Auteur Topic: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem  (gelezen 8436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #20 Gepost op: februari 28, 2008, 06:31:35 pm »
Niet echt ervaren als moment m?t SVZW maar wa toch deugd deed is die ongelofelijke glimlach op mijn gezicht toen ik deze morgen teletekst keek om te weten wat de uitslagen van de kwartfinales waren in de beker en ik zag dat KVK het toch nog verkloot heeft!
En toen ik de beelden zag met dikke Hein die vort kwam van miserie kon vandaag zeker niet meer stuk!!!

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #21 Gepost op: februari 29, 2008, 05:37:39 pm »
Mijn top 10 van esseveemomenten waar ik zelf bij was :
1. Winst in de beker van Belgi? tegen Moeskroen : omdat de beker winnen niet evident is voor een team als essevee - als we terugkeren naar het "oude" SV Waregem was het van in 1982 dat we de finale speelden - en was het van in 1974 geleden dat we de finale speelden en wonnen. Zonder bekerwinst ook geen latere Europese successen.
2. Match op Geel in 2e klassen waar we een 1-0 achterstand ombogen in een 1-2 overwinning en daar eigenlijk kampioen speelden - de sfeer in de Klauwaert achteraf was een kampioenenviering waard ...
3. Hamme - Essevee in 3de klasse 2-1 winst : Essevee in de competitie lange tijd op achtervolgen aangewezen, maar op de slotspeeldag nota bene thuis tegen Hamme er op en er over met een doelpunt van Fredje op 7 minuten van het einde.
4. Standard - Essevee 1-2 halve finale beker van Belgi? met het fameuze Conceicao-incident (conceicao gaat door het lint na rood wegens spuwen op Meertje) - zelden zo een spannende, kolkende sfeer meegemaakt - Sergeant die een verdwaalde voorzet van Breleur op de lat binnenkopt en zo de 1-2 maakt.
5. Essevee Lok. Moskou : mirakels bestaan essevee schakelt een ploeg uit wiens budget meerdere keren groter is dan dat van essevee - prachtgoal van sergeant ...
6. Essevee - sparta praag : 3-1 - essevee na een dijk van een wedstrijd, toen al nagenoeg zeker van kwalificatie voor de poules
7. Espanyol - essevee 6-2 : essevee krijgt klop tegen de latere finalist - geef toe, hoeveel keer krijg je de kans om in een uefacup te mogen spelen in het olympisch stadion van Barcelona ? De ramblas waren die dag even van den essevee - espanyol bewees achteraf over een heel goeie ploeg te beschikken - verloren de uefa-cup finale met de strafschoppen tegen Sevilla.
essevee was een maatje te klein voor heerlijke voetballers als de la pe?a, pandiani, luis garcia, riera, ...
8. Westerlo - Essevee kwartfinale Beker van Belgi? 3-1; na de 3-0 thuis leek kwalificatie een fluitje van een cent - maar toen het 3-0 werd in Westerlo werd het akelig stil langs onze kant. Salou slaagt er op de valreep nog in om een mistasten in de Westelse verdediging af te straffen.
Feest natuurlijk - nog wat gevierd in Westerlo en op de terugreis de spelersbus nog ingehaald ...
9. Essevee - Deinze  in 2de klasse 8-2 : de arme Bjorn Sengier stond in een schiettent - het liedje "7 anjers, 7 rozen" heeft sedertdien voor mij een heel andere betekenis.
10. 2 X winst kort na elkaar tegen Club Brugge in ons eerste seizoen 1ste klasse (telkens 2-1) - je had verwacht dat Club zich na de eerste nederlaag geen tweede keer aan dezelfde steen ging stoten, maar ze gingen er toch aan ...

Offline tuytens jean-baptiste

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #22 Gepost op: februari 29, 2008, 07:15:25 pm »
zowieso dat het schitterende bekeravontuur er in moet!!!!!!!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #23 Gepost op: februari 29, 2008, 08:44:50 pm »
mooi dat nog zoveel mensen de overwinning in Geel zich herinneren. h??l lichte fout op jarakovic, de bleeckere fluit penalty ... en dan nog uiteindelijk winnen met 1- 2 !

wie scoorde die penalty ? da ben ik efkes kwijt ... d'hollander ? of sla ik de bal mis hier ?

forza essevee

  • Gast
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #24 Gepost op: februari 29, 2008, 09:01:35 pm »
mooi dat nog zoveel mensen de overwinning in Geel zich herinneren. h??l lichte fout op jarakovic, de bleeckere fluit penalty ... en dan nog uiteindelijk winnen met 1- 2 !

wie scoorde die penalty ? da ben ik efkes kwijt ... d'hollander ? of sla ik de bal mis hier ?
Ja, fred raket scoorde de penalty. Eerder had fredje dupr? ook al gescoord met z'n hoofd in een scrimage voor doel. Ik weet nog heel goed hoe ivica jarakovic reageerde in de interviews; HE TOUCHED ME VERY LIGHTFULLY,VERY LIGHTFULLY ;D Zalige sfeer toen langs onze kant! Een match om nooit te vergeten!! ;)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #25 Gepost op: februari 29, 2008, 09:09:24 pm »
En iedereen op de ijzeren hekkens na het laatste fluitsignaal :P

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #26 Gepost op: februari 29, 2008, 10:41:38 pm »
en ik de verkeerde bus op na wedstrijd :D :D ;D ;D hoe zou dat komen ;D ;D ;D
groetjes joost den tuiter

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #27 Gepost op: februari 29, 2008, 11:43:00 pm »
En iedereen op de ijzeren hekkens na het laatste fluitsignaal :P

daar hing ik ook bij haha. ja man man waar is de tijd, ook in harelbeke, deinze, ... aan hekkens gehangen. en op nog plaatsen ook denk ik. in eerste klasse nog nie gedaan, bijna onmogelijk in die stadions of te groot risico op stadionverbodje ...
« Laatst bewerkt op: februari 29, 2008, 11:45:00 pm door svzw81 »

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #28 Gepost op: maart 03, 2008, 08:22:44 am »
En iedereen op de ijzeren hekkens na het laatste fluitsignaal :P

daar hing ik ook bij haha. ja man man waar is de tijd, ook in harelbeke, deinze, ... aan hekkens gehangen. en op nog plaatsen ook denk ik. in eerste klasse nog nie gedaan, bijna onmogelijk in die stadions of te groot risico op stadionverbodje ...
Tja, als in de meeste stadions in eerste die ijzeren hekkens weg zijn, zoudt ge u wel belachelijk maken door derop te willen springen zeker?! Ge zoudt nogal ne plets pakken op uw smoelke pijzek.  ;)

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #29 Gepost op: maart 03, 2008, 11:07:11 am »
1. De overwinning tegen Lokomotiv en de wereldgoal van Tony
2. De goal van Timmeke in de bekerfinale en de sublieme ontlading daaropvolgend
3. De Hattrick van Timmeke op Wenen
3. De goal van de hoop van Jonas in Moskou
4. De prachtmatch tegen Praag
5. De goal van Dupr? tegen Brugge (competitie) na een zinderend kwartier
6. Een week later  de bekerwinst tegen Brugge
7. Onze eerste overwinning tegen Anderlecht
8. De 2-1 van Fred tegen Hamme
9. De 1-2 van Fred op Geel
10. De goal van Jarakovic in de 93' minuut thuis tegen Eupen na een ongelofelijke blunder van de keeper. Toen 3 zeer belangrijke punten. 

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #30 Gepost op: april 27, 2008, 09:35:57 pm »
Topic wat nieuw leven inblazen.. Want dit is echt een supertopic..

1) De prachtige momenten die ik meemaakte buiten het voetbal met de CB-boys en andere SVZW'ers.. De vriendschap die ontstaat door het spelletje, door de liefde voor dezelfde club
2) Het hele bekerverhaal
3) De thuiswedstrijden voor de UEFA-cup.. De schitterende sfeer achter doel..
4) De Europese verplaatsingen.. De verhalen daarover zijn eindeloos..
5) De overwinning op Kvk in 2de klasse
6) De overwinningen tegen Club en de bijhorende Tifo's
7) De 8-2 vernedering van Deinze
8) Het feest met een 15-tal bussen op de parking in de terugrit van Geel
9) De wedstrijd op Harelbeke in het eerste jaar in 2de klasse, waar we eindrondeticket pakten
10) Iedere busverplaatsing met svzw is iets speciaals.. Zou er boeken kunnen overschrijven..

CB06_boy

  • Gast
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #31 Gepost op: mei 15, 2008, 07:17:06 pm »
1) tzelfde link cb_cm  ;)
2) Bekerfinale!!
3) Overwinning tegen lokomotiv moskou!
4) Kampioen in 3de tegen hamme
5) Thuismatch tegen sparta praag
6) europese verplaatsing naar Wenen
7) Kampioen na 3 jaar in 2de klasse tegen antwerp
8) Verplaatsing Newcastle
9) de 8-2 tgn Deinze  8)
10) de verplaatsingen in lagere klassen naar st-eloois winkel, wevelgem, blankenberge,... (kan zijn dat dat nog in 4de was bij sommige ploegen, maar dat herinner ik mij nie goe meer)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #32 Gepost op: mei 15, 2008, 11:25:56 pm »
1) tzelfde link cb_cm  ;)
2) Bekerfinale!!
3) Overwinning tegen lokomotiv moskou!
4) Kampioen in 3de tegen hamme
5) Thuismatch tegen sparta praag
6) europese verplaatsing naar Wenen
7) Kampioen na 3 jaar in 2de klasse tegen antwerp
8) Verplaatsing Newcastle
9) de 8-2 tgn Deinze  8)
10) de verplaatsingen in lagere klassen naar st-eloois winkel, wevelgem, blankenberge,... (kan zijn dat dat nog in 4de was bij sommige ploegen, maar dat herinner ik mij nie goe meer)

en bij minstens de helft hiervan waarde zat zeker :D ;D

Offline Nineke

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #33 Gepost op: mei 16, 2008, 05:40:53 pm »
1) tzelfde link cb_cm  ;)
2) Bekerfinale!!
3) Overwinning tegen lokomotiv moskou!
4) Kampioen in 3de tegen hamme
5) Thuismatch tegen sparta praag
6) europese verplaatsing naar Wenen
7) Kampioen na 3 jaar in 2de klasse tegen antwerp
8) Verplaatsing Newcastle
9) de 8-2 tgn Deinze  8)
10) de verplaatsingen in lagere klassen naar st-eloois winkel, wevelgem, blankenberge,... (kan zijn dat dat nog in 4de was bij sommige ploegen, maar dat herinner ik mij nie goe meer)

en bij minstens de helft hiervan waarde zat zeker :D ;D


zeg maar gwn bij alles :D

CB06_boy

  • Gast
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #34 Gepost op: mei 16, 2008, 06:01:44 pm »
tzal gaan e   :P

btw de helft is genoeg ze nineke  ;D

Offline Kimpe

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #35 Gepost op: juli 06, 2008, 11:11:19 pm »
Ik heb maar ??n topmoment:

12 februari 2008

Jullie zien afdruipen... CLIMAX :D

salout?

  • Gast
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #36 Gepost op: juli 07, 2008, 12:18:22 am »
Ik heb maar ??n topmoment:

12 februari 2008

Jullie zien afdruipen... CLIMAX :D

raar kimpe, maar op 12 februari speelden wij helemaal niet tegen jullie ploegje. en het feit dat je als KVK supporter maar ??n topmoment hebt, zegt al meer dan genoeg :-)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #37 Gepost op: juli 07, 2008, 09:29:21 am »
Ik heb maar ??n topmoment:

12 februari 2008

Jullie zien afdruipen... CLIMAX :D

Bewijs eens wat je kan in ??rste klasse.

Dan nog , KV Kortrijk wie is dat ? ...over de landsgrenzen denken ze dat het een caf?ploeg is.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #38 Gepost op: juli 07, 2008, 09:41:48 am »
Ik heb maar ??n topmoment:

12 februari 2008

Jullie zien afdruipen... CLIMAX :D
En snuk snuk snuk snuk..

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: TOP 10-momenten met SV Zulte Waregem
« Reactie #39 Gepost op: juli 07, 2008, 02:06:22 pm »
Ik heb maar ??n topmoment:

12 februari 2008

Jullie zien afdruipen... CLIMAX :D
En snuk snuk snuk snuk..

Nou ja, het was dan ook 706 jaar geleden dat er nog iets te beleven viel in Scumcity.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly