Auteur Topic: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi  (gelezen 9054 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #20 Gepost op: november 28, 2008, 10:52:50 am »
da denk ik ook.
Want nog een 0 op 6 erbij is echt niet goed

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #21 Gepost op: november 28, 2008, 11:23:03 am »
ik zie een kleine overwinning voor ons. 2-1. ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #22 Gepost op: november 28, 2008, 11:28:52 am »
ik zie een kleine overwinning voor ons. 2-1. ;)

Waar ziet ge dat ergens :)

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #23 Gepost op: november 28, 2008, 11:57:29 am »
Spijtige maar ik denk 1-3 ik zou liever 3-1 maar ik vrees er voor. Wat wij nodige hebben is een snelle spits en een beetje gestalte. ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #24 Gepost op: november 28, 2008, 12:26:32 pm »
Spijtige maar ik denk 1-3 ik zou liever 3-1 maar ik vrees er voor. Wat wij nodige hebben is een snelle spits en een beetje gestalte. ;)

Snelle spits: Mbaye Leye. Gestalte: Danjel Subotic  ;). Ik gok op 1-0: doelpunt Leye.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #25 Gepost op: november 28, 2008, 05:15:57 pm »
Zeer moeilijke match. We hebben de aansluiting met de goeie middenmoot wat verloren. Als we morgen verliezen zijn we die helemaal kwijt en wordt het (eventjes) degradatiestrijd en dit willen en verdienen we niet. 3 punten zijn dus hard nodig!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #26 Gepost op: november 28, 2008, 06:10:31 pm »
We moeten deze match winnen om met een gerust gevoel verder te gaan.
SV TILL I DIE

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #27 Gepost op: november 28, 2008, 06:13:18 pm »
In Charleroi winnen we volgens mij nooit, thuis is natuurlijk een ander verhaal... 1-0, Meert.

we zijn der al weest winnen hoor :)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #28 Gepost op: november 28, 2008, 06:19:51 pm »
btw even off topic, maar we zijn naar het schijnt ge?nteresseerd om Dominic Foley aan te trekken in de Winter. Als ik mij nie vergist mogen we hem contacteren om te praten maar het is niet zeker dat Louwagie hem laat gaan deze winterstop. (bron: belgiumsoccer.be)

Geen slecht gedacht diene Foley (sterk in de duels, lijdt ook een beetje aan de vallende ziekte soms maar kom, schitterende trap en meer dan behoorlijke techniek en toch redelijk effici?nt) alleen vraag ik me dan af wa da je gaat doen met Subotic en Coppin want Foley ga zeker niet komen voor op den bank te zitten.?

ale effkes een weetje, terug on topic  graag 3-0 winst dat we op t gemak kunnen gaan naar Standard (na UEFA CUP duel hebben we mss wel een kans daar :) ) (Iajour (of zoiets zit niet in de selectie, opstootje met Habibou deze week op training, en smolders die weg gaat (mss iets minder presterend nu) + camus die wss niet meedoet en Defays gekwetst deze week maar haalt wss de aftrap. Zodus hebben ze ook niet zonder zorgen kunnen toewerken naar deze match waar wij enkel Matton misten. Is ie speelklaar??

Ik vrees wel voor een gelijkspelletje 0-0

Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #29 Gepost op: november 28, 2008, 06:25:15 pm »
btw even off topic, maar we zijn naar het schijnt ge?nteresseerd om Dominic Foley aan te trekken in de Winter. Als ik mij nie vergist mogen we hem contacteren om te praten maar het is niet zeker dat Louwagie hem laat gaan deze winterstop. (bron: belgiumsoccer.be)

Geen slecht gedacht diene Foley (sterk in de duels, lijdt ook een beetje aan de vallende ziekte soms maar kom, schitterende trap en meer dan behoorlijke techniek en toch redelijk effici?nt) alleen vraag ik me dan af wa da je gaat doen met Subotic en Coppin want Foley ga zeker niet komen voor op den bank te zitten.?

ale effkes een weetje, terug on topic  graag 3-0 winst dat we op t gemak kunnen gaan naar Standard (na UEFA CUP duel hebben we mss wel een kans daar :) ) (Iajour (of zoiets zit niet in de selectie, opstootje met Habibou deze week op training, en smolders die weg gaat (mss iets minder presterend nu) + camus die wss niet meedoet en Defays gekwetst deze week maar haalt wss de aftrap. Zodus hebben ze ook niet zonder zorgen kunnen toewerken naar deze match waar wij enkel Matton misten. Is ie speelklaar??

Ik vrees wel voor een gelijkspelletje 0-0


zie transfers

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #30 Gepost op: november 28, 2008, 06:27:39 pm »
mijn prono:
een zwaar bevochten match maar het speelt zich vooral af op het middenveld. Weinig kansen, tot als in de 88ste minuut roelands binnentikt na een mooie flankactie de notre berrier.

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #31 Gepost op: november 29, 2008, 01:07:42 am »
Prono,2-0 de zebra's gaan eraan

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #32 Gepost op: november 29, 2008, 10:03:19 am »
Zo te zien heeft die match niet zoveel interesse bij de supporters... weinig feedback op het forum. Nochtans een heel belangrijke macht betreffende onze positie in de rangschikking.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #33 Gepost op: november 29, 2008, 10:50:07 am »
Komt vooral door de hetze rond de afgelaste match tegen Kortrijk denk ik, dat er zo weinig posts zijn in dit topic. De meesten zullen wel inzien hoe belangrijk deze match is, laat ons hopen dat vooral de spelers dit inzien. Ofwel vinden we opnieuw aansluiting met het leukere deel vh klassement, ofwel...  :-\

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #34 Gepost op: november 29, 2008, 12:18:43 pm »
Mijn prono is 3-2. Charleroi heeft dit seizoen nog geen enkele keer tweemaal na elkaar gewonnen ?n won nog nooit in het Regenboogstadion. K'verwacht een open match, Essevee moet er gewoon voor gaan!
 

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #35 Gepost op: november 29, 2008, 12:50:27 pm »
Zo te zien heeft die match niet zoveel interesse bij de supporters... weinig feedback op het forum. Nochtans een heel belangrijke macht betreffende onze positie in de rangschikking.

inderdaad bijzonder belangrijk. wedstrijden tegen charleroi en bergen worden maar beter gewonnen nu ...

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #36 Gepost op: november 29, 2008, 12:55:36 pm »
Ik heb echter niet zo'n gevoel dat het een open match gaat worden...We moeten alleszins de 3 puntjes meegraaien vanavond anders wordt het inderdaad nog moeilijk aansluiten.
Dus,zeker belangrijke wedstrijd!
Prono:1-0 (Matthyske, ergens rond 70e minuut)
-SVZW Forever-

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #37 Gepost op: november 29, 2008, 12:58:06 pm »
Matthys gaat de pannen van 't dak spelen!
2-0 (twee keer Tim)

svzw sup

  • Gast
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #38 Gepost op: november 29, 2008, 01:33:56 pm »
1-2. Jammer maar helaas. De zebras zeker niet onderschatten hoor mensen, zeer deftig ploegske.

Rafa

  • Gast
Re: [VB] SV Zulte Waregem - Sporting Charleroi
« Reactie #39 Gepost op: november 29, 2008, 01:35:05 pm »
4-0 ! ;)

Overwinning zit er zeker in... Charleroi komt uit moeilijke wedstrijden tegen Standard, Kluup en (0-2 ophalen tegen) Tubeke.