gaan kijken, t'is daar schijnt "champagnevoetbal", met Demets, Vermast, De Ly, ... Echte toppers en zeker zijn entreegeld waard.  Allen daarheen !!

je kan toch moeilijk zeggen dat we gisteren heel goed gespeeld hebben h?. ook ik vond leye en matton niet zo goed spelen gisteren.

leye kan alleen maar verbeteren de volgende matchen.

normaal gezien hebben we kwantitatief en kwalitatief een heel goed middenveld maar gisteren kwam dit toch niet altijd tot uiting h? ...

de betere vond ik bossut , mutombo (dankzij zijn goal) en subotic .

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #26 Gepost op: september 28, 2008, 02:55:00 pm »
Die keeper van Tubeke heeft toch ook zijn kunnen laten zien
SV TILL I DIE

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #27 Gepost op: september 28, 2008, 03:23:01 pm »
Ik heb de match niet gezien.  Aangezien ik niet aanwezig kon zijn.  Wel de samenvatting gezien, en ik denk toch een behoorlijke eerste helft.  Wanprestatie is overdreven msh.  Twas matig tot zeer matig spel denk ik van den essevee.  Op de samenvatting ziet het eruit alsof we toch behoorlijk goed voetbalden.

Maar ja tegen westerlo, en krijgen op ons doos.  Tussen dury en neumayr zou er iets zijn, markus zou tegen zijn kar gelopen hebben?  Of dit waar is, weet ik zelf nu niet.  Van horen zeggen.

Tegen Westerlo, terug goed voetballen, wat beter zal mogelijk zijn tegen hen dan tegen tubeke denk ik.  Hopelijk met veel volk afzakken, want is een mooi uitvak, dicht tegen het veld achter het doel, zonder hekkens.  Als we daar met een pakske volk naar toe gaan, en de sfeer der wat insteken, zullen de spelers wel vleugels krijgen.  Gisteren speelden ze precies ook beter toen het publiek wat luidruchtiger werd.

Vergeten die match: 3 punten zijn binnen.  En that's it, voor de rest niets speciaals aan heel die match.


svzwdeerlijk

  • Gast
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #28 Gepost op: september 28, 2008, 03:34:15 pm »
op training is er eens een woordwissel geweest tss neumayer
en dury
neumayer had commentaar op een opmerking van dury op hem
bossut roelandts en subotic vond ik de besten op het veld

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #29 Gepost op: september 28, 2008, 04:12:19 pm »
Enkele vraagtekens bij Dury zijn startformatie:
Van Zundert blijft het vertrouwen krijgen?
Matton zwak? Die jongen moet op links starten, terwijl iedereen weet dat dat zijn positie niet is. Je zag meteen dat hij zich centraal heel wat beter ging voelen.

Waarom de formatie van de 1ste helft tegen Genk (Minne ipv VZ & Leye ipv Matthys) geen vertrouwen geven? Neumayr speelde toen ook een puike 1ste helft. (Met Mutombo en Subotic als mogelijk invallers)

 





Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #30 Gepost op: september 28, 2008, 05:27:17 pm »
Enkele vraagtekens bij Dury zijn startformatie:
Van Zundert blijft het vertrouwen krijgen?
Matton zwak? Die jongen moet op links starten, terwijl iedereen weet dat dat zijn positie niet is. Je zag meteen dat hij zich centraal heel wat beter ging voelen.

Waarom de formatie van de 1ste helft tegen Genk (Minne ipv VZ & Leye ipv Matthys) geen vertrouwen geven? Neumayr speelde toen ook een puike 1ste helft. (Met Mutombo en Subotic als mogelijk invallers)


Mutombo moet er gewoon in vind ik en dat zal waarschijnlijk ook zo zijn en gelijk dat Subotic gisteren inviel, kan hij misschien ook wel aan speelminuten geraken, zeker tov Leye die we bijna niet gezien hebben tijdens de match.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #31 Gepost op: september 28, 2008, 06:02:42 pm »
Over enkele spelers:
Matton speelde zijn slechtste match van het seizoen tot nu toe. Op links trok het helemaal op niets, voelde zich centraal beter in zijn as, maar had veel te veel onzuiverheden in zijn spel
Mutombo heeft het zeker in zich, al vind ik het (persoonlijk) zonde om een geleende speler (zonder aankoopoptie!) te laten starten als je Meert, Berrier en Neumayr op de bank houdt
Matthys kon mij toch weer niet overtuigen op de flank. Ik blijf erbij dat hij geen rechterflank is maar wel degelijk een centrumspits
Leye was ondermaats. Kwam zelden aan bal en kon geen enkele keer uithalen. Niet per se zijn fout, maar hij liep te veel op de verkeerde plaats.
Geef Berrier toch gewoon een basisplaats. Hij viel maar 5 minuten in, maar kon toch nog (bijna) zijn stempel op de wedstrijd drukken, net als vorige week.
Subotic zette 2x knap zijn verdediger(s) in de wind, maar had toch 2x veel geluk dat hij de bal meehad. Hij heeft mij nog altijd niet helemaal overtuigd, maar hij is nog jong.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #32 Gepost op: september 28, 2008, 06:53:56 pm »
zwakke eerste helft. tweede al veel beter. ik vraag mij ook af waarom berrier in godsnaam niet aan de aftrap mag komen. meert op de bank kan ik ook al niet begrijpen, matton op links zou ik nooit meer doen als ik dury was, leye zeer zwak, en vanzundert zou ik vlug vervangen door minne want die kan tenminste nog eens een man uitspelen wat vanzundert zeker niet kan. en wat de wedstrijd betreft, we hebben gewonnen en daarmee is alles gezegd. op naar de volgende wedstrijd. ;)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #33 Gepost op: september 28, 2008, 07:00:03 pm »
op training is er eens een woordwissel geweest tss neumayer
en dury
neumayer had commentaar op een opmerking van dury op hem
bossut roelandts en subotic vond ik de besten op het veld

zever
Webteam SV Zulte Waregem

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #34 Gepost op: september 28, 2008, 07:22:14 pm »
OEF

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #35 Gepost op: september 28, 2008, 07:28:08 pm »
op training is er eens een woordwissel geweest tss neumayer
en dury
neumayer had commentaar op een opmerking van dury op hem
bossut roelandts en subotic vond ik de besten op het veld

In andere ploegen mag een speler eens commentaar hebbn
Francky is van de oude stempel!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #36 Gepost op: september 28, 2008, 08:24:21 pm »
Ik heb de match niet gezien.  Aangezien ik niet aanwezig kon zijn.  Wel de samenvatting gezien, en ik denk toch een behoorlijke eerste helft.  Wanprestatie is overdreven msh.  Twas matig tot zeer matig spel denk ik van den essevee.  Op de samenvatting ziet het eruit alsof we toch behoorlijk goed voetbalden.

Maar ja tegen westerlo, en krijgen op ons doos.  Tussen dury en neumayr zou er iets zijn, markus zou tegen zijn kar gelopen hebben?  Of dit waar is, weet ik zelf nu niet.  Van horen zeggen.

Tegen Westerlo, terug goed voetballen, wat beter zal mogelijk zijn tegen hen dan tegen tubeke denk ik.  Hopelijk met veel volk afzakken, want is een mooi uitvak, dicht tegen het veld achter het doel, zonder hekkens.  Als we daar met een pakske volk naar toe gaan, en de sfeer der wat insteken, zullen de spelers wel vleugels krijgen.  Gisteren speelden ze precies ook beter toen het publiek wat luidruchtiger werd.

Vergeten die match: 3 punten zijn binnen.  En that's it, voor de rest niets speciaals aan heel die match.



Pakske volk... aan ? 20 / ticket?

Ik pas.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #37 Gepost op: september 28, 2008, 08:28:04 pm »
btw:Is mutombo nu zoon van of nie?Vorige week stond in de krant van wel en vandaag in zondagskrant van nie?????? ???
Mijn nonkel die nog bij SV waregem gespeeld heeft samen met Mutombo, zegt dat het zeker niet de zoon is van :)
SV TILL I DIE

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #38 Gepost op: september 28, 2008, 09:21:52 pm »
op training is er eens een woordwissel geweest tss neumayer
en dury
neumayer had commentaar op een opmerking van dury op hem
bossut roelandts en subotic vond ik de besten op het veld
ALS dit waar is, moet dury toch een zelf beginnen nadenken... is al niet meer de eerste keer dat speler niet mag spelen omdat hij commentaar heeft op dury

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Zulte Waregem - Tubize
« Reactie #39 Gepost op: september 28, 2008, 09:36:24 pm »
idd 3de fout op een rij van Dury. Matton op links: wat een blunder. Hoeveel maal moet nog bewezen worden dat de tandem Reina-Meert wel werkt. Soit, ik zie natuurlijk nie wa de instelling is van sommige spelers.
We verliezen nog te veel duels (zeker het 2de duel.) Bossut is een prima keeper(wereldkeepers zitten in wereldploegen).
Soit de boer kloeg, maar ploegde voort.

ps: interessante statistieken op sportwereld.be:
van ons:
Zulte Waregem - Tubeke 1-0
Balbezit: 56%-44%
Doelpogingen: 23-18
Overtredingen:14-12
Gele kaarten: 2-2
Hoekschoppen: 10-6



PPS:
dan lees ik in sommige pers verdiende winst van ons buren:check dan dit:
Charleroi - KV Kortrijk
Balbezit: 55% - 45%
Buitenspel: 1 - 1
Hoekschoppen: 5 - 2
Fouten: 17 - 13
Doelpogingen: 23 - 8