Auteur Topic: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM  (gelezen 24473 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #40 Gepost op: augustus 15, 2016, 06:34:07 pm »
Het systeem zit er bij velen nog niet echt in. Gisteren aan de rust stonden machtig veel mensen aan te schuiven aan het eerste bakje om te bestellen terwijl aan de andere drie geen volk stond. Ik heb nog nooit zo snel drank gehad aan de rust. :-)

Haha, ik had een soortgelijke ervaring gisteren. Ik vind het wel gemakkelijk, dat aanschuiven in rijtjes.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #41 Gepost op: augustus 16, 2016, 11:22:13 am »
Dat aanschuiven in rijtjes zorg idd wel voor orde en eerlijkheid bij het bestellen van drank.
Herinner mij nog van vorig seizoen dat de weinig assertieve kinderen zich soms meermaals lieten voorbijsteken door de 'jajaja hier hier ikke ikke!! 6 pinten!!!'-supporters.


Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #42 Gepost op: september 18, 2016, 08:15:24 am »
Vraagje
Waar zou ik moeten zijn voor volgend probleem. Ik zette 20 euro op abbo, dit deed ik thuis, het ging ook van mn rekening. Bij controle staat deze daar nog steeds op. Gisteren in het stadion krijg ik bij het betalen, saldo 0 euro.

Offline Frennie

  • Leden
  • Berichten: 247
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #43 Gepost op: juli 24, 2018, 08:21:16 pm »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #44 Gepost op: juli 24, 2018, 08:23:00 pm »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?

Langsgaan bij het onthaal

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #45 Gepost op: juli 24, 2018, 08:46:25 pm »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?
Dat gaat automatisch...

Online sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #46 Gepost op: juli 24, 2018, 08:54:56 pm »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?


https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/cashless-je-verliest-geen-cent-van-vorig-seizoen

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #47 Gepost op: juli 25, 2018, 08:20:59 am »
Dat geld staat nooit op je kaart effectief voor de geïnteresseerden. Enige wat op je kaart staat is een nummer (RFID) en dat nummer koppelen ze aan een account waarop je geld staat. Op die manier als je je abonnement verliest dan verlies je ook nooit je geld.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #48 Gepost op: juli 26, 2018, 11:15:18 am »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?
Dat gaat automatisch...
Jà,als je verlengde voor 8juli...erna staat er 0,00 op je nieuw abo en heb je uw oud abo nog nodig.

Offline MMO

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #49 Gepost op: juli 27, 2018, 05:04:48 pm »
Voor diegene die al een abonnement hebben. Hoe kan je je resterende saldo van je vorig abo overzetten naar je nieuw?
Dat gaat automatisch...
Jà,als je verlengde voor 8juli...erna staat er 0,00 op je nieuw abo en heb je uw oud abo nog nodig.
En zo loopt er niemand een risico om betaalwaarde kwijt te spelen.  ;) Als je alles op één betaalkaart wilt plaatsen, kan je langsgaan in de Essevee Shop.

Offline bvdsteen

  • Leden
  • Berichten: 697
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #50 Gepost op: juli 31, 2018, 11:42:46 am »
Je verliest geen cent van vorig jaar... Tzou er nog moeten bijkomen mee al hun prijsstijgingen weer  ;D

Pintjes + 5 cent dit jaar
Hamburgers + 20 cent dit jaar en +30 cent vorig jaar. Slachtafval is gewoon reteduur geworden 😅

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #51 Gepost op: juli 31, 2018, 09:20:29 pm »
Je verliest geen cent van vorig jaar... Tzou er nog moeten bijkomen mee al hun prijsstijgingen weer  ;D

Pintjes + 5 cent dit jaar
Hamburgers + 20 cent dit jaar en +30 cent vorig jaar. Slachtafval is gewoon reteduur geworden 😅
Die prijsstijgingen bij het hamburgerkraam zijn gewoon te zot voor woorden.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #52 Gepost op: juli 31, 2018, 10:14:10 pm »
Je verliest geen cent van vorig jaar... Tzou er nog moeten bijkomen mee al hun prijsstijgingen weer  ;D

Pintjes + 5 cent dit jaar
Hamburgers + 20 cent dit jaar en +30 cent vorig jaar. Slachtafval is gewoon reteduur geworden 😅
Die prijsstijgingen bij het hamburgerkraam zijn gewoon te zot voor woorden.

Idd 4€ voor zo’n hamburger is echt belachelijk veel geld.

2.05 € voor een pintje. Weer miserie met overschotjes.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #53 Gepost op: juli 31, 2018, 10:28:18 pm »
4 euro voor een versleten zole.