Auteur Topic: Oefenprogramma 2023-2024  (gelezen 23718 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.656
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #80 Gepost op: juli 22, 2023, 01:45:21 pm »
Geen bostyn, van der gouw en ndour tegen sparta.

Dan maa terug met gano en Vossen..
Pfff
Ergens te volgen?

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 507
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #81 Gepost op: juli 22, 2023, 03:02:25 pm »
2-0 rust

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.673
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #82 Gepost op: juli 22, 2023, 03:21:19 pm »

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #83 Gepost op: juli 22, 2023, 03:26:10 pm »
Nog veel werk aan de winkel precies.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.673
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #84 Gepost op: juli 22, 2023, 03:54:36 pm »
Dit is toch wel efkes met de neus op de feiten gedrukt na 2 goeie resultaten tegen eersge klassers.

Kan wel goed zijn. Het zal niet van zelf gaan.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.295
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #85 Gepost op: juli 22, 2023, 04:19:27 pm »
Zal mijn woorden moeten terugnemen ivm onze verdediging. Weer 4 goals om de oren..
SV TILL I DIE

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #86 Gepost op: juli 22, 2023, 05:14:00 pm »
Dit is toch wel efkes met de neus op de feiten gedrukt na 2 goeie resultaten tegen eersge klassers.

Kan wel goed zijn. Het zal niet van zelf gaan.
goh ja, oefenmatch met half a-elftal. Tegen een routine ploeg. Die al een jaar samen speelt. Alle sterkhouders zijn daar nog gebleven. Het enigste wat ze niet hadden dat hun spits geblesseerd is. Samen hun eerste keeper + een blessure van een CV. Wij spelen met een derde keeper. (Die in mijn ogen een ramp was). Af en toe een kansjes voor Rotterdam. En ze zeiden zelf tis bijna aan 100% procent afwerken. Alleen de Arno verscheuren (ex-Lommel sk). Die kon een potje ballen. Wat een goeie voetballer!

Voor de rest Gano was een ramp. Gano krijgt de bal, verliest de
Bal en krijgen direct een tegen aanval.

En voor de mensen met transferitis deze week mogen we zeker iets verwachten.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #87 Gepost op: juli 22, 2023, 05:28:49 pm »
Och, niet belangrijk, het is maar een oefenmatch ...

Offline Bossietj

  • Leden
  • Berichten: 17
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #88 Gepost op: juli 22, 2023, 05:51:50 pm »
Ergens goed dat we nu verliezen, zo wordt het nog eens benadrukt dat we achteraan versterking nodig hebben. Liever dan dit pas tijdens het seizoen te beseffen...

Geen drama, benieuwd naar de versterkingen die eraan komen.

Voor zij die de match gezien hebben, waren er lichtpuntjes in onze ploeg?

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 507
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #89 Gepost op: juli 22, 2023, 05:53:22 pm »
Toch ontgoocheld was echt niet goed. Weinig positieve zaken te melden

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.477
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #90 Gepost op: juli 22, 2023, 07:39:04 pm »
10 doelpunten geslikt in de laatste 3 duels. De verdediging is al 5 jaar een pijnpunt en vind dat er te weinig aan gedaan wordt. Zien ze dat niet in het bestuur ? Ik wil ook nog zeggen dat d'Hollander volgens mij niet de goede keuze is. Maar ja, we zullen wel zien hoe het verder verloopt met nog slechts 3 weken voor het competitiebegin.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 773
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #91 Gepost op: juli 22, 2023, 08:31:40 pm »
Achteraan moet er echt nog versterking bij, en laat ons hopen dat Gano nog vertrekt . Een 433 met vossen op de 9 en Dour en een nieuwe 11 op de flanken zie ik het goed komen. Gano moet echt weg want gaan hem nooit op de bank zetten .

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #92 Gepost op: juli 22, 2023, 08:42:28 pm »
Beelden gezien van de match
Middenveld wordt weer aan alle kanten overlopen ook.
Blijft rampzalig, hopelijk ziet men dat eens in.
Te traag, te statisch en geen druk op de bal! Gewoon echt een slecht middenveld

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.946
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #93 Gepost op: juli 22, 2023, 09:14:26 pm »
Idd.. zelfde essevee van de laatste 3-4j..
Geen snelheid van uitvoering.. 1 schijnbeweging.. iedereen d'r mist in..

Waarom terug met 5 achterin?

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #94 Gepost op: juli 22, 2023, 09:28:23 pm »
Verontrustend; al jaren ziet iedereen de problemen in de defensie en het verdedigende middenveld en er wordt werkelijk niets aan gedaan. Vreemd.

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #95 Gepost op: juli 22, 2023, 09:45:03 pm »
Kijk mensen stop eens met zagen over de problemen. We hebben gespeeld tegen Genk 2de in Belgische competitie en hebben daar een redelijk match gespeeld. Die ook al 3 weken langer aan de voorbereiding bezig was. Je hebt tegen Gent gespeeld die Europees vroeg aan de bak moet komen. Dan heb je tegen Rotterdam gespeeld die 1 al verder in de voorbereiding zat. Een ploeg is die is samengehouden. 6de heeft gespeeld in eredivisie. We hebben niet eens gespeeld met onze eerste of tweede doelman. En Rotterdam met hun eerste elftal. Dat ons middenveld overlopen is ga ik niet ontkennen, maar als je de match gezien hebt weet je wie de oorzaak was. En de oorzaak was Gano. En dobbels die echt een ramp was.

Als je op niet-objectieve beelden moet voortgaan is het al erg gekomen.

En van de transfers ja die waren er. Maar ze zijn heronderhandeld…. Reden cordier kan er geen bal van. En Caluwé heeft alles opnieuw gedaan. Dat is het verschil. Mijn bron zei letterlijk een kalf blijft een kalf je kunt er geen racepaard van maken.
 
En voor de rest … blijf gewoon rustig jullie kijken enkel naar de match! Niet naar het groter plaatje …

Hoe kortzichtig kunnen jullie niet zijn. Pfff

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 773
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #96 Gepost op: juli 22, 2023, 09:50:32 pm »
Idd.. zelfde essevee van de laatste 3-4j..
Geen snelheid van uitvoering.. 1 schijnbeweging.. iedereen d'r mist in..

Waarom terug met 5 achterin?

We hebben geen flankverdedigers die hun lijn kunnen aflopen gevolg we komen er aanvallend niet uit en we komen volk te kort op het middenveld. Die 5.3.2
Heeft voor onze degradatie gezorgd . Nu snap ik het ook niet meer,  niets geleerd uit de voorbije 2 seizoenen,  versterk die verdediging en ga voor 4.3.3  .  En Vossen OF Gano maar zeker niet alletwee.
En wat onze jeugdspelers betreft , ik heb ze vorig jaar regelmatig aan het werk gezien,  toptalenten zitten er zeker niet tussen.  Als je ziet hoe ze nu en tegen gent afgebluft e´ overlopen werden, ik vreesde hier al voor weinig 1ste of 2de klasse materiaal ( eigenlijk geen)

Offline revitdisgner

  • Leden
  • Berichten: 568
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #97 Gepost op: juli 22, 2023, 10:02:13 pm »
Idd.. zelfde essevee van de laatste 3-4j..
Geen snelheid van uitvoering.. 1 schijnbeweging.. iedereen d'r mist in..

Waarom terug met 5 achterin?

We hebben geen flankverdedigers die hun lijn kunnen aflopen gevolg we komen er aanvallend niet uit en we komen volk te kort op het middenveld. Die 5.3.2
Heeft voor onze degradatie gezorgd . Nu snap ik het ook niet meer,  niets geleerd uit de voorbije 2 seizoenen,  versterk die verdediging en ga voor 4.3.3  .  En Vossen OF Gano maar zeker niet alletwee.
En wat onze jeugdspelers betreft , ik heb ze vorig jaar regelmatig aan het werk gezien,  toptalenten zitten er zeker niet tussen.  Als je ziet hoe ze nu en tegen gent afgebluft e´ overlopen werden, ik vreesde hier al voor weinig 1ste of 2de klasse materiaal ( eigenlijk geen)
perfecte analyse !

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.244
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #98 Gepost op: juli 22, 2023, 10:04:56 pm »
Kijk mensen stop eens met zagen over de problemen. We hebben gespeeld tegen Genk 2de in Belgische competitie en hebben daar een redelijk match gespeeld. Die ook al 3 weken langer aan de voorbereiding bezig was. Je hebt tegen Gent gespeeld die Europees vroeg aan de bak moet komen. Dan heb je tegen Rotterdam gespeeld die 1 al verder in de voorbereiding zat. Een ploeg is die is samengehouden. 6de heeft gespeeld in eredivisie. We hebben niet eens gespeeld met onze eerste of tweede doelman. En Rotterdam met hun eerste elftal. Dat ons middenveld overlopen is ga ik niet ontkennen, maar als je de match gezien hebt weet je wie de oorzaak was. En de oorzaak was Gano. En dobbels die echt een ramp was.

Als je op niet-objectieve beelden moet voortgaan is het al erg gekomen.

En van de transfers ja die waren er. Maar ze zijn heronderhandeld…. Reden cordier kan er geen bal van. En Caluwé heeft alles opnieuw gedaan. Dat is het verschil. Mijn bron zei letterlijk een kalf blijft een kalf je kunt er geen racepaard van maken.
 
En voor de rest … blijf gewoon rustig jullie kijken enkel naar de match! Niet naar het groter plaatje …

Hoe kortzichtig kunnen jullie niet zijn. Pfff


Dat riedeltje werd de voorbije 2 jaren ook verteld…

En als je onze goals van tegen Genk bekijkt… ook 2 enorme flaters in hun verdediging daar
Het is onvoldoende op dit moment (op dit moment zeg ik dus) en men mag dat aankaarten!
Waarvoor dient een forum anders??

Op basis van wat ga jij af op een redelijke match in Genk? Je hebt het ook niet gezien

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.616
  • Essevee!
Re: Oefenprogramma 2023-2024
« Reactie #99 Gepost op: juli 22, 2023, 10:12:37 pm »
Kijk mensen stop eens met zagen over de problemen. We hebben gespeeld tegen Genk 2de in Belgische competitie en hebben daar een redelijk match gespeeld. Die ook al 3 weken langer aan de voorbereiding bezig was. Je hebt tegen Gent gespeeld die Europees vroeg aan de bak moet komen. Dan heb je tegen Rotterdam gespeeld die 1 al verder in de voorbereiding zat. Een ploeg is die is samengehouden. 6de heeft gespeeld in eredivisie. We hebben niet eens gespeeld met onze eerste of tweede doelman. En Rotterdam met hun eerste elftal. Dat ons middenveld overlopen is ga ik niet ontkennen, maar als je de match gezien hebt weet je wie de oorzaak was. En de oorzaak was Gano. En dobbels die echt een ramp was.

Als je op niet-objectieve beelden moet voortgaan is het al erg gekomen.

En van de transfers ja die waren er. Maar ze zijn heronderhandeld…. Reden cordier kan er geen bal van. En Caluwé heeft alles opnieuw gedaan. Dat is het verschil. Mijn bron zei letterlijk een kalf blijft een kalf je kunt er geen racepaard van maken.
 
En voor de rest … blijf gewoon rustig jullie kijken enkel naar de match! Niet naar het groter plaatje …

Hoe kortzichtig kunnen jullie niet zijn. Pfff
Waarom haalden ze Caluwé dan niet vroeger als hij toch alles heeft mogen herdoen? Nu zijn we weer weken verloren..