Auteur Topic: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)  (gelezen 38860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

real-ist

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge (CUP, ?)
« Reactie #360 Gepost op: januari 19, 2010, 06:28:56 pm »
zowat op heel internet zie je reactie waarbij supporters van om het even welke club hier niets van begrijpen...maar zo zie je maar dat dit NIEUWE clubje zich niets meer van z'n supporters aantrekt!
ROODWITTE GROETEN

Ben je nu terug fan van dit nieuwe clubje?

roodwit = krotrijk!!!!!!

Helemaal zelf gevonden?
Je bent nu waarschijnlijk heel trots op jezelf, flinke jongen.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge (CUP, ?)
« Reactie #361 Gepost op: januari 19, 2010, 06:54:07 pm »
zowat op heel internet zie je reactie waarbij supporters van om het even welke club hier niets van begrijpen...maar zo zie je maar dat dit NIEUWE clubje zich niets meer van z'n supporters aantrekt!
ROODWITTE GROETEN

Ben je nu terug fan van dit nieuwe clubje?

roodwit = krotrijk!!!!!!

Helemaal zelf gevonden?
Je bent nu waarschijnlijk heel trots op jezelf, flinke jongen.

Je moet je de vraag stellen wie precies de flinke jongen is eh. Voor mij is dat dan eerder iemand die amper een paar posts heeft op dit forum, en er plots uit het niks als de kippen bij is om 'dit nieuwe clubje' aan te vallen (inclusief wat volkomen onnodig stoken ivm de kleurenkwestie), om dan weer h??l snel te verdwijnen wanneer blijkt dat de club w?l doet wat we wilden, en zijn stelling dus vierkant belachelijk gemaakt is.

real-ist

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge (CUP, ?)
« Reactie #362 Gepost op: januari 19, 2010, 07:15:58 pm »
zowat op heel internet zie je reactie waarbij supporters van om het even welke club hier niets van begrijpen...maar zo zie je maar dat dit NIEUWE clubje zich niets meer van z'n supporters aantrekt!
ROODWITTE GROETEN

Ben je nu terug fan van dit nieuwe clubje?

roodwit = krotrijk!!!!!!

Helemaal zelf gevonden?
Je bent nu waarschijnlijk heel trots op jezelf, flinke jongen.

Je moet je de vraag stellen wie precies de flinke jongen is eh. Voor mij is dat dan eerder iemand die amper een paar posts heeft op dit forum, en er plots uit het niks als de kippen bij is om 'dit nieuwe clubje' aan te vallen (inclusief wat volkomen onnodig stoken ivm de kleurenkwestie), om dan weer h??l snel te verdwijnen wanneer blijkt dat de club w?l doet wat we wilden, en zijn stelling dus vierkant belachelijk gemaakt is.

Klopt, maar het gaat me meer over het feit dat dit toch niets met de hele bekersoap te maken heeft. Soit, on topic: ik kijk al uit naar de oplossing die de KBVB nu weer uit zijn hoed zal toveren.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge (CUP, ?)
« Reactie #363 Gepost op: januari 19, 2010, 07:30:00 pm »
Soit, on topic: ik kijk al uit naar de oplossing die de KBVB nu weer uit zijn hoed zal toveren.

Mogelijk wordt het WK uitgesteld tot augustus en wordt de bekercompetitie in Zuid-Afrika afgewerkt. De kwartfinale wordt in twee matchen afgewerkt, tenzij de twee ploegen al twee keer tegen elkaar speelden de laatste vijf maanden. De halve finale wordt niet gespeeld en zal beslist worden door een toss.

Dan worden alle Europese competities 2 maanden opgeschort en beginnen alle ploegen in heel Europa - tenzij voor de landen die minder dan 20 miljoen inwoners tellen OF een hoofdstad hebben die begint met de M - begin oktober met hun competitie. In de wintermaanden moeten alle ploegen met een L in hun naam hun matchen afwerken in zaal op een vierkant veld. De andere ploegen spelen op een sneeuwvrij veld met een tennisbal.

Uit goede bron.  ::)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [VB] Essevee - Cercle Brugge (CUP, ?)
« Reactie #364 Gepost op: januari 19, 2010, 07:36:02 pm »
Soit, on topic: ik kijk al uit naar de oplossing die de KBVB nu weer uit zijn hoed zal toveren.

Mogelijk wordt het WK uitgesteld tot augustus en wordt de bekercompetitie in Zuid-Afrika afgewerkt. De kwartfinale wordt in twee matchen afgewerkt, tenzij de twee ploegen al twee keer tegen elkaar speelden de laatste vijf maanden. De halve finale wordt niet gespeeld en zal beslist worden door een toss.

Dan worden alle Europese competities 2 maanden opgeschort en beginnen alle ploegen in heel Europa - tenzij voor de landen die minder dan 20 miljoen inwoners tellen OF een hoofdstad hebben die begint met de M - begin oktober met hun competitie. In de wintermaanden moeten alle ploegen met een L in hun naam hun matchen afwerken in zaal op een vierkant veld. De andere ploegen spelen op een sneeuwvrij veld met een tennisbal.


Uit goede bron.  ::)

 ;D ;D goe bezig rafa ;D

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #365 Gepost op: januari 20, 2010, 09:09:14 am »
Ik denk dat het vanavond een moeilijke match wordt. Cercle is in vorm, Waregem heeft een tijdje niet meer gespeeld. Hopelijk hebben ze meteen het goede ritme te pakken.

Colpaert zou ik niet op de rechtsback zetten. Beter Dachelet en centraal durven een keuze maken.

                        Bossut
Dachelet        Dhaene       Colpaert     Buysse

                    Lutte      Berrier
                       Roelandts
Chevalier                                  Ernemann
                         Nfor

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #366 Gepost op: januari 20, 2010, 09:15:14 am »
zijn de loketten nog open vnv of neit?

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #367 Gepost op: januari 20, 2010, 09:42:30 am »
Eindelijk weer voetbal

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #368 Gepost op: januari 20, 2010, 09:53:38 am »
Waarom niet eens...

=========================== Sammy ===========================
== Dachelet ========= Colpaert ========= Taravel =========== Lebbihi ==
=========== Berrier =========== Hyland ======== Ernemann ===========
== Nfor =============================================== Buysse ==
============================ Sadik ============================

Laat maar komen. ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #369 Gepost op: januari 20, 2010, 10:07:53 am »
zijn de loketten nog open vnv of neit?

Ja, al kan je voor alle zekerheid eens bellen naar het onthaal: 056/44 00 42 !
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #370 Gepost op: januari 20, 2010, 11:04:01 am »
Hopelijk meer tickets verkocht dan in december. Toen blijkbaar nauwelijks 1000 waarvan 14 voor Cercle

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #371 Gepost op: januari 20, 2010, 11:08:10 am »
Waarom niet eens...

=========================== Sammy ===========================
== Dachelet ========= Colpaert ========= Taravel =========== Lebbihi ==
=========== Berrier =========== Hyland ======== Ernemann ===========
== Nfor =============================================== Buysse ==
============================ Sadik ============================

Laat maar komen. ;)

Buysse is geen linksmidden denk ik. Hij is niet de man om achter diepe ballen aan te lopen, maar eerder iemand die met de bal ad voet van achteruit de actie opzet in combinatie met de man voor hem.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #372 Gepost op: januari 20, 2010, 11:11:39 am »
Hopelijk meer tickets verkocht dan in december. Toen blijkbaar nauwelijks 1000 waarvan 14 voor Cercle

Waarom zou je in godsnaam moeite doen om een ticket op voorhand te kopen voor een bekerpartij tegen Cercle?

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #373 Gepost op: januari 20, 2010, 11:17:51 am »
Laat ons hopen. Normaal gezien zou het een mooie match kunnen worden.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #374 Gepost op: januari 20, 2010, 11:37:28 am »
Hopelijk meer tickets verkocht dan in december. Toen blijkbaar nauwelijks 1000 waarvan 14 voor Cercle

Waarom zou je in godsnaam moeite doen om een ticket op voorhand te kopen voor een bekerpartij tegen Cercle?

Idd, ik vond het ook de moeite niet om op voorhand ??n te kopen maar ging sowieso wel aanwezig zijn en ik denk dat er heel veel zo zullen redeneren. Ik gok toch op een 3 ? 4000 man. Alhoewel het voor sommige nog examens zij dus dat kan ook meespelen, ik heb echter al anderhalve week gedaan.  :)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #375 Gepost op: januari 20, 2010, 12:06:10 pm »
Ik gok toch op een 3 ? 4000 man.

Met de helft zal je er dichter bij zitten...

Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Dieteuh

  • Leden
  • Berichten: 50
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #376 Gepost op: januari 20, 2010, 12:24:40 pm »
tis te hopen, zal wel zeker...

zijn de loketten nog open vnv of neit?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.297
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #377 Gepost op: januari 20, 2010, 12:29:27 pm »
Minne nog altijd geblesseerd?
SV TILL I DIE

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #378 Gepost op: januari 20, 2010, 12:49:51 pm »
Hopelijk meer tickets verkocht dan in december. Toen blijkbaar nauwelijks 1000 waarvan 14 voor Cercle

Waarom zou je in godsnaam moeite doen om een ticket op voorhand te kopen voor een bekerpartij tegen Cercle?

Idd, ik vond het ook de moeite niet om op voorhand ??n te kopen maar ging sowieso wel aanwezig zijn en ik denk dat er heel veel zo zullen redeneren. Ik gok toch op een 3 ? 4000 man. Alhoewel het voor sommige nog examens zij dus dat kan ook meespelen, ik heb echter al anderhalve week gedaan.  :)
?
En je hebt trouwe, die zelf tijdens de examens terugkeren van brussel om te gaan ;)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [VB] Essevee - Cercle (CUP, woe 20/01 om 20u30)
« Reactie #379 Gepost op: januari 20, 2010, 01:20:34 pm »
zijn de loketten nog open vnv of neit?

Er worden hier toch echt wel regelmatig domme vragen gesteld hoor, er zijn al bijna geen tickets verkocht in vvk en dan zijn er mensen die denken dat de kassa's gesloten zullen zijn voor een simpele bekermatch!  ::)