Auteur Topic: [10] GOVEA Omar  (gelezen 21869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.113
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #40 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:28:38 pm »
Ollezins were goe reclame voor de club. Enigste dat je kan doen als club is serieuze boete geven anders zit er nie veel op vrees ik .

Offline varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #41 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:31:10 pm »
Ollezins were goe reclame voor de club. Enigste dat je kan doen als club is serieuze boete geven anders zit er nie veel op vrees ik .
Verkopen/ruilen zal ook niet meer lukken, vrees ik.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #42 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:39:20 pm »
Ja man, dit is niet goed,als club kan je dit enkel maar veroordelen.  Dit doet mij denken aan Lepoint-Bruzesse toen die bij Gent speelden.
Ik veroordeel zo'n gedrag tot en met,maar toen ik 21 jaar was reed ik ook een paar keer dronken,idioot die ik toen was,gelukkig zonder erg,ik hoop dat Govea tot inkeer komt en dat hij beseft dat het nog veel erger kon zijn! 

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #43 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:53:26 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake. 

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #44 Gepost op: augustus 02, 2020, 02:59:34 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.
ex-medewerkers... 😉

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #45 Gepost op: augustus 02, 2020, 03:45:38 pm »
Nul begrip voor mensen die dronken achter een stuur gaan zitten en dan ook nog eens voor een ongeluk zorgen.

Weg ermee, niet in mijn club. Al zeker niet als je nog nul komma nul hebt gepresteerd.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #46 Gepost op: augustus 02, 2020, 04:11:34 pm »
Naar de B kern met die jongen.
SV TILL I DIE

Offline Esseveefan1

  • Leden
  • Berichten: 23
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #47 Gepost op: augustus 02, 2020, 05:22:59 pm »
Naar de B kern met die jongen.
Of naar de Z-kern. Zoals Leye😁

Offline Gruunwit

  • Leden
  • Berichten: 139
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #48 Gepost op: augustus 02, 2020, 06:20:00 pm »
Toen ik dit nieuws las, moest ik spontaan aan de woorden van de CEO van de Groupe Ghistelinck denken, toen het sponsorcontract verlengd werd.
"Dit is een overeenkomst die berust op vertrouwen, weinig woorden en veel daden".

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #49 Gepost op: augustus 02, 2020, 07:19:40 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.

Zij maar zeker, uit heel goeie bron. En die zijn idd nie veel beter en heel die familie ligt dan ook terecht buiten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #50 Gepost op: augustus 02, 2020, 07:32:00 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.

Zij maar zeker, uit heel goeie bron. En die zijn idd nie veel beter en heel die familie ligt dan ook terecht buiten.
Allez Vidmar, dat meen je toch niet?  Als dit waar is dan schort er toch iets aan de medische begeleiding van onze spelers,worden die dan niet getest?    Dat is toch traceerbaar, ik ken er geen jota van, maar indien een speler een gebruiker is van drugs dan moet dit toch geweten zijn in de club, dankzij testen(ik denk toch dat onze spelers toch vrij regelmatig worden getest, of ben ik mis?).

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #51 Gepost op: augustus 02, 2020, 07:50:05 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.

Zij maar zeker, uit heel goeie bron. En die zijn idd nie veel beter en heel die familie ligt dan ook terecht buiten.
Allez Vidmar, dat meen je toch niet?  Als dit waar is dan schort er toch iets aan de medische begeleiding van onze spelers,worden die dan niet getest?    Dat is toch traceerbaar, ik ken er geen jota van, maar indien een speler een gebruiker is van drugs dan moet dit toch geweten zijn in de club, dankzij testen(ik denk toch dat onze spelers toch vrij regelmatig worden getest, of ben ik mis?).

Kan niet he.
Tuurlijk worden spelers getest.
Er bestaat ook zoiets als dopingtesten. Als je daar betrapt wordt sta je eventjes aan de kant (zie Kumordzi, marihuana bij hem denk ik)

Online essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 65
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #52 Gepost op: augustus 02, 2020, 07:54:47 pm »
Govea reed namelijk ook met de wagen van Zarandia. Was een Mercedes met Pools nummerplaat. Dus geen wagen van de ploeg.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #53 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:00:10 pm »
Govea reed namelijk ook met de wagen van Zarandia. Was een Mercedes met Pools nummerplaat. Dus geen wagen van de ploeg.

Alle 2 buiten, punt uit
Sportief geen groot verlies, en financieel 2 kerels die meer dan degelijk verdienen.
Govea drinkt bijna alle dagen, en Zarandia sleept al overgewicht mee sinds zijn aankomst in 2019.

Vind je een ploeg die er nog wat geld voor wil geven, des te beter.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #54 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:08:22 pm »
Toen ik dit nieuws las, moest ik spontaan aan de woorden van de CEO van de Groupe Ghistelinck denken, toen het sponsorcontract verlengd werd.
"Dit is een overeenkomst die berust op vertrouwen, weinig woorden en veel daden".
rijdt rond in een andere Mercedes dan de rest
« Laatst bewerkt op: augustus 02, 2020, 08:12:49 pm door Boer uit Waregem »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #55 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:10:18 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.

Zij maar zeker, uit heel goeie bron. En die zijn idd nie veel beter en heel die familie ligt dan ook terecht buiten.
Wordt coke niet opgespoord tijden dopingcontroles?

Werd die hele familie buiten gegooid of hielden sommigen de eer aan zichzelf?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #56 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:11:42 pm »
Govea reed namelijk ook met de wagen van Zarandia. Was een Mercedes met Pools nummerplaat. Dus geen wagen van de ploeg.
zeker dat ni zijnen is?
rijdt toch in een matte mercedes?

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #57 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:12:56 pm »
Buiten dermee. Vuil cokesnuivend Mexicaantje.
Nu al coke ook?  Zoals die vuile Vlaamse medewerkers van onze club die een leegstaand appartement van de club gebruikten om drugs te gebruiken?  Dat hij van Mexico komt doet hier niks ter zake.

Zij maar zeker, uit heel goeie bron. En die zijn idd nie veel beter en heel die familie ligt dan ook terecht buiten.
Wordt coke niet opgespoord tijden dopingcontroles?

Werd die hele familie buiten gegooid of hielden sommigen de eer aan zichzelf?
Ja, coke wordt gecontroleerd tijdens dopingtests.

Online essevee;)

  • Leden
  • Berichten: 65
  • Essevee!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #58 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:20:44 pm »
Govea reed namelijk ook met de wagen van Zarandia. Was een Mercedes met Pools nummerplaat. Dus geen wagen van de ploeg.
zeker dat ni zijnen is?
rijdt toch in een matte mercedes?

Is een veronderstelling door het Poolse nummerplaat is en aangezien Zarandia daar nog gespeeld heeft.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] GOVEA Omar
« Reactie #59 Gepost op: augustus 02, 2020, 08:29:16 pm »
Govea reed namelijk ook met de wagen van Zarandia. Was een Mercedes met Pools nummerplaat. Dus geen wagen van de ploeg.
zeker dat ni zijnen is?
rijdt toch in een matte mercedes?

Is een veronderstelling door het Poolse nummerplaat is en aangezien Zarandia daar nog gespeeld heeft.

't is een Portugese nummerplaat, geen Poolse ;)