Auteur Topic: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 17523 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: april 06, 2019, 12:47:11 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!
Speel dan anders, compact, met eergevoel en strijd en dicht bij elkaar, als een blok, als je geen kwaliteit hebt dan kan je op andere manieren resultaten halen.  Heel de match door kon gelijk wie met 1 pass de verdediging omspelen, omdat, zoals altijd, we geen blok vormen, veel te ver van elkaar staan, geen druk leggen op de man met de bal, de infiltrerende kvk-spelers (Lepoint,Stojanovic,Desart) werden nooit gevolgd door onze middenvelders, Seck,Peeters,De Pauw,  Bjordal en De Pauw stonden veel te hoog, De fauw en Walsh stonden zoals gewoonlijk weer veel te hoog.
En dan maar kakken op de 2 centrale verdedigers, het is zoals Belli zegt, de malaise zit veel dieper, als uw patron niet gemotiveerd is dan gaan er ook veel spelers under klak naar gooien.
Maar goed, het is volgens u Dury zijn fout niet, en jij kunt het weten, want jij weet hoe het werkt bij Essevee, daar kan ik niet tegen op.
Je zegt nu zelf dat ze als blok moeten spelen maar dat er wel druk moet zijn op de speler die de lange bal heeft. Wie stuurt dat aan? De voorste 3. Zij moeten beginnen met druk zetten. Maar zij staan te hoog volgens jou. Dus dat gaat al niet. Het gaat wel als je achterste 4 mee naar voren lopen zodat het blok compacter wordt. Dan kan het wel. Maar die 4 achterin zijn zoooooo onzeker en er zit geen enkele leider in. Lopende middelvelders van Kortrijk moeten altijd kunnen opgevangen worden door de achterste 4. Middenveld sluit terug voor de eventuele 2de bal op te vangen. Maar ook dat is allemaal te weinig. Weet je wie je mist? Een type Derijck,  een type Leleu. Spelers met leiderskwaliteiten OP HET VELD. Maar dat hebben we niet. Dan kan je anghaast voetbal spelen maar dan verwijten we hun weer met dat soort voetbal. En dan zingen we bloed zweet en tranen. Leg u er bij neer , het is te weinig. Ik zag zopas Heylen een aanname doen (30ste minuut) volledig alleen, laat hij hem 2 keer botsen door een slechte aanname en speelt hem dan nog eens achter Pletinckx. Dan heb je gewoon nul vertrouwen en speel je met een ei in je broek. Dus zulke mannen gaan ons niet redden helaas.

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: april 06, 2019, 12:53:15 am »
Enkele opmerkingen ter overweging
1/ de beleving van spelers en supporters in PO2 is veel hoger in Kortrijk
2/ het verleden mag mooier zijn maar  het heden telt meer
3/ ZW moest de laatste 2 seizoenen na nieuwjaar een paar miljoen in de redding investeren terwijl Kortrijk spelers kon verkopen

Eindelijk een kenner



Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: april 06, 2019, 06:15:36 am »
Ik ben al supporter van den Essevee van in de jaren 70 in goede en kwade dagen en heb er voor het eerst in mijn leven echt genoeg van.
Tabula Rasa naar volgend seizoen toe zowel op als naast het veld.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: april 06, 2019, 06:45:08 am »
Bansen enige lichtpunt.

Als Kristofje D'haene uitblinker is, dan zije niet goed bezig!

Buiten het feit dat Bansen inderdaad soms zeer sterke reddingen gedaan heeft, wordt er niets gezegd over de fases waar hij er niet goed uit zag.
Diezelfde fases maar met Bossut....het kot zou te klein zijn... ::)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: april 06, 2019, 07:23:02 am »
Bansen bokst de bal vaak weg,of durft hem niet klemvast te nemen....bij bossut is dat ook zo (en bij bostyn ook).
Alledrie zijn ze niet dominant in de lucht (ondanks hun lengte).....De reden is simpel.....
Bansen heeft hele goeie reflexen,ligt snel op de grond en stond in n schietkraam (net zoals tegen cercle).


Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: april 06, 2019, 07:34:15 am »
Bansen enige lichtpunt.

Als Kristofje D'haene uitblinker is, dan zije niet goed bezig!

Buiten het feit dat Bansen inderdaad soms zeer sterke reddingen gedaan heeft, wordt er niets gezegd over de fases waar hij er niet goed uit zag.
Diezelfde fases maar met Bossut....het kot zou te klein zijn... ::)
Philip Vandewalle, gerenomeerd doelman en keeperstrainer,
zei dat deze fouten komen door het missen van matchritme bij Bansen.
Geen idee wat daarvan aan is, maar zal er toch iets van kennen.

Offline tomba

  • Leden
  • Berichten: 162
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: april 06, 2019, 08:22:57 am »
Laatste 2 wedstrijden: 49(!!!) doelpogingen tegen, 11 voor ons. 23 van cercle
en kvk waren binnen kader, van ons 5 (wel efficiënt, alle 5 binnen). Echt niet om aan te zien. Gewoon gebrek aan kwaliteit. Geen idee hoe onze ploeg er volgend jaar zal uitzien, hopelijk toch kwaliteitsinjectie anders loopt het slecht af...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: april 06, 2019, 08:32:57 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!

Och Woaregem, jij wordt hier al lang niet meer serieus genomen e vriend.
Dury zou nog met 7 man van de U 18 mogen spelen.... alles is hier goed voor jou. (Mijn kind, schoon kind) Er zijn er hier in het verleden nog zo geweest.
Het is op. De groep en de trainer. Tijd voor een signaal!!!
Of gaan we eerst weer met elkaar praten op training.... ::)

Maak het duidelijk jongens, dit is te min! En je moet dan nog lezen dat je trainer de derby minimaliseert verder wil met Seck en Peeters. Kom op zeg. In Anderlecht hebben ze Defour buiten gekregen, ik denk dat het tijd is dan we ons ook eens laten opmerken!!! Geef een signaal!!’

Neenee, ze reageren hier rap op een 2de rangs journalistje die de loonmassa in de gazet laat zetten 🙄
Cordier en Dury, cioa, schluss, auf wiedersehen!!!!

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: april 06, 2019, 08:45:03 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!

Och Woaregem, jij wordt hier al lang niet meer serieus genomen e vriend.
Dury zou nog met 7 man van de U 18 mogen spelen.... alles is hier goed voor jou. (Mijn kind, schoon kind) Er zijn er hier in het verleden nog zo geweest.
Het is op. De groep en de trainer. Tijd voor een signaal!!!
Of gaan we eerst weer met elkaar praten op training.... ::)

Maak het duidelijk jongens, dit is te min! En je moet dan nog lezen dat je trainer de derby minimaliseert verder wil met Seck en Peeters. Kom op zeg. In Anderlecht hebben ze Defour buiten gekregen, ik denk dat het tijd is dan we ons ook eens laten opmerken!!! Geef een signaal!!’

Neenee, ze reageren hier rap op een 2de rangs journalistje die de loonmassa in de gazet laat zetten 🙄
Cordier en Dury, cioa, schluss, auf wiedersehen!!!!
Geef ze een signaal dan pannenkoek, ipv altijd die parlé op een forum. Die Dury buiten en met welke reden nemen ik en vele hier al maanden niet serieus. Dus pak je vrienden mee en ga een signaal geven. Dan nemen we dat eens serieus!

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: april 06, 2019, 09:34:29 am »
Ja, ik zei het van Seck al van in januari, maar twas geen waar e...
Seck en Peeters, daar ben je gewoon niets mee.
Dury verliest ook de pedalen.

Alles moet vernieuwen!!!
Er zullen nog altijd hier gasten zijn die dit normaal vinden, is een grote schande, tactisch doet hij niks,De fauw ook een volledige ramp, Seck en Peeters lopen nooit mee met de infiltraties van de KVK middenvelders, ik zeg het reeds heel het seizoen, maar werd hier beschimpt tot en met, de oorzaak van onze huidige ellende is het duo Eddy Cordier en Franky Dury (laten zich leiden door een rat zoals Bayat).  Mijn conclusie is al lang bekend, diegene die het nu nog niet ziet, man man man,triestig.
Nog steeds word je beschimpt. Kom je ineens met je Bayat af. Je hebt verdomme 0 kennis van zaken ! Dury dit Dury dat. Tactisch bijsturen blabla. What the hell moet je tactisch bijsturen met deze verdediging ?!!! Je hebt dit maar! Nee Burki gaat geen verschil maken op links! Wash was drama op rechtsback en De Fauw. Wie zou jij uit je hoed toveren daar?!!! Centraal heb je ook niks buiten Baudry die gekwetst is. WE HEBBEN NIKS BETER! Je start vandaag met je best mogelijke 11 en je komt te kort. Klaar. Deze nederlaag is geen verassing. Kortrijk vele malen beter! Dat er frustratie is logisch. Maar hou aub je mond dicht met Bayat nu ineens. Nieuwe technisch directeur is een must volgend seizoen!

Och Woaregem, jij wordt hier al lang niet meer serieus genomen e vriend.
Dury zou nog met 7 man van de U 18 mogen spelen.... alles is hier goed voor jou. (Mijn kind, schoon kind) Er zijn er hier in het verleden nog zo geweest.
Het is op. De groep en de trainer. Tijd voor een signaal!!!
Of gaan we eerst weer met elkaar praten op training.... ::)

Maak het duidelijk jongens, dit is te min! En je moet dan nog lezen dat je trainer de derby minimaliseert verder wil met Seck en Peeters. Kom op zeg. In Anderlecht hebben ze Defour buiten gekregen, ik denk dat het tijd is dan we ons ook eens laten opmerken!!! Geef een signaal!!’

Neenee, ze reageren hier rap op een 2de rangs journalistje die de loonmassa in de gazet laat zetten 🙄
Cordier en Dury, cioa, schluss, auf wiedersehen!!!!
Geef ze een signaal dan pannenkoek, ipv altijd die parlé op een forum. Die Dury buiten en met welke reden nemen ik en vele hier al maanden niet serieus. Dus pak je vrienden mee en ga een signaal geven. Dan nemen we dat eens serieus!
Een forum dient om 'parlé' op te zetten, om de frustraties of goeie dingen te ventileren.  Jij weet hoe het eraan toegaat in het Essevee-huishouden, hoe de transfers tot stand komen, en die gekomen spelers zijn er niet door toedoen van Dury volgens jou?  Het is volledig te wijten aan de scoutingcel,Eddy Cordier maar zeker niet aan Dury?
Zal niet lang meer duren, nog eens thuis verliezen van de VK (hoop ik echt niet) en zal prijs zijn.  Iedereen kan toch zien dat zelfs met de nieuwe spelers erbij we niet beter spelen,integendeel, er zit geen pit in, geen ziel, geen groep, nada, hoe komt dit?  Is dit niet de taak van een coach, zoals Belli ook zegt?
Imo moeten we nu knopen doorhakken,tijd voor een nieuwe wind,want zoals het nu is dan zijn we degradatiekandidaat nummer 1,  terug een transferperiode ingaan zoals de vorige 2 zomers kan niet,
Iedereen kan toch zien dat Seck een ramp is, waarom blijft Dury dan hameren op het binnenhalen van Seck?  Ziet hij het niet of spelen er andere zaken?  Ook Peeters is geen meerwaarde,is veel te plat.
Voor mij mag heel de technische staf vertrekken, het zijn ja-knikkers die niks bijbrengen, ook een Eddy Cordier is een ramp, zeker met zijn uitlatingen ivm je-weet-wel-wie,dat  kan ervoor mij niet door.
Maar gaat dat log-bestuur dat aandurven?  Ik denk het niet, m.a.w. indien we volgend jaar GEEN betere spelers hebben(we gaan heel zwaar moeten investeren, meer dan 10 kwaliteitsvolle spelers moeten erbij!) dan gaan we de dieperik in.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: april 06, 2019, 09:49:40 am »
Ik snap mogul volkomen.
Zet daar dezelfde kern die grinta toont,gemotiveerd is en het is iets anders.
Maar n groep vormen met spelers die weg moeten,plots moeten blijven,als middenvelder plots achterin moeten spelen en enkele weken later id tribune zitten,weinig speelminuten krijgen,40 minuten moeten opwarmen,te weinig leiders..
Dan nog zwijgen over het feit dat de tegenstander op voorhand veel opgehemeld wordt...
Zo motiveer je geen kern van 24...heb je geen groep....
Das pure psychologie,motivatie,communicatie...en das nu net waarin Dury de laatste tijd het Noorden kwijt is.
Al gezegd:Vanderhaeghen is tactisch minder dan Dury maar motiveert zijn spelers....
Als er niks wordt gedaan spelen we volgend jaar weer onderin.
Als zelfs n ploeg zoals Cercle ons bijna opeet en gezwind speelt.....




Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: april 06, 2019, 10:43:00 am »
Ik snap mogul volkomen.
Zet daar dezelfde kern die grinta toont,gemotiveerd is en het is iets anders.
Maar n groep vormen met spelers die weg moeten,plots moeten blijven,als middenvelder plots achterin moeten spelen en enkele weken later id tribune zitten,weinig speelminuten krijgen,40 minuten moeten opwarmen,te weinig leiders..
Dan nog zwijgen over het feit dat de tegenstander op voorhand veel opgehemeld wordt...
Zo motiveer je geen kern van 24...heb je geen groep....
Das pure psychologie,motivatie,communicatie...en das nu net waarin Dury de laatste tijd het Noorden kwijt is.
Al gezegd:Vanderhaeghen is tactisch minder dan Dury maar motiveert zijn spelers....
Als er niks wordt gedaan spelen we volgend jaar weer onderin.
Als zelfs n ploeg zoals Cercle ons bijna opeet en gezwind speelt.....
Klopt wat je schrijft, ik versta wel niet goed hoe het komt dat Dury dat niet meer kan, kon dit wel met spelers die nog minder kwaliteit hadden maar betere resultaten haalden,is hij moe?  Is PO-2 te min voor hem?  Ik heb het gevoel dat Dury zelf niet meer gemotiveerd is, het is op.

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: april 06, 2019, 10:48:50 am »
Ik ben het niet eens met 'Dury buiten'... 
We zitten in PO2.  Het hoogst haalbare is een waterkans op het spelen van de 3de voorronde van de EL. 
We hebben nu eenmaal een kutseizoen achter de rug.  Vergeten die hap en nu gasten laten spelen die volgend jaar nog bij ons zullen spelen. 
Seck en Peeters waren idd dramatisch, maar dat maakt van die gasten geen slechte spelers.  Ze spelen nu in een team zonder vertrouwen, zonder automatismen, zonder balans. 

Het verschil gisteren was duidelijk : de veekaa heeft ambitie om PO2 te winnen en wij zijn volop aan het experimenteren naar volgend seizoen toe. Dan krijg je zo'n matchen.
Wetende dat onze beste spelers weg zullen zijn na dit seizoen, is nu het moment om te testen wat we hebben aan spelers, en wat we nodig zullen hebben naar volgend jaar toe.

Het is kut om te verliezen van de rivaal, maar het is ook maar dat. 



Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: april 06, 2019, 10:50:27 am »
Ik wil het hier niet hebben over de minpunten.
Lichtpunten zijn Bansen en Pletinckx. Iemand vertelt hier dat hij slecht was. Zonder hem hadden we nog zeker 3, 4 goals bijgekregen. Overal waar verdedigers tekort kwamen, moest hij bijspringen.
En nog dit : de vier beste waren niet toevallig de jongst spelers : Bansen, Pletinckx, Bjordal en Bongonda.
Het was precies of Dury voor de match gezegd had : Jongens, doe maar wat, we zullen wel zien, we kunnen toch geen groepswinst meer halen.
Naar volgend seizoen toe : Prioriteit een stevige verdediging. Onze aanval is goed genoeg, maken vele doelpunten en hebben de topschutter in huis, maar spijtig genoeg zullen we ook voor een nieuwe aanval moeten zorgen, daar Bongonda en Harboui er niet meer bij zullen zijn. Weet je, indien we dit seizoen een goeie verdediging hadden, stonden we nu met gemak in PO1.
En het middenveld is ook te slap : Inderdaad ik heb Seck maar één goeie match zien spelen, ik geloof thuis tegen Gent, maar voor de rest kan ik niet geloven dat hij vorig seizoen nog meedeed bij Genk.
Voor mij moet hij niet blijven. En Peeters, ja , zeg jij het maar.
Met angst in het hart kijk ik naar volgend seizoen toe.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: april 06, 2019, 11:38:41 am »
We moeten beseffen dat het steeds ( nog) moeilijker zal worden voor play-off te halen voor ‘kleinere’ ploegen. We waren er al 5 keer bij,niemand buiten de G5 kan dat zeggen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: april 06, 2019, 12:48:24 pm »
Ik snap mogul volkomen.
Zet daar dezelfde kern die grinta toont,gemotiveerd is en het is iets anders.
Maar n groep vormen met spelers die weg moeten,plots moeten blijven,als middenvelder plots achterin moeten spelen en enkele weken later id tribune zitten,weinig speelminuten krijgen,40 minuten moeten opwarmen,te weinig leiders..
Dan nog zwijgen over het feit dat de tegenstander op voorhand veel opgehemeld wordt...
Zo motiveer je geen kern van 24...heb je geen groep....
Das pure psychologie,motivatie,communicatie...en das nu net waarin Dury de laatste tijd het Noorden kwijt is.
Al gezegd:Vanderhaeghen is tactisch minder dan Dury maar motiveert zijn spelers....
Als er niks wordt gedaan spelen we volgend jaar weer onderin.
Als zelfs n ploeg zoals Cercle ons bijna opeet en gezwind speelt.....
klopt!
vroeger kon Dury dit wel
nu niet meer
een duidelijker signaal dat het op is kan he niet hebben...
Ik hoop op 4 mooie uitgaande transfers
Bossut (al weet ik niet wie een bankzitter van die leeftijd nodig heeft)
Harbaoui
Bongonda
D...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: april 06, 2019, 01:23:51 pm »
Dury moet blijven voor mij!
Is de enigste juiste man op de juiste plaats...
Waarom? Dat vertel ik niet op dit forum want dat speelt in de kaarten van alle Dury-haters hier op het forum. En het laatste wat ik wil dat is die mensen voeden.

Mocht ieder van ons wat minder zeuren en kritiek geven op anderen, de rood-groene wereld zag er veel beter uit!

 8)

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.625
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: april 06, 2019, 07:05:24 pm »
Dury moet blijven voor mij!
Is de enigste juiste man op de juiste plaats...
Waarom? Dat vertel ik niet op dit forum want dat speelt in de kaarten van alle Dury-haters hier op het forum. En het laatste wat ik wil dat is die mensen voeden.

Mocht ieder van ons wat minder zeuren en kritiek geven op anderen, de rood-groene wereld zag er veel beter uit!

 8)
2

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: april 09, 2019, 08:56:10 pm »
1. De Zulte Waregem supporters moeten niet meer zeveren over de marginale KvK supporters. Ze zijn namelijk geen haar beter. Het is al niet meer de eerste keer.
2. Het zagen over nutteloze stadionverboden mag dan ook eens stoppen. Wat mij betreft mogen ze er nog meer geven want het krapuul leert duidelijk niet bij.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 03 : 05/04/2019 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: april 09, 2019, 09:08:38 pm »
1. De Zulte Waregem supporters moeten niet meer zeveren over de marginale KvK supporters. Ze zijn namelijk geen haar beter. Het is al niet meer de eerste keer.
2. Het zagen over nutteloze stadionverboden mag dan ook eens stoppen. Wat mij betreft mogen ze er nog meer geven want het krapuul leert duidelijk niet bij.
Ik wil niemand goed praten maar de vandalenstreken werden door jong, oud, dik, dun, in clubkleuren, in het zwart, ... gepleegd dus veralgemenen is hier niet op zijn plaats.
Neemt niet weg dat het gedrag af te keuren is, net als de vele handgemenen die zich vrijdag stelden...