Auteur Topic: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen  (gelezen 19416 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #80 Gepost op: oktober 28, 2018, 10:50:30 pm »
Je begint geweldig he, 2-0, maar typerend bij een ploeg waarbij heel wat onzekere jongens lopen, is dat ze bang zijn om te winnen. 2-1 komt dan uiteindelijk, dekkingsfout 2.0, maar wel een goede voorzet, soms moet je dat ook toegeven. 2de helft zie je dan die angst om het 3de doelpunt te maken. Maar waar ik me enorm aan geïrriteerd heb, is dat uitfluiten, echt, kan me geen zak schelen dat ik hier bepaalde mensen in de voet schiet, maar wees lekker trots op dat marginaal gedrag. Je kan kwaad zijn, maar doe dat dan aan de hoofdtribune na de match en vraag uitleg aan spelers. Ga niet je grote mond openzetten in de tribunes. Om maar een voorbeeld te geven, kijk naar De Graafschap, top support elke keer opnieuw, eredivisie of 2de klasse, boeit die mannen helemaal niks. Roep maar lekker Dury buiten, fluit de spelers maar uit, en verdedig het maar met bepaalde argumenten, en geloof maar de praatjes van financieel slecht. Veel gebabbel, veel gelul, maar weinig inhoud. 

Ik irriteer me ook aan Marq, je mist een pure nummer 6, wat je nu ziet is dat Faik, onze nummer 10, de man die de beslissende passes geeft, te veel de rotzooi van Marq moer opkuisen. Faik moet achter onze spitsen spelen wanneer ze aangespeeld worden, moet hij er onder komen om de dieptespas te versturen. Gisteren gebeurt dat 1 keer, bij de 2-0, diepe bal op Bogonda. Maar hij moet te veel verdedigen, totaal zijn spel niet. Dus wat wintertransfers betreft moet dat opdracht nummer 1 zijn.
« Laatst bewerkt op: oktober 28, 2018, 11:06:52 pm door wOaregem »

Offline wesley

  • Leden
  • Berichten: 14
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #81 Gepost op: oktober 29, 2018, 06:38:03 am »
Middenveld is een lachertje. Geen loopvermogen en recuperatie, geen snelheid en het voetballend vermogen daar spreken we zelfs nog niet over... Daar ligt het grootste probleem.
Als je dan ook nog eens week na week ne keeper in de goal zet die ons punten blijft kosten (ik weet niet of het geteld is met 9 punten) dan kan je nooit geen matchen winnen.
Er moet op een andere manier punten gehaald worden ... betonvoetbal, countervoetbal met rappe mannen van voor. Zo in de hoop om de schade te beperken tot aan de winterstop en dan een 4 tal goeie transfers doen om den boel te redden.

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #82 Gepost op: oktober 29, 2018, 07:35:48 am »
Middenveld is een lachertje. Geen loopvermogen en recuperatie, geen snelheid en het voetballend vermogen daar spreken we zelfs nog niet over... Daar ligt het grootste probleem.
Als je dan ook nog eens week na week ne keeper in de goal zet die ons punten blijft kosten (ik weet niet of het geteld is met 9 punten) dan kan je nooit geen matchen winnen.
Er moet op een andere manier punten gehaald worden ... betonvoetbal, countervoetbal met rappe mannen van voor. Zo in de hoop om de schade te beperken tot aan de winterstop en dan een 4 tal goeie transfers doen om den boel te redden.
,

Inderdaad, ik denk dat Sammy vooral problemen heeft met de concentratie  Een doelman moet de ganse wedstrijd 100 % geconcentreerd in zijn doel staan en zich focussen op de wedstrijd en bij Sammy kan dat wel eens mislopen, dat hij niet genoeg gefixeerd is en daardoor te laat reageert.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #83 Gepost op: oktober 29, 2018, 09:43:24 am »
Middenveld is een lachertje. Geen loopvermogen en recuperatie, geen snelheid en het voetballend vermogen daar spreken we zelfs nog niet over... Daar ligt het grootste probleem.
Als je dan ook nog eens week na week ne keeper in de goal zet die ons punten blijft kosten (ik weet niet of het geteld is met 9 punten) dan kan je nooit geen matchen winnen.
Er moet op een andere manier punten gehaald worden ... betonvoetbal, countervoetbal met rappe mannen van voor. Zo in de hoop om de schade te beperken tot aan de winterstop en dan een 4 tal goeie transfers doen om den boel te redden.

Inderdaad, ik denk dat Sammy vooral problemen heeft met de concentratie  Een doelman moet de ganse wedstrijd 100 % geconcentreerd in zijn doel staan en zich focussen op de wedstrijd en bij Sammy kan dat wel eens mislopen, dat hij niet genoeg gefixeerd is en daardoor te laat reageert.

Zou het niet kunnen (ik denk maar luidop) dat Sammy teveel moet bezig zijn met wat de spelers voor hem doen? En omdat hij meer/teveel moet coachen en mogelijks ook zich frustreren over wat er voor zich gebeurd, of juist niet ... hij minder gefocust kan zijn met zijn job als keeper?

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #84 Gepost op: oktober 29, 2018, 09:43:47 am »
Ik vind Bossut altijd goed keepen tegen de "grote" ploegen, maar minder tegen de "kleinere" ploegen.
Dat zou niet mogen. Moet altijd super geconcentreerd zijn.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #85 Gepost op: oktober 29, 2018, 10:02:45 am »
Middenveld is een lachertje. Geen loopvermogen en recuperatie, geen snelheid en het voetballend vermogen daar spreken we zelfs nog niet over... Daar ligt het grootste probleem.
Als je dan ook nog eens week na week ne keeper in de goal zet die ons punten blijft kosten (ik weet niet of het geteld is met 9 punten) dan kan je nooit geen matchen winnen.
Er moet op een andere manier punten gehaald worden ... betonvoetbal, countervoetbal met rappe mannen van voor. Zo in de hoop om de schade te beperken tot aan de winterstop en dan een 4 tal goeie transfers doen om den boel te redden.

Inderdaad, ik denk dat Sammy vooral problemen heeft met de concentratie  Een doelman moet de ganse wedstrijd 100 % geconcentreerd in zijn doel staan en zich focussen op de wedstrijd en bij Sammy kan dat wel eens mislopen, dat hij niet genoeg gefixeerd is en daardoor te laat reageert.

Zou het niet kunnen (ik denk maar luidop) dat Sammy teveel moet bezig zijn met wat de spelers voor hem doen? En omdat hij meer/teveel moet coachen en mogelijks ook zich frustreren over wat er voor zich gebeurd, of juist niet ... hij minder gefocust kan zijn met zijn job als keeper?
Neen want zo kan je altijd een uitleg geven aan zijn mistasten, slecht gepositioneerd zijn, halvelings uitkomen, twijfelen, ...

Ik ben nooit van geweest van hem maar als het goed was kon ik het ook toegeven.
Dit seizoen ergerde ik mij al vanaf match 1 blauw aan hem en het is er niet op verbeterd.
Uithalen naar de rest in de pers kan hij wel maar eens voor de spiegel gaan staan is duidelijk te moeilijk...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #86 Gepost op: oktober 29, 2018, 11:26:04 am »
wegens de ontgoocheling (vooral wegens een barslechte tweede helft tegen een mede degradatiekandidaat) ga ik nu maar reageren.
- er is vooral tijdens de vakantiemaanden gefaald (teveel dezelfde types van spelers die traag zijn en heel weinig beweeglijk zijn of traag reageren).
- Derijck missen we zeker (organiseerde de verdediging)
- ben zeker dat het spelers als Coopman, De Sart ons van nut konden zijn.

match van zaterdag:
- enkelingen waren nog van een aanvaardbaar niveau: Buffel, Theo, Baudry, Hamdi
- verdediging: ja Bossut zal nooit een bal klemmen (mag wellicht niet van keeperstrainer). Ze zetten zich wel in maar ja....ze missen daar duidelijk een leider achterin.
- middenveld: centrum midden veruit het slechtste in eerste klasse. veel te traag, onzorgvuldig en heel veel ruimte!!! gelukkig dat Baudry soms nog s door dekte....ja, Marcq was slecht maar de rest is niet veel beter. Tardieu...weer een ramp van een invalbeurt. Hebben we idd niks beter?
- aanval: Hamdi werkte veel.
- hoe Bedia aan zijn basisplaats geraakt is mij een compleet raadsel. Wat een luiaard zeg. Weet niet waar hij moet lopen, maakt foute keuzes.

alsof we ook geen fysiek hebben. Sommigen zater er al door na 60 minuten.

wat Moeskroen betreft: erg om te zeggen dat ze de tweede helft veel beter waren.
die nummer 15 id verdediging: speelde heel goed.
die spits voorin was ook een gesel voor onze verdediging.

ik heb er geen flauw idee van hoe een half comateuze ploeg hier nog uit zal/kan geraken.

nog een groter raadsel is hoe we er in slagen om zo'n onevenwichtige kern samen te stellen.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.628
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #87 Gepost op: oktober 29, 2018, 11:32:40 am »
wegens de ontgoocheling (vooral wegens een barslechte tweede helft tegen een mede degradatiekandidaat) ga ik nu maar reageren.
- er is vooral tijdens de vakantiemaanden gefaald (teveel dezelfde types van spelers die traag zijn en heel weinig beweeglijk zijn of traag reageren).
- Derijck missen we zeker (organiseerde de verdediging)
- ben zeker dat het spelers als Coopman, De Sart ons van nut konden zijn.

match van zaterdag:
- enkelingen waren nog van een aanvaardbaar niveau: Buffel, Theo, Baudry, Hamdi
- verdediging: ja Bossut zal nooit een bal klemmen (mag wellicht niet van keeperstrainer). Ze zetten zich wel in maar ja....ze missen daar duidelijk een leider achterin.
- middenveld: centrum midden veruit het slechtste in eerste klasse. veel te traag, onzorgvuldig en heel veel ruimte!!! gelukkig dat Baudry soms nog s door dekte....ja, Marcq was slecht maar de rest is niet veel beter. Tardieu...weer een ramp van een invalbeurt. Hebben we idd niks beter?
- aanval: Hamdi werkte veel.
- hoe Bedia aan zijn basisplaats geraakt is mij een compleet raadsel. Wat een luiaard zeg. Weet niet waar hij moet lopen, maakt foute keuzes.

alsof we ook geen fysiek hebben. Sommigen zater er al door na 60 minuten.

wat Moeskroen betreft: erg om te zeggen dat ze de tweede helft veel beter waren.
die nummer 15 id verdediging: speelde heel goed.
die spits voorin was ook een gesel voor onze verdediging.

ik heb er geen flauw idee van hoe een half comateuze ploeg hier nog uit zal/kan geraken.

nog een groter raadsel is hoe we er in slagen om zo'n onevenwichtige kern samen te stellen.
dan nog liever Tardieu dan Marq !

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #88 Gepost op: oktober 29, 2018, 11:51:53 am »
ik vind het erg dat ik moet zeggen dat ik daar momenteel nog niet overtuigd van ben.
zaterdag kon Tardieu vroeger bij een bal zijn....je zag overduidelijk dat hij zich bij deze korte "sprint" zeker niet 100% inzette.
van Marcq nog niet veel goeie dingen gezien (tegen Eupen uitzonderlijk bij de betere),
van Tardieu nog niks

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #89 Gepost op: oktober 29, 2018, 12:45:17 pm »
Als je Marcq 90 minuten ziet klungelen zaterdag is het voor mij een raadsel hoe onze coach dat niet ziet? Hoe kan je nu zo'n speler laten staan? Telkens knullig balverlies of een balletje achteruit..
Spelers van Moeskroen dekte hem in balverlies zelfs telkens door op een balletje achteruit. Als Marcq zaterdag 2x vooruit uitdraait is hij telkens vrij.

Zou er nu werkelijk geen enkele speler zijn bij de beloften zelfs die dit niveau kan evenaren?
Het begint echt belachelijk te worden.

En laat aub Saisolo eens starten, die jongen heeft in zijn weinige minuten al meer getoond dan sommige spelers het hele seizoen samen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #90 Gepost op: oktober 29, 2018, 01:01:15 pm »
Als je Marcq 90 minuten ziet klungelen zaterdag is het voor mij een raadsel hoe onze coach dat niet ziet? Hoe kan je nu zo'n speler laten staan? Telkens knullig balverlies of een balletje achteruit..
Spelers van Moeskroen dekte hem in balverlies zelfs telkens door op een balletje achteruit. Als Marcq zaterdag 2x vooruit uitdraait is hij telkens vrij.

Zou er nu werkelijk geen enkele speler zijn bij de beloften zelfs die dit niveau kan evenaren?
Het begint echt belachelijk te worden.

En laat aub Saisolo eens starten, die jongen heeft in zijn weinige minuten al meer getoond dan sommige spelers het hele seizoen samen.
Marcq/Bedia is een transfer van Dury/Mogi, Soisalo komt via scouting, need to say more?
Er zijn er hier dan die zeggen dat de scouting faalt … .

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #91 Gepost op: oktober 29, 2018, 03:15:12 pm »
Ik vind Bedia wel beter dan Sylla.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #92 Gepost op: oktober 29, 2018, 03:42:14 pm »
het zal dan zeker de wedstrijd tegen Moeskroen niet geweest zijn.
tot vervanging dacht ik dat hij de tweede helft niet gestart was.....

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #93 Gepost op: oktober 29, 2018, 03:54:18 pm »
Als je Marcq 90 minuten ziet klungelen zaterdag is het voor mij een raadsel hoe onze coach dat niet ziet? Hoe kan je nu zo'n speler laten staan? Telkens knullig balverlies of een balletje achteruit..
Spelers van Moeskroen dekte hem in balverlies zelfs telkens door op een balletje achteruit. Als Marcq zaterdag 2x vooruit uitdraait is hij telkens vrij.

Zou er nu werkelijk geen enkele speler zijn bij de beloften zelfs die dit niveau kan evenaren?
Het begint echt belachelijk te worden.

En laat aub Saisolo eens starten, die jongen heeft in zijn weinige minuten al meer getoond dan sommige spelers het hele seizoen samen.
Marcq/Bedia is een transfer van Dury/Mogi, Soisalo komt via scouting, need to say more?
Er zijn er hier dan die zeggen dat de scouting faalt … .
2. + Als je tegen de scouting zegt; zoekt jonge spelers die maximum 150000 Euro mogen kosten,dan kan je en mag je zo niet afgeven op uw scouting -cel!
Imo is Jensen ook gewoonweg beter dat Marcq en Tardieu, maar Jensen kreeg NOOIT een volwaardige kans!  Omdat Dury blijkbaar wil bewijzen dat onze scouting -cel waardeloos is.
Ik fluit nooit onze spelers uit,zelfs een Marcq en een De Pauw of een Bossut niet,maar wanneer Dury weer een dwaze vervanging doe,dan laat ik mij horen ja!
Dury is ook te weinig pro-actief,op het einde van de eerste helft zag je al dat we de greep op de match kwijtspeelden, maar Dury denkt 'zolang dat het 2-1 is doe ik niks!

Offline Vandercoilden Eddy

  • Leden
  • Berichten: 13
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #94 Gepost op: oktober 29, 2018, 04:12:21 pm »
Wacht maar volgend jaar zullen de abo wel zakken,beter op tv kijken dan kan je zappen naar wat anders.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #95 Gepost op: oktober 29, 2018, 04:18:09 pm »
Wacht maar volgend jaar zullen de abo wel zakken,beter op tv kijken dan kan je zappen naar wat anders.
da ga ni voor iedereen e
telenet klanten kunnen 2e ni zien  ;)

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #96 Gepost op: oktober 29, 2018, 04:25:42 pm »
Als je Marcq 90 minuten ziet klungelen zaterdag is het voor mij een raadsel hoe onze coach dat niet ziet? Hoe kan je nu zo'n speler laten staan? Telkens knullig balverlies of een balletje achteruit..
Spelers van Moeskroen dekte hem in balverlies zelfs telkens door op een balletje achteruit. Als Marcq zaterdag 2x vooruit uitdraait is hij telkens vrij.

Zou er nu werkelijk geen enkele speler zijn bij de beloften zelfs die dit niveau kan evenaren?
Het begint echt belachelijk te worden.

En laat aub Saisolo eens starten, die jongen heeft in zijn weinige minuten al meer getoond dan sommige spelers het hele seizoen samen.
Marcq/Bedia is een transfer van Dury/Mogi, Soisalo komt via scouting, need to say more?
Er zijn er hier dan die zeggen dat de scouting faalt … .

Saisolo... met alle respect. Is dat dan de uitkomst van onze scouting? Nee, dan zijn ze ook niet goed bezig. Saisolo heeft goede bedoelingen, maar is ook voetballend veel te beperkt en té licht. Hij kreeg minstens een halfuur speeltijd zaterdag en liet daar ook geen overweldigende indruk na.

Het lijkt een sport geworden om Dury met alle zonden van Israël te overladen, terwijl er genoeg andere mensen zijn die verantwoordelijkheid dragen. Wat zit de scoutingcel daar dan nog te doen? Als ze geen middelen krijgen, waarom blijven ze dan? Niet beginnen zeveren hé.

Derijck en Kaya mochten m.i. nooit verkocht zijn geweest. Puur bedrog naar supporters en partners toe en sportief een enorme vergissing. Daarvoor is het huidige sportief management verantwoordelijk voor.

Last but not least: wat denken jullie allemaal te bereiken door gans de tijd Dury te beschimpen? Hij gaat niet weg en desnoods zullen we degraderen met hem. Dat is dé realiteit. Dat weten we al van 5 jaar geleden toen er met 10-jarige contracten werd gegooid (wat ook waazin was).
« Laatst bewerkt op: oktober 29, 2018, 04:28:16 pm door Thraso »

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #97 Gepost op: oktober 29, 2018, 05:20:25 pm »
idd, Kaya en Derijck wegdoen is zelfmoord (niet vergeten dat De Sart, Coopman hier ook niet meer spelen).
Maar De Sart ging toch niet komen...gratis of niet

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #98 Gepost op: oktober 29, 2018, 05:32:16 pm »
Als je Marcq 90 minuten ziet klungelen zaterdag is het voor mij een raadsel hoe onze coach dat niet ziet? Hoe kan je nu zo'n speler laten staan? Telkens knullig balverlies of een balletje achteruit..
Spelers van Moeskroen dekte hem in balverlies zelfs telkens door op een balletje achteruit. Als Marcq zaterdag 2x vooruit uitdraait is hij telkens vrij.

Zou er nu werkelijk geen enkele speler zijn bij de beloften zelfs die dit niveau kan evenaren?
Het begint echt belachelijk te worden.

En laat aub Saisolo eens starten, die jongen heeft in zijn weinige minuten al meer getoond dan sommige spelers het hele seizoen samen.
Marcq/Bedia is een transfer van Dury/Mogi, Soisalo komt via scouting, need to say more?
Er zijn er hier dan die zeggen dat de scouting faalt … .

Saisolo... met alle respect. Is dat dan de uitkomst van onze scouting? Nee, dan zijn ze ook niet goed bezig. Saisolo heeft goede bedoelingen, maar is ook voetballend veel te beperkt en té licht. Hij kreeg minstens een halfuur speeltijd zaterdag en liet daar ook geen overweldigende indruk na.

Het lijkt een sport geworden om Dury met alle zonden van Israël te overladen, terwijl er genoeg andere mensen zijn die verantwoordelijkheid dragen. Wat zit de scoutingcel daar dan nog te doen? Als ze geen middelen krijgen, waarom blijven ze dan? Niet beginnen zeveren hé.

Derijck en Kaya mochten m.i. nooit verkocht zijn geweest. Puur bedrog naar supporters en partners toe en sportief een enorme vergissing. Daarvoor is het huidige sportief management verantwoordelijk voor.

Last but not least: wat denken jullie allemaal te bereiken door gans de tijd Dury te beschimpen? Hij gaat niet weg en desnoods zullen we degraderen met hem. Dat is dé realiteit. Dat weten we al van 5 jaar geleden toen er met 10-jarige contracten werd gegooid (wat ook waazin was).
Omdat Dury de GROOTSTE  oorzaak is van onze malaise nu! Als je dat niet gelooft van de scouting -cel,doe maar,het is de realiteit.  Ze willen geen risico 's niet meer nemen met onbekende ,jonge spelers die veel kosten is dan de uitleg (en waar bepaalde mensen niks kunnen aan verdienen,want die komen meestal niet via bepaalde makelaars!). Nochtans was dat jarenlang ons sterkste punt!
Ge zegt dat Kaya en Derijck niet mochten verkocht worden,en al eens gedacht waarom ze wel werden verkocht?  Kaya is niet vervangen (geen  probleem,we hebben Tardieu,zo dachten ze,raar,maar zo is het) Dury wou absoluut Marcq,Tardieu,Buffel,Bongonda, samen met een De fauw,Bossut, Hamdi verdienen die stukken van mensen.  Als je dan de loonlast ziet van 2017-2018 dan versta je ook het zinnetje'de cijfers moeten kloppen',dan moet je bepaalde spelers laten gaan (Kaya en Derijck zijn ook dure vogels + er was interesse).
Buffel (hij doet echt zijn best) is samen met Marcq zowat de domste transfer ooit (samen met een Jorgensen en een Plet,ook 2 spelers die Dury absoluut moest hebben)die zijn qua loon heel duur en kunnen nooit opbrengen wat ze kosten.
Vorig jaar hadden we nog een Doumbia en een De sart (allebei kregen ze heel weinig krediet van Dury!)indien wel dan zat er misschien wel 1 van de 2 hier nog!
Zelfs indien we in 2 de zitten met Dury,dan blijven die problemen hetzelfde.  Als Dury niet zijn zin krijgt dan is hij contraproductief, hij schopt dan wild om zich heen.
Maar goed,we kurnen maar hopen dat Waasland-Beveren moet degraderen of dat Lokeren of Moeskroen in onze buurt zit qua punten tot de winterstop!


Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 12 : 27/10/2018 - 18.00u : Essevee - Royal Excel Moeskroen
« Reactie #99 Gepost op: oktober 29, 2018, 05:33:57 pm »
Ik vind Bedia wel beter dan Sylla.
Allez, dat zijn er den al 2 die dat vinden!
Isidoor en Bedia zelf...
🙄