Auteur Topic: [NB] Cercle 2-0 SVZW  (gelezen 12107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #20 Gepost op: november 08, 2008, 12:53:07 pm »
Zwak beestje.

 :-X
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #21 Gepost op: november 08, 2008, 01:48:47 pm »
Ik verdenk Leye ervan bewust een derde gele kaart te pakken. Liever geschorst thuis tegen GBA dan op Kutrijk


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #22 Gepost op: november 08, 2008, 02:03:52 pm »
Aan Dury ligt het deze keer niet. Deze match wilde hij winnen, dat was voor de match duidelijk, maar vooral na de match, zijn gezicht sprak boekdelen. Hij bracht al vroeg in de tweede helft wat extra aanvallende kracht in de ploeg, maar deze rendeerden nauwelijks... Dan nog eens Subotic er in, maar opnieuw zonder succes. Samen met Lokeren was dit de saaiste match van het seizoen. Maar kop op, iets meer inzet en gedrevenheid en we komen er wel!

naar verluid (gehoord van iemand die het van leye zelf had) zou leye liever met meer dan 1 speler(hijzelf dus) in de spits spelen ...

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #23 Gepost op: november 08, 2008, 02:04:42 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #24 Gepost op: november 08, 2008, 02:05:32 pm »
Aan Dury ligt het deze keer niet. Deze match wilde hij winnen, dat was voor de match duidelijk, maar vooral na de match, zijn gezicht sprak boekdelen. Hij bracht al vroeg in de tweede helft wat extra aanvallende kracht in de ploeg, maar deze rendeerden nauwelijks... Dan nog eens Subotic er in, maar opnieuw zonder succes. Samen met Lokeren was dit de saaiste match van het seizoen. Maar kop op, iets meer inzet en gedrevenheid en we komen er wel!

naar verluid (gehoord van iemand die het van leye zelf had) zou leye liever met meer dan 1 speler(hijzelf dus) in de spits spelen ...
Na Anderlecht was hij zo content dat het niet allemaal van hem afhangde ...
Waarom? We speelden gewoon aanvallender ....
Ik snap niet waarom Dury pas 30 minuten voor tijd ingrijpt ... We moesten niet bang zijn om aan te vallen tegen dit Cercle ...
En ja, alles hing weer van Leye af, zijn frustratie is dus zeker te snappen, krijgt dan nog geen 1 goeie bal ook ...

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #25 Gepost op: november 08, 2008, 02:10:31 pm »
Als we nu verloren en er was veel inzet dan deed het minder pijn, maar ze tonen dus niks maar ook niks van inzet tkan hen gelijk al niet schelen.

Leye moet eens leren lopen achter nen bal.
Minne, Dhaene, Buysse, Slechte passes  :o
Matton, Roelandts waren ook nergens.
Ik heb mij vandaag ook ge?rgerd aan Mutombo, Slechte acties, schieten van afstand waar er veel meer mogelijk heden lagen. Amai ze.
Enige man op niveau was Bossut.

Ik hoop dat Dury eens ferm op tafel zal slaan want tzal nodig zijn, als wij zo spelen tegen Oostende zie ik ons nog uitgeschakeld worden.


Hier doe je mee ook mee lachen!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #26 Gepost op: november 08, 2008, 02:30:55 pm »
Als we nu verloren en er was veel inzet dan deed het minder pijn, maar ze tonen dus niks maar ook niks van inzet tkan hen gelijk al niet schelen.

Leye moet eens leren lopen achter nen bal.
Minne, Dhaene, Buysse, Slechte passes  :o
Matton, Roelandts waren ook nergens.
Ik heb mij vandaag ook ge?rgerd aan Mutombo, Slechte acties, schieten van afstand waar er veel meer mogelijk heden lagen. Amai ze.
Enige man op niveau was Bossut.

Ik hoop dat Dury eens ferm op tafel zal slaan want tzal nodig zijn, als wij zo spelen tegen Oostende zie ik ons nog uitgeschakeld worden.


Hier doe je mee ook mee lachen!
Mss wel, maar niemand was goed van SVZW de enige die mss nog iets goed was, was Bossut aan beide doelpunten kon hij niks doen.
SV TILL I DIE

Offline mmm

  • Leden
  • Berichten: 372
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #27 Gepost op: november 08, 2008, 02:52:19 pm »
Als we nu verloren en er was veel inzet dan deed het minder pijn, maar ze tonen dus niks maar ook niks van inzet tkan hen gelijk al niet schelen.

Leye moet eens leren lopen achter nen bal.
Minne, Dhaene, Buysse, Slechte passes  :o
Matton, Roelandts waren ook nergens.
Ik heb mij vandaag ook ge?rgerd aan Mutombo, Slechte acties, schieten van afstand waar er veel meer mogelijk heden lagen. Amai ze.
Enige man op niveau was Bossut.

Ik hoop dat Dury eens ferm op tafel zal slaan want tzal nodig zijn, als wij zo spelen tegen Oostende zie ik ons nog uitgeschakeld worden.


Hier doe je mee ook mee lachen!
leg eens uit wat er te lache valt dan

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #28 Gepost op: november 08, 2008, 02:56:32 pm »
Heb de match gevolgd via belgacomtv en er is mij 1 ding opgevallen:  Dury is de meester in het verkloten van talent. Zijn tactisch gezever slaat nergens op, in plaats van met een aanvallende ingesteldheid(zie match tegen Genk, Dender, Anderlecht) het veld te betreden, speelt Dury liever schaakdamvoetbal. Ik hoop in het diepste van mijn ziel dat Dury het zo rap mogelijk aftrapt. En aan al diegene die nu Dury gaan verdedigen, zielig.
Dury laat zijn ploeg niet voetballen op enthousiasme maar puur op tactiek en de nul houden, niet aanvallen= niet winnen.
De spelers kan je niets verwijten, ze spelen de laatste matchen met schrik voor de trainer, en mocht er een speler zijn tactiek niet volgen, dan vliegt hij op de bank. Dury buiten aub!!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #29 Gepost op: november 08, 2008, 03:02:17 pm »
Heb de match gevolgd via belgacomtv en er is mij 1 ding opgevallen:  Dury is de meester in het verkloten van talent. Zijn tactisch gezever slaat nergens op, in plaats van met een aanvallende ingesteldheid(zie match tegen Genk, Dender, Anderlecht) het veld te betreden, speelt Dury liever schaakdamvoetbal. Ik hoop in het diepste van mijn ziel dat Dury het zo rap mogelijk aftrapt. En aan al diegene die nu Dury gaan verdedigen, zielig.
Dury laat zijn ploeg niet voetballen op enthousiasme maar puur op tactiek en de nul houden, niet aanvallen= niet winnen.
De spelers kan je niets verwijten, ze spelen de laatste matchen met schrik voor de trainer, en mocht er een speler zijn tactiek niet volgen, dan vliegt hij op de bank. Dury buiten aub!!!
Ik zou je gevolgd zijn als we elke match zo tacktisch speelden, maar dit is niet elke match zo, je kan niet verwachten van Dury dat we in de top 6 eindigen vind ik. Maar nu zitten we een beetje in een dipje, wat moeten de GBA supporters zeggen? Die van Mechelen. Ik ben nog best tevreden maar verliezen tegen Oostende zou een schande zijn.
SV TILL I DIE

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #30 Gepost op: november 08, 2008, 03:08:08 pm »
We speelden tegen Anderlecht zo wrank en vrij voetbal, waarom verkiest hij de volgende match dan om een tactisch spelletje te spelen. Probleem aan Dury is dat hij teveel op zichzelf kickt, vb daarvan is zijn uitspraak over de eerste helft tegen Gent, dit is een tactisch showspel, allesinds niet voor de supporters en het eind resultaat van zijn tactisch hoogstandje was ook niet fameus

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #31 Gepost op: november 08, 2008, 03:10:07 pm »
We speelden tegen Anderlecht zo wrank en vrij voetbal, waarom verkiest hij de volgende match dan om een tactisch spelletje te spelen. Probleem aan Dury is dat hij teveel op zichzelf kickt, vb daarvan is zijn uitspraak over de eerste helft tegen Gent, dit is een tactisch showspel, allesinds niet voor de supporters en het eind resultaat van zijn tactisch hoogstandje was ook niet fameus

Tegen Anderlecht zijn we begonnen net als de andere matchen, met het verschil dat we uit de 1e kans op voorsprong kwamen, en dan in de 2e helft ons favoriete spel konden spelen: counteren.

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #32 Gepost op: november 08, 2008, 03:11:37 pm »
Met de kwaliteit die we nu bezitten qua spellersgroep valt een veel hoger niveau te halen!!!!!!

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #33 Gepost op: november 08, 2008, 03:16:31 pm »
Met de kwaliteit die we nu bezitten qua spellersgroep valt een veel hoger niveau te halen!!!!!!

uw niveau mag anders ook wat hoger ...

Offline phill

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #34 Gepost op: november 08, 2008, 03:19:28 pm »
triestig schaap

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #35 Gepost op: november 08, 2008, 03:27:26 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #36 Gepost op: november 08, 2008, 03:52:58 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #37 Gepost op: november 08, 2008, 04:05:35 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #38 Gepost op: november 08, 2008, 04:28:31 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)
Hij liep bijna achter geen enkele bal, en dan gefrustreerd de bal wegtrappen schandalig!
SV TILL I DIE

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: [NB] Cercle 2-0 SVZW
« Reactie #39 Gepost op: november 08, 2008, 04:38:36 pm »
dat ie keer van zijn eiland af geraakt.
Is wel verstaanbaar

Leye heeft dat inderdaad al gezegd dat hij blij is dat er meer aanvallend geweld in de ploeg rondloopt, zodat hij niet geviseerd wordt door de verdedigers.
Leye zou beter eens beginnen kijken naar zichzelf en zich volledig inzetten voor de ploeg.
Hij zet zich in, maar wat wil je? Dat hij echt alles zelf doet?  ::)
Hij liep bijna achter geen enkele bal, en dan gefrustreerd de bal wegtrappen schandalig!
;D