Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 235923 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #920 Gepost op: oktober 13, 2012, 06:55:11 pm »
Prachtig resultaat amai!

Voor hetzelfde geld verlies je die match roemloos met 2-0. Zo zie je maar dat je wat geluk nodig hebt in het voetbal. Het was vooral zaak om die eerste 20 minuten goed door te komen. Dat is enigszins goed gelukt (geen tegendoelpunt). Het zal tegen Kroati? niet anders zijn. Die Kroaten zullen ook als gekken starten, denk ik.

De Bruyne was veruit de beste man. Hazard kan nog een puntje zuigen aan De Bruynes wedstrijdmentaliteit. De Bruyne was constant gevaarlijk, zoekt altijd de diepgang, altijd zuivere inspeelpasses. Genot om naar te kijken.

Als je dat eens vergelijkt met dat zogezegde talent van een Eden Hazard... Wanneer hij de bal heeft, vertraagt hij constant het spel. Speelt met een air van "Jah, wij staan voor dus er moet niks". In en tegen Wales was het ook al van dat. Heeft iemand die 2e helft gezien van Hazard in Cardiff ?  >:(
Dat stiftertje vond ik eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee. Gaat die bal binnen, dan is het geniaal. Mis je zoiets, dan krijg je wat er zich nu afspeelt.
Chapeau van Wilmots dat hij de ballen heeft om Hazard er af te halen.

Mensen, Hazard wordt de komende dagen een item in de krant !
"Moet Hazard op de bank ?"
Hazard kreeg dan ook de opdracht van Wilmots om altijd de gemakkelijkste oplossing uit te kiezen. De nagel op de kop wat dat stiftertje betreft.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #921 Gepost op: oktober 15, 2012, 09:24:10 pm »
ik heb vandaag al schotten gespot in brussel (en ja in kilt  ;D )

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: De Rode Duivels
« Reactie #922 Gepost op: oktober 16, 2012, 11:30:11 am »
ik heb vandaag al schotten gespot in brussel (en ja in kilt  ;D )

Hehe, ook gezien.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.318
Re: De Rode Duivels
« Reactie #923 Gepost op: februari 06, 2013, 10:51:10 pm »
mooie reportage tijdens de rust: Thorgan & Junior

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: De Rode Duivels
« Reactie #924 Gepost op: februari 07, 2013, 11:17:54 am »
mooie reportage tijdens de rust: Thorgan & Junior

Vooral toen er Thorgan gevraagd werd "of jullie allemaal vrienden zijn?"  8)

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/RodeDuivels/MV_130206_Repo_JongeDuivels_Spanje

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: De Rode Duivels
« Reactie #925 Gepost op: februari 07, 2013, 09:25:36 pm »
leutige bende, goe sfeerke, en 3 spelers van essevee!  wa woet ge nog meer hebben!

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #926 Gepost op: maart 27, 2013, 12:17:30 am »
Wilmots is toch nen arrogante zak hoor!

Dat interview met Filip Joos voor de match, serieus, een beetje sympathiek overkomen kan geen kwaad!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: De Rode Duivels
« Reactie #927 Gepost op: maart 27, 2013, 10:26:50 am »
Wilmots heeft gelijk.  Klasbak tegenover een flutjournalistje.  Met zijn domme vragen, heb je het koud?  En daarna Raes met zijn kinderachtig commentaar en het weer niet kan laten om beerschot tot 3x toe te vernoemen tijdens de match.

13 april 1951

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #928 Gepost op: maart 27, 2013, 11:59:40 am »
Wilmots heeft gelijk.  Klasbak tegenover een flutjournalistje.  Met zijn domme vragen, heb je het koud?  En daarna Raes met zijn kinderachtig commentaar en het weer niet kan laten om beerschot tot 3x toe te vernoemen tijdens de match.

?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #929 Gepost op: maart 27, 2013, 07:28:33 pm »
Wilmots is toch nen arrogante zak hoor!

Dat interview met Filip Joos voor de match, serieus, een beetje sympathiek overkomen kan geen kwaad!

wilmots nen arrogante zak ?

soms sta je toch eenzaam in je meningen denk ik :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: De Rode Duivels
« Reactie #930 Gepost op: maart 28, 2013, 12:26:43 am »
Gelukkig heeft Kompany een dik gat of Alex scoorde nog.  Alex was goed, ik zie hem ontploffen in de play-offs.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #931 Gepost op: maart 28, 2013, 12:48:06 am »
Gelukkig heeft Kompany een dik gat of Alex scoorde nog.  Alex was goed, ik zie hem ontploffen in de play-offs.

Jip, zeer dreigend ingevallen. Sommigen van mijn vrienden vroegen zich af hoe die in godsnaam niet altijd 90' speelt bij ons   ;)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: De Rode Duivels
« Reactie #932 Gepost op: maart 29, 2013, 12:31:34 am »
Gelukkig heeft Kompany een dik gat of Alex scoorde nog.  Alex was goed, ik zie hem ontploffen in de play-offs.

Jip, zeer dreigend ingevallen. Sommigen van mijn vrienden vroegen zich af hoe die in godsnaam niet altijd 90' speelt bij ons   ;)

Ik vond hem ook telkens erg aanwezig, zowel in Skopje als op de Heizel. Ook al was hij slechts invaller...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: De Rode Duivels
« Reactie #933 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:32:31 pm »
Op dinsdag 13 augustus om 20 uur spelen de Belgische beloften een oefenmatch tegen Israel in het Regenboogstadion (met oa Thorgan Hazard en Malanda)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #934 Gepost op: augustus 06, 2013, 08:38:32 pm »
Op dinsdag 13 augustus om 20 uur spelen de Belgische beloften een oefenmatch tegen Israel in het Regenboogstadion (met oa Thorgan Hazard en Malanda)

Waar vind je die selectie terug?

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #935 Gepost op: augustus 06, 2013, 09:53:22 pm »
Op dinsdag 13 augustus om 20 uur spelen de Belgische beloften een oefenmatch tegen Israel in het Regenboogstadion (met oa Thorgan Hazard en Malanda)
Waar geraak je aan die ticketten ? Gewoon aan het stadion ?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: De Rode Duivels
« Reactie #936 Gepost op: augustus 06, 2013, 11:05:32 pm »
Gelukkig heeft Kompany een dik gat of Alex scoorde nog.  Alex was goed, ik zie hem ontploffen in de play-offs.

Helaas  ::)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #937 Gepost op: augustus 07, 2013, 04:46:36 pm »
Op dinsdag 13 augustus om 20 uur spelen de Belgische beloften een oefenmatch tegen Israel in het Regenboogstadion (met oa Thorgan Hazard en Malanda)
Waar geraak je aan die ticketten ? Gewoon aan het stadion ?

er hing een affiche aan het secretariaat vandaag: tickets 5 euro. Enkel add. ;) (vermoed ook enkel hoofdtribune open)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #938 Gepost op: augustus 08, 2013, 12:19:17 am »
jaaaaaaaaaaaaren geleden was er ook al eens belgie-bulgarije (was toch tegen Bulgarije ? ) met toen nog een paar jonkies bij de jonge rode duivels die het ondertussen gemaakt hebben.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #939 Gepost op: augustus 08, 2013, 01:38:35 pm »
jaaaaaaaaaaaaren geleden was er ook al eens belgie-bulgarije (was toch tegen Bulgarije ? ) met toen nog een paar jonkies bij de jonge rode duivels die het ondertussen gemaakt hebben.

Ik heb nog Belgi? - Frankrijk bij de beloften in Waregem gezien. Generatie van Buyten, die toen ook veruit de beste man op het veld was! ;)