Auteur Topic: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM  (gelezen 24468 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #20 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:08:16 am »
Ik zie het probleem niet hoor... Heb geld op die kaart laten zetten, was onmiddelijk ok. Als je lang moet wachten op drank.. Wel dat was vroeger niet anders

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #21 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:13:30 am »
Ik zie het probleem niet hoor... Heb geld op die kaart laten zetten, was onmiddelijk ok. Als je lang moet wachten op drank.. Wel dat was vroeger niet anders
Klopt! Dit systeem werkt zeer goed. Je kan makkelijk geld opladen (online/onthaal/in het stadion tijdens de match). Het is ook veel veiliger voor de club.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #22 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:17:57 am »
zou dit graag van thuis uit doen maar je hebt hiervoor een account nodig. Waar kan je die aanmaken? vind dit nergens op site...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #23 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:21:40 am »
https://zw.tickethour.be/l5381cl/homePage.html

Deze link volgen en dan het nummer van je abonnement ingeven (nummer van 9 getallen op de achterkant).

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #24 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:30:36 am »
Die link zou wel wat duidelijker op de homepage mogen staan idd.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #25 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:30:44 am »
thx, maar geraak nog steeds niet verder.

Ik geef mn kaartnr in, saldo staat op 0 euro.
Ik geef het gewenste bedrag in,kik op topup. Dan verschijnt een scherm met de vraag naar mn gebruikersaccount. Tis net die die ik wil aanmaken, want ik geef daar mn mailadres in, ik kies een paswoord maar dit is onbekend (omdat ik die account nergens kan aanmaken)

thx voor hulp !!!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #26 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:38:31 am »
Citaat;
 Oplaadpunten: indien je je kaart niet online of via het onthaal kon opladen, kan je nog steeds opladen aan ??n van de oplaadpunten in het stadion. Dit zijn de voormalige bonnenverkooppunten, aangevuld met extra verkooppunten. Hier kan je cash of Bancontact opladen.

Nougabollen dus... ???
Ik zie geen enkel voordeel,geef mij maar simpele bonnetjes  :)

Geef het wat tijd om het gewoon te worden (voor iedereen) voor ons en voor de club en mensen die ermee werken. :)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #27 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:40:24 am »
thx, maar geraak nog steeds niet verder.

Ik geef mn kaartnr in, saldo staat op 0 euro.
Ik geef het gewenste bedrag in,kik op topup. Dan verschijnt een scherm met de vraag naar mn gebruikersaccount. Tis net die die ik wil aanmaken, want ik geef daar mn mailadres in, ik kies een paswoord maar dit is onbekend (omdat ik die account nergens kan aanmaken)

thx voor hulp !!!

https://zw.tickethour.be/l5381ww/accountRegister.html

Om een account te maken kan je de bovenstaande link gebruiken, maar tis idd echt geen eenvoudig systeem vind ik

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #28 Gepost op: augustus 01, 2016, 10:57:08 am »
Schitterend, is gelukt, bedankt man !!!!

leve de vooruitgang :)

Idd een werkpuntje voor de site is een knop waar je dit direct kunt doen en niet naar nieuws moet gaan. Dit met info over aanmaak account en ernaast oploaden van kaart. Zou heel simpel zijn. De meeste mensen bankieren van thuis uit, maar drinken in tstadion  :D ;)

Forza SV

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #29 Gepost op: augustus 01, 2016, 01:03:33 pm »
ik vond het zeker meevallen.
en op drank moesten we zeker niet langer wachten (wij toch niet).
enigste klein minpuntje was dat niet iedereen automatisch in een rij ging gaan staan zodat er aan de toog enkelen probeerden voor te kruipen.
voor ieders gemak: gewoon aanschuiven in de rij ipv naast elkaar aan de toog de gaan staan....zo gaat het relatief snel en kan je je wachttijd wat inschatten

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #30 Gepost op: augustus 03, 2016, 01:46:52 pm »
Makkelijk systeem me dunkt! Opgeladen in het onthaal, ben weer gerust voor een tijdje.
Enige bemerking: als een gewoon pintje €2 kost, moet je toch commercieel gezien geen €4 vragen voor een halve liter maar misschien €3,50 - €3,80. Dat vergemakkelijkt de aankoop van nen dubbelen en op termijn heb je meer inkomsten.

Inderdaad, volledig mee akkoord. Een gemakkelijk systeem. Hebben gewoon pot gelegd en alles samen gezet op 1 betaalkaart. Gemakkelijk om op te laden met cash geld en zeer gemakkelijk om te betalen.
En wat betreft die halve liters, ook mee akkoord. Wij zijn begonnen met halve liters maar zagen dat het inderdaad niet voordeliger is dan 2 gewone. We zijn er dus ook maar van afgestapt.
Misschien een kleine prijsaanpassing en er zal meer verkocht worden.

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #31 Gepost op: augustus 03, 2016, 04:54:40 pm »
Grootste voordeel voor mij: nooit meer bonnetjes kwijtraken.

Je wil niet weten hoe vaak ik de afgelopen jaren bonnetjes heb gevist uit broekzakken (na wasbeurten), jaszakken, verfrommeld/vermorzeld ergens in een vakje in mijn portefeuille, etc ...

Het verlies die ik nu uitspaar door 100% efficient te consumeren compenseert bij mij echt ruimschoots de prijsverhoging van ? 0,10 per bonnetje. Reken maar uit: 1x een bonnetje verliezen kost evenveel als 19 'duurdere pinten'.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #32 Gepost op: augustus 05, 2016, 04:40:22 pm »
Vanaf heden is er een link op de homepage van Essevee rechtstreeks naar het oplaadpunt voor je betaalkaart!
U vraagt, zij plaatsen...  ;)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #33 Gepost op: augustus 05, 2016, 04:59:02 pm »
mooi zo  :)

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #34 Gepost op: augustus 05, 2016, 06:20:57 pm »
Schitterend !!!!

1opmerking, maar velen zullen nog moeten een gebruikersaccount aanmaken vooraleer ze dit kunnen gebruiken. Mss klein linkje om dit te doen erbij plaatsen. Tis maa een voorstel  ;)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #35 Gepost op: augustus 15, 2016, 12:08:23 pm »
Wachtrij van 25m aan het enige,enkel cash,oplaadpunt en geen kat die weet hoeveel krediet er op z'n kaart staat (kant vijvers) :)
Ook de eerste "uw kaart werkt niet,gelieve maandag naar het onthaal te gaan" gevallen duiken op  ???
Bonnekes forever :)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #36 Gepost op: augustus 15, 2016, 12:10:47 pm »
Wachtrij van 25m aan het enige,enkel cash,oplaadpunt en geen kat die weet hoeveel krediet er op z'n kaart staat (kant vijvers) :)
Ook de eerste "uw kaart werkt niet,gelieve maandag naar het onthaal te gaan" gevallen duiken op  ???
Bonnekes forever :)

Ach geef het wat tijd. Is toch logisch dat zo'n systeem in het begin wat kinderziekten vertoond. Hoe je nu nog voorstander kan zijn van bonnekes versta ik toch niet.

Trouwens geen kat die weet hoeveel krediet er op z'n kaart staat. Leg dat gewoon eens op zo'n machintje bij den toog en je weet het direct

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.109
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #37 Gepost op: augustus 15, 2016, 12:18:53 pm »
Ja versta die negatieve reacties ook niet ? Bij lukt dit perfect beneden in hoofdtribune . Bij betaling zie je iedere keer u nieuw saldo kvin dit fantastisch systeem . Andere jaren had ik bonnetjes van beneden bonnetjes van in de vip en nu totaal geen problemen meer mee .

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #38 Gepost op: augustus 15, 2016, 12:35:06 pm »
Ach geef het wat tijd. Is toch logisch dat zo'n systeem in het begin wat kinderziekten vertoond. Hoe je nu nog voorstander kan zijn van bonnekes versta ik toch niet.

Trouwens geen kat die weet hoeveel krediet er op z'n kaart staat. Leg dat gewoon eens op zo'n machintje bij den toog en je weet het direct
All?? ge laadt 50? op uw kaart en ze werkt niet als ge aan den toog komt,15min aanschuiven om te horen dat je naar het onthaal moet...kinderziekte dan maar zeker? tsjahhh,plezant is anders.Heb nog nooit met niet werkende bonnetjes naar het onthaal gemoeten.
Wat een ander er goed of slecht van vindt kan me echt niet boeien,ik geef enkel een persoonlijke mening.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: CASHLESS PAYMENTSYSTEEM
« Reactie #39 Gepost op: augustus 15, 2016, 04:29:27 pm »
Het systeem zit er bij velen nog niet echt in. Gisteren aan de rust stonden machtig veel mensen aan te schuiven aan het eerste bakje om te bestellen terwijl aan de andere drie geen volk stond. Ik heb nog nooit zo snel drank gehad aan de rust. :-)