Auteur Topic: [NB] SVZW - GBA  (gelezen 16819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #20 Gepost op: november 16, 2008, 09:37:08 am »
Dury blundert gewoon zwaar vanavond. Wat voor basiself was dat zeg??

Niet moeilijk om dan zogezegd gouden wissels te doen als je je beste speler op de bank zet...

Dat was geen basiself, want 2 basisspelers konden er niet bij zijn, moest je het nog niet weten.
Dan de opmerking dat Dury een angsthaas is? Hij heeft Leye vervangen door een spits Zerdab en Matton door een spits Mutombo, die al 3 maal gescoord heeft en dus terecht krediet verdient.
Dan is er kritiek op Zerdab, maar voor de match was iedereen hier aan het zagen op Dury dat hij Zerdab zijn kans niet gaf. Wel Zerdab heeft de kans gehad,maar blijkbaar is hij niet in de match voorgekomen. En nu krijgt Dury commentaar dat hij Zerdab opstelt ipv Subotic. Trouwens, Dury heeft al aan de rust vervangingen gedaan, dus iedereen zou ook content moeten zijn dat hij eens rap zijn wissels uitvoert.
Wat de goals betreft. Voor de eerste wordt 9 op 10 keer gefloten en de 2de is eigenlijk een fout van Sammy maar goed, ge kunt hem dat moeilijk verwijten aangezien hij ook punten en ballen pakt voor ons.
Met andere woorden heeft Dury eigenlijk niks verkeerd gedaan meer zelfs, hij heeft rap gewissels en zijn wissels hebben opgeleverd. De jongens hebben teruggevochten na de rust, dus dat flutgedoe van dat Dury geen greep heeft op zijn spelers is ook bullshit.
Het enige probleem wa dat de concentratie wegviel in die ene minuut in de eerste helft. Daarvoor was essevee de betere en dominante ploeg. ( zie commentaar op belgacom tv )
We hadden pech in de eerste helft, maar hebben dat met vechtlust, deels kunnen goedmaken.
Enige mogelijk minpuntje was inderdaad dat Berrier op de bank begon, maar goed, dat maakt deel uit van een strategie. Misschien was berrier minder op training die dag of paste hij minder in de opstelling door die wijzigingen. Voor de doelpunten was er ook geen probleem en klopte Dury zijn beslissing ook. Na de rust was er vers bloed nodig om aan een  inhaal te kunnnen beginnen en Dury had dat goed begrepen en dan hebben we nog een paar sterke spelers op de bank.
Op naar KVK !!!  Komaan ESSEVEE

ps. Er zitten hier een aantal nieuwelingskes op het forum die blijkbaar speciaal aangemeld zijn om met idiote redeneringen Dury uit te maken. Laat u niet leiden door die kiekens !

Volledig akkoord met uw gehele reactie.
En nog het meest met uw laatste opmerking !

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #21 Gepost op: november 16, 2008, 09:50:26 am »
Zerdab was idd nie zo slecht, mss hem er eens insmijten in min 70 ofzo, denk dat volledige match nog teveel is voor hem. Zelfde geld voor Mutumbo.

Colpaert had echt een slechte dag, had precies het vertrouwen niet, schoot iedere bal in tribune of probeerde een ommehaal. Hij kan en moet beter!

Dury zijn beslissing over Berrier kan ik wel begrijpen, had bij de vorige matchen het gevoel dat 90 min wat te lang waren voor hem en dat ie der match na match wa meer aant doorzakken was.

Over de match is het echt jammer dat het niet 3-2 of 4-2 stond, ze hebben de kansen zeker gekregen maar zoals de zoveelste keer ze niet allemaal genomen.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #22 Gepost op: november 16, 2008, 10:34:57 am »
Over de match is het echt jammer dat het niet 3-2 of 4-2 stond, ze hebben de kansen zeker gekregen maar zoals de zoveelste keer ze niet allemaal genomen.
Ik vind het ook jammer dat ze er moeilijk maken, maar ik zoek dan troost dat we toch elke match kansen krijgen ipv dat we 1 of 2 kansjes krijgen op een hele match, want dan kan je het verwijten aan het missen van kansen en niet aan het creeeren van kansen.
SV TILL I DIE

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #23 Gepost op: november 16, 2008, 10:45:41 am »
ik kan Colpaert zijn minder prestatiewel goed begrijpen, hij wou geen risico's pakken zodat hij ook niet tegen zijn derde gele kartn zou aankijken, daarom dat Dury hem ook naar de kanten haalde, anders mist hij de match tegen krotrijk

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #24 Gepost op: november 16, 2008, 10:50:20 am »
ik kan Colpaert zijn minder prestatiewel goed begrijpen, hij wou geen risico's pakken zodat hij ook niet tegen zijn derde gele kartn zou aankijken, daarom dat Dury hem ook naar de kanten haalde, anders mist hij de match tegen krotrijk
::) Geloof je nu eerlijk gezegd zelf dat dit de oorzaak is?  :o
2de goal was inderdaad fout van Sammy maar niet te vergeten ook van Reina, moest hem al lang tegen de grond hebben gewerkt.
Berrier op bank was flater, zeker als je ziet dat Matton en Leye niet konden spelen.
Oef Meert geschorst!?

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #25 Gepost op: november 16, 2008, 11:18:17 am »
Dubbel gevoel, ook bij mij! Eerste helft was zwak van onze kant. Matthys mist grote kans, maar na de beelden te hebben gezien mist ook D'Haene op een haar de 1-0, en dan krijg je een andere match. 2 tegengoals die te makkelijk vallen, punt uit. Op 2-2 durfde ik tijdens de rust mijn geld niet meer inzetten. Ik was ook heel furieus op die scheids, maar toen ik de beelden zag...euch, tja  ::). Op naar Nekrijk!

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #26 Gepost op: november 16, 2008, 11:22:10 am »
Berrier= de nieuwe Verschuere!
Meert--Lutte--Matton--Berrier lijkt mij het beste middenveld

fox

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #27 Gepost op: november 16, 2008, 11:40:33 am »
Berrier had een paar zwakke wedstrijden achter de rug en Dury wilde hem terug wakker schudden. Opdracht geslaagd denk ik zo. Nu zal hij niet meer naast de ploeg vallen en zie ik hem nog een aantal fantastische wedstrijden spelen.

Het moet wel gezegd, tactisch trok het op niks van Beerschot. ze hoeven slechts 1 man in de gaten te houden en toch laten ze Berrier de ene scherpe voorzet na de andere versturen.

Het is gewoon jammer dat we tegen dit betonvoetballend beerschijt punten laten liggen. ze krijgen 2 kansen in de eerste helft tegen de hang van het spel in en 2 keer gaat die erin. Uiteraard 1 keer vanuit buitenspel.

In de 2e helft was het trouwens WEL een zuivere strafschop. Subotic wil schieten en Peeters zet er zijn been tussen zonder ook maar de bal te raken.

Waarom er hier op Dury zitten te kakken is mij een raadsel. Hij geeft Zerdab een kans, zoals de kritikasters hier willen en twas nie weer nie goed.  We kamperen 90 minuten lang op de helft van Beerschot en tis weer niet goed. We spelen 30 min met 3 man in de verdediging en hij is een angsthaas?  Hij voert met Berrier de perfecte wissel uit en zet Beerschot gewoon blok en tis weer niet goed.

Juist ja, het is volledig zijn schuld dat open doelkansen de nek worden omgewrongen door jongens die zo een doelpunten vorig jaar met de ogen dicht maakten.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #28 Gepost op: november 16, 2008, 12:01:41 pm »
Ik vond Lutte de beste man van het veld, samen met Berrier.  Lutte is gewoon onmisbaar op het middenveld en bij elke opbouw is hij betrokken.  Er is niets spectaculairs in wat hij doet, maar het is een pion waar je altijd kan op rekenen. 

Zerdab wordt afgemaakt tijdens zijn eerste minuten voor de A-ploeg...  ::)
Komaan zeg...  Je kunt niet verwachten dat hij er meteen een paar in de netten knalt h?.  Zeker niet als je steun moet krijgen van een Mutombo die werkelijk overal liep waar de bal niet was, en wanneer hij de bal had, zich vastdribbelde op een paar potige verdedigers.  Het is een parel, maar hij is me nog t? jong om al een basisplaats te krijgen... 

Ik ben geen fan van Subotic.  Maar ik moet zeggen dat hij toch een paar nuttige afleggertjes heeft gedaan, en ... had moeten scoren.  Die kans helemaal op 't eind was g??n strafschop, gewoon de bal van onder zijn voeten weggespeeld.  (maar ik heb ook 'dief' geroepen...  :P :-X)

Meert zoals altijd veel inzet, maar iets te weinig rendement. 
Matthijs, van 't zelfde.

De verdediging stond inderdaad te slapen.

Maar last but not least...  Iedereen spreekt over de 'gemiste' kans van Roelandts, maar heb je Proto zijn reflex gezien ????  Pure klasse !  Roelandts heeft zeker geen inside tip gekregen van de tweede keeper van GBA !  :D

Onze Sammy een paar knappe reddingen gedaan, maar de tweede GBA goal was zijn schuld. 



Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #29 Gepost op: november 16, 2008, 12:10:51 pm »
de match kantelde na de inbreng van Coppin, en waarom? omdat dury dan voor het eerst (!) met 3 man achteraan speelde! chapeau!

Offline meulie

  • Leden
  • Berichten: 582
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #30 Gepost op: november 16, 2008, 12:13:00 pm »
Fox,uw opmerking van we spelen met drie verdedigers is een van de stomste opmerkingen ooit op dit forum.we stonden met 2-3-0 achter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #31 Gepost op: november 16, 2008, 12:17:06 pm »
't Is nog maar eens bewezen : Dury = MAGIC!
Ge speelt tegen een trainer die je niet kon bespioneren, en waar Dury dus helemaal geen gedacht van had hoe ze gingen spelen onder Antheunis.
Aan de rust was SVZW v??l gretiger, en beter. De wissels, nieuwe tactiek hebben duidelijk hun werk gedaan!
Subotic en Berrier waren zeer goed!


Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #32 Gepost op: november 16, 2008, 12:21:08 pm »
Laat ons met het positieve beginnen:
- volgens de beelden was Kortrijk heel slecht. Dus we maken kans volgende week
- we kunnen vechten op het veld.
- de goal van Matthys was prachtig

Voor de rest heb ik me mateloos ge?rgerd aan de eerste helft. Er stond weeral geen ploeg op het veld, enkel 11 individuen.
De tweede helft was beter, maar het voetbal was dat niet. Het liep volgens het patroon: geef de bal aan Berrier, die zet hem voor. Dus geen middenveld, maar kick and rush.
Hopelijk een mentale opkikker maar er is nog veel werk aan de winkel.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #33 Gepost op: november 16, 2008, 12:29:35 pm »
ik ben beschaamd. Als het plots 0 - 2 stond had ik niet eens de indruk tussen eigen supporters te staan. Natuurlijk op sommige plaatsen waren er die achter de ploeg bleven staan. Maar het wordt 0 -2 en direct een hele meute "dury buiten" eigen spelers uitfluiten. Ik begrijp niet dat deze mensen nog een abonnement nemen op den essevee. We zijn een ploeg voor in de linkerkolom of boven de rechter . Dus we gaan ook wedstrijden verliezen...

En tis op zo een moment dat de spelers het meeste nood hebben aan de supporters. Chapeau voor deze die de onzen bleven steunen!

Nu over de match:

Berrier moest idd eens terug wakker geschud worden. en dat is formidabel goed gelukt. Ik heb ook een fantastische vechtersmentaliteit gezien bij vele spelers. Ook bij sammy. dat viel me het meeste op.

Proficiat aan de spelers, want ze zijn alleen zonder veel van onze steun terug gekomen naar 2 - 2 en hot mocht zeker meer zijn.

Mss word het eens tijd om iets minder kritisch te zijn terwijl da we in de tribune staan. Ge moet ier dan maar de frustraties uiten... En als ge toch altijd wil winnen, ga dan supporteren voor nen andere ploeg. Westel is anders goe bezig, ga gerust daar effkes een kijkje nemen


Merci SV , merci dury merci



Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #34 Gepost op: november 16, 2008, 12:43:44 pm »
We mogen toch eens laten horen zeker dat ze niet goed bezig zijn!! Je moet ze niet altijd aanmoedigen als ze het niet goed doen. Ze moeten doorhebben dat we er niet mee akkoord gaan zodat ze zich kunnen herpakken. Als jij iedere keer tegen u kinderen ofzo zegt goed gedaan terwijl ze nie goed bezig zijn. Zal je kind er niets uitleren. ( als voorbeeld dan ?)

Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #35 Gepost op: november 16, 2008, 12:47:58 pm »
ik kan Colpaert zijn minder prestatiewel goed begrijpen, hij wou geen risico's pakken zodat hij ook niet tegen zijn derde gele kartn zou aankijken, daarom dat Dury hem ook naar de kanten haalde, anders mist hij de match tegen krotrijk
::) Geloof je nu eerlijk gezegd zelf dat dit de oorzaak is?  :o
2de goal was inderdaad fout van Sammy maar niet te vergeten ook van Reina, moest hem al lang tegen de grond hebben gewerkt.
Berrier op bank was flater, zeker als je ziet dat Matton en Leye niet konden spelen.
Oef Meert geschorst!?
"Oef Meert geschorst?!"   = Domste opmerking in jaren!!! Het zijn net zo een spelers die we nodig hebben om iets te kunnen rapen op Kortrijk!

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #36 Gepost op: november 16, 2008, 12:48:41 pm »
Meert is niet geschorst en we zullen hem nodig hebben in scum city

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #37 Gepost op: november 16, 2008, 12:52:28 pm »
We mogen toch eens laten horen zeker dat ze niet goed bezig zijn!! Je moet ze niet altijd aanmoedigen als ze het niet goed doen. Ze moeten doorhebben dat we er niet mee akkoord gaan zodat ze zich kunnen herpakken. Als jij iedere keer tegen u kinderen ofzo zegt goed gedaan terwijl ze nie goed bezig zijn. Zal je kind er niets uitleren. ( als voorbeeld dan ?)

natuurlijk, maar moet dat dan heelsan? om op uw voorbeeld door te gaan, ze kwamen terug ze creerden kansen wast goed is, maar dan nog was het niet goed genoeg om ze te steunen. Als uw kinderen dingen goed doen maar het is nog nie heel dat ga je ze toch ook zeggen ze dat het aan het beteren is?

Nu op naar de volgende match, en hopelijk laten die enkelen dat "dury buiten" gedoe achterwege tot het echt nodig zou zijn... (en dat zie ik tot nu toe niet direct gebeuren)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #38 Gepost op: november 16, 2008, 12:54:27 pm »
ik ben beschaamd. Als het plots 0 - 2 stond had ik niet eens de indruk tussen eigen supporters te staan. Natuurlijk op sommige plaatsen waren er die achter de ploeg bleven staan. Maar het wordt 0 -2 en direct een hele meute "dury buiten" eigen spelers uitfluiten. Ik begrijp niet dat deze mensen nog een abonnement nemen op den essevee. We zijn een ploeg voor in de linkerkolom of boven de rechter . Dus we gaan ook wedstrijden verliezen...

En tis op zo een moment dat de spelers het meeste nood hebben aan de supporters. Chapeau voor deze die de onzen bleven steunen!

Nu over de match:

Berrier moest idd eens terug wakker geschud worden. en dat is formidabel goed gelukt. Ik heb ook een fantastische vechtersmentaliteit gezien bij vele spelers. Ook bij sammy. dat viel me het meeste op.

Proficiat aan de spelers, want ze zijn alleen zonder veel van onze steun terug gekomen naar 2 - 2 en hot mocht zeker meer zijn.

Mss word het eens tijd om iets minder kritisch te zijn terwijl da we in de tribune staan. Ge moet ier dan maar de frustraties uiten... En als ge toch altijd wil winnen, ga dan supporteren voor nen andere ploeg. Westel is anders goe bezig, ga gerust daar effkes een kijkje nemen


Merci SV , merci dury merci




Koene, ben volledig met jou akkoord. Dat de randdebielen die constant 'dury buiten' roepen dan gewoon thuis blijven en dat in hunne living roepen. Waarom spenderen jullie nog geld aan zo'n slechte ploeg?

Ze willen enkel hun ego strelen door te willen opvallen. Wel, de sympathie voor jullie kinderlijk gedrag is wel ferm uitgedoofd. Gebruik het weinige verstand dat jullie nog hebben en blijf gewoon thuis. Of koop abo bij de v**k** alst daar zovele beter is!  >:( >:(

Dit gezegd zijnde: Op naar tscum!!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] SVZW - GBA
« Reactie #39 Gepost op: november 16, 2008, 12:55:15 pm »
Heel dubbel gevoel na gisteren. Eerste helft was zielig slecht, niets van weerbaarheid. Ik vond Matthys op dat moment echt de slechtste man op het veld (veel slechter nog dan Zerdab, die een mooie rush deed op rechts en een keer een knappe voorzet afleverde) Mijn verbazing was dan ook groot dat Dury hem liet staan aan de rust. Tweede helft van Tim (en van de hele ploeg eigenlijk) was dan weer w?l goed. Trainer heeft dus toch gelijk gekregen.
Wat me wel enorm gestoord heeft, is het anti-voetbal van Beerschot. Wat het niet ene Kurt Van Doren die vorig jaar met de term 'betonvoetbal' begon uit te pakken? Wel, ik denk dat we deze keer gerust de bal kunnen terugkaatsen... Eerste helft niets gedaan aanvallend, behalve dan de 0-1 en verder op de snelle Dosunmu gerekend vanvoor. Tweede helft juist hetzelfde. Met 10 man achter de bal, naar voor shotten en Dosunmu zal er wel achter lopen. Triestig, voor een ploeg met zo'n namen!
Nog dit: bedankt Rocky :) (altijd al een irritante speler gevonden, vooral in den tijd bij Roeselare, kan niet voetballen en toch scoorde die heel vaak tegen ons)