Auteur Topic: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)  (gelezen 39000 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
[TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Gepost op: september 21, 2018, 11:09:00 pm »
Zalige tifo weer van SLC ...

Wie foto's heeft, post ze hier aub.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #1 Gepost op: september 21, 2018, 11:10:20 pm »
:o


Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #2 Gepost op: september 21, 2018, 11:13:18 pm »
 :D

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #3 Gepost op: september 21, 2018, 11:40:11 pm »
Mooi. Alle respect.

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #4 Gepost op: september 22, 2018, 12:41:15 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #5 Gepost op: september 22, 2018, 10:48:01 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #6 Gepost op: september 22, 2018, 10:49:39 am »
Nog paar ...


Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #7 Gepost op: september 22, 2018, 11:21:44 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?
Kan absoluut niet. Onze tifo is nooit getest geweest zodat deze volledig zichtbaar zou zijn. Het is ons een raadsel. Al vind ik het maar een slap antwoord als ze effetief het ontwerp kenden.
South Lane Crew.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #8 Gepost op: september 22, 2018, 11:25:31 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?
Kan absoluut niet. Onze tifo is nooit getest geweest zodat deze volledig zichtbaar zou zijn. Het is ons een raadsel. Al vind ik het maar een slap antwoord als ze effetief het ontwerp kenden.

Wat was k*k hun antwoord mss, want dat is me ontgaan door deze héél prachtige tifo.

De mensen van SLC mogen heel trots zijn op zichzelf!!!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #9 Gepost op: september 22, 2018, 11:49:13 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?

Kortrijk is in de namiddag hun spandoek komen testen. Bij die test is de doek gescheurd. Waarschijnlijk te wijten aan slechte kwaliteit doek, slechte voorbereiding en onkunde, voor zover we van het clubpersoneel gehoord hebben. Doek is niet verboden geweest.
Op vlak van tifo's, spandoeken en etc komen ze nog niet tot aan onze enkels. Over het sportieve gaan we niet spreken
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #10 Gepost op: september 22, 2018, 11:56:51 am »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?
Kan absoluut niet. Onze tifo is nooit getest geweest zodat deze volledig zichtbaar zou zijn. Het is ons een raadsel. Al vind ik het maar een slap antwoord als ze effetief het ontwerp kenden.

Sterker nog. Gisterenavond was het voor iedereen die er aan mee werkte, de eerste keer dat we dit doek in zijn volledigheid zagen.
No pain, no gain.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #11 Gepost op: september 22, 2018, 12:10:04 pm »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?
Kan absoluut niet. Onze tifo is nooit getest geweest zodat deze volledig zichtbaar zou zijn. Het is ons een raadsel. Al vind ik het maar een slap antwoord als ze effetief het ontwerp kenden.

Sterker nog. Gisterenavond was het voor iedereen die er aan mee werkte, de eerste keer dat we dit doek in zijn volledigheid zagen.

Dus een mol?  :-X

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #12 Gepost op: september 22, 2018, 12:13:20 pm »
Hoe komt het dat k*k blijkbaar al van deze tifo wist en al een antwoord klaar had op spandoek?
Wie is de mol?

Ik heb "van horen zeggen" dat KVK een andere tifo had en die is verboden omdat iemand van hen bijna over de rand was gevallen. Die kwamen ze eerder hangen blijkbaar ...

... mogelijks hebben ze de onze dan gezien en snel een antwoord gemaakt? Mss kan Tappi dat bevestigen?
Kan absoluut niet. Onze tifo is nooit getest geweest zodat deze volledig zichtbaar zou zijn. Het is ons een raadsel. Al vind ik het maar een slap antwoord als ze effetief het ontwerp kenden.

Sterker nog. Gisterenavond was het voor iedereen die er aan mee werkte, de eerste keer dat we dit doek in zijn volledigheid zagen.

Dus een mol?  :-X

Tijd zal raad brengen.
No pain, no gain.

Offline mikkie

  • Leden
  • Berichten: 9
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #13 Gepost op: september 22, 2018, 03:13:36 pm »
Volgende tifo mss iets met een mol doen ?

Offline minos

  • Leden
  • Berichten: 53
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #14 Gepost op: september 22, 2018, 05:40:13 pm »
Prachtwerk! Klasse van allen die er aan hebben gewerkt! Respect en alles wat je maar kan bedenken, maar begrijpen de spelers dit wel? Zijn ze zich bewust van wat er wordt gevraagd?
Toch blijf ik er bij : moedige kerels die dit hebben verwezenlijkt.
Shame voor dezen waarvoor het was bedoeld. Ze hebben iets recht te zetten; vraag is enkel : wanneer?

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #15 Gepost op: september 22, 2018, 06:49:24 pm »
Prachtwerk! Klasse van allen die er aan hebben gewerkt! Respect en alles wat je maar kan bedenken, maar begrijpen de spelers dit wel? Zijn ze zich bewust van wat er wordt gevraagd?
Toch blijf ik er bij : moedige kerels die dit hebben verwezenlijkt.
Shame voor dezen waarvoor het was bedoeld. Ze hebben iets recht te zetten; vraag is enkel : wanneer?
Prachtige tyfo!! CHAPEAU

Offline sjotterke12

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #16 Gepost op: september 24, 2018, 12:05:05 pm »
Groot gelijk tappi, die van de veekaa komen zeker niet tot aan jullie enkelkes qua tifo's... mss eens de stront uit uw ogen doen. Nogmaals bedankt voor het ontvangstcomité vrijdagmiddag, dit werd ten zeerste geaprecieerd. Nog veel succes met het vinden van jullie mol die ons jullie ontwerp doorstuurde... Trots op onze club, altijd en overal. Doei 👋🏼
« Laatst bewerkt op: september 24, 2018, 12:16:03 pm door sjotterke12 »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #17 Gepost op: september 24, 2018, 12:57:21 pm »
Groot gelijk tappi, die van de veekaa komen zeker niet tot aan jullie enkelkes qua tifo's... mss eens de stront uit uw ogen doen. Nogmaals bedankt voor het ontvangstcomité vrijdagmiddag, dit werd ten zeerste geaprecieerd. Nog veel succes met het vinden van jullie mol die ons jullie ontwerp doorstuurde... Trots op onze club, altijd en overal. Doei 👋🏼

Hey, welkom op ons forum!
'T is bij jullie precies niet leuk genoeg?
Kijk, jullie hebben in mijn ogen 1 prachtige actie gemaakt. Dat was die bij een thuismatch op de oude Bezoekerstribune. De rest zijn in mijn ogen een paar vodden. Afbeeldingen zijn nooit echt duidelijk en de ondersteunende teksten zwak. Maar da's natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Geniet trouwens van jullie overwinning. Was wel al even geleden dat jullie nog even konden lachen hé. Wat was het, acht jaar? Jullie overwinning nu, zal niks aan het feit veranderen dat jullie nog steeds hopeloos achter ons aan blijven hinken.
Dat we met een mol zitten, dat was ons ondertussen al duidelijk. Geen nood, een goeie boer weet een mol wel te vinden. Maar ik kan het niet laten om toch nog te vermelden dat jullie reactie op ons doek toch wel héél erg zwak was... Hoe is het trouwens met dat andere spandoek, die zo mooi scheurde bij jullie test? Knoeiers...
En nu, hup, terug naar je eigen forum. Doei!
No pain, no gain.

Offline sjotterke12

  • Leden
  • Berichten: 3
  • Essevee!
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #18 Gepost op: september 24, 2018, 02:03:45 pm »
Waar haal jij het vandaan dat ons doek gescheurd is 😂 is nog perfect bruikbaar, we hebben zelf beslist tifo te annuleren door de hevige wind in het uitvak... voor de veiligheid van onze mede supporters. Of ik aant zeveren ben? Naaah denk het niet. En over ons vodden? Mss eens je boerebril afdoen... Al zeg ik het zelf, wij leveren prachtig werk. Wat jij trouwens ook lult over dat achterophinken... Iets op jullie palmares en wij niet. Who cares? Clubliefde heeft niks met succes te maken. Twas dan mss wel al 8jaar geleden toen we nog eens wonnen op het veld, we hebben ook deze keer qua sfeer opnieuw gewonnen, want zoals altijd wast opnieuw een thuismatch 🙃

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [TIFO] Essevee vs KVK (21/09/2018)
« Reactie #19 Gepost op: september 24, 2018, 02:39:31 pm »
Waar haal jij het vandaan dat ons doek gescheurd is 😂 is nog perfect bruikbaar, we hebben zelf beslist tifo te annuleren door de hevige wind in het uitvak... voor de veiligheid van onze mede supporters. Of ik aant zeveren ben? Naaah denk het niet. En over ons vodden? Mss eens je boerebril afdoen... Al zeg ik het zelf, wij leveren prachtig werk. Wat jij trouwens ook lult over dat achterophinken... Iets op jullie palmares en wij niet. Who cares? Clubliefde heeft niks met succes te maken. Twas dan mss wel al 8jaar geleden toen we nog eens wonnen op het veld, we hebben ook deze keer qua sfeer opnieuw gewonnen, want zoals altijd wast opnieuw een thuismatch 🙃

Ik moet je gelijk geven. Clubliefde heeft niks te maken met succes. Maar als je dan toch zoveel van je clubje houdt.. Wat doe jij dan op het forum van de vijand?

Verder spreek je vooral over beter zijn in zaken die we niet kunnen meten. Jullie leveren prachtig werk, volgens jezelf. Mag je gerust denken, ieder zijn mening. Maar ik vrees dat je hier op weinig bijval zal kunnen rekenen. Over de sfeer... Moeilijk dergelijke zaken uit te maken als je in het bezoekersvak zit of in ons tribune. Als wij bij jullie spelen, net dezelfde situatie. Wij gaan zeggen dat wij beter zijn, jullie gaan zeggen dat jullie beter zijn. Enkel de mensen op de andere tribunes gaan dit kunnen verklaren. En afhankelijk van in welk stadion we spelen, zal waarschijnlijk steeds de thuisploeg genoemd worden.

Over dat achterophinken, was ik trouwens bloedserieus. Je mag dan wel spreken over " clubliefde heeft daar niks mee te maken " maar dat doet niks af van het feit dat het gewoon zo is. Ik maak even een lijstje:
-2x bekerwinst.
-Vicekampioen.
-Meerdere malen Europees gespeeld.
-Er werd bij ons een gouden schoen gewonnen. Alsook een ebbenhoute
-Wij bouwen momenteel aan een nieuw stadion.
-Nieuw oefencomplex.
-Meer deelnames aan PO1.
-Beter percentage aanwezige thuis- en uitfans.
-Onze ziel niet verkocht aan een Maleisische zot.
Ik kan zo nog wel even doorgaan. En da's alleen nog maar sinds 2001. Als ik de feiten er moet bijhalen van SV Waregem, dan zijn jullie al helemaal verloren. Zoals ik zei... Hopeloos achterop.

We zien elkaar terug rond kerst. Tot dan.
« Laatst bewerkt op: september 24, 2018, 02:59:06 pm door tappi »
No pain, no gain.