Auteur Topic: [10] HAZARD Thorgan  (gelezen 103259 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.230
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #80 Gepost op: januari 17, 2014, 11:09:31 am »
laatste persbericht ivm hazard weg op de website....
iemand naar training of zo?

Ik ga deze namiddag kijken (als het open training is natuurlijk), ben daar toch in de buurt.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #81 Gepost op: januari 17, 2014, 12:17:11 pm »
het lijkt er wel op dat euforiemomenten ons niet gegund worden : de dag na de bijna-titel-ervaring, komt pdc met zijn kwakkel op de proppen, we kunnen geen europese thuiswedstrijden spelen en nu we quasi zeker onze eerste gouden schoen hebben, begint hij tegen alle verwachtingen in te kwakkelen...


what doesn't kill you makes you stronger......

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #82 Gepost op: januari 17, 2014, 01:15:54 pm »
Spelers komen & gaan, trainers worden de wacht aangezegd.

Maar de supporters die blijven langs de zijkant staan.

Achterbaks, laag bij de grond, meer kan ik er niet van zeggen. Ie mag zijn emoties niet laten spelen dixit Junior een paar dagen terug in de krant.

Goed inkopen, mss Berrier were halen(is toch nog eigendom van ons), en Anderlecht met Hazard(op de bank mag hij volgens mij, want den John kan geen frans) op ulder doze geven.

Revenge will be sweet.




Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #83 Gepost op: januari 17, 2014, 01:29:39 pm »
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

callens500

  • Gast
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #84 Gepost op: januari 17, 2014, 01:56:20 pm »
http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cnt/DMF20140116_00931663

grappig om te zien welk soort supporters die hebben van anderlecht!!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #85 Gepost op: januari 17, 2014, 02:00:57 pm »
http://www.nieuwsblad.be/SportWereld/cnt/DMF20140116_00931663

grappig om te zien welk soort supporters die hebben van anderlecht!!

Die ga je bij elke club vinden hoor.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #86 Gepost op: januari 17, 2014, 02:26:45 pm »
Het grootste kalf is daar ook met zijn zegske.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-17/van-den-brom-ja-anderlecht-is-een-niveau-hoger-dan-zulte-waregem

En dury en vele andere belgische trainers zijn een paar niveaus hoger dan U.  Arrogante blaaskake.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #87 Gepost op: januari 17, 2014, 03:03:15 pm »
Het grootste kalf is daar ook met zijn zegske.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-01-17/van-den-brom-ja-anderlecht-is-een-niveau-hoger-dan-zulte-waregem

En dury en vele andere belgische trainers zijn een paar niveaus hoger dan U.  Arrogante blaaskake.

Meneer die dit seizoen al bijna 2 keer buiten lag.... ::)

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #88 Gepost op: januari 17, 2014, 04:40:31 pm »
Ben keer benieuwd wie de battle rond onze nr 10 gaat winnen ! Als Bico gaat verliezen zal ie steigeren denk ik ! Waarom brengt chelsea eigenlijk geen persbericht naar buiten rond deze soap ? Zouden al veel wijzer worden denk ik . Nu over de plas hoor je nooit zulke story's de kanaalbewoners gaan er van uit dat een contract een officieel papier is en bij verbreking horen daar centen bij tov de benadeelde partij dus herman je weet wat de doen ???????????????. Betalen of u kleppe houden .......

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #89 Gepost op: januari 17, 2014, 04:53:47 pm »
Als 2 honden vechten voor ??n been....t'zou me niets verwonderen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #90 Gepost op: januari 17, 2014, 05:01:07 pm »
Ben bijna zeker dat Thorgan onder enorme druk wordt gezet van Bico en nog andere personen.  Hoe hij dat interview gaf.  Volgens mij was dat in opdracht van.  Indien niet.  Kwil het niet weten met wat Bico allemaal kan dreigen en invloed kan uitoefenen op zo een jonge gasten.  Anderlecht, HLN en Bico ??n pot nat en spelen allen een smerig spelleke.  Vandenbempt kaart nog de vuile spelletjes aan van anderlecht en aahlt ze neer en tikt ze serieus op de vingers, op datzelfde uur komt HLN af met dat waregem en dury de grote boemannen zijn en niet anderlecht en bico.  Ik viel van mijn stoel met de zoveelste paarse HLN post op het net of in de krant.

Chelsea en zijn eigen pa gaven aan dat hij in Waregem moet blijven.  Weet niet wat je kan bijwinnen door 4 maand te spelen bij een ploeg die net iets hoger staat en uit de beker ligt en een drol van een trainer heeft.  Tergelijkertijd gaat hij van charmante en nuchtere jongen naar de boeman in het belgisch voetbal.  Na essevee kan hij en zal hij sowieso naar ploegen gaan die echt een stap vooruit zijn.  De enige die hier bij kan en zou winnen  is Bico.  Die is zeker pakken geld beloofd door Herman en anderlecht wil kost wat kost opnieuw 15 miljoen euro van de champions leage om de kloof uit te diepen op de rest.  Het is zo duidelijk als iets.  En daarbij gebruikt het de pers aan huis HLN die volgens mij ook wel centjes toegestoken krijgt of aanvragen krijgt van uit paarse hoek.  De vele dag allemaal en overdreven artikels vol leugens zijn zo overduidelijk opgezet spel.

Ik zou zeggen, geen fluitconcerten, dat helpt niets.  Maar wel gezangen en of spandoeken richting anderlecht, managers en bico en de pers (HLN).
« Laatst bewerkt op: januari 17, 2014, 05:04:51 pm door essevee007 »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #91 Gepost op: januari 17, 2014, 05:03:40 pm »
Waarom brengt chelsea eigenlijk geen persbericht naar buiten rond deze soap ? Zouden al veel wijzer worden denk ik .

Omdat heel dat Chelsea in geen nachten wakker ligt van Thorgan Hazard. Zouden die feitelijk weten dat Thorgan Hazard bestaat ?
Thorgan is indertijd naar Chelsea gegaan op nadrukkelijk is van Eden. Niet omwille van zijn kwaliteiten, maar omdat Eden het wou.

Offline ForzaESSEVEE

  • Leden
  • Berichten: 15
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #92 Gepost op: januari 17, 2014, 05:40:19 pm »
Anderlecht.. Zichzelf profileren in termen van professionaliteit, sportiviteit, fair-play, volwassenheid etc, maar als het erop aankomt.. Dan nog liever een club als Standard die mssn niet beter is op die vlakken, maar zich tenminste ook niet zo voordoet!

Toch denk ik dat de spelers, met of zonder Thorgan, hierdoor extra scherp zullen staan :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #93 Gepost op: januari 17, 2014, 05:43:06 pm »
Nu staat de standpunt omtrent Hazard van 14 januari terug op de site  ;D
Ze smijten het er vandaag eerst van en nu er terug op.  ???

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #94 Gepost op: januari 17, 2014, 05:48:34 pm »

Thorgan is indertijd naar Chelsea gegaan op nadrukkelijk is van Eden. Niet omwille van zijn kwaliteiten, maar omdat Eden het wou.

Omdat Bico het wou, anders kregen ze Eden niet?

Wat Thorgan zegt over Bico: "Ik vind het niet zo verwonderlijk dat mijn manager bepaalde zaken heeft afgedwongen bij de club. Bij Lille heeft Bico dat jaren ook voor Eden gedaan en in ruil liet hij mijn broer bij Lille zitten, ondanks de interesse van de topclubs. Nooit heeft dat de media gehaald."

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #95 Gepost op: januari 17, 2014, 06:45:37 pm »
Nu staat de standpunt omtrent Hazard van 14 januari terug op de site  ;D
Ze smijten het er vandaag eerst van en nu er terug op.  ???

Als Willy zegt dat petit Hazard blijft, dan blijft hij ! Punt aan de lijn !!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #96 Gepost op: januari 17, 2014, 06:47:58 pm »
Geert Titeca
17 minuten geleden

Vrienden,
in aanloop naar de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Racing Genk hadden wij vandaag als supportersfederatie een gesprek met zowel onze coach Francky Dury als met onze voorzitter Carl Balli?re.
Zij bevestigden ons dat het standpunt van de club onveranderd blijft en dat Thorgan Hazard onder geen beding mag vertrekken. Daar zullen zij alles voor doen. Ook Thorgan bevestigde reeds dat, indien er geen transfer komt, hij zich volledig voor Essevee zal blijven inzetten.
Zondag willen wij er dan ook met spelers en supporters alles aan doen om de drie punten thuis te houden en vragen wij u allen ook Thorgan volop te steunen. Hij heeft ons reeds veel gegeven en zal dat zeker nog doen.
Er werd ons tevens bevestigd dat er nog versterking op komst is.
"History together" zal ook dit jaar geen lege slogan zijn !
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.780
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #97 Gepost op: januari 17, 2014, 07:15:15 pm »
fluiten is in geen geval nodig
en voor de rest is het afwachten.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #98 Gepost op: januari 17, 2014, 07:17:26 pm »
Aanmoedigen ga ik al zeker niet doen.. daarvoor waren zijn woorden na de bekermatch veel te scherp. Zoiets zeg je niet op de nationale tv over je huidige ploeg en ploegmaats. Gebrek aan respect gewoon!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [10] HAZARD Thorgan
« Reactie #99 Gepost op: januari 17, 2014, 08:51:57 pm »
Aanmoedigen ga ik al zeker niet doen.. daarvoor waren zijn woorden na de bekermatch veel te scherp. Zoiets zeg je niet op de nationale tv over je huidige ploeg en ploegmaats. Gebrek aan respect gewoon!


Wie maakt geen fouten?  Die gast is pas 21 en wordt langs alle kanten zijne kop zotgemaakt.  Iedere esseveevoetballer zou naar anderlecht gaan mochten ze de kans hebben.  Voor hazard hoeft dit niet, aangezien hij sowieso volgend jaar naar een veel betere competitie kan.

Het stadion moet 90minuten kolken... wij houden het been stijf en Mario Been mag het afbollen na de afstraffing......