KVK - Lokeren : 7223 toeschouwers.
Zulte Waregem - Westerlo 6638 toeschouwers.
Frappant.
Toch 6000 abonnees bij jullie?
Door de push van de abonnees zijn er wat minder losse tickets, dat is nu eenmaal onvermijdelijk en Westerlo was in die zin niet de meest attractieve affiche.
Als ik het eens bekijk op transfermarkt: KVK zat altijd tussen de zes en de achtduizend. Nu blijft dat op gemiddeld 6000 en ere wie ere toekomt, das proper gedaan gezien de mindere affiches en de staat van jullie infrastructuur. Maar zelfs bij promotie gaat daar niet plots nog een pak bijkomen en ik ben benieuwd of het bij een tweede jaar in tweede ook zo blijft.
Langs onze kant waren we van de hoogtij dagen (9500) afgezakt naar 7500 voor de degradatie. Die kostte ons er 1500 à 2000, maar nu zijn we terug op 7500 (Transfermarkt zegt 7000, maar hun cijfers zitten mis voor de match tegen Cercle: die 2000 moet 6000 of 7000 zijn). Hopelijk dat de match tegen Anderlecht dat nog een kleine boost kan geven, das een affiche waarvoor de mensen toch buitenkomen.
Lang verhaal kort, de cijfers zijn door de band vrij gelijkaardig.
Indien dit klopt: merci voor de financiële bijdrage.
Je weet wat ze zeggen, beter een goeie buur dan een verre vriend.
(Alle gekheid op een stokje, ik denk dat 95% hier geweld veroordeeld, ongeacht de zijde waar het van komt)