Auteur Topic: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011  (gelezen 41991 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.926
Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Gepost op: mei 10, 2010, 07:36:18 pm »
Iemand al iets gehoord over het oefenprogramma?
Jammer dat er op de fandag al geen match is...

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #1 Gepost op: mei 10, 2010, 08:08:03 pm »
dacht ergens te lezen te hebben dat we zouden oefenen tegen lens? maar wel in moeskroen dan?

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #2 Gepost op: mei 11, 2010, 07:22:23 am »
Oefenen tegen Wielsbeke, Moeskroen en Lens. De andere ploegen worden later bekendgemaakt, maar wat nu al vaststaat is dat we geen enkele thuiswedstrijden zullen kunnen spelen. Dat omwille van de aanleg van de veldverwarming...
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #3 Gepost op: mei 11, 2010, 07:46:34 am »
Als Wielsbeke nog bestaat ?

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #4 Gepost op: mei 11, 2010, 04:19:30 pm »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #5 Gepost op: mei 11, 2010, 04:22:23 pm »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Ongelooflijk dat zo'n clubs dreigen verloren te gaan... heb zo het gevoel dat SVZW, United, Mechelen en natuurlijk Genk gewoon trendsetters zijn geweest van wat in de toekomst bij quasi iedere ploeg (met uitzondering van de top4 mss) staat te wachten: een (pijnlijke) fusie...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #6 Gepost op: mei 11, 2010, 04:32:32 pm »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Ongelooflijk dat zo'n clubs dreigen verloren te gaan... heb zo het gevoel dat SVZW, United, Mechelen en natuurlijk Genk gewoon trendsetters zijn geweest van wat in de toekomst bij quasi iedere ploeg (met uitzondering van de top4 mss) staat te wachten: een (pijnlijke) fusie...

ik denk ook dat we meer en meer fusies zullen krijgen (beveren nu ook met red star waasland bvb)


Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #7 Gepost op: mei 11, 2010, 05:52:19 pm »
En krotrijk binnen een joar of 2 mee wiet star lauwe...  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #8 Gepost op: mei 11, 2010, 06:25:18 pm »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Ongelooflijk dat zo'n clubs dreigen verloren te gaan... heb zo het gevoel dat SVZW, United, Mechelen en natuurlijk Genk gewoon trendsetters zijn geweest van wat in de toekomst bij quasi iedere ploeg (met uitzondering van de top4 mss) staat te wachten: een (pijnlijke) fusie...

sv waregem was ook al een fusieploeg he ...

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #9 Gepost op: mei 11, 2010, 07:11:02 pm »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Ongelooflijk dat zo'n clubs dreigen verloren te gaan... heb zo het gevoel dat SVZW, United, Mechelen en natuurlijk Genk gewoon trendsetters zijn geweest van wat in de toekomst bij quasi iedere ploeg (met uitzondering van de top4 mss) staat te wachten: een (pijnlijke) fusie...

sv waregem was ook al een fusieploeg he ...
Tis dat he. Elke keer er een ploeg is, kan die geschiedenis schrijven.  In het begin zal de voorloper van de ploeg herinnerd worden en zal het raar zijn, maar als de opvolger van die ploeg dan zijn eigen geschiedenis schrijft... tja...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #10 Gepost op: mei 13, 2010, 01:33:16 am »
Als Wielsbeke nog bestaat ?
Anders ip de Rassing h? ;)

Ongelooflijk dat zo'n clubs dreigen verloren te gaan... heb zo het gevoel dat SVZW, United, Mechelen en natuurlijk Genk gewoon trendsetters zijn geweest van wat in de toekomst bij quasi iedere ploeg (met uitzondering van de top4 mss) staat te wachten: een (pijnlijke) fusie...

sv waregem was ook al een fusieploeg he ...
Tis dat he. Elke keer er een ploeg is, kan die geschiedenis schrijven.  In het begin zal de voorloper van de ploeg herinnerd worden en zal het raar zijn, maar als de opvolger van die ploeg dan zijn eigen geschiedenis schrijft... tja...

Net zoals Zultse VV er ??n was van Zulte Sport en SK Zulte (gefusioneerd in 1976, als ik me niet vergis).

Btw, Gaat Geel-Meerhout ook niet opnieuw fusioneren? Dacht het wel...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #11 Gepost op: mei 13, 2010, 12:04:51 pm »
de competitie formule zoals we ze nu kennen is volgens mij de ondergang van het voetbal in belgie. meer en meer clubs verdwijnen door dat er te weinig word ge?nvesteerd in de lagere reeksen. Kdenk dat voor de tweede klassers al moeilijk word om nog met profs/semi profs te werken. straks spelen ze in tweede allemaal op amateur niveau.

Dit kan het belgiesch niveau toch niet ten goede komen.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #12 Gepost op: mei 13, 2010, 02:08:01 pm »
Het idee van Wijnants om af te slanken naar 24 profclubs vind ik eigelijk niet slecht.

In Belgi? draait toch alles om eerste klasse, wat er in 2e of 3e gebeurt kan bijna niemand wat schelen. Ik zag onlangs de degradatiematch in de Engelse 2e klasse Sheffield Wednesday - Crystal Palace op tv, daar zaten 37.000 toeschouwers in de tribunes. Ik denk dat onze 2e klasse samen dat aantal niet eens haalt.

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #13 Gepost op: mei 18, 2010, 09:53:10 am »
'In mijnen tijd' :-) werd aan de vorm geschaafd tijden de Beker van Vlaanderen. Vond ik wel een leuk voorbereidingstornooike en toch iets interessanter dan een 'gewone' oefenmatch. Ach ja mijmeren over weleer...

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #14 Gepost op: mei 18, 2010, 02:57:17 pm »
'In mijnen tijd' :-) werd aan de vorm geschaafd tijden de Beker van Vlaanderen. Vond ik wel een leuk voorbereidingstornooike en toch iets interessanter dan een 'gewone' oefenmatch. Ach ja mijmeren over weleer...

Was dat toen we met 5-1 verloren thuis van FC Amokachi? Stond toen op kleine staantribune (nu bezoekers, die stonden toen nog achter de goal), had toen al door dat je daar geen reet kon zien, al die jaren later staat daar nog volk.

Vraag mij wel af of er iemand van het bestuur daar ooit gestaan heeft, het zou direct omliggen. Nuja, voor de bezoekers is het nog just wel genoeg. Ach ja, overpeinzingen van een kleine voetbalsupporter....

Offline Misterbio

  • Leden
  • Berichten: 167
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #15 Gepost op: mei 18, 2010, 06:41:47 pm »
'In mijnen tijd' :-) werd aan de vorm geschaafd tijden de Beker van Vlaanderen. Vond ik wel een leuk voorbereidingstornooike en toch iets interessanter dan een 'gewone' oefenmatch. Ach ja mijmeren over weleer...

da waren inderdaad geweldige tijden

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #16 Gepost op: mei 18, 2010, 07:29:34 pm »
'In mijnen tijd' :-) werd aan de vorm geschaafd tijden de Beker van Vlaanderen. Vond ik wel een leuk voorbereidingstornooike en toch iets interessanter dan een 'gewone' oefenmatch. Ach ja mijmeren over weleer...

Zeker met spitsentrio  Nico Veeken , Aad Koudijer en Rudy Haleydt ;)

da waren inderdaad geweldige tijden

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #17 Gepost op: mei 19, 2010, 02:43:45 am »
ja,op verplaatsing noar brugghe; "pipo" haleydt glipte overal tussen,de brugse suksessupporters werden er zodanig ambetant van (ze zijn er zelfs nu nog nie veel beschaafder op geworden)dat ze riepen;" snie jun board af en plakt em op jun veurhoeft"dat was dan nog zo dat de supporters van de twee ploegen dooreen zaten ,SV maakte een tegendoelpunt, mijn vrouw(kwam mee om de benen van paul courant te bewonderen)en ik juichten  maar da was wreed  :-tegen de goesting van de brugghesuporters rondom ons,zo van "a ge nog iene kier rechte stoat gaome op junder mulle sloan" sedert is mijn vrouw niet meer naar de voetbal geweest........ :-*
« Laatst bewerkt op: mei 19, 2010, 02:46:30 am door velociraptor »

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #18 Gepost op: mei 19, 2010, 08:00:26 pm »
'In mijnen tijd' :-) werd aan de vorm geschaafd tijden de Beker van Vlaanderen. Vond ik wel een leuk voorbereidingstornooike en toch iets interessanter dan een 'gewone' oefenmatch. Ach ja mijmeren over weleer...

Dju toch... den beker van Vlaanderen.
Als ik mij goe herinner (want ik was erbij, achter de goal...)  hebben we die ooit gewonnen In Oostende t?gen Brugge...
Moet begin jaren '80 geweest zijn.
En zeggen dak na de laatste match in PO1 dit seizoen  'verweten' geweest ben door 1 of andere
'pseudo-die-hard' van "genen ?chten te zijn"... e.d.   Tja.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Oefenprogramma Seizoen 2010-2011
« Reactie #19 Gepost op: mei 19, 2010, 08:25:05 pm »
Nu je dit zegt denk ik te weten wie je bent, want ik zat er net boven toen dit gebeurde. Een zielig voorval, maar ja we gaan het maar bij de emotie houden zeker? Je probeert er tenminste af en toe de sfeer nog in te krijgen. Keep it up!