Auteur Topic: Idee?n  (gelezen 19451 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Idee?n
« Reactie #40 Gepost op: januari 19, 2007, 02:10:16 pm »
nee denk dat ze dit eigenlijk niet echt controleren :-\ :-[

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Idee?n
« Reactie #41 Gepost op: januari 19, 2007, 02:11:13 pm »
idd , in mechelen was er ook ons doek over de hoofden eh? :)

en super brandveilig  :D

Offline rammie

  • Leden
  • Berichten: 95
Re: Idee?n
« Reactie #42 Gepost op: januari 19, 2007, 03:03:58 pm »
Ik weet niet wie dat hier ooit gezegt heeft dat het niet mag maar het mag dus wel. Moest je het eens gevraagt  hebben, zouden ze gezegt hebben dat ze moet gewassen zijn met een brand vertragend product. Maar dat kost veel geld dus gaat niemand dat doen verzeker.

Dus het mag wel maar dan moet je er wel wat euro's voor over hebben. Ik weet niet hoevel het is maar wij zouden wel eens kijken of het niet haalbaar is met de colono boys. De oude vlag die groen - geel - rood is word hermaakt naar rood - groen en een tekst erop en mischien dat we dat bij die vlag doen.
ik denk dat dat qua kostprijs nog wel te doen is, niet spotgoedkoop, maar als je met een aantal mensen kan samenleggen, ...
ff op google zoeken en je vindt er toch een aantal sites met prijzen bij.  wel vnl nederlandse sites, maar dat moet hier ook zeker te vinden zijn.

Offline Devilinside

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Idee?n
« Reactie #43 Gepost op: januari 19, 2007, 03:48:14 pm »
Ik weet niet wie dat hier ooit gezegt heeft dat het niet mag maar het mag dus wel. Moest je het eens gevraagt  hebben, zouden ze gezegt hebben dat ze moet gewassen zijn met een brand vertragend product. Maar dat kost veel geld dus gaat niemand dat doen verzeker.

Dus het mag wel maar dan moet je er wel wat euro's voor over hebben. Ik weet niet hoevel het is maar wij zouden wel eens kijken of het niet haalbaar is met de colono boys. De oude vlag die groen - geel - rood is word hermaakt naar rood - groen en een tekst erop en mischien dat we dat bij die vlag doen.
ik denk dat dat qua kostprijs nog wel te doen is, niet spotgoedkoop, maar als je met een aantal mensen kan samenleggen, ...
ff op google zoeken en je vindt er toch een aantal sites met prijzen bij.  wel vnl nederlandse sites, maar dat moet hier ook zeker te vinden zijn.

normaal wordt er nog een collecte gedaan voor geld in te zamelen voor sfeeracties te bekostigen. hoe en wanneer dit zal zijn zal hier wel op tijd te lezen zijn.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Idee?n
« Reactie #44 Gepost op: januari 19, 2007, 05:26:55 pm »
:)
zeker eens passeren in de VIP-tribune ook ;)

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Idee?n
« Reactie #45 Gepost op: januari 20, 2007, 04:49:33 pm »
mssn kunnen we ook nog eens een soort tifo actie doen,me derip tlogo en langs de 1ne kan SV dan logo dan rechts ervan ZW en onder logo ANNO 2001?ik zou wrel bereid zijn om er mee mee te helpen,mssn kluinkt het groot maar kdenk wel dat het zou lukken





Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Idee?n
« Reactie #46 Gepost op: januari 20, 2007, 05:50:56 pm »
let op met tifo, zeker als je aan ??n denkt met papier. 'k heb al zo'n paar idee?n uitgewerkt, en telkens afgekeurt door de veiligheid, het moet zeer speciaal, brandveilig papier zijn, en het moet in A3 formaat, wat de kosten allemaal de hoogte injaagd.

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Idee?n
« Reactie #47 Gepost op: januari 20, 2007, 05:55:42 pm »
en me spandoeken??





Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Idee?n
« Reactie #48 Gepost op: januari 20, 2007, 06:03:43 pm »
spandoeken over de hoofden mocht niet!  :-[

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Idee?n
« Reactie #49 Gepost op: januari 20, 2007, 06:08:39 pm »
wa moogn we wel??weet ter iemand da??





Offline jompie

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Idee?n
« Reactie #50 Gepost op: januari 20, 2007, 06:10:12 pm »
het lijste van wat wel mag is niet zolang



Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Idee?n
« Reactie #51 Gepost op: januari 20, 2007, 07:37:34 pm »
ja, wat mag er, zwaaivlaggen en je hebt het bijna gehad zeker, en vlaggen mogen op de piste liggen, maar voor de rest...

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Idee?n
« Reactie #52 Gepost op: januari 20, 2007, 09:01:11 pm »
zouden wij niets doen voor leleu hij is onze kapt. en gaat weg aan het einde van het seizoen.
maar een gedacht voor bij onze laatste thuis match op het einde van de wedstrijd



Rafa

  • Gast
Re: Idee?n
« Reactie #53 Gepost op: januari 21, 2007, 11:06:16 am »
zouden wij niets doen voor leleu hij is onze kapt. en gaat weg aan het einde van het seizoen.
maar een gedacht voor bij onze laatste thuis match op het einde van de wedstrijd

Ja, kzit ook al heeltijd te denken aan iets, maar het moet wel opvallen ?n typerend zijn.
Misschien een replica van de Stijn Meert-vlag maken, maar 5x groter, met CAPTAIN LELEU + nr. 4 op ofzo ?

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Idee?n
« Reactie #54 Gepost op: januari 21, 2007, 11:17:03 am »
zouden wij niets doen voor leleu hij is onze kapt. en gaat weg aan het einde van het seizoen.
maar een gedacht voor bij onze laatste thuis match op het einde van de wedstrijd

Ja, kzit ook al heeltijd te denken aan iets, maar het moet wel opvallen ?n typerend zijn.
Misschien een replica van de Stijn Meert-vlag maken, maar 5x groter, met CAPTAIN LELEU + nr. 4 op ofzo ?

geen slecht gedacht da, idd het truitje van leleu maar 5x groter dan dat van meert die nu bestaat!  Eens voorleggen aan de andere gasten op de vergadering.
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Idee?n
« Reactie #55 Gepost op: januari 21, 2007, 11:18:38 am »
wa moogn we wel??weet ter iemand da??

Als je wil weten wat mag en niet mag 1 adres de veiligheid, en niet via mail maar ze gewoon eens aanspreken.

essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Idee?n
« Reactie #56 Gepost op: januari 21, 2007, 11:20:12 am »
let op met tifo, zeker als je aan ??n denkt met papier. 'k heb al zo'n paar idee?n uitgewerkt, en telkens afgekeurt door de veiligheid, het moet zeer speciaal, brandveilig papier zijn, en het moet in A3 formaat, wat de kosten allemaal de hoogte injaagd.


hahaha, weeral zever. Mensen ik ben er zeker van dat jullie nog nooit iemand van de veligheid gezien hebben laat staan gesproken hebben. Een tifo actie mag wel, je moet alleen alles zelf opkuisen!

man man leer ze eerst eens aanspreken, voor dat je hier dingen zegt die geen waar zijn!!!!
essevee till i die!!!

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Idee?n
« Reactie #57 Gepost op: januari 21, 2007, 11:41:14 am »
voor iets te gaan vragen moet je eerst weten wat je wilt doen. maar genoeg voorstellen maar geen ??n die goed genoeg is voor sommigen. dan is de diene er tegen en dan een anderen .met halve plannen moet je ook niet afkomen bij de veiligheid.

ik wil dat gerust gaan vragen!
« Laatst bewerkt op: januari 21, 2007, 11:43:23 am door tony montana »



Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Idee?n
« Reactie #58 Gepost op: januari 21, 2007, 12:02:57 pm »
zouden wij niets doen voor leleu hij is onze kapt. en gaat weg aan het einde van het seizoen.
maar een gedacht voor bij onze laatste thuis match op het einde van de wedstrijd

Ja, kzit ook al heeltijd te denken aan iets, maar het moet wel opvallen ?n typerend zijn.
Misschien een replica van de Stijn Meert-vlag maken, maar 5x groter, met CAPTAIN LELEU + nr. 4 op ofzo ?

geen slecht gedacht da, idd het truitje van leleu maar 5x groter dan dat van meert die nu bestaat!  Eens voorleggen aan de andere gasten op de vergadering.

bedoel je dan groot tuitje dat over de hooden rolt? of...

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Idee?n
« Reactie #59 Gepost op: januari 21, 2007, 12:05:42 pm »
zouden wij niets doen voor leleu hij is onze kapt. en gaat weg aan het einde van het seizoen.
maar een gedacht voor bij onze laatste thuis match op het einde van de wedstrijd

Ja, kzit ook al heeltijd te denken aan iets, maar het moet wel opvallen ?n typerend zijn.
Misschien een replica van de Stijn Meert-vlag maken, maar 5x groter, met CAPTAIN LELEU + nr. 4 op ofzo ?

geen slecht gedacht da, idd het truitje van leleu maar 5x groter dan dat van meert die nu bestaat!  Eens voorleggen aan de andere gasten op de vergadering.

bedoel je dan groot tuitje dat over de hooden rolt? of...

luk in brugge ?