Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 237185 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #540 Gepost op: oktober 16, 2009, 12:28:13 am »
Rafa, kleine opmerking..
Vigil is geen Belg:)



Nog een kleine opmerking: Leleu, Janssens voetballen niet meer, Jorgo heeft nooit kunnen voetballen. Het was een mopje om het op te fleuren. Het zal niet meer gebeuren, collega. :(

en heeft die geen caps gekregen voor peru of zo ? dus kan ook niet voor ons spelen indien hij genaturaliseert zou wordne ...

Beetje respect voor de huidige spelers is niet teveel gevraagd zeker ?

En Meert oproepen, ja en nee. Steek Meert in de rol van een 'ancien' bij de Rode Duivels, zal hij gegarandeerd een drager zijn van de ploeg. Nu is het te laat om hem op te roepen ... alhoewel ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: De Rode Duivels
« Reactie #541 Gepost op: oktober 16, 2009, 09:24:02 am »
Rafa, kleine opmerking..
Vigil is geen Belg:)

Nog een kleine opmerking: Leleu, Janssens voetballen niet meer, Jorgo heeft nooit kunnen voetballen. Het was een mopje om het op te fleuren. Het zal niet meer gebeuren, collega. :(

Correctie: Leleu speelde vorig weekend bij de beloften (!!) van Oudenaarde tegen de rassing en won verdiend met 1-4.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: De Rode Duivels
« Reactie #542 Gepost op: oktober 16, 2009, 02:35:52 pm »
Dury had gelijk toen hij waarschuwde voor het wauw-gevoel...

Dat zag je natuurlijk zo aankomen. De omstandigheden bij de wedstrijd tegen Turkije waren perfect. De Turken hoorden net dat ze al uitgeschakeld waren, terwijl de Belgen zich allemaal wilden tonen aan hun nieuwe bondscoach (die in korte tijd weldegelijk zorgde voor een nieuw klimaat rond onze Duiveltjes). Veel inzet, vechten voor elkaar, goed blok, twee doelpunten. Iedereen zag (ergens wel terecht) meteen de hand van Advocaat, maar waar was die gisteren? Misschien overdrijven we wel met al onze fameuze talenten. Ik ben heel benieuwd wie Dick gaat laten vallen en wie hij er bij zal nemen.


-------------------------------BAILLY--------------------------------

--------VDB------KOMPANY------VERMAELEN------POCOGNOLI---------

--------------VERTONGHEN----------------FELLAINI-------------------

-------------------------------DEFOUR-------------------------------

-------HAZARD----------------------------------------DEMBELE-------

-------------------------------MPENZA--------------------------------



VDB, ook al ben ik er geen zo'n groot fan van, maar wie anders? Kompany en Vermaelen lijkt me logisch, Van Buyten was gisteren weer eens verschrikkelijk. Pocognoli, of Lombaerts, twee degelijke spelers. Vertonghen en Fellaini voor duelkracht, Defour ervoor om het overzicht te behouden. Hazard en Dembel? zoveel mogelijk in een vrije rol, kunnen ook wisselen van plaats denk ik. M'penza, of Sonck, of Sutterke voorin, hangt er vanaf hoe je speelt neem ik aan.


Als advocaat het heeft over een gebrek aan kwaliteit op internationaal niveau dan kan dit ook op Dembele slaan. Zag hem tegen Estland (en ook in andere matchen) meermaals een actie doen waarbij hij 3 man lateraal in de wind zet >> resultaat 0 meter progressie, spelvertraging en iedereen terug. Op internationaal niveau is snelheid van uitvoering (lees ??ntijdsvoetbal) van elementair belang. Gezien zijn leeftijd en intrinsieke capaciteiten verdient dembele zeker nog kansen maar op dit moment toch wat overroepen, al? dat vind ik toch...

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #543 Gepost op: oktober 16, 2009, 06:16:33 pm »
Als Dikkiedik iedereen er gaat uitzwieren die de internationale top niet aankan, dan schiet er volgens mij nie veel meer over zulle...
Kompany ( als ie van zijn leven ne keer langer dan 3 dagen fit mocht geraken ), Vermaelen, Vertongen, Fellaini en Defour. Da zal't zo ongeveer wel zijn denk ik.
Ie zal achter woensdag stillekesaan wel gaan beseffen dat wij Oranje nie zijn en dat de enige manier om met deze ploeg resultaten te halen erin bestaat altijd en overal een sterk verdedigend blok neer te zetten en te speculeren op een de counter. Ja, zelfs tegen ploegen als Estland. Laat die gasten zelf maar het spel maken, ze kunnen het ook niet. Er zal waarschijnlijk niets te zien zijn gedurende 90 minuten -alsof er nu wel iets te zien was...-, maar ge pakt minstens 1 punt.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #544 Gepost op: november 13, 2009, 11:41:53 pm »
Morgen aanwezig voor de match: Belgi? - Hongarije.
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #545 Gepost op: november 14, 2009, 01:19:35 am »
Morgen aanwezig voor de match: Belgi? - Hongarije.

Samen met goessaert en Harry ook aanwezig morgen. Met vuurwerk, shooters, vlaggen, klakskes, sjaals, mutsen, handschoenen en een pintje. Of toch alleszins een pintje. :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Leatherfaceje

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #546 Gepost op: november 14, 2009, 12:29:12 pm »
Kga ook aanwezig zijn :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #547 Gepost op: november 14, 2009, 01:03:40 pm »
Morgen aanwezig voor de match: Belgi? - Hongarije.

Samen met goessaert en Harry ook aanwezig morgen. Met vuurwerk, shooters, vlaggen, klakskes, sjaals, mutsen, handschoenen en een pintje. Of toch alleszins een pintje. :)
Wij plaatsen ons in Tribune 2 achter de goal.
SV TILL I DIE

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: De Rode Duivels
« Reactie #548 Gepost op: november 14, 2009, 01:52:09 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #549 Gepost op: november 14, 2009, 02:04:11 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: De Rode Duivels
« Reactie #550 Gepost op: november 14, 2009, 03:07:23 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D

We zitten in vak 302, langs de zijkanten, maar dicht bij tveld. Vo zo'n matchen zitk liever op m'n gemak. Alst den essevee is, kan ik ni blijven zitten...

Vanavond zijn we lekker neutraal!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #551 Gepost op: november 15, 2009, 12:13:45 am »
3-0 gewonnen, twas nog een tof matchke, en nog een gezellige sfeer  :)
SV TILL I DIE

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #552 Gepost op: november 15, 2009, 03:36:05 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D

We zitten in vak 302, langs de zijkanten, maar dicht bij tveld. Vo zo'n matchen zitk liever op m'n gemak. Alst den essevee is, kan ik ni blijven zitten...

Vanavond zijn we lekker neutraal!

Neutraal, met de n van nat. ;)
Leuke match vond ik, het was het zien waard. Gezellige sfeer Pring, weet ik niet. Naast de Mexican Wave (antwoord op de vraag: hoe toon je aan dat een massa dom is?) heb ik niet veel sfeer opgemerkt.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: De Rode Duivels
« Reactie #553 Gepost op: november 15, 2009, 05:14:52 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D

We zitten in vak 302, langs de zijkanten, maar dicht bij tveld. Vo zo'n matchen zitk liever op m'n gemak. Alst den essevee is, kan ik ni blijven zitten...

Vanavond zijn we lekker neutraal!

Neutraal, met de n van nat. ;)
Leuke match vond ik, het was het zien waard. Gezellige sfeer Pring, weet ik niet. Naast de Mexican Wave (antwoord op de vraag: hoe toon je aan dat een massa dom is?) heb ik niet veel sfeer opgemerkt.

Pring zat waarschijnlijk achter het doel, bij de buffalo's
dat beetje sfeer zal daar wel plaatsgevonden hebben

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: De Rode Duivels
« Reactie #554 Gepost op: november 16, 2009, 05:24:46 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D

We zitten in vak 302, langs de zijkanten, maar dicht bij tveld. Vo zo'n matchen zitk liever op m'n gemak. Alst den essevee is, kan ik ni blijven zitten...

Vanavond zijn we lekker neutraal!

Neutraal, met de n van nat. ;)
Leuke match vond ik, het was het zien waard. Gezellige sfeer Pring, weet ik niet. Naast de Mexican Wave (antwoord op de vraag: hoe toon je aan dat een massa dom is?) heb ik niet veel sfeer opgemerkt.

Pring zat waarschijnlijk achter het doel, bij de buffalo's
dat beetje sfeer zal daar wel plaatsgevonden hebben
Ja achter het doel was de sfeer niet slecht.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: De Rode Duivels
« Reactie #555 Gepost op: november 16, 2009, 05:57:16 pm »
Als Dikkiedik iedereen er gaat uitzwieren die de internationale top niet aankan, dan schiet er volgens mij nie veel meer over zulle...
Kompany ( als ie van zijn leven ne keer langer dan 3 dagen fit mocht geraken ), Vermaelen, Vertongen, Fellaini en Defour. Da zal't zo ongeveer wel zijn denk ik.
Ie zal achter woensdag stillekesaan wel gaan beseffen dat wij Oranje nie zijn en dat de enige manier om met deze ploeg resultaten te halen erin bestaat altijd en overal een sterk verdedigend blok neer te zetten en te speculeren op een de counter. Ja, zelfs tegen ploegen als Estland. Laat die gasten zelf maar het spel maken, ze kunnen het ook niet. Er zal waarschijnlijk niets te zien zijn gedurende 90 minuten -alsof er nu wel iets te zien was...-, maar ge pakt minstens 1 punt.
Tiens, heb ik de kleine garn... sorry, generaal van 't week-end niet iets dergelijks horen verkondigen?
Verstandige kerel, Diekske!  ;)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #556 Gepost op: november 16, 2009, 11:06:22 pm »
Vak 302, aan de zijkant zeker? Rafa? Harry?  :P

Geen idee, Harry heeft die kaarten geregeld. Alleszins aan de zijkant, zie dat ze daar achter doel willen beginnen supporteren v??r de Rode Duivels!?  ;D

We zitten in vak 302, langs de zijkanten, maar dicht bij tveld. Vo zo'n matchen zitk liever op m'n gemak. Alst den essevee is, kan ik ni blijven zitten...

Vanavond zijn we lekker neutraal!

Neutraal, met de n van nat. ;)
Leuke match vond ik, het was het zien waard. Gezellige sfeer Pring, weet ik niet. Naast de Mexican Wave (antwoord op de vraag: hoe toon je aan dat een massa dom is?) heb ik niet veel sfeer opgemerkt.

Pring zat waarschijnlijk achter het doel, bij de buffalo's
dat beetje sfeer zal daar wel plaatsgevonden hebben
Ja achter het doel was de sfeer niet slecht.

Die achterlijke gentfluiten konden het wel weer niet laten om hun liedje te zingen + tegen kluup te zingen.
'Al wie nie springt is FCB' : het Gents niveau druipt er af. Heel dat Oost-Vlaams gehucht (ambetante Gentse burgemeester incluis) verschepen naar Timboektoe...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: De Rode Duivels
« Reactie #557 Gepost op: november 17, 2009, 06:21:39 pm »
Allez, Kompany naar huis gestuurd wegens twee keer te laat. Blijkbaar kwam hij van de begrafenis van zijn meetse en verwittigde hij niet dat hij later zou zijn.
Wat ik hierin zie: Kompany en Advocaat spelen onder 1 hoedje. Voor Kompany maakt het absoluut niet uit of hij erbij is tegen Qatar of niet. Advocaat wil duidelijk zijn machtspositie bevestigen en spreekt met Kompany af dat deze twee keer te laat komt. Signaal duidelijk voor iedereen, Kompany volgende keer er weer gewoon bij en iedereen vanaf nu op tijd.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #558 Gepost op: november 17, 2009, 06:30:53 pm »
De snoodaards !
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: De Rode Duivels
« Reactie #559 Gepost op: november 17, 2009, 07:02:56 pm »
De wedstrijd is live te volgen op RTL.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem