Auteur Topic: [VB] SVZW - RSCA  (gelezen 17689 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #80 Gepost op: oktober 19, 2008, 08:30:24 am »
Ik hoop...op een match met slecht spel van SVZW, maar uiteindelijk toch de overwinning  ;) (in tegenstelling tot sommige vorige wedstrijden)

Ik vrees...zoals voorbije jaren weer de vele anderlechtse randdebielen die zich in de Waregem-vakken vermengen. Diegene van de ticketverkoop zullen weer hun best gedaan hebben... (Een schande!!! ???)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #81 Gepost op: oktober 19, 2008, 09:59:42 am »
Ik hoop...op een match met slecht spel van SVZW, maar uiteindelijk toch de overwinning  ;) (in tegenstelling tot sommige vorige wedstrijden)

Ik vrees...zoals voorbije jaren weer de vele anderlechtse randdebielen die zich in de Waregem-vakken vermengen. Diegene van de ticketverkoop zullen weer hun best gedaan hebben... (Een schande!!! ???)

Ik hoop op een match met goed spel en een overwinning :)

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #82 Gepost op: oktober 19, 2008, 10:06:24 am »
Ik vrees...zoals voorbije jaren weer de vele anderlechtse randdebielen die zich in de Waregem-vakken vermengen. Diegene van de ticketverkoop zullen weer hun best gedaan hebben... (Een schande!!! ???)
Klopt ,ik ken nogal wat rsca sups en bijna allemaal zitten ze in onze vakken.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #83 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:52:53 am »
Ik hoop...op een match met slecht spel van SVZW, maar uiteindelijk toch de overwinning  ;) (in tegenstelling tot sommige vorige wedstrijden)

Ik vrees...zoals voorbije jaren weer de vele anderlechtse randdebielen die zich in de Waregem-vakken vermengen. Diegene van de ticketverkoop zullen weer hun best gedaan hebben... (Een schande!!! ???)

bestaat er een systeem om iemand als sup van een andere ploeg te herkennen ??
zonder dat die sjaals of shirts dragen vaneigens

je kan dit, zo goed als niet vermijden,
als ze te lastig doen worden ze er toch uitgezet hoor

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #84 Gepost op: oktober 19, 2008, 11:53:57 am »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Subotic speelde enorm slecht bij de beloften, wat een mentaliteit heeft die kerel. Gehoord van assistent-trainer beloften dat hij in Anderlecht ook weer geen fluit waard was.

Geef mij maar : Bossut, Van Zundert, D'Haene, Colpaert, Buysse, Neumayr, Lutte, Mutumbo, Meert, Roelandts, Leye.

Van Zundert speelt waarschijnlijk niet, speelde maandag mee met de beloften maar was daar wel de uitblinker voor mij. Reina geschorst dus Buysse in de ploeg, Gillet zal een deftige kluif zijn voor Bart en vice versa.
Als je met Subo praat, die wil zich precies niet inzetten uit koppigheid tegen Dury, nja domme zet, tis zijn loopbaan..
Voor vnvd heb ik hoop, maar het is en blijft Anderlecht.. we zien wel...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #85 Gepost op: oktober 19, 2008, 01:38:03 pm »
Ik zou toch Subotic erin zetten ipv Leye. Hij kan belangrijk zijn als er moet verdedigd worden op stilstaande fases, de specialiteit van Anderlecht, en zeker met Frutos die er nog eens bij is ook...

Subotic speelde enorm slecht bij de beloften, wat een mentaliteit heeft die kerel. Gehoord van assistent-trainer beloften dat hij in Anderlecht ook weer geen fluit waard was.

Geef mij maar : Bossut, Van Zundert, D'Haene, Colpaert, Buysse, Neumayr, Lutte, Mutumbo, Meert, Roelandts, Leye.

Van Zundert speelt waarschijnlijk niet, speelde maandag mee met de beloften maar was daar wel de uitblinker voor mij. Reina geschorst dus Buysse in de ploeg, Gillet zal een deftige kluif zijn voor Bart en vice versa.
Als je met Subo praat, die wil zich precies niet inzetten uit koppigheid tegen Dury, nja domme zet, tis zijn loopbaan..
Voor vnvd heb ik hoop, maar het is en blijft Anderlecht.. we zien wel...
Wat is dit eigelijk allemaal ivm subotic?
SV TILL I DIE

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #86 Gepost op: oktober 19, 2008, 02:08:28 pm »
ben al nerveus voor straks. khoop 2-0.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #87 Gepost op: oktober 19, 2008, 02:09:08 pm »
Subotic zit ook tegen iedereen te vertellen dat ie met Kerst weg is!

2-1 en super spannend op het eind!

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #88 Gepost op: oktober 19, 2008, 02:58:46 pm »
Tgaat 3-3 zijn. Trust me, we komen 0-2 achter, maar net voor de rust scoren we de 1-2. Na de rust komen we 3-2 voor, maar in de laatste minuten krijgen we de 3-3 tegen dankzij een gemenige bots van de bal die Bossut verrast.
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

forza essevee

  • Gast
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #89 Gepost op: oktober 19, 2008, 03:25:48 pm »
Tgaat 3-3 zijn. Trust me, we komen 0-2 achter, maar net voor de rust scoren we de 1-2. Na de rust komen we 3-2 voor, maar in de laatste minuten krijgen we de 3-3 tegen dankzij een gemenige bots van de bal die Bossut verrast.
Waar hebben we dat nog gezien? :-\ ;)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #90 Gepost op: oktober 19, 2008, 04:01:02 pm »
prono 3-2

kommaan essevee, en supporters dit moet het worden en zo ons op de rails zetten, en dan zijn we vertrokken denk ik.  Spelers hebben er alvast zin in, we hebben een kern voor de top 7 van belgie alweer, en we hebben een kern die anderlecht terug pijn moet kunnen doen.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #91 Gepost op: oktober 19, 2008, 04:15:03 pm »
Ik gok op een 2-2 draw, wat in principe een goed resultaat zou zijn.
We komen 0-1 achter, maar maken nog voor de rust de 1-1 en 2-1. Na de rust willen we vooral de tegengoal vermijden en trekken we te veel naar achter, met als gevolg dat rsca in de laatste minuten nog kan gelijk maken.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #92 Gepost op: oktober 19, 2008, 04:38:09 pm »
Weet er iemand of er nog tickets zijn voor T en de loketten voor de match nog open gaan? (om hoelaat?)

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] SVZW - RSCA
« Reactie #93 Gepost op: oktober 19, 2008, 05:14:44 pm »
Ik weet het niet zeker, maar ik dacht gehoord te hebben dat de wedstrijd al volledig uitverkocht is.