Auteur Topic: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee  (gelezen 64773 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #100 Gepost op: mei 29, 2013, 07:32:02 pm »
Het stilzwijgen van Naessens heeft ook maar 1 reden: hij was op de hoogte en ging erin mee.


Als de RvB ervan op de hoogte was, is de supporters participatie dan nog zinvol?  Zou dit, deze situatie vermeden hebben? 
Ik vrees alleen, dat ??n probleem wordt opgelost maar mogelijks 3 andere worden gecre?erd.  Ik juich het initiatief toe, maar beslissingen nemen in emotie is zelden de juiste.  Wat als op termijn een kapitaalsverhoging nodig is? Als anker tussen club en stad is het zeker een meerwaarde.

De "mars van de schande" was een echte schande - toonbeeld van ego?sme.  Fier hoe de essevee supporters sereen omgaan in deze situatie - en een pluim voor de Malinwa dat solidariteit en respect voor andere ploegen toch nog bestaat
 



Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #101 Gepost op: mei 29, 2013, 08:27:58 pm »
Joepie, alles vergeven en vergeten.

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #102 Gepost op: mei 29, 2013, 08:40:00 pm »
Eindelijk inderdaad en kunnen we ambitie terug een gezond woord noemen :)

Freve

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #103 Gepost op: mei 29, 2013, 08:51:34 pm »
ier pas joepi als ik hem een reactie hoor geven :)
en tis dan nog tezien wa datie ga zeggen :)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #104 Gepost op: mei 29, 2013, 09:36:04 pm »
Joepie, alles vergeven en vergeten.

Wat is er te vergeven ? Dat onze ceo in het bezit is of was van KVO omdat hun voorzitter die achter ieders rug verkocht had ?  Daar lig ik niet wakker van.

astemblief zeg...snap je het echt niet,of wilt ge het niet snappen.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #105 Gepost op: mei 29, 2013, 09:42:14 pm »
Joepie, alles vergeven en vergeten.

Wat is er te vergeven ? Dat onze ceo in het bezit is of was van KVO omdat hun voorzitter die achter ieders rug verkocht had ?  Daar lig ik niet wakker van.

astemblief zeg...snap je het echt niet,of wilt ge het niet snappen.

 ;D

Offline trukie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #106 Gepost op: mei 29, 2013, 09:42:45 pm »
Joepie, alles vergeven en vergeten.
Bedoelde hij ironisch, is het niet Mogul?
Moeilijk te geloven dat velen nog niet inzien wat PDC daadwerkelijk van plan was, blinde clubliefde misschien, respect als je zoiets met de mantel der liefde kunt bedekken, jullie geliefden mogen nog hopen als ze ooit eens een scheve schaats rijden.
Ik denk dat de meningen rond PDC gevormd zijn en weinig zullen veranderen daarom nutteloos om er nog veel woorden aan vuil te maken, het belangrijkste is dat er weer zekerheid en stabiliteit komt voor onze mooie club en daar kan niemand tegen zijn. Blij dat ik via het forum ook mijn 'zegske' kon doen al ben ik geen frequente poster.

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #107 Gepost op: mei 29, 2013, 10:47:47 pm »

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #108 Gepost op: mei 30, 2013, 12:31:36 am »
Een vraag die me blijft bezighouden...

Was WN voor zondag op de hoogte van de plannen van PDC?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #109 Gepost op: mei 30, 2013, 12:32:40 am »
ALTERNATIEVE PISTE

We laten de eerste generatie Sharks (*) twee ? drie seizoen 'los' in het Regenboogstadion onder stamnummer 5381.

=> Goals, polonaises, degradatieverieringen... en een waardevermindering van de aandelen :-)





(*) SV The Sharks werd het jaar na de fusie opgericht. Het was een 'allegaartje'  :) van ex-Zulte en ex-Waregemsupporters + 1 Bruggefluit en 1 Buffalosupporter. Dat laatste was zo bepaald in onze 'statuten', maar blijkbaar zijn die ook veranderd  ;)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #110 Gepost op: mei 30, 2013, 05:10:25 pm »
Dat stoot me hier op de borst: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130529_00603053&fb_action_ids=10151500116723795&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Ze bekijken het...
ALs ze morgen zeggen nee, ist nee e.
We zijn, en zullen altijd machteloos blijven.

WN en PDC, vergeet het maar om ooit nog op under gemakske naar de voetbal te kijken.

Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #111 Gepost op: mei 30, 2013, 05:14:21 pm »
ALTERNATIEVE PISTE

We laten de eerste generatie Sharks (*) twee ? drie seizoen 'los' in het Regenboogstadion onder stamnummer 5381.

=> Goals, polonaises, degradatieverieringen... en een waardevermindering van de aandelen :-)


Hellaas is deze topclub niet for sale :-p


(*) SV The Sharks werd het jaar na de fusie opgericht. Het was een 'allegaartje'  :) van ex-Zulte en ex-Waregemsupporters + 1 Bruggefluit en 1 Buffalosupporter. Dat laatste was zo bepaald in onze 'statuten', maar blijkbaar zijn die ook veranderd  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #112 Gepost op: mei 30, 2013, 05:17:52 pm »
Dat stoot me hier op de borst: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20130529_00603053&fb_action_ids=10151500116723795&fb_action_types=og.recommends&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=288381481237582

Ze bekijken het...
ALs ze morgen zeggen nee, ist nee e.
We zijn, en zullen altijd machteloos blijven.

WN en PDC, vergeet het maar om ooit nog op under gemakske naar de voetbal te kijken.
vOORWAARDE ERBIJ VOOR IN HET KONTRAKT TE ZETTEN(zie abbo 2014);
-Supportersafvaardiging in de beheerraad of geen abbo.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #113 Gepost op: juli 03, 2013, 11:38:53 am »
1. Er wordt een Supporters Trust opgericht dat minstens 20% van de aandelen zal aankopen.
2. Dat Supporters Trust zal iemand afvaardigen in de raad van bestuur van de club.
3. Davy De fauw blijft na zijn actieve loopbaan actief bij de club.
4. Het Europese voetbal wordt bij voorkeur in Gent gespeeld.
5. De club verbindt zich tot de regio Zuid-West-Vlaanderen.


Hoe zit het hiermee?
Alles lijkt wel aan het doodbloeden.
Hoe langer men wacht, des te moeilijker het wordt om dat geld bij elkaar te krijgen tegen eind dit jaar e!

Punt 4 ligt al in de vuilbak.

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #114 Gepost op: juli 03, 2013, 11:59:30 am »
Hoe zit het hiermee?
Alles lijkt wel aan het doodbloeden.
Hoe langer men wacht, des te moeilijker het wordt om dat geld bij elkaar te krijgen tegen eind dit jaar e!

Punt 4 ligt al in de vuilbak.

En punt 3 heb ik nooit echt begrepen (De Fauw is toch verre van einde carri?re) en punt 5 laat de optie van fusie met Kortrijk open?!

Maar ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #115 Gepost op: juli 09, 2013, 11:11:04 am »
Ja, een dikke maand later, en wij, de supporters, weten hier eigenlijk niets meer van.
Toch wel jammer vind ik.
Dit is geen aanval op de mensen van de supportersfederatie, maar de supporters zouden toch graag weten hoe ver we hier eigenlijk in staan.

Ik kan begrijpen dat ze in het bestuur nu andere dingen aan het hoofd hebben, maar een goeie maand later moet er toch al iets bewogen zijn.

Mijn belangrijkste vraag is: Hoe zit dat met die aandelen?

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #116 Gepost op: juli 09, 2013, 11:46:23 am »
Ja, een dikke maand later, en wij, de supporters, weten hier eigenlijk niets meer van.
Toch wel jammer vind ik.
Dit is geen aanval op de mensen van de supportersfederatie, maar de supporters zouden toch graag weten hoe ver we hier eigenlijk in staan.

Ik kan begrijpen dat ze in het bestuur nu andere dingen aan het hoofd hebben, maar een goeie maand later moet er toch al iets bewogen zijn.

Mijn belangrijkste vraag is: Hoe zit dat met die aandelen?

?


Offline ortem

  • Leden
  • Berichten: 249
  • Anti-KVK!
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #117 Gepost op: juli 09, 2013, 07:00:24 pm »
GT mag het inderdaad eens beginnen zeggen...

13 april 1951

  • Gast
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #118 Gepost op: juli 11, 2013, 09:32:58 pm »

Offline Jayze

  • Leden
  • Berichten: 784
Re: Supportersmeeting 28/05 in Studio Essevee
« Reactie #119 Gepost op: juli 12, 2013, 12:20:16 pm »
Ja, een dikke maand later, en wij, de supporters, weten hier eigenlijk niets meer van.
Toch wel jammer vind ik.
Dit is geen aanval op de mensen van de supportersfederatie, maar de supporters zouden toch graag weten hoe ver we hier eigenlijk in staan.

Ik kan begrijpen dat ze in het bestuur nu andere dingen aan het hoofd hebben, maar een goeie maand later moet er toch al iets bewogen zijn.

Mijn belangrijkste vraag is: Hoe zit dat met die aandelen?

?



Ik had het die dag ook reeds gezegd, dit is allemaal geweest om ons te sussen! Maar de onrust is er bij vele supporters niet minder op geworden de laatste weken. Ik vind dat het echt tijd wordt dat de heer De Cuyper een stap opzij zet. Ik ben er ook van verbaasd dat er niet meer protest komt tegen die man, tegen de huidige gang van zaken.