Auteur Topic: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School  (gelezen 82182 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #60 Gepost op: januari 27, 2017, 12:30:43 pm »
Binnenkort heb ik een afspraak met Dhr. Caers.

Zal ik es voorstellen om es een "EsseveeForum meet 'n greet" te doen op een van hun wedstrijden?
Lijkt me een leuk gegeven voor alle partijen?

Caers zet veel zaken van de soccer school op de FB pagina. Misschien is het nuttig dat daar ook een wedstrijdschema opkomt

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #61 Gepost op: januari 30, 2017, 06:07:06 pm »
Toch tegen mannen die 2-3 jaar ouder zijn.

Waar kan je hun matchen vinden? Zou ook graag eens een wedstrijdje meepikken

Woensdag speelt een mix van U16 - U 17 van Thomas Caers tegen het eerste elftal van Kluisbergen Sportief (tweede provinciale). De wedstrijd gaat door in Zulte en start om 19.30u.

Nuja, zal niet voor mij zijn... Dan zit ik in Eupen ;-)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline tomassi

  • Leden
  • Berichten: 303
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #62 Gepost op: januari 30, 2017, 07:40:35 pm »
Bedankt. Msh eens gaan piepen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #63 Gepost op: februari 02, 2017, 07:53:41 am »
Soccer school won met 5-1 van eerste ploeg van Kluisbergen (2e provinciale)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #64 Gepost op: februari 02, 2017, 08:21:11 am »
Soccer school won met 5-1 van eerste ploeg van Kluisbergen (2e provinciale)

Dat is al gene kattenpis meer. Zou graag hun niveau eens kennen, dus volgende keer nen eerste provincialer uitzoeken enzovoorts. Tot ze eens zelf op hun doos krijgen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.667
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #65 Gepost op: februari 02, 2017, 01:22:56 pm »
Soccer school won met 5-1 van eerste ploeg van Kluisbergen (2e provinciale)
Haha, die mannen van Kluisbergen gaan later kunnen zeggen dat ze tegen dienen en dienen speelden en dat het maar 5-1 was :D...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #66 Gepost op: februari 02, 2017, 03:10:45 pm »
als het effectief alleen maar gasten waren van 16-17 jaar en kluisbergen sportief met hun gewone ploeg speelde vind ik het best wel straf

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.189
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #67 Gepost op: februari 02, 2017, 03:46:57 pm »
Ikzelf ben actief in 2de provinciale.
Mocht iemand de opstelling hebben van Kluisbergen sportief, dan kan ol zeggen of het hun typeploeg was

Online Macl

  • Leden
  • Berichten: 63
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #68 Gepost op: februari 02, 2017, 03:59:35 pm »
als het effectief alleen maar gasten waren van 16-17 jaar en kluisbergen sportief met hun gewone ploeg speelde vind ik het best wel straf

Gemiddelde leeftijd soccerschool 15,5 jaar

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.679
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #69 Gepost op: februari 02, 2017, 07:54:24 pm »
Check dees (van de match gisteren tegen Kluisbergen)

https://www.facebook.com/1618469408366593/videos/1896921123854752/

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #70 Gepost op: februari 02, 2017, 08:33:13 pm »
Die jong gastjes, dat project.. ONGELOOFLIJK FANTASTISCH!

Waarschijnlijk iets dat niet zo vaak voorkomt in onze buurt en dus zeker iets om in te investeren!
One Essevee!

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #71 Gepost op: februari 02, 2017, 08:38:56 pm »
Die jong gastjes, dat project.. ONGELOOFLIJK FANTASTISCH!

Waarschijnlijk iets dat niet zo vaak voorkomt in onze buurt en dus zeker iets om in te investeren!

?


Offline youthsoccer

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #72 Gepost op: februari 03, 2017, 12:07:44 pm »
Was de eerste helft tegen het eerste elftal met ruststand 4-1 en met de helft bracht Kluisbergen Sport een 4 tal beloften in. Eindstand 5-1. 75% balbezit.
« Laatst bewerkt op: februari 03, 2017, 12:09:39 pm door youthsoccer »

Offline youthsoccer

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #73 Gepost op: februari 13, 2017, 02:06:05 pm »
Dit weekend speelden U17 Elite uit in RSC Anderlecht.Er deden 3 soccerschool spelers mee.Het werd uiteindelijk 4-4.Alle 4 de doelpunten werden door hen gemaakt.1x Anass Zaroury,1x Mo Bouchouari,2x Bryan Limbombe(nog steeds U16)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #74 Gepost op: februari 13, 2017, 03:48:23 pm »
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #75 Gepost op: februari 13, 2017, 05:36:42 pm »
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.

Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #76 Gepost op: februari 14, 2017, 09:05:59 am »
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.

Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?

Theo debuteerde bij ons op zijn 17e...Dus binnen hier en een jaar moeten ze er toch staan hoor, als het effectief talenten zijn.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #77 Gepost op: februari 14, 2017, 10:01:56 am »
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.

Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?

Theo debuteerde bij ons op zijn 17e...Dus binnen hier en een jaar moeten ze er toch staan hoor, als het effectief talenten zijn.
Als je echt talent hebt mag je heel jong zijn. Kansen krijgen in een ploeg is iets anders. Om de supporters en de media niet op u te krijgen moeten er nu eenmaal resultaten gehaald worden en dat is in vele gevallen moeilijk te combineren met het brengen van onervaren jeugdspelers. Jammer genoeg.
Als je hier al de commentaren leest - tijdens een in mijn ogen zeer goed seizoen - weet je wat het zal worden als er door de inbreng (wat ik zou toejuichen) van jeugd bv op plaats 10 tot 14 wordt gespeeld.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.652
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #78 Gepost op: februari 14, 2017, 10:33:43 am »
Zijn er eigenlijk al van die mannen die dicht bij de eerste ploeg staan? 16,17 jarige toptalenten zouden daar toch dichtbij moeten zijn. Denk maar aan Thielemans, Vandenborre, Kompany, Lukaku...Allen 16 jaar toen ze bij het eerste kwamen.

Bij die mannen(kes) is de situatie toch anders denk ik. Doordat ze de gewone jeugdreeksen niet doorlopen zijn ze op die leeftijd nog niet klaar voor eerste ploeg denk ik?

Theo debuteerde bij ons op zijn 17e...Dus binnen hier en een jaar moeten ze er toch staan hoor, als het effectief talenten zijn.

Zeker waar. Maar ik wilde eigenlijk zeggen dat die jongens denk ik niet direct klaar zijn voor eerste ploeg. Dat ze eerst wat moeten ontwikkelen bij de U17-U19- U21. Als dat goed gaat kunnen ze doorschuiven. Maar denk niet dat iemand direct bij A-ploeg zal geplaatst worden.

Offline youthsoccer

  • Leden
  • Berichten: 4
  • Essevee!
Re: Jeugdacademie Essevee / Essevee Soccer School
« Reactie #79 Gepost op: februari 15, 2017, 11:01:49 pm »
Vandaag speelden deze jongens(gemiddeld 15 jaar)zonder Mo Bouchouari en Limbombe en Zaroury 1 helft,tegen de U19 van Deinze.Ze wonnen 1-0 met 75% balbezit.Wie doorbreekt op 16 is eerder een uitzondering.