Auteur Topic: Grote Voetbalkquiz van het Nieuwslad 31 mei in de Planet arena group.  (gelezen 714 keer)

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
Ik heb mij gekwalificeerd voor de grote Voetbalquiz van Het Nieuwsblad op 31 mei (namiddag) in de Planet Group Arena. 
Helaas zijn al mijn vrienden mét voetbalverstand niet beschikbaar die dag. 
Dus, mochten er essevee supporters tijd en goesting hebben om met mij deel te nemen (ik zoek 2 medequizzers) : laat gerust iets weten in PM 
Ik moet wel ten laatste vanavond mijn ploeg inschrijven, dus er is haast bij.   :)

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250417_97122924

Offline koenie69

• Leden
Re: Grote Voetbalkquiz van het Nieuwslad 31 mei in de Planet arena group.
« Reactie #1 Gepost op: juni 03, 2025, 08:21:24 pm »
Hoe heb je het gesteld ? Wij 4 rondes aan de leiding gestaan en 6 de geëindigd door 1 foutje teveel voor top 3.

Offline Herr Docteur Achtung

• Leden
« Reactie #2 Gepost op: juni 10, 2025, 08:12:30 am »
Hoe heb je het gesteld ? Wij 4 rondes aan de leiding gestaan en 6 de geëindigd door 1 foutje teveel voor top 3.

Mooie prestatie ! 
Ik heb uiteindelijk niet deelgenomen wegens niet genoeg medespelers gevonden.  Ik hoorde wel dat er nogal wat klachten waren over verkeerde antwoorden die werden doorgegeven, vertragingen bij het antwoorden, ... 

Offline koenie69

• Leden
« Reactie #3 Gepost op: juni 15, 2025, 02:31:39 pm »

Mooie prestatie ! 
Ik heb uiteindelijk niet deelgenomen wegens niet genoeg medespelers gevonden.  Ik hoorde wel dat er nogal wat klachten waren over verkeerde antwoorden die werden doorgegeven, vertragingen bij het antwoorden, ...

was antwoorden via bakje, meerkeuzevragen,blijkbaar werkte het bakje niet bij iedereen.