Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236042 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: De Rode Duivels
« Reactie #580 Gepost op: april 15, 2010, 08:16:19 pm »
Stijnen moet zwijgen;heb hem gisteren bezig gezien,kon geen bal in ??n keer pakken en bij de penalty was hij te laat :P
op de beelden is tgeen penalty,een klein kind ziet het,maar toch moet stijnen inderdaad zwijgen !
Tja,: Die van club zeggen: het is geen penalty, want Stijnen heeft Nfor niet geraakt.
Anderzijds raakt Stijnen Nfor niet omdat Nfor een meter in de lucht springt. Hij kon net zo goed zijn voetje laten hangen en dan raakt hij hem wel en heeft Stijnen nog een zetje gekregen. Uiteindelijk gooit Stijnen zich er helemaal voor en het belangrijkste van al. Hij heeft geen bal aangeraakt, dus ja,... maar bon, ik weet niet wat het reglement daarover zegt hoor, dus misschien moet er wel contact zijn ongeacht of hij de bal raakt of niet?

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: De Rode Duivels
« Reactie #581 Gepost op: april 15, 2010, 08:22:58 pm »
Penalty is Penalty  :P

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: De Rode Duivels
« Reactie #582 Gepost op: april 16, 2010, 09:47:56 am »
Als een hollander u niet gekl**t heeft, is hij het vergeten. Advocaat is het niet vergeten...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: De Rode Duivels
« Reactie #583 Gepost op: april 16, 2010, 05:40:38 pm »
Als een hollander u niet gekl**t heeft, is hij het vergeten. Advocaat is het niet vergeten...
De Bond zal alleszins een goede zaak doen met een afkoopsom van 1 miljoen ?.
Plus AZ dat zijn wedde voor een half jaar betaald heeft. Nu nog Wilmots een beetje opslag geven als T1 en ze komen er z??r goedkoop van af, de prutsers.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: De Rode Duivels
« Reactie #584 Gepost op: april 16, 2010, 05:59:51 pm »

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #585 Gepost op: april 16, 2010, 06:30:45 pm »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: De Rode Duivels
« Reactie #586 Gepost op: april 16, 2010, 06:48:55 pm »
haha schitterend :D

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: De Rode Duivels
« Reactie #587 Gepost op: april 17, 2010, 01:33:44 am »
Het gebeurt niet veel maar Stijnen had voor 200% gelijk.


Stijnen staat 10 kg te dik, en het is niet omdat Advocaat het nu aftrapt dat Stijnen de redder des vaderlands is h?. 
inderdaad en door zijn dikte houd ie nogal veel ballen tegen zonder dat hij het zelf beseft ;D ;D ;D ;D ;D     stijnie redder des vaderlands?ne stoker die handig van de situatie wil gebruik maken om der zijn eigen uit  te zwanzen want zwanzen da kan ie goed ;D ;D ;D ;D

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #588 Gepost op: april 17, 2010, 10:58:21 am »
Ex-bondscoach Georges Leekens draait dan weer niet rond de pot. "Ik zou het zeker overwegen als ze me vragen", zegt de coach van KV Kortrijk in Gazet van Antwerpen. "De nieuwe coach krijgt een cadeau want dit is een prachtige groep."


 ;D

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: De Rode Duivels
« Reactie #589 Gepost op: april 18, 2010, 10:10:55 am »
Ex-bondscoach Georges Leekens draait dan weer niet rond de pot. "Ik zou het zeker overwegen als ze me vragen", zegt de coach van KV Kortrijk in Gazet van Antwerpen. "De nieuwe coach krijgt een cadeau want dit is een prachtige groep."


 ;D

Ideaal, voor efkes mag gij trainer zijn tot nieuwe kwalificaties beginnen voor Wk :p

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: De Rode Duivels
« Reactie #590 Gepost op: april 21, 2010, 08:32:25 am »
"Bond zet zijn zinnen op Michel Preud'homme"
wo 21/04/2010 - 07:46
De Belgische voetbalbond lijkt zijn pijlen op Michel Preud'homme te richten om Dick Advocaat als bondscoach op te volgen. Het Laatste Nieuws weet dat de bond officieel vroeg aan Gent-preses Ivan De Witte om met zijn coach te mogen praten.
Dick Advocaat AA Gent
Lees ook:
"Eric Gerets tekent weldra voor Marokko"
Advocaat verbreekt zijn contract als bondscoach
De plannen om Eric Gerets naar Belgi? te halen steken alweer in een koelkast in Brussel. Die lijkt eerder voor Marokko te kiezen en dus speurt de bond voort en komt die nu uit bij Michel Preud'homme.

PhotoNews
Het plan om te proberen Preud'homme los te weken bij Gent ligt niet voor de hand. Voor Gent-preses Ivan De Witte is zijn coach een hoeksteen in hun project.

De Witte liet als Pro League-preses ook verstaan dat de bond moreel moet afzien van een coach die al onder contract ligt in Belgi?.

Toch zou Philippe Collin, voorzitter van de Technische Commissie bij de bond, stevig aandringen bij Gent. Ivan De Witte heeft de vraag nog niet beantwoord. Hij wil eerst zelf om de tafel zitten met Michel Preud'homme.

Ex-Chelsea-coach solliciteert spontaan
De bond kreeg ook al spontane sollicitaties in de bus voor de vacante post van bondscoach. De Isra?li?r Avram Grant stuurde zijn cv op, met als belangrijskte vermeldingen: 8 maanden Chelsea en de kwalificatie voor de komende FA Cup-finale met Portsmouth, weet Het Laatste Nieuws.

- bron sporza.be

amai :P

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #591 Gepost op: april 21, 2010, 02:22:11 pm »
Citaat
Preud'homme bedankt voor job als bondscoach en blijft bij AA Gent
 
Philippe Collin, de voorzitter van de Technische Commissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB), heeft AA Gent-voorzitter Ivan De Witte officieel gevraagd of de bondstop mag onderhandelen met Michel Preud'homme om de opgestapte Nederlander Dick Advocaat op te volgen als bondscoach van de Rode Duivels. Dat schrijven Het Laatste Nieuws en Le Soir vandaag. Volgens de Coreliokranten wil Preud'homme echter bij AA Gent blijven.

"Ik ben geen kandidaat. Het staat vast dat ik AA Gent niet verlaat. De uitdaging om de Rode Duivels te leiden oogt mooi, maar ik kan en wil het project dat ik in Gent ben aangegaan niet opgeven. Een combinatie bondscoach en clubcoach is onmogelijk haalbaar", verklaarde Preud'homme aan de Coreliokranten.
 
"Afgelopen weekend had ik die poort opengelaten, opdat de mensen er eens over zouden nadenken en de waanzin ervan inzien. Ik niet, niemand kan kan de nationale ploeg combineren met een job van clubtrainer. Bij deze is mijn standpunt hopelijk duidelijk", rondde Preud'homme af.
 
Verveeld
Ook Gent-preses De Witte zit duidelijk verveeld met de zaak. "Die speculaties ergeren mij enorm. Preud'homme heeft mij al tientallen keren gezegd dat hij blijft. Bovendien ga ik ervan uit dat de bond geen trainer weghaalt die nog onder contract ligt bij zijn club." Vorige vrijdag ondertekende de Pro League een charter dat de bond moreel doet afzien van het benaderen van een bondscoach die bij een Belgische club onder contract ligt. (belga/ypu)

Als het niets wordt met Lokeren, dan staat de deur voor Jorz wagenwijd open. Die zal waarschijnlijk minder problemen hebben met moraliteit.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #592 Gepost op: april 26, 2010, 01:05:06 pm »
Het zou Zjorzzzzzzz worden..

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #593 Gepost op: april 26, 2010, 03:16:49 pm »
Het zou Zjorzzzzzzz worden..
De belgen gaan wel veel drawkes halen dan.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: De Rode Duivels
« Reactie #594 Gepost op: april 26, 2010, 04:25:24 pm »
Heeft al altijd resultaten behaald.
SV TILL I DIE

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #595 Gepost op: april 26, 2010, 04:49:55 pm »
Gerets of Preudhomme zijn niet haalbaar, vind het logisch dat ze bij leekens uitkomen. Hij haalt resultaten bij kleine ploegen. Rode Duivels zijn ook maar klein ploegske in de wereld, dus hij kan er misschien iets van maken.

Maar is ook wel type advocaat (money rules the world), dus ik snap niet dat de bond zelfde fout begaat.

Boer Boerie

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #596 Gepost op: april 26, 2010, 07:32:45 pm »
Jorzz zegt nee.
Reden: ik wil geld scheppen en dus wil ik ook een duo baan :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: De Rode Duivels
« Reactie #597 Gepost op: april 28, 2010, 11:21:42 am »
Dury volgende kandidaat bondscoach

Francky Dury is de vierde naam die circuleert om de nieuwe Belgische bondscoach te worden. De trainer van Zulte Waregem werd nog niet gecontacteerd. Een buitenlandse trainer is ook een optie als het met Dury niets wordt. Zo ontving de bond al het cv van Leo Beenhakker en Lothar Matth?us.

Bij Zulte Waregem weten ze nog van niets. "Ik heb nog niets gehoord van de bond. Ik maak me overigens geen zorgen. Ik weet dat Francky de club niet zal verlaten, ook niet wanneer hij het voorstel krijgt om bondscoach te worden. Ze kunnen zich de moeite van het verzoek besparen", aldus Zulte Waregemvoorzitter Willy Naessens.

Naast Dury vallen de namen van Leo Beenhakker, Lothar Matth?us, Lazslo B?l?ni en Trond Sollied. Allicht valt Sollied te duur uit.  Het worden nog drukke weken voor Philippe Collin die na het mislopen van Eric Gerets, Michel Preud'homme en Georges Leekens veel moeite heeft om een nieuwe bondscoach te vinden.


Komt uit Voetbal Belgie. Maar ja, wie is er tegenwoordig geen kandidaat volgens de pers. Ik denk ook niet dat Francky dat zal doen. Zal veel geleerd (en gezien) hebben bij zijn vorige passage bij de RD.
« Laatst bewerkt op: april 28, 2010, 11:24:26 am door StreuvelsX »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: De Rode Duivels
« Reactie #598 Gepost op: april 29, 2010, 10:40:43 am »
ja, wie kan de rode duivels op een goed spoor zetten?
in Belgi? zijn er buiten Gerets of Leekens niet veel deftige kandidaten denk ik.
Geef mij maar Co Adriaanse.....maar zal wellicht te duur zijn. die vent heeft een visie en vedetten heeft hij ook niet nodig en is ook keihard, discipline

fox

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #599 Gepost op: mei 03, 2010, 03:55:01 pm »
Leekens lijkt toch bondscoach te worden ma 03/05/2010 - 15:22
Wordt Georges Leekens toch bondscoach van de Rode Duivels? De bond hoopt hem vanavond op een vergadering van het Uitvoerend Comit? voor te stellen. Sporza vernam dat de beide partijen dicht bij een akkoord staan.

Lees ook:
"Onze top drie is geschrapt", zucht de KBVB
 
PhotoNews Fran?ois De Keersmaecker en Philippe Collin hebben zondag weer met Georges Leekens gesproken. Vorige week waren de gesprekken afgesprongen omdat Leekens de functie van bondscoach wilde combineren met een job als clubcoach, wat de bond weigerde.

Leekens heeft bij Kortrijk nog een contract voor volgend seizoen ?n zou al een akkoord met Lokeren hebben voor volgend seizoen. Het bondsbestuur onderhandelt nu om hem vrij te krijgen.

Vanavond al  komt het Uitvoerend Comit? bijeen en daar hoopt de bond Leekens als kandidaat voor te stellen.