Auteur Topic: Speeldag 10 : 17/05/2019 - 20.30u : Essevee - Royale Union St-Gilloise  (gelezen 6397 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.626
  • Essevee!
Re: Speeldag 10 : 17/05/2019 - 20.30u : Essevee - Royale Union St-Gilloise
« Reactie #20 Gepost op: mei 18, 2019, 12:30:18 pm »
jammer dat dit seizoen erop zit
ik was eerlijk positief verbaasd van de goede samenwerking in de verdedeging
zou deze opstelling wel eens willen zien spelen tegen een playoff 1 ploeg
er zijn hier veel mensen die niets van seck moeten hebben maar jaagt constant aan en is een van de weinigen die een snelle spits kunnen afstoppen
2

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 10 : 17/05/2019 - 20.30u : Essevee - Royale Union St-Gilloise
« Reactie #21 Gepost op: mei 20, 2019, 09:36:47 am »
Marcq? Sorry, tegen een tweedeklasser in PO2 besluiten trekken... wordt tegen een gemiddelde eerste klasser gewoon voorbij gelopen.

Faïk is een zaalvoetballer. Ook best verpatsen.

Nee nee nee, we moeten serieus versterken of het is weer degradatievoetbal volgend seizoen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 10 : 17/05/2019 - 20.30u : Essevee - Royale Union St-Gilloise
« Reactie #22 Gepost op: mei 20, 2019, 10:36:14 am »
Marcq? Sorry, tegen een tweedeklasser in PO2 besluiten trekken... wordt tegen een gemiddelde eerste klasser gewoon voorbij gelopen.

Faïk is een zaalvoetballer. Ook best verpatsen.

Nee nee nee, we moeten serieus versterken of het is weer degradatievoetbal volgend seizoen.
We moeten inderdaad versterken, en vooral, spelers wegdoen die hier een enorm salaris verdienen, desnoods 'in onderling overleg',voor Faik en Tardieu(2 spelers die voor mij mogen blijven als invallers maar Dury zal ze waarschijnlijk weg willen) gaat er waarschijnlijk wel interesse zijn, Tardieu heeft een heel goeie reputatie in Frankrijk,Faik zal wel keuze hebben in Nederland, maar wat met MUHREN,JENSSEN,MARCQ,HEYLEN,DEMIR,NISSILA?  Die 6 gaan we niet zomaar kwijt geraken,maar ze MOETEN weg,die eerste 5 wegen door en leveren niks op.  We kunnen geen 12 goeie basisspelers halen, dit is niet realistisch, dus gaan we hier toch een 15 tal spelers moeten houden.
HOUDEN; Bossut,Bansen,Bostyn,De fauw,Baudry,Ewoud,Burki(indien we daar geen goed bod op krijgen)Walsh,Bjordal,Soisalo,Seck,De Pauw,Harbaoui(zal waarschijnlijk weggaan)Sylla (blijft hij?)dat zijn er maar 14 en er zitten nog 3 grote twijfelgevallen bij, ik zou in die optiek een Faik en een Tardieu zeker houden,maar of dit gaat lukken weet ik niet.
Wat hebben we ABSOLUUT zeker nodig?
Een links-en rechtsback, tenminste 1 c.v. =3 spelers(beter dan een Walsh,De fauw en Ewoud)
Een 6,een 8 en een 10                            =6 spelers(beter dan Seck,Bjordal en Bjordal)
een links-en rechtsvoor, tenminste 1 spits =9 spelers(beter dan De Pauw,Soisalo en Syla)
Die 9 zijn noodzakelijk, en het moeten heel goeie zijn, dit is een AARTSMOEILIJK verhaal, bijna niet te realiseren, dus voordat we iedereen buiten willen kegelen, we gaan moeten goed nadenken wie er zeker nog een kans mag/moet krijgen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 10 : 17/05/2019 - 20.30u : Essevee - Royale Union St-Gilloise
« Reactie #23 Gepost op: mei 20, 2019, 12:18:34 pm »
Faik en Tardieu zullen we idd wel kwijt geraken.
Muhren: indien niet wordt hij weer uitgeleend aan ofwel een staartploeg in de eredivisie of een ex-eredivisionist die in de eerste divisie speelt.
Marcq: ik reken op de creativiteit van Bayat
Demir: zal er ook wel interesse in zijn (zweed, turkse origine)
rest weet ik niet.
Bostyn mag voor mij ook weg.
liever spelers met kwaliteit dan kernopvulling en dat wil zeggen dat er s geïnvesteerd moet worden.