Auteur Topic: anti censuur op dit forum  (gelezen 108589 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #20 Gepost op: september 30, 2009, 08:41:38 pm »
*ween* *ween*, sebiet gaan we hier nog janken voor diene sukkelaar..
Nee, ff serieus gelijk iemand gepost heeft, al winnen we nog de champions league met Dury (bij manier van spreken) dan nog zou het allemaal negativisme van zijne kant.
Kritiek mag en MOET vooral om iedereen scherp te houden, maar dat "in de grond boren zonder reden"  Ahja dat we hier weer tijd aan spenderen..

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #21 Gepost op: oktober 01, 2009, 09:39:01 am »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)
essevee till i die!!!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #22 Gepost op: oktober 01, 2009, 09:54:53 am »
Op zich stoorde ik me niet echt aan die berichten maar leuk is anders.

Los daarvan, wat ik nooit begrepen heb is dat je als supporter voortdurend negatief kunt doen over uw eigen ploeg, zelfs in periodes waar het goed gaat. Is dat een vorm van SM? Zeker voor iemand die iedere wedstrijd bijwoont en mede daardoor heb ik altijd een respect gehad voor die persoon. Trouwens voor iedereen die week in week uit op post is. Wat ik me dan afvraag is hoe een dergelijk persoon de wedstrijd beleefd. Is die voortdurend kritisch of positief? En welk gevoel ervaart men na de match. Er gaat niets boven de kick die je ervaart als supporter als uw ploeg wint. Maar je kan ook elke week gaan kijken om ze te zien verliezen...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #23 Gepost op: oktober 01, 2009, 12:55:05 pm »
Op zich stoorde ik me niet echt aan die berichten maar leuk is anders.

Los daarvan, wat ik nooit begrepen heb is dat je als supporter voortdurend negatief kunt doen over uw eigen ploeg, zelfs in periodes waar het goed gaat. Is dat een vorm van SM? Zeker voor iemand die iedere wedstrijd bijwoont en mede daardoor heb ik altijd een respect gehad voor die persoon. Trouwens voor iedereen die week in week uit op post is. Wat ik me dan afvraag is hoe een dergelijk persoon de wedstrijd beleefd. Is die voortdurend kritisch of positief? En welk gevoel ervaart men na de match. Er gaat niets boven de kick die je ervaart als supporter als uw ploeg wint. Maar je kan ook elke week gaan kijken om ze te zien verliezen...
Geloof mij vrij: in vak P zit er ergens achter mij een kerel die bij ELKE verkeerde bal van Essevee de speler in kwestie voor een hele tribune een veeg uit de pan geeft. En met ELKE bedoel ik werkelijk ELKE verkeerde bal... Er zijn dus supporters die menen dat ze enkel hun stem moeten laten horen als het slecht is...
Ook Dury krijgt er tijdens elke match een keer of 5 van langs.
Ik erger mij ook soms als het spel niet goed is, maar ik erger mij nog veel meer aan die aap die:
- roept dat Nfor zelfs zonder contact al gaat liggen
- Buysse na elke achteruit-pas uitmaakt omdat de pas niet vooruit was
- roept dat Lutte op geen ei kan schoppen
- Berrier ne leegganger is die nie wil lopen
- D'Haene telkens beschimpt als ie eens een steek laat vallen
- Meert uitmaakt als ie nog maar aan de bal komt
- roept dat "Dury iets moet DOEN" terwijl er al 3 wissels zijn geweest

Ik sta jouw mening bij: ik begrijp dat ook niet. Ik roep maar al te graag "goe gespeeld, schone bal, ..." Maar dat heb ik van dit heerschap nog NOOIT gehoord. En ik denk dat dit op het forum een beetje hetzelfde is met superjood...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #24 Gepost op: oktober 01, 2009, 04:39:41 pm »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)

Zou het toeval zijn dat we al met drie mensen zijn die die mening hebben?  ???

Stop gewoon met hier te posten over hoe slecht superjood wel niet was... Alle posts die hier komen om te zeggen dat je het terecht vindt dat hij geband is, bewijzen meteen je ongelijk. Je doet negatief op het forum zonder dat daar een reden voor is die met voetbal te maken heeft.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #25 Gepost op: oktober 01, 2009, 04:53:59 pm »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)

Zou het toeval zijn dat we al met drie mensen zijn die die mening hebben?  ???

Stop gewoon met hier te posten over hoe slecht superjood wel niet was... Alle posts die hier komen om te zeggen dat je het terecht vindt dat hij geband is, bewijzen meteen je ongelijk. Je doet negatief op het forum zonder dat daar een reden voor is die met voetbal te maken heeft.

Qu??

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #26 Gepost op: oktober 01, 2009, 07:04:59 pm »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)

Zou het toeval zijn dat we al met drie mensen zijn die die mening hebben?  ???

Stop gewoon met hier te posten over hoe slecht superjood wel niet was... Alle posts die hier komen om te zeggen dat je het terecht vindt dat hij geband is, bewijzen meteen je ongelijk. Je doet negatief op het forum zonder dat daar een reden voor is die met voetbal te maken heeft.

Qu??

Jullie kakken op superjood dat hij negatief doet op het forum zonder dat het voetbal er toe doet.
Wat doen jullie nu ?
Jullie doen negatief op het forum zonder dat het voetbal er toe doet. Of dat nu over een persoonlijke haat tegen Dury of superjood is, maakt voor mij niets uit.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #27 Gepost op: oktober 01, 2009, 07:11:24 pm »
En ondertussen twee pagina's hierover... Niveau?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #28 Gepost op: oktober 01, 2009, 07:17:20 pm »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)

Zou het toeval zijn dat we al met drie mensen zijn die die mening hebben?  ???

Stop gewoon met hier te posten over hoe slecht superjood wel niet was... Alle posts die hier komen om te zeggen dat je het terecht vindt dat hij geband is, bewijzen meteen je ongelijk. Je doet negatief op het forum zonder dat daar een reden voor is die met voetbal te maken heeft.

Qu??

Jullie kakken op superjood dat hij negatief doet op het forum zonder dat het voetbal er toe doet.
Wat doen jullie nu ?
Jullie doen negatief op het forum zonder dat het voetbal er toe doet. Of dat nu over een persoonlijke haat tegen Dury of superjood is, maakt voor mij niets uit.

Feit, dit topic zou beter sluiten.

Ik ben blij dat ik op een forum terecht kan en dat er mensen zijn die hun tijd er in steken om dit goed te laten verlopen. Zij zijn dan ook in hun recht om te beslissen wat ze willen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #29 Gepost op: oktober 01, 2009, 07:49:23 pm »
Ik vin dat mensen die enkel positief posten ook moeten geband worden, dat kan niet volgens mij!!! :)

Zou het toeval zijn dat we al met drie mensen zijn die die mening hebben?  ???

Stop gewoon met hier te posten over hoe slecht superjood wel niet was... Alle posts die hier komen om te zeggen dat je het terecht vindt dat hij geband is, bewijzen meteen je ongelijk. Je doet negatief op het forum zonder dat daar een reden voor is die met voetbal te maken heeft.

Qu??

Jullie kakken op superjood dat hij negatief doet op het forum zonder dat het voetbal er toe doet.
Wat doen jullie nu ?
Jullie doen negatief op het forum zonder dat het voetbal er toe doet. Of dat nu over een persoonlijke haat tegen Dury of superjood is, maakt voor mij niets uit.

Mijn vorige post is verwijderd?

In ieder geval, wij doen helemaal niet negatief, we gaan gewoon akkoord met de ban van Superjood, en we leggen uit waarom. En inderdaad, aangezien deze topic over Superjood gaat, hebben we het even niet over voetbal. Niemand zegt hier trouwens dingen over Superjood die onwaar zijn denk ik, hijzelf daarentegen verziekte het forum met zijn opmerkingen en gezever.

Ik vind het een meer dan terechte ban, blijkbaar zijn ook alleen de mensen die hem in realiteit kennen er tegen. Misschien een leuke mens irl, maar geef aub toe dat hij het forum hier op z'n eentje kapot aan het maken was.

(laatste post)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #30 Gepost op: oktober 01, 2009, 08:35:34 pm »
de natte droom van ieder forumganger zekers,
een eigen topic

manmanman waar zijn we mee bezig
laat die kerel doen, al ergert hij af en toe de kl..van mijn lijf,
dit is en blijft een forum of niet soms

maar de topper van de week gaat naar  "heall to the real sv"
U kan Uw prijs komen afhalen nu zaterdag in het bondsgebouw,
daar leven ze ook nog in de jaren 70

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #31 Gepost op: oktober 01, 2009, 11:29:38 pm »
Over joden gesproken hehe ze geraakte niet verder dan 1-1 tegen de Mauvekes joden van sporting :D

sv74

  • Gast
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #32 Gepost op: oktober 01, 2009, 11:46:44 pm »
de natte droom van ieder forumganger zekers,
een eigen topic

manmanman waar zijn we mee bezig
laat die kerel doen, al ergert hij af en toe de kl..van mijn lijf,
dit is en blijft een forum of niet soms

maar de topper van de week gaat naar  "heall to the real sv"
U kan Uw prijs komen afhalen nu zaterdag in het bondsgebouw,
daar leven ze ook nog in de jaren 70

Iets tegen de jaren 70 misschien?  By the way, nu met Dick Advocaat zijn ze plots weer mee(we zullen zien).
Ik snap niet dat jullie het niet snappen, Superjood deed zo extreem negatief omdat hij dan veel tegenwind kreeg, hoe meer tegenwind hoe leuker.  Trouwens sommige dingen die hij schreef hadden toch een grond van waarheid, maar dan wel veel te extreem uitvergroot.  Een keer dat je dat doorhad was het best nog grappig.  
Wat mij  meer stoort is dat er hier sommigen geen respect hebben voor het verleden van svzw (zowel zulte als waregem dus!)Hoe kun je als supporter van Zulte Waregem geen respect hebben voor de beide 'founding'clubs (vooral een arw is allergisch voor alles wat met Waregem of rood wit te maken heeft er zijn er anderen die niets met zulte te maken willen hebben),maar dit kan dus wel, het maakt mij niet uit, het is toch mijn forum niet.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #33 Gepost op: oktober 02, 2009, 07:37:30 am »
Dan moet je ook geen enkele supporter van een andere club toelaten op dit forum, zeker die van Kvk niet, die hebben ook altijd kritiek op de club.   Ik blijf erbij, hij heeft NOOIT iemand van dit forum verweten voor randdebiel en dergelijke, terwijl een ARW (antiroodwit?) of een Bartez dit meerdere malen deden.  Ik zeg niet dat Superjood veel respect had voor de club of zijn trainer, maar dit moet toch kunnen.   Als de ontwerper van dit forum van mening is dat niet alle meningen kunnen dan is dit zijn goed recht, maar voor mij is dit forum dan een dictatoriaal forum en niet meer interessant.

Typisch... Snel nog iets zeggen, dan je account verwijderen om dan even later een nieuw aan te maken. Hoeveel geloof heb je dan nog  :-X?

Wat een opgeblazen gedoe trouwens, ik ban iemand en hopla er komt een topic. Hadden deze personen nu echt verwacht dat er zoveel tegenwind ging zijn zodat ik mijn mening moest herzien? Ik heb geduld genoeg gehad, hij kreeg aandacht genoeg (zelfs nu nog...). Dit topic alleen al toont aan waarom de ban terecht was ook al moet ik mij eigenlijk niet verantwoorden. Zoals ik eerder al zei kwam de ban er uit het belang voor het forum en daar blijf ik achterstaan. Als een persoon meer ter sprake komt dan het onderwerp waarover het zou moeten gaan dan weet ik genoeg. Nog vragen?

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #34 Gepost op: oktober 02, 2009, 08:32:23 am »
Hoe zit da nu met 't gat in de ozon ... ? :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #35 Gepost op: oktober 02, 2009, 07:07:50 pm »
de natte droom van ieder forumganger zekers,
een eigen topic

manmanman waar zijn we mee bezig
laat die kerel doen, al ergert hij af en toe de kl..van mijn lijf,
dit is en blijft een forum of niet soms

maar de topper van de week gaat naar  "heall to the real sv"
U kan Uw prijs komen afhalen nu zaterdag in het bondsgebouw,
daar leven ze ook nog in de jaren 70
Voila

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #36 Gepost op: oktober 03, 2009, 01:21:31 pm »
Dan moet je ook geen enkele supporter van een andere club toelaten op dit forum, zeker die van Kvk niet, die hebben ook altijd kritiek op de club.   Ik blijf erbij, hij heeft NOOIT iemand van dit forum verweten voor randdebiel en dergelijke, terwijl een ARW (antiroodwit?) of een Bartez dit meerdere malen deden.  Ik zeg niet dat Superjood veel respect had voor de club of zijn trainer, maar dit moet toch kunnen.   Als de ontwerper van dit forum van mening is dat niet alle meningen kunnen dan is dit zijn goed recht, maar voor mij is dit forum dan een dictatoriaal forum en niet meer interessant.

Typisch... Snel nog iets zeggen, dan je account verwijderen om dan even later een nieuw aan te maken. Hoeveel geloof heb je dan nog  :-X?

Wat een opgeblazen gedoe trouwens, ik ban iemand en hopla er komt een topic. Hadden deze personen nu echt verwacht dat er zoveel tegenwind ging zijn zodat ik mijn mening moest herzien? Ik heb geduld genoeg gehad, hij kreeg aandacht genoeg (zelfs nu nog...). Dit topic alleen al toont aan waarom de ban terecht was ook al moet ik mij eigenlijk niet verantwoorden. Zoals ik eerder al zei kwam de ban er uit het belang voor het forum en daar blijf ik achterstaan. Als een persoon meer ter sprake komt dan het onderwerp waarover het zou moeten gaan dan weet ik genoeg. Nog vragen?

Ma das zever breeza!! Zolang iemand op het forum een mening heeft welke dan ook, zonder iemand anders op het forum aan te vallen moet dat kunnen!

Het is toch een forum voor iets, mocht dit een officieel forum zijn van essevee kzou het nog verstaan. Maar dat dit gebeurd op een on-officieel forum daar ka ik niet bij.

Sry maar iemand bannen voor zijn mening is zeer flauw!

grtz
Dmq
essevee till i die!!!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #37 Gepost op: oktober 03, 2009, 01:30:06 pm »
Hoog tijd om de discussie hier af te sluiten... ?
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #38 Gepost op: oktober 03, 2009, 04:00:30 pm »
idd, en de ban op te hefen en alle meningen te respecteren!
essevee till i die!!!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: anti censuur op dit forum
« Reactie #39 Gepost op: oktober 03, 2009, 05:04:42 pm »
Niet teveel willen e...