Auteur Topic: Problemen tijdens de match  (gelezen 21219 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dienstman-inkom

  • Leden
  • Berichten: 208
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #140 Gepost op: april 03, 2008, 08:41:04 pm »
Abo's zijn strik persoonlijk volgens het regelment op de achterkant.
Maar niet te controleren enkel duidelijk wanneer een man met een abo van een vrouw komt of omgekeerd;
Meer dan een opmerking kan je dan ook niet verwachten al mag het niet. Ook abo's op naam van Firma's bestaan.
voor ik mijn abo kocht in vak T heb ik gevraagd of je het mocht doorgeven, dit kon alleen als je een abo nam zonder foto (dus geen jeugdabo). ik heb dan ook een abo genomen van ?120 en dan kon ik het zonder problemen doorgeven... dat hebben ze zelf gezegd bij svzw

heb ook een abo met foto... nen maat van mij is omdat ik niet kon ook al eens komen kijken met mijn abo. Die aan de inkom kijken daar echt niet naar en kijken er gwn naar of ze in het goeie gaatje knippen ;)

Ook abo met foto en khebbet eens doorgegeven aan mijn vriendin zelfs en ze hebben het niet eens opgemerkt. Is zo al enkele keren gebeurd in de laatste jaren, dus veel controle is er niet. Ook of je effectief op je plaats zit tijdens de wedstrijd wordt niet gecontroleerd. Ik verzet mij regelmatig wel eens (als het tegen kleinere ploegen zijn).

Niet veel controle?? 2000 man op tribune Q met 2 aan den ingang. We zijn al tevreden dat iedereen een geldige kaart heeft voor de juiste tribune en juiste wedstrijd. Een dienstman heeft niet de bevoegdheid om de identiteit te controleren. Dat is strikte bevoegdheid van de politie. Dus echt optreden kunnen we toch niet met een geldige kaart of abo.

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #141 Gepost op: april 13, 2008, 10:14:04 am »
@ Deroose,

Net hetzelfde meegemaakt in vak O ,voor volgende belachelijke redenen werd 3 maand stadionverbod en 250 ? boete opgelegt ( = minimum straf)
- te lang rechtstaan na het maken van een doelpunt van SVZW
- met beide handen zwaaien in de richting van de wand
- met 1 hand wuiven naar de wand en hierbij een glimlach op het gezicht

Kheb het dossier volledig doorgenomen en het is net alsof we het grootste krapuul uit de omstreek zijn !

heb mij ook geinformeerd in hoeverre het zin had om naar de rechtbank te stappen, en ik ben nogal rap tot de conclusie gekomen dat dit weinig zin zou hebben, blijkbaar kan men in Belgie bijna alles plaatsen onder "aanzet tot haat en agressie " zoals omschreven in de voetbalwet.

Heb geen bericht ontvangen om ABO in te leveren.
Voor volgend seizoen zal ik me zeker ergens anders plaatsen en zeker niet meer in O , desnoods koop ik geen ABO meer !
Destijds in Q v???l meer ambinace en sfeer gemaakt , nu is er boven geen ambinace of sfeer , behalve een keer een minutje "boere" roepen na het scoren van een goal is er niet veel meer te beleven.
Als ge dan ne keer een poging doet om er wat leven in te krijgen edde stadionverbod aan u been!

RK



Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #142 Gepost op: april 13, 2008, 01:20:04 pm »

Net hetzelfde meegemaakt in vak O ,voor volgende belachelijke redenen werd 3 maand stadionverbod en 250 ? boete opgelegt ( = minimum straf)
- te lang rechtstaan na het maken van een doelpunt van SVZW
- met beide handen zwaaien in de richting van de wand
- met 1 hand wuiven naar de wand en hierbij een glimlach op het gezicht



Onvoorstelbaar, en al zeker als je ziet dat de bezoekende fans vaak in de hekkens hangen gelijk wilde beesten, staan uitdagen dat het geen naam heeft, en er altijd mee wegkomen.

Online mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #143 Gepost op: april 13, 2008, 01:33:07 pm »
Politie heeft het altijd gemund op de zwakkere!!! Bedoel gewoon dat wij geen reputatie hebben als anderlecht, brugge, standard, antwerp, ...

Van die zijn ze bang net van alle andere criminelen!!! ALs je een oproep doet voor een inbraak komen ze 45 minuten later!!! Terwijl het politiebureau vijf minuten ver is!!!

Offline deroose

  • Leden
  • Berichten: 217
Re: Problemen tijdens de match
« Reactie #144 Gepost op: april 13, 2008, 06:05:46 pm »
@ Deroose,

Net hetzelfde meegemaakt in vak O ,voor volgende belachelijke redenen werd 3 maand stadionverbod en 250 ? boete opgelegt ( = minimum straf)
- te lang rechtstaan na het maken van een doelpunt van SVZW
- met beide handen zwaaien in de richting van de wand
- met 1 hand wuiven naar de wand en hierbij een glimlach op het gezicht

Kheb het dossier volledig doorgenomen en het is net alsof we het grootste krapuul uit de omstreek zijn !

heb mij ook geinformeerd in hoeverre het zin had om naar de rechtbank te stappen, en ik ben nogal rap tot de conclusie gekomen dat dit weinig zin zou hebben, blijkbaar kan men in Belgie bijna alles plaatsen onder "aanzet tot haat en agressie " zoals omschreven in de voetbalwet.

Heb geen bericht ontvangen om ABO in te leveren.
Voor volgend seizoen zal ik me zeker ergens anders plaatsen en zeker niet meer in O , desnoods koop ik geen ABO meer !
Destijds in Q v???l meer ambinace en sfeer gemaakt , nu is er boven geen ambinace of sfeer , behalve een keer een minutje "boere" roepen na het scoren van een goal is er niet veel meer te beleven.
Als ge dan ne keer een poging doet om er wat leven in te krijgen edde stadionverbod aan u been!

RK



idd belachelijk , maarja ze zouden geen werk meer hebben zeker!
Volgend jaar terug abo maar niet meer in O hoor
ja op mijn pv werd ik ook beschreven als het grootste krapui van waregem en omsteken