Auteur Topic: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)  (gelezen 10462 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koenekv

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #20 Gepost op: november 10, 2008, 01:39:50 pm »
Sta me toe om te zeggen dat Sankar? een van de beste verdedigers is die we hier de laatste jaren zagen. Secuur, hard, stevige tackle en een gevaar voor de tegenpartij bij corners. Hij groeide de laatste weken, mede door het vertrouwen van de trainer, uit tot een onmisbare schakel in ons systeem. Sinds hij er bij is krijgen we ook haast geen doelpunten meer binnen.. (toch niet zoals ervoor :p )

Verder ex-SVZW : Ferreira - een lichtontvlambaar braziliaantje, met een aardige vista en een heel goeie techniek. Steeds een grote inzet in duels, maar meestal te licht.

Vandendriessche - komt niet echt op niveau, al brengt hij ons elke match wel "iets" om over na te praten

Van Ryckeghem - geen commentaar, prachtkeeper

Dindeleux - Je vraagt je na elke match af of die wel meegedaan heeft, een sobere uitmuntende verdediger die zowat alles opkuist. Pakte nog geen enkele kaart dit seizoen, speelde alle matchen

ben ik er nog vergeten? ik denk het niet he


verder over KVO , de aanval :
Guei, een beetje in een dipje, maar laat hem geen seconde alleen op het veld
Mokulu : targetspits, moeilijk van de bal te zetten, scoort wat minder vlot
Grandisson : ex-PSG en Marseille, halve kans, hele goal
Laleman : 17jaar, technisch niet de fijnste, maar in de box levensgevaarlijk. Scoorde 7 maal tot nu toe

Verder teert kvo op een stevige organisatie met snelle counters en pressing op de tegenstander vanaf de middellijn.


Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #21 Gepost op: november 10, 2008, 02:54:50 pm »
Van ryckegem was hier anders niet zo prachtig, maar op WTV zie ik ook dat hij prachtige saves uit zijn mouwen schud, hoge ballen blijven zijn minpunt volgens mij!

SAnkar?, technisch is hij toch niet veel waard??? Tenzij zae het daar bij KVO hebben ingepompt

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #22 Gepost op: november 10, 2008, 02:59:12 pm »
Tzal een moeilijke wedstrijd worden, vrees ik..
1-2 na verlengingen

fox

  • Gast
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #23 Gepost op: november 10, 2008, 04:27:22 pm »
Sta me toe om te zeggen dat Sankar? een van de beste verdedigers is die we hier de laatste jaren zagen. Secuur, hard, stevige tackle en een gevaar voor de tegenpartij bij corners. Hij groeide de laatste weken, mede door het vertrouwen van de trainer, uit tot een onmisbare schakel in ons systeem. Sinds hij er bij is krijgen we ook haast geen doelpunten meer binnen.. (toch niet zoals ervoor :p )



De aanvalsdruk van ZW zal wel groter zijn dan de doorsnee druk van een 2e klasser. Dan begint Sankar? onvermijdelijk te klungelen. De meeste ballen zal hij wel wegkrijgen, maar er zullen er zeker 3 a 4 zijn die hij gewoon weggeeft met vaak een goal tot gevolg

Offline bjorno

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #24 Gepost op: november 10, 2008, 05:13:39 pm »
Sankar? is idd een goede versterking geweest voor ons(KVO). Voor zijn komst kregen we elke match domme goals tegen. Na zijn komst is dit niet meer zo. E?n keer was hij al geschorst (zal jullie wel niet verwonderen hij pakt elke match een gele kaart anders is zijn dag niet goed :) ) op Ronse en we verloren ook door domme tegengoals. Ik kan goed begrijpen dat Sankar? in 1ste klasse veel minder is. Uitverdedigen staat niet in zijn boekje. En in 1ste doe je dit best. Enfin hij is twijfelachtig voor morgen. Hopelijk kan hij spelen anders zie ik onze kansen een serieuze deuk krijgen. Hopelijk krijgen we een faire en mooie partij.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #25 Gepost op: november 10, 2008, 05:47:06 pm »
ik hoop het ook dat we een mooie wedstrijd krijgen. ik gok op 1-3. ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.366
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #26 Gepost op: november 11, 2008, 10:44:32 am »
IK denk dat we op onze bek zullen gaan! Als we zo zullen spelen zoals op cercle dan belooft het! Natuurlijk hoop ik op een overwinning maar ze zullen ervoor moeten vechten. Maar aanwezig ben ik zeker.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #27 Gepost op: november 11, 2008, 11:47:10 am »
1-1 in 90'

1-2 na verlengingen.
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #28 Gepost op: november 11, 2008, 11:59:22 am »
zijn de loketten terplaatse ook nog open( ik veronderstel van wel)?

Offline koenekv

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #29 Gepost op: november 11, 2008, 01:19:03 pm »
normaal wel, wij spelen zelden tot nooit met gesloten loketten

ter info verder: normaal is er op de website van KVO steeds een live-verslag (dat komt even voor de match pas zichtbaar op de hoofdpagina) -> en het is van goede kwaliteit in berichtgeving

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #30 Gepost op: november 11, 2008, 01:23:41 pm »
normaal wel, wij spelen zelden tot nooit met gesloten loketten

ter info verder: normaal is er op de website van KVO steeds een live-verslag (dat komt even voor de match pas zichtbaar op de hoofdpagina) -> en het is van goede kwaliteit in berichtgeving

bedankt voor de info  :) Als er op essevee.be geen verslag is, kan ik het ginder nog volgen  :)

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #31 Gepost op: november 11, 2008, 04:06:33 pm »
Ploegopstelling KVO :
Van Ryckeghem(ex-svzw), Liard, Dindeleux(ex-svzw), Sankar?(uitgeleend svzw), Luissint, Sucaet, De Wulf, Pecqueux, Laleman, Ferreira(uitgeleend svzw), Mokulu.

Ploegopstelling Zulte-Waregem :
Bossut, Colpaert, Vanzundert, Reina, Vannieuwenhuyze, Matthys, Roelandts, Meert, Matton, Leye, D'Haene.

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #32 Gepost op: november 11, 2008, 04:09:13 pm »
Geen Berrier, maar wel Matthys? Speelt Dury dan met 2 spitsen? Of gewoon geen Berrier op de rechterflank?

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #33 Gepost op: november 11, 2008, 04:11:39 pm »
Geen Berrier, maar wel Matthys? Speelt Dury dan met 2 spitsen? Of gewoon geen Berrier op de rechterflank?

Berrier zit op de bank samen met coppens, Mbuyi, Subotic, Coppin, Buysse.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #34 Gepost op: november 11, 2008, 04:16:48 pm »
Dindeleux speelt maar 10 min tegen zijn ex-club heeft problemen met de dij en is vervangen

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #35 Gepost op: november 11, 2008, 04:20:30 pm »
14' : De beide supporterclans lijken zich te amuseren

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #36 Gepost op: november 11, 2008, 04:41:44 pm »
0-1 leye

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #37 Gepost op: november 11, 2008, 04:52:00 pm »
"45' : Rust : KVO - BC Waregem, 0-1. Mischien kan KVO nog tegenscoren met een driepunter of een dunk!"

Dit is toch wel het toppunt van objectiviteit ::)

Offline Rainbow Warrior

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #38 Gepost op: november 11, 2008, 04:54:25 pm »
Dit gaan we nog lang mogen horen... nu ja, het is niet onze schuld dat het doelpunt wordt goedgekeurd natuurlijk..

Maar inderdaad, ik volg het wedstrijdverloop ook op de site van KVO ook, en als je van subjectiviteit wil spreken, daar heb je een prachtig voorbeeld.

Wie was het nu ook weer die zei dat het van "goede kwaliteit in berichtgeving" was?  ::) ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] KV Oostende - SVZW (BvB)
« Reactie #39 Gepost op: november 11, 2008, 04:58:25 pm »
Ze mogen toch voor hun ploeg supporteren op hun eigen site. Als er live verslag is op svzw.be is dit toch ook zo!?  ::) Kbn tevreden dat er zo'n verslag is EN dat we voorstaan (ook al was het dan waarschijnlijk hands..  ::))